Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Роботи з коригування проектної документації по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі на вул. Леонтовича, 6 у Шевченківському районі міста Києва»
Очікувана вартість
531 000,00 UAH
UA-2018-09-04-001350-b 0be10ceaa7a64dde8149fc825a5b74c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альперович Людмила Миколаївна

380442026305 l.alperovych@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент транспортної інфраструктри виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37405284
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київ обл., Київ, вул. Леонтовича, 6
Контактна особа: Альперович Людмила Миколаївна
380442026305
l.alperovych@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 20 вересня 2018 11:02
Очікувана вартість: 531 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 593,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з коригування проектної документації по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі на вул. Леонтовича, 6 у Шевченківському районі міста Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Набережне шосе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  06 листопада 2018
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-04-001350-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 07 вересня 2018 10:37
вимоги тендерної документації
Враховуючи, той факт, що замовником визначено строки на виконання роботи, які не відповідають дійсності (роботи з коригування та отримання висновку експертизи не можливо зробити за 15 робочих днів), що суперечить принципу закупівель: прозорість на всіх етапах проведення закупівлі, вимагаємо змінити строки виконання робіт на 60 робочих днів з дня надання Замовником всієї необхідної інформації та документації необхідної для виконання роботи, або виключити з документації вимогу про гарантію виконання договору та відповідальність за порушення строків виконання робіт, оскільки це необґрунтовані, непрозорі ризики для учасників пов’язані з втратою коштів, зміни внести шляхом внесення змін до тендерної документації. Такі умови тендерної документації обмежують кола учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2018 09:34
Беручи до уваги необхідність завершення робіт з капітального ремонту будівлі на вул. Леонтовича, 6 до кінця поточного року, замовник не має можливості встановити запропонований потенційним учасником закупівлі «строк виконання проектних робіт – 60 робочих днів» (3 місяці). Однак, взявши до уваги норми Настанови з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво щодо строків проведення експертизи для об’єктів І-ІІІ категорії складності (не більше 15 календарних днів), замовник збільшує строк виконання робіт до 26 робочих днів (15 робочих днів на коригування проектної документації та 11 робочих днів (або 15 календарних днів) на проведення її експертизи). На думку замовника 26 робочих днів буде достатньо для виконання робіт з коригування проектної документації по об’єкту та отримання позитивного висновку експертизи в разі наявності у учасника торгів достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимоги щодо надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії та відповідальності за порушення строків виконання робіт відповідають нормам статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та статті 231 Господарського кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Замовником закупівлі розглянуті вимоги щодо внесення змін до тендерної документації. Пропозиції потенційного учасника торгів враховані частково. Внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2018 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУХАУ КОМПАНІ" 394 000,00
UAH з ПДВ
394 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП" 499 000,00
UAH з ПДВ
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2018 17:15
Відповідність.rar
19 вересня 2018 17:15
Кваліфікація.rar
19 вересня 2018 17:15
Цінова пропозиція.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУХАУ КОМПАНІ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУХАУ КОМПАНІ"
#40675601
Відхилено 394 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 12:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП"
#40785229
Переможець 499 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 12:30

Документи

21 вересня 2018 12:06
sign.p7s
20 вересня 2018 11:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 вересня 2018 12:29
sign.p7s
21 вересня 2018 12:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2018 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП"
#40785229
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2018 12:29
sign.p7s
21 вересня 2018 12:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 жовтня 2018 14:27
договір № 14_10-2018 від 10.10.2018.pdf укладений
10 жовтня 2018 14:20
sign.p7s укладений
29 грудня 2018 16:06
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2018 10:37
додаткова угода №3, 12.12.2018.docx зміни до договору
13 грудня 2018 10:34
sign.p7s укладений
10 грудня 2018 15:26
sign.p7s зміни до договору
10 грудня 2018 15:18
sign.p7s зміни до договору
10 грудня 2018 15:18
додаткова угода №2, 10.12.2018.docx зміни до договору
10 грудня 2018 15:11
sign.p7s зміни до договору
16 листопада 2018 10:25
додаткова угода №1, 15.11.2018.docx зміни до договору
16 листопада 2018 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 14/10-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору про закупівлю: 14/10-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення джерела фінансування виконаних робіт з коригування проектної документації по об'єкту капітального ремонту
Номер договору про закупівлю: 14/10-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 495 851,31
UAH

Актуальні тендери

До пошуку