Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. (Комплект обладнання центрального стерилізаційного відділення (по об’єкту «Добудова головного корпусу міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київська, 68 в м. Вінниці»).)
code according to the basic vocabulary of the national classifier of Ukraine DK 021: 2015 "Single Procurement Dictionary": 33190000-8 Miscellaneous medical devices and products (The complete set of the equipment of the central sterilization department ( on the object «Execution of the main building of the City Clinical Hospital of the First Aid on the street. Kiev, 68 in the city of Vinnitsa») (according to Annex 2 to the tender documentation)).
Очікувана вартість
14 355 000,00 UAH
UA-2018-09-04-000931-c 2ef6198e740e4c449e089a711a34472d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мосійчук Лілія

+380432552103 mklshmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 01982749
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Київська,68
Контактна особа: Мосійчук Лілія
+380432552103
mklshmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Citi Clinical Emergency Hospital
National ID: 01982749
Contact point: Mosiichuk Liliya
+380432552103
mklshmd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2018 20:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 14:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 11:02
Очікувана вартість: 14 355 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 вересня 2018 20:21
Enquiries until: 25 вересня 2018 14:00
Complaints submission until: до 01 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2018 14:00

Information

Estimated total value: 14 355 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 71 775 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Комплект обладнання центрального стерилізаційного відділення(по об’єкту «Добудова головного корпусу міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київська, 68 в м. Вінниці»))
Розгорнути Згорнути
code according to the basic vocabulary of the national classifier of Ukraine DK 021: 2015 "Single Procurement Dictionary": 33190000-8 Miscellaneous medical devices and products.
The complete set of the equipment of the central sterilization department ( on the object «Execution of the main building of the City Clinical Hospital of the First Aid on the street. Kiev, 68 in the city of Vinnitsa»)
(according to Annex 2 to the tender documentation)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання центрального стерилізаційного відділення (по об’єкту «Добудова головного корпусу міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київська, 68 в м. Вінниці») (Згідно додатку № 2 до тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська, 68
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

The complete set of the equipment of the central sterilization department ( on the object «Execution of the main building of the City Clinical Hospital of the First Aid on the street. Kiev, 68 in the city of Vinnitsa») (according to Annex 2 to the tender documentation)
CPV: 33190000-8
Період постачання: по 25 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2018 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 11:16
ТД цсо із змінами 27.09.18.docx
27 вересня 2018 11:16
Протокол Змін 142.pdf
27 вересня 2018 11:16
Зміни (таблиця) 27.09.18.pdf
04 вересня 2018 20:18
ТД цсо.docx
04 вересня 2018 20:18
Оголошення Стерилізаційне обладнання.docx
27 вересня 2018 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2018 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 11:16
ТД цсо із змінами 27.09.18.docx
27 вересня 2018 11:16
Протокол Змін 142.pdf
27 вересня 2018 11:16
Зміни (таблиця) 27.09.18.pdf
04 вересня 2018 20:18
ТД цсо.docx
04 вересня 2018 20:18
Оголошення Стерилізаційне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пункт 7 розділу 2 ТЗ.
Дата подання: 24 вересня 2018 13:18
Дата відповіді: 27 вересня 2018 11:11
"Учасник надання копії або зразки, паспортів посудин працюючих під тиском” на парогенератор і камеру стерилізатора на українській чи російській мові, по формі згідно ДНАОП 0.00-1.59-87 „Правила будови та безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском” для реєстрації обладнання в Комітеті по нагляду за охороною праці України, Міністерства праці та соціальної політики." Згідно з Наказом Міністерства Соціальної Політики №333 від 05 березня 2018 року, ДНАОП 0.00-1.59-87 не застосовуються на території України, оскільки наказом взамін введені "Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском", згідно з якими облік має здійснювати працівник, відповідальний за справний стан та безпечну експлуатацію обладнання, що працює під тиском, або інший відповідальний працівник, призначений роботодавцем. Таким чином не існує ні необхідності ні юридичних підстав для реєстрації обладнання в Комітеті по нагляду за охороною праці України, Міністерства праці та соціальної політики. Прошу вимогу ТЗ розділ 2 пункт 7 зняти як нікчемну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийняте рішення частково задовільнити вимоги щодо внесення змін у тендерну документації. (Протокол №142 від 27.09.2018 р. та таблиця змін додається)
Пункт 16 розділу 2 ТЗ.
Дата подання: 24 вересня 2018 13:20
Дата відповіді: 27 вересня 2018 11:21
"Автоклав горизонтальний з прямокутною камерою, дводверний (завантаження автоклаву з однієї сторони вивантаження з іншої), об’єм камери не менше 610 літрів. " Оскільки в світовій практиці корисний об`єм камери стерилізатора вимірюється в стандартних стерилізаційних одиницях, а об'єм фактичний може відрізнятися в залежності від геометричної форми камери без зміни корисного об'єму, то прошу вказати необхідну ємність камери саме в стандартних стерилізаційних одиницях (SM).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийняте рішення частково задовільнити вимоги щодо внесення змін до тендерної документації ( Протокол №142 від 27.09.2018 р. та таблиця змін додається)
Пункт 32 розділу 2 ТЗ.
Дата подання: 24 вересня 2018 13:22
Дата відповіді: 27 вересня 2018 11:21
"Не менш 20 робочих програм стерилізації кожна з фракціонуванням та попереднім вакуумом для стерилізації металевого інструментарію, текстилю, резини, пластика, жорсткої ендоскопії, оптики в упакованому та не упакованому вигляді; " Прошу уточнити практичну необхідність мати саме не менше 20 робочих програм стерилізації, оскільки більшість перелічених матеріалів однаково можуть бути якісно простерилізовані на найкоротшому достатньому температурному режимі без необхідності виділяти окрему програму під певний вид інструменту чи обладнання. В тому числі, незалежно від того, чи в упакованому вигляді вони обробляються. Таким чином, на практиці для швидкої та якісної стерилізації, достатнім для більшості видів інструментів та матеріалів є значно менше ніж 20 програм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийняте рішення частково задовільнити вимоги щодо внесення змін до тендерної документації ( Протокол №142 від 27.09.2018 р. та таблиця змін додається)
Пункт 20 Розділу 3 ТЗ
Дата подання: 24 вересня 2018 13:24
Дата відповіді: 27 вересня 2018 11:21
Пункт 20 містить наступну вимогу ТЗ: "Повністю автоматичний цикл стерилізації медичних виробів протягом." Прошу уточнити про спосіб стерилізації медичних виробів за допомогою протягу. Такий спосіб стерилізації невідомий.
Відповідь: Тендерним комітетом прийняте рішення частково задовільнити вимоги щодо внесення змін до тендерної документації ( Протокол №142 від 27.09.2018 р. та таблиця змін додається)
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 жовтня 2018
UA-2018-09-04-000931-c2ef6198e740e4c449e089a711a34472d
Найменування: Міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 01982749
Місцезнаходження: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Київська,68
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕД КАРДІО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ЕЛ-МЕД Документи
Допущено до аукціону
Документи
Стальмед Документи
Відхилено
Документи

Документи

10 жовтня 2018 14:27
Електронний підпис

Публічні документи

28 вересня 2018 17:07
Електронний підпис
28 вересня 2018 17:06
інструкція Formomat.pdf
28 вересня 2018 17:06
Кваліфікаційна частина.pdf
28 вересня 2018 17:06
Технічна частина.pdf
28 вересня 2018 17:06
Інструкція DGM AND-800.pdf
28 вересня 2018 17:06
Інструкція DGM ES 350P.pdf
28 вересня 2018 17:06
проспект Formomat.pdf

Документи

10 жовтня 2018 14:29
Електронний підпис

Публічні документи

19 жовтня 2018 11:41
Довідки переможця
04 жовтня 2018 15:46
9_Інші документи-split-merge.pdf
04 жовтня 2018 15:46
7_Технічна частина 1.PDF
04 жовтня 2018 15:46
6_Відповідність мтв-1-17.pdf
04 жовтня 2018 15:46
5_Статут.PDF
04 жовтня 2018 15:46
4_По ст.17.PDF
04 жовтня 2018 15:46
3_Комерційна частина.pdf
04 жовтня 2018 15:46
1_Тендерна із ціною.pdf

Документи

10 жовтня 2018 14:31
Електронний підпис

Публічні документи

04 жовтня 2018 20:31
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Таблиця МТВ.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Сертифікати.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Formomat 2.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Formomat 1.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Selectomat 1.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Паспорт посудини.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Кваліфікація.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Документи для подання.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Selectomat 4.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Довідка сервіс.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Selectomat 3.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Selectomat 2.pdf

Документи

10 жовтня 2018 14:32
Електронний підпис

Публічні документи

05 жовтня 2018 13:46
Електронний підпис
05 жовтня 2018 13:39
4. Підтвердження МТВ_.pdf
05 жовтня 2018 13:39
6.ДОГОВІР.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕД КАРДІО"

ТОВ ВІАС ПЛЮС

ТОВ ЕЛ-МЕД

Стальмед

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС 14 100 000,00
UAH з ПДВ
13 075 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛ-МЕД 14 355 000,00
UAH з ПДВ
13 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 11:41
Довідки переможця
04 жовтня 2018 15:46
9_Інші документи-split-merge.pdf
04 жовтня 2018 15:46
7_Технічна частина 1.PDF
04 жовтня 2018 15:46
6_Відповідність мтв-1-17.pdf
04 жовтня 2018 15:46
5_Статут.PDF
04 жовтня 2018 15:46
4_По ст.17.PDF
04 жовтня 2018 15:46
3_Комерційна частина.pdf
04 жовтня 2018 15:46
1_Тендерна із ціною.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2018 20:31
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Таблиця МТВ.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Сертифікати.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Formomat 2.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Formomat 1.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Selectomat 1.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Паспорт посудини.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Кваліфікація.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Документи для подання.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Selectomat 4.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Довідка сервіс.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Selectomat 3.pdf
04 жовтня 2018 20:31
Інструкція Selectomat 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІАС ПЛЮС

ТОВ ЕЛ-МЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІАС ПЛЮС
#38063235
Переможець 13 075 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 15:00

Документи

17 жовтня 2018 15:00
Електронний підпис
17 жовтня 2018 15:00
Намір ТОВ Віас плюс.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС
#38063235
13 075 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2018 15:00
Електронний підпис
17 жовтня 2018 15:00
Намір ТОВ Віас плюс.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 17:03
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 17:06
Зміни 2 до № 151 20.12.18 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2018 17:06
ДУ2 до №151 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2018 17:06
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2018 15:52
Зміни до №151.pdf укладений
19 листопада 2018 15:52
ДУ 1 до №151.pdf укладений
19 листопада 2018 15:52
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 16:31
Дог№151 29.10.2018.pdf укладений
29 жовтня 2018 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Конкретизація (доповнення) Договору в залежності від специфіки предмету закупівлі. Під конкретизацією (доповненнями) розуміються уточнення умов, що не змінюють змісту.
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 151
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 151
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2018 — 18 лютого 2019
Сума оплати за договором: 13 075 000,00
UAH з ПДВ