Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
1 335 810,00 UAH
UA-2018-09-04-000116-a ● 1cac1215920a4d398c210c91ed8b04a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКВОДОКАНАЛ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 32927653 |
Місцезнаходження: | 68003, Україна , Одеська обл., м. Черноморськ, пр. Миру, 41а |
Контактна особа: |
Володимир Левченко +380503337012 ivk@odessa.ukrtel.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2018 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2018 12:33 |
Очікувана вартість: | 1 335 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 679,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 літр
Бензин марки А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68000, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, за адресою АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
11000 літр
Бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68000, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, за адресою АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
14000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68000, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, за адресою учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2018 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2018 11:26 |
Тендерна документація — нова редакція.doc | |
07 вересня 2018 11:26 |
Додаток 1 — нова редакція.doc | |
07 вересня 2018 11:26 |
Перелік змін до ТД від 07.09.2018.doc | |
07 вересня 2018 11:26 |
Додаток 2 — нова редакція.doc | |
04 вересня 2018 09:26 |
Додаток 3.doc |
07 вересня 2018 11:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 вересня 2018 11:26 |
Тендерна документація — нова редакція.doc
|
||||||
07 вересня 2018 11:26 |
Додаток 1 — нова редакція.doc
|
||||||
07 вересня 2018 11:26 |
Перелік змін до ТД від 07.09.2018.doc
|
||||||
07 вересня 2018 11:26 |
Додаток 2 — нова редакція.doc
|
||||||
04 вересня 2018 09:26 |
Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Очікувана вартість
Дата подання: 06 вересня 2018 16:06
Дата відповіді: 07 вересня 2018 09:07
Просимо переглянути очікувану вартість закупівлі, оскільки вона не відповідає реальним цінам на нафтопродукти.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне:при розрахунках очікуваної вартості закупівлі процедури UA-2018-09-04-000116-a керувалися чинною нормативно-правовою базою, що регулює ринок державних закупівель. В зв`язку з різким стрибком цін на пальне нами будуть переглянуті кількісні показники, очікувана вартість залишиться на колишньому рівні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-04-000116-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41850141
Дата подання: 07 вересня 2018 16:53
ВЛАСНІ/орендовані АЗС
Доброго дня, Шановний Замовнику. В Додатку 2 до тендерної документації «Технічне Завдання» пункті 1.5. розміщено наступну інформацію: «- бензин та паливо дизельне відпускається на підставі пред’явлення або талонів (скретч-карток) заявки, або накладної, та/або забірної відомості за підписом визначених осіб (зразки підписів надаються) на отримання палива на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів ».
Данна вимога є дискримінаційною з тих підстав, що в разі якщо Учасник має розгалужену мережу не власних або орендованих АЗС, а партнерських АЗС і має змогу таким чином виконати Технічне Завдання згідно Додатку 2 до тендерної документації щодо «Відстань від АЗС учасника – переможця до місця знаходження автотранспорту Замовника , який розташований за адресою: вул. Транспортна,11, м. Чорноморськ, Одеська область, не повинна перевищувати 5 км.», прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам.
Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Отже, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести змін до тендерної документації в частині Технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації), де вказані виключно власні/орендовані АЗС.
Розгорнути
Згорнути
Данна вимога є дискримінаційною з тих підстав, що в разі якщо Учасник має розгалужену мережу не власних або орендованих АЗС, а партнерських АЗС і має змогу таким чином виконати Технічне Завдання згідно Додатку 2 до тендерної документації щодо «Відстань від АЗС учасника – переможця до місця знаходження автотранспорту Замовника , який розташований за адресою: вул. Транспортна,11, м. Чорноморськ, Одеська область, не повинна перевищувати 5 км.», прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам.
Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Отже, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести змін до тендерної документації в частині Технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації), де вказані виключно власні/орендовані АЗС.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2018 09:34
Доброго дня! При підготовці тендерної документації, зокрема в частині підтвердження учасниками наявності обладнання та матеріально-технічної бази як одного із кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник використовував коментарі до законодавства України про публічні закупівлі, розроблені в грудні 2016 року О. Шатковським та С. Яременком. У зазначеному джерелі на сторінці 64 наводиться приклад, що у разі, коли предметом закупівлі є постачання паливно-мастильних матеріалів - достатнім для виконання кваліфікаційного критерію (наявність обладнання та матеріально-технічної бази) буде надання учасником документів, що підтверджують факт наявності власної або орендованої техніки. І це не вважається дискримінаційним критерієм по відношенню до інших учасників, які для постачання паливно-мастильних матеріалів користуються послугами, наприклад, субпідрядчиків.
Номер вимоги: UA-2018-09-04-000116-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41850141
Дата подання: 10 вересня 2018 14:52
Власні/орендовані АЗС
Шановний Замовнику!
Підприємство, яке має досвід постачання палива, має намір взяти участь в даній закупівлі.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації.
Технічними вимогами, (додаток 2) встановлені дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників. А саме пунктом 1.5 додатку 2 до тендерної документації передбачається «- бензин та паливо дизельне відпускається на підставі пред’явлення або талонів (скретч-карток) заявки, або накладної, та/або забірної відомості за підписом визначених осіб (зразки підписів надаються) на отримання палива на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів ».
Таким чином, Вами штучно звужується коло учасників та дають підстави вважати, що Замовник орієнтується на певне коло учасників. Дискримінаційні вимоги полягають у тому, що можливість прийняти участь у закупівлі є тільки у учасників, які мають у власності чи в орендному користуванні АЗС.
Наше підприємство має позитивний досвід поставки нафтопродуктів на території України за талоном єдиного зразку. Співпраця з АЗС полягає у відпуску палива за талонами (паливними картками) емітентом яких є наше підприємство.
Слід звернути увагу, що відпуск за талонами (паливними картками) емітентом яких є потенційний учасник не впливає на якість палива, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС.
Частиною 2 статті 5 зазначеного Закону визначено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У зв`язку з викладеним вище вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та видалити вимогу стосовно наявності власних чи орендованих АЗС.
У разі залишення даної вимоги без задоволення, залишаємо за собою право на оскарження встановлених дискримінаційних вимог до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Підприємство, яке має досвід постачання палива, має намір взяти участь в даній закупівлі.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації.
Технічними вимогами, (додаток 2) встановлені дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників. А саме пунктом 1.5 додатку 2 до тендерної документації передбачається «- бензин та паливо дизельне відпускається на підставі пред’явлення або талонів (скретч-карток) заявки, або накладної, та/або забірної відомості за підписом визначених осіб (зразки підписів надаються) на отримання палива на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів ».
Таким чином, Вами штучно звужується коло учасників та дають підстави вважати, що Замовник орієнтується на певне коло учасників. Дискримінаційні вимоги полягають у тому, що можливість прийняти участь у закупівлі є тільки у учасників, які мають у власності чи в орендному користуванні АЗС.
Наше підприємство має позитивний досвід поставки нафтопродуктів на території України за талоном єдиного зразку. Співпраця з АЗС полягає у відпуску палива за талонами (паливними картками) емітентом яких є наше підприємство.
Слід звернути увагу, що відпуск за талонами (паливними картками) емітентом яких є потенційний учасник не впливає на якість палива, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС.
Частиною 2 статті 5 зазначеного Закону визначено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У зв`язку з викладеним вище вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та видалити вимогу стосовно наявності власних чи орендованих АЗС.
У разі залишення даної вимоги без задоволення, залишаємо за собою право на оскарження встановлених дискримінаційних вимог до Антимонопольного Комітету України.
Скасована
Дата: 10 вересня 2018 15:00
Причина: Не повна вимога
Номер вимоги: UA-2018-09-04-000116-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41850141
Дата подання: 10 вересня 2018 15:28
Вимога власні/орендовані АЗС
Доброго дня, Шановний Замовнику!
У зазначеному Вами коментарі Закону України «Про публічні закупівлі», автори наводять приклад по закупівлі паливно-мастильних матеріалів, шляхом доставки пального на базу замовника, тобто наливом та рекомендують «підтверджувати факт наявності власної або орендованої техніки (цистерни, автоцистерни), необхідної для своєчасної поставки предмета закупівлі», дана вимога стосується до поставки товару автомобільними нормами на адресу Замовника (відповідь Замовника від 10.09.2018 09:34 на вимогу щодо «Власних/орендованих АЗС» UA-2018-09-04-000116-a.b1 від 07.09.2018 16:53). В цьому випадку вказана вимога буде доречною. По закупівлі, що оголошена Вашою установою, спосіб отримання палива полягає в заправці транспортних засобів Замовника на АЗС на підставі пред’явлення або талонів (скретч-карток) заявки, або накладної, та/або забірної відомості. Тому дана вимога не стосується кваліфікаційних критеріїв щодо наявності власного або орендованого транспорту.
Отже, обмеження у способі надання можливості отримання палива Замовником, шляхом виключення партнерських АЗС значно скорочує перелік потенційних Учасників даної закупівлі, які можуть виконати всі інші Кваліфікаційні та Технічні критерії тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, та керуючись принципами та нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині Технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації).
У разі залишення даної вимоги без задоволення, залишаємо за собою право на оскарження встановлених дискримінаційних вимог до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
У зазначеному Вами коментарі Закону України «Про публічні закупівлі», автори наводять приклад по закупівлі паливно-мастильних матеріалів, шляхом доставки пального на базу замовника, тобто наливом та рекомендують «підтверджувати факт наявності власної або орендованої техніки (цистерни, автоцистерни), необхідної для своєчасної поставки предмета закупівлі», дана вимога стосується до поставки товару автомобільними нормами на адресу Замовника (відповідь Замовника від 10.09.2018 09:34 на вимогу щодо «Власних/орендованих АЗС» UA-2018-09-04-000116-a.b1 від 07.09.2018 16:53). В цьому випадку вказана вимога буде доречною. По закупівлі, що оголошена Вашою установою, спосіб отримання палива полягає в заправці транспортних засобів Замовника на АЗС на підставі пред’явлення або талонів (скретч-карток) заявки, або накладної, та/або забірної відомості. Тому дана вимога не стосується кваліфікаційних критеріїв щодо наявності власного або орендованого транспорту.
Отже, обмеження у способі надання можливості отримання палива Замовником, шляхом виключення партнерських АЗС значно скорочує перелік потенційних Учасників даної закупівлі, які можуть виконати всі інші Кваліфікаційні та Технічні критерії тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, та керуючись принципами та нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині Технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації).
У разі залишення даної вимоги без задоволення, залишаємо за собою право на оскарження встановлених дискримінаційних вимог до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2018 14:30
Розглянув Вашу вимогу залишаємо її без задоволення, з огляду на наступне: з досвіду попередніх закупівель, нажаль зустрічаються сумнівні Постачальники які не мають власних або орендованих АЗС та не виконують укладені угоди щодо заправки техніки Замовника. Дуже часто перелік АЗС які надавалися учасниками не відповідав дійсності, також виявлялось, що на партнерських АЗС встановлюється кількісний ліміт на заправку, в той час як необхідно було заправляти техніку більшою кількістю пального.
В своєму зверненні Ви зазначаєте, що у Вас немає власної мережі АЗС, АЗС не перебувають в орендованому користуванні. Відпуск палива фактично відбувається з АЗС ваших партнерів, що в свою чергу не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати угоду на постачання пального.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством та надає послуги з водопостачання та водовідведення. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність оперативної заправки автотранспорту замовника, що забезпечує мобільність робочих бригад Замовника під час виконання термінових та невідкладних завдань, таких як усунення аварійних ситуацій, усунення наслідків стихійних лих, тощо.
Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
В своєму зверненні Ви зазначаєте, що у Вас немає власної мережі АЗС, АЗС не перебувають в орендованому користуванні. Відпуск палива фактично відбувається з АЗС ваших партнерів, що в свою чергу не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати угоду на постачання пального.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством та надає послуги з водопостачання та водовідведення. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність оперативної заправки автотранспорту замовника, що забезпечує мобільність робочих бригад Замовника під час виконання термінових та невідкладних завдань, таких як усунення аварійних ситуацій, усунення наслідків стихійних лих, тощо.
Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2018 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "МУСТАНГ" |
1 238 500,00
UAH з ПДВ
|
1 238 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" |
1 335 760,00
UAH з ПДВ
|
1 335 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "МУСТАНГ" #21013099 |
Переможець |
1 238 500,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2018 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 12:56
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
27 грудня 2018 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2018 11:41
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2018 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2018 10:30
|
Договір 334.pdf | укладений |
05 жовтня 2018 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни товару на ринку, зумовлене зміною кон'юнктури ринку, стрімким зростанням закупівельних цін на нафтопродукти (відповідно п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 334 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 334 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |