Капітальний ремонт берегоукріплення р. Прут в селах Мамаївці-Лужани Кіцманського району Чернівецької області
Очікувана вартість
16 134 667,00 UAH
UA-2018-09-04-001215-b 58a91b0e98ce4b69ab0f4cdb47cf04f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет
Код ЄДРПОУ: 34519322
Місцезнаходження замовника: 58013, Україна, Чернівецька обл., Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б
Контактна особа замовника: Геніч Мальвіна Мар'янівна
380372247374
dpbuvr@dpbuvr.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 15:50
Очікувана вартість: 16 134 667,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 673,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяги робіт відповідно до технінчого завдання
Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу зазначену замовником у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт берегоукріплення р. Прут в селах Мамаївці-Лужани Кіцманського району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Героїв Майдану,194-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість: 10%
Техніка повинна відповідати ресурсній відомості, що визначена у кошторисі, вік основних механізмів не повинен перевищувати 5 років.: 10%
Техніка повинна відповідати ресурсній відомості, що визначена у кошторисі, вік основних механізмів перевищує 5 років.: 0%
Якість: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що вдвічі перевищує очікувану вартість закупівлі.: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що перевищує очікувану вартість але не перевищує вдвічі більшу очікувану вартість.: 5%
Учасникам, які не нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що вдвічі перевищує очікувану вартість закупівлі.: 0%
Якість: 10%
Найвищу кількість балів отримають учасники, які нададуть документальне підтвердження кваліфікації та працевлаштування за основним місцем праці головного інженера, виконроба, інженера з техніки безпеки, кошторисника.: 10%
Балів не отримають учасники, які не нададуть документальне підтвердження кваліфікації та працевлаштування за основним місцем праці головного інженера, виконроба, інженера з техніки безпеки, кошторисника.: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-28-000006 ● 81343df45ad74db48679a6c3575406e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-12-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-12-28 15:01:43
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

28.12.2018 Львів № 301


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-3, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.


Начальник Р.КРОЛЯК

Витяг з Додатку 2
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.12.2018 № 301
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2018-09-04-001215-b від 04.09.2018 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-29 11:18:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт берегоукріплення р. Прут в селах Мамаївці-Лужани Кіцманського району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-04-001215-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із питань.
На яких підставах TOB ДOP-БУД ІНBECT CB визнано переможцем торгів зважаючи, що у складі його тендерної пропозиції відсутні:
а) свідоцтва на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (п.1 ч.1 додатку 1 тендерної документації);
б) документи про освіту та/або підвищення кваліфікації інженера з проектно-кошторисної документації та майстра будівельних та монтажних робіт, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (п.2 ч.1 додатку 1 тендерної документації);
в) документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю та/або частково та/або фотокопії об’єктів, на підтвердження виконання аналогічного договору, вартість якого повинна становити не менше вартості пропозиції учасника щодо даної закупівлі (п.3 ч.1 додатку 1 тендерної документації);
г) копії чинних дозволів на виконання робіт та/або експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку або лист-пояснення в довільній формі відповідно до п.6.3 розділу 3 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет, 34519322, Україна, Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт берегоукріплення р. Прут в селах Мамаївці-Лужани Кіцманського району Чернівецької області, 16134667UAH, 45240000-1, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 58a91b0e98ce4b69ab0f4cdb47cf04f0, 2018-09-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 28 грудня 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Басейнового управління водних ресурсів річок Прут та Сірет (далі – Замовник) від 04.09.2018 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 16.10.2018 року; повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2018; договір від 01.11.2018 року № 13-Б та додаткові угоди до нього від 07.11.2018 року №1, від 14.11.2018 року №2, від 26.12.2018 року №3. За результатами проведеного моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, а саме: у тендерній пропозиції відсутні копії свідоцтв на транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що не відповідає кваліфікаційному критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази, викладеному у підпункті 1 пункту 1 додатку 1 тендерної документації; у складі тендерної пропозиції відсутні документи про освіту та/або підвищення кваліфікації інженера з проектно-кошторисної документації, майстра будівельних та монтажних робіт, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що не відповідає кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, викладеному у підпункті 2 пункту 1 додатку 1 тендерної документації; у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю та/або частково та/або фотокопії об’єктів, на підтвердження виконання аналогічного договору від 18.10.2015 року №26, що не відповідає кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, викладеному у підпункті 3 пункту 1 додатку 1 тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Отже, Замовник, в порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, встановлених в тендерній документації., 16 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ 15 968 299,20
UAH з ПДВ
13 200 000,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 12 320 000 Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" 15 163 062,91
UAH з ПДВ
15 082 285,71
UAH з ПДВ
1.1428571429 13 197 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖГЕОБУД" 16 105 000,00
UAH з ПДВ
16 105 000,00
UAH з ПДВ
1 16 105 000 Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76 16 134 667,00
UAH з ПДВ
16 134 667,00
UAH з ПДВ
1 16 134 667 Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 12:16
Довідки
17 жовтня 2018 16:36
Документи переможець
05 жовтня 2018 15:21
ІД.rar
05 жовтня 2018 15:21
ТЧ.rar
05 жовтня 2018 15:21
КК.rar
05 жовтня 2018 15:21
ВПВ17.rar
05 жовтня 2018 15:21
Проект договору.rar
05 жовтня 2018 15:21
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

05 жовтня 2018 14:38
sign.p7s
05 жовтня 2018 14:34
FW_ Гарантия 80 тыс. грн..zip
05 жовтня 2018 14:34
ІД 27. Баланс на 31.12.2017р..pdf
04 жовтня 2018 17:33
FW_ Гарантия 80 тыс. грн..zip
04 жовтня 2018 17:33
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
27 вересня 2018 19:55
ФР 2. Звіт ФінРез за 2017р..pdf
27 вересня 2018 19:55
ФР 1. Баланс на 31.12.2017р..pdf
27 вересня 2018 12:09
sign.p7s
27 вересня 2018 11:50
FW_ гарантия.zip
27 вересня 2018 11:15
ІД 7. Ліцензія 2017року.pdf
27 вересня 2018 11:15
ІД 6. СТАТУТ 2018 року.pdf
27 вересня 2018 11:15
ІД 2. Свiдоцтво_ПДВ.pdf
27 вересня 2018 10:45
КК 55. 1 ДФ за 2-йкв.2018р..pdf
27 вересня 2018 09:37
ПД 1.Проект договору.pdf
27 вересня 2018 09:37
ТЧ 13. Технічне завдання.pdf
27 вересня 2018 09:37
ТЧ 1. Договірна ціна.pdf
27 вересня 2018 09:37
ЦП 1. Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2018 09:37
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
19 вересня 2018 20:52
ПД 1.Проект договору.pdf
19 вересня 2018 20:51
ТЧ 13. Технічне завдання.pdf
19 вересня 2018 20:51
ТЧ 1. Договірна ціна.pdf
19 вересня 2018 20:51
ЦП 1. Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2018 20:51
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2018 09:18
sign.p7s
17 вересня 2018 17:03
sign.p7s
17 вересня 2018 16:43
Статистика.pdf
17 вересня 2018 16:43
Витяг єдиний податок.pdf
17 вересня 2018 16:43
Фахівці.pdf
17 вересня 2018 16:43
Обладнання.pdf
17 вересня 2018 16:43
Інформація_досвід робіт.pdf
17 вересня 2018 16:43
Інформація_обладнання.pdf
17 вересня 2018 16:43
Виписка.pdf
17 вересня 2018 16:43
Досвід робіт_договори.pdf
17 вересня 2018 16:43
Інформація_фахівці.pdf
17 вересня 2018 16:43
Наказ на директора.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 16:15
Гарантія банківська.zip
05 жовтня 2018 16:15
Проект договору.pdf
05 жовтня 2018 16:15
ВПВ17.pdf
05 жовтня 2018 16:15
Технічна Частина.pdf
05 жовтня 2018 16:15
Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2018 16:15
Реєстр пропозиції.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ
#39794680
Переможець 13 200 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 11:01

Документи

17 жовтня 2018 10:49
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ
#39794680
13 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2018 10:49
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 листопада 2018 15:54
договір 1.pdf укладений
01 листопада 2018 15:52
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 12:55
додаткова угода3.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 12:54
sign.p7s зміни до договору
14 листопада 2018 11:54
додаткова угода мамаївці-лужани.PDF зміни до договору
14 листопада 2018 11:51
план графік Мамаївці-Лужани.PDF зміни до договору
14 листопада 2018 11:51
sign.p7s зміни до договору
07 листопада 2018 19:03
план-графік (1).PDF зміни до договору
07 листопада 2018 19:03
додаткова угода.PDF зміни до договору
07 листопада 2018 19:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення в новій редакції фінансування на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення фінансування у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку