Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Реставрація з пристосуванням умов сучасного використання споруди Київського Фунікулера (Михайлівського механічного підйому) на вул. Петра Сагайдачного, 3 у Подільському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекцій послуги" код 71000000-8 за ДК 021:2015 )
Очікувана вартість
2 547 750,00 UAH
UA-2018-09-04-001300-a ce98748902ef472b9d3e69b28fa0de60
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 вересня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Реставрація з пристосуванням умов сучасного використання споруди Київського Фунікулера (Михайлівського механічного підйому) на вул. Петра Сагайдачного, 3 у Подільському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекцій послуги" код 71000000-8 за ДК 021:2015 )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Петра Сагайдачного, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Тендерна документація

04 вересня 2018 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРП "СОФІЯ"
#31454891
Переможець 2 547 750,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2018 15:08

Документи

04 вересня 2018 15:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 14:35
повідомлення ДУ1 покращення якості 72.docx зміни до договору
27 вересня 2018 14:31
Електронний підпис укладений
04 вересня 2018 15:17
договір укладений
04 вересня 2018 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1. Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума додаткової угоди 2 547 750,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 54.18-72
Договір:
Номер додаткової угоди: 54.18-72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML