Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з коригування проектної документації по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі на вул. Леонтовича, 6 у Шевченківському районі міста Києва»
Очікувана вартість
531 000,00 UAH
UA-2018-09-04-001350-b 0be10ceaa7a64dde8149fc825a5b74c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альперович Людмила Миколаївна

380442026305 l.alperovych@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент транспортної інфраструктри виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37405284
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київ обл., Київ, вул. Леонтовича, 6
Контактна особа: Альперович Людмила Миколаївна
380442026305
l.alperovych@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2018 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 20 вересня 2018 11:02
Очікувана вартість: 531 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 593,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2655 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з коригування проектної документації по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі на вул. Леонтовича, 6 у Шевченківському районі міста Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Набережне шосе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  06 листопада 2018
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-04-001350-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 07 вересня 2018 10:37
вимоги тендерної документації
Враховуючи, той факт, що замовником визначено строки на виконання роботи, які не відповідають дійсності (роботи з коригування та отримання висновку експертизи не можливо зробити за 15 робочих днів), що суперечить принципу закупівель: прозорість на всіх етапах проведення закупівлі, вимагаємо змінити строки виконання робіт на 60 робочих днів з дня надання Замовником всієї необхідної інформації та документації необхідної для виконання роботи, або виключити з документації вимогу про гарантію виконання договору та відповідальність за порушення строків виконання робіт, оскільки це необґрунтовані, непрозорі ризики для учасників пов’язані з втратою коштів, зміни внести шляхом внесення змін до тендерної документації. Такі умови тендерної документації обмежують кола учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2018 09:34
Беручи до уваги необхідність завершення робіт з капітального ремонту будівлі на вул. Леонтовича, 6 до кінця поточного року, замовник не має можливості встановити запропонований потенційним учасником закупівлі «строк виконання проектних робіт – 60 робочих днів» (3 місяці). Однак, взявши до уваги норми Настанови з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво щодо строків проведення експертизи для об’єктів І-ІІІ категорії складності (не більше 15 календарних днів), замовник збільшує строк виконання робіт до 26 робочих днів (15 робочих днів на коригування проектної документації та 11 робочих днів (або 15 календарних днів) на проведення її експертизи). На думку замовника 26 робочих днів буде достатньо для виконання робіт з коригування проектної документації по об’єкту та отримання позитивного висновку експертизи в разі наявності у учасника торгів достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимоги щодо надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії та відповідальності за порушення строків виконання робіт відповідають нормам статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та статті 231 Господарського кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Замовником закупівлі розглянуті вимоги щодо внесення змін до тендерної документації. Пропозиції потенційного учасника торгів враховані частково. Внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2018 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУХАУ КОМПАНІ" 394 000,00
UAH з ПДВ
394 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП" 499 000,00
UAH з ПДВ
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2018 17:15
Відповідність.rar
19 вересня 2018 17:15
Кваліфікація.rar
19 вересня 2018 17:15
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУХАУ КОМПАНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУХАУ КОМПАНІ"
#40675601
Відхилено 394 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 12:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП"
#40785229
Переможець 499 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 12:30

Документи

21 вересня 2018 12:06
Електронний підпис
20 вересня 2018 11:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 вересня 2018 12:29
Електронний підпис
21 вересня 2018 12:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2018 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП"
#40785229
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2018 12:29
Електронний підпис
21 вересня 2018 12:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 16:06
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 10:37
додаткова угода №3, 12.12.2018.docx зміни до договору
13 грудня 2018 10:34
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 15:26
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2018 15:18
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2018 15:18
додаткова угода №2, 10.12.2018.docx зміни до договору
10 грудня 2018 15:11
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 10:25
додаткова угода №1, 15.11.2018.docx зміни до договору
16 листопада 2018 10:23
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 14:27
договір № 14_10-2018 від 10.10.2018.pdf укладений
10 жовтня 2018 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 14/10-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору про закупівлю: 14/10-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення джерела фінансування виконаних робіт з коригування проектної документації по об'єкту капітального ремонту
Номер договору про закупівлю: 14/10-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 495 851,31
UAH