Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Створення регіонального центру сприяння здорового способу життя на базі НВК "СЗШ №2-гімназія" в м. Трускавець" (реконструкція) (коригування)
Очікувана вартість
36 298 972,80 UAH
UA-2018-09-03-002112-a 5946e81f79d74194833432cd21c71913
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2018 23:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2018 23:00
Початок аукціону: 21 вересня 2018 15:20
Очікувана вартість: 36 298 972,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,28%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис об'ємів і видів робіт - згідно Додатку 4 Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
"Створення регіонального центру сприяння здорового способу життя на базі НВК "СЗШ №2-гімназія" в м. Трускавець" (реконструкція) (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2018 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС" 35 153 767,79
UAH з ПДВ
34 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БОГДАН-БУД" 35 380 796,39
UAH з ПДВ
34 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВСБУД" 36 298 861,10
UAH з ПДВ
34 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Західатомбудсервіс" 36 298 972,80
UAH з ПДВ
35 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2018 23:44
Електронний підпис
20 вересня 2018 21:49
Електронний підпис
20 вересня 2018 21:48
Інші документи.rar
20 вересня 2018 21:48
Сертифікати.rar
20 вересня 2018 21:48
Проект договору підряду.rar
20 вересня 2018 21:48
Банківська гарантія.rar
20 вересня 2018 21:48
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

20 вересня 2018 20:10
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2018 20:10
Документи Віола.pdf
20 вересня 2018 20:10
Довідка субпідрядники.pdf
20 вересня 2018 20:10
Довідка Укрсиббанк.pdf
20 вересня 2018 20:10
Довідка з Приватбанку.pdf
20 вересня 2018 20:10
Гарантійні листи.pdf
20 вересня 2018 20:10
Графік.pdf
20 вересня 2018 20:10
Дозвіл.pdf
20 вересня 2018 20:10
Ліцензія.pdf
20 вересня 2018 20:10
Проект Договору.pdf
20 вересня 2018 20:10
Лист-згода.pdf
20 вересня 2018 20:10
Відомість ресурсів.rtf
20 вересня 2018 20:10
Договірна ціна.rtf
20 вересня 2018 20:10
Кошторис (3).rtf
20 вересня 2018 20:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 вересня 2018 20:10
Відомості про учасника.pdf
20 вересня 2018 20:10
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 вересня 2018 20:10
Статут.pdf
20 вересня 2018 20:10
Довідки ст.17.pdf
20 вересня 2018 20:10
Грамота.pdf
20 вересня 2018 20:10
Відгук.pdf
20 вересня 2018 20:10
Договір №227.pdf
20 вересня 2018 20:10
Договір №113.pdf
20 вересня 2018 20:10
Додатки до Договору №227.pdf
20 вересня 2018 20:10
Додатки до Договору № 113.pdf
20 вересня 2018 20:10
Накази, дипломи.pdf
20 вересня 2018 20:10
Робітники.pdf
20 вересня 2018 20:10
Працівники.pdf
20 вересня 2018 20:10
Оренда приміщення.pdf
20 вересня 2018 20:10
Договір з техпаспортами.pdf

Публічні документи

20 вересня 2018 21:47
цІНОВА.jpg
20 вересня 2018 21:45
Статут ВСБУД.7z

Публічні документи

20 вересня 2018 19:27
ПовноваженняДоГарантії.zip
20 вересня 2018 19:27
Статут ЗАБС.zip
20 вересня 2018 19:27
Кваліфікація 1-Довідки.rar
20 вересня 2018 19:27
Цінова пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС"

ПП "БОГДАН-БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВСБУД"

ТОВ "Західатомбудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС"
#40952223
Відхилено 34 099 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 20:57
ПП "БОГДАН-БУД"
#37983733
Відхилено 34 100 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 20:59
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВСБУД"
#42037090
Відхилено 34 250 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 21:03
ТОВ "Західатомбудсервіс"
#36090447
Переможець 35 400 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 21:04

Документи

24 вересня 2018 20:57
Електронний підпис
21 вересня 2018 15:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 вересня 2018 20:59
Електронний підпис
24 вересня 2018 20:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 вересня 2018 21:02
Електронний підпис

Документи

24 вересня 2018 21:03
Електронний підпис
24 вересня 2018 21:03
протокол 8 переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2018 21:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Західатомбудсервіс"
#36090447
35 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2018 21:03
Електронний підпис
24 вересня 2018 21:03
протокол 8 переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 15:50
ДУ №12 Створення регіонального центру (1).pdf зміни до договору
02 червня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:56
ДУ №11 до Д №270 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:19
ДУ №10 до Д №270.. (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 17:15
ДУ №9 до Д№270 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 17:14
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 15:48
ДУ №8 до Д №270 (1).pdf зміни до договору
03 червня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 16:40
ДУ №7 до Д №270.pdf зміни до договору
12 березня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 11:28
ДУ №6 до Д №270 (1).jpg зміни до договору
03 січня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:53
Додаткова угода №5 до Д №270.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:53
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 09:05
ДУ №4 до Д №270 від 02.10.19р (1).pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 19:47
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 22:29
ДУ_№3_до_Д_№270_вiд_12.10.18_р (1).pdf зміни до договору
08 липня 2019 22:29
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 13:49
Додаткова угода №2 Створення регіонального центру (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2018 19:02
дод угода 1 (1).pdf зміни до договору
26 жовтня 2018 19:02
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2018 00:06
додатки_до_договору_270.pdf укладений
13 жовтня 2018 00:05
договiр_270.pdf укладений
13 жовтня 2018 00:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до затвердженого кошторису на 2018 р. сторони встановлюють, що фінансування робіт у 208 р. згідно кошторисних призначень складає 5 000 000 грн. з ПДВ. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 270
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2019 р. фінансування по об’єкту складає 1 975 284 грн. з ПДВ. Вартість фактичного фінансування робіт по об’єкту у 2018 році складає 4 952 980 грн. з ПДІ. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 270
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили змінити реквізити. Більш детально – у прикріпленому файлі. Сума договору та кількість товарів після внесення змін – не змінились
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, а також у зв’язку з виділенням кошторисних призначень на 2019 рік по об'єкту "Створення регіонального центру сприяння здорового способу життя на базі НВК "СЗШ №2-гімназія" в м. Трускавець" (реконструкція) (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни та викласти у новій редакції п. 3.2. Договору: « п. 3.2. У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2019 рік по об’єкту "Створення регіонального центру сприяння здорового способу життя на базі НВК "СЗШ №2-гімназія" в м. Трускавець" (реконструкція) (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування робіт у 2019 році на 6 904 468 грн.80коп. (Шість мільйонів дев’ятсот чотири тисячі чотириста шістдесят вісім гривень 80 коп.) в т.ч. ПДВ 1 150 744 грн. 80 коп. (Один мільйон сто п’ятдесят тисяч сімсот сорок чотири гривні 80 коп.). Загальна сума фінансування у 2019 році становить 8 879 752.80 грн., в т.ч. ПДВ - 1 479 958.80 грн. Вартість фактичного фінансування робіт по даному об’єкту у 2018 році становила 4 952 980,00 грн. з ПДВ. (Чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот вісімдесят грн. 00 коп.) 2. Внести зміни до п.4.1. 4.1. Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт, що становить 2 071 340 грн.64коп. (Два мільйони сімдесят одна тисяча триста сорок гривень 64 коп.) вт.ч. ПДВ 345 223 грн. 44 коп. (Триста сорок п’ять тисяч двісті двадцять три гривні 44коп.) По закінченні тримісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва» Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Загальна сума договору та обсяги виконання робіт по договору – не змінились. Більш детально – у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування робіт у 2019 році. Загальна сума фінансування у 2019 році становить 10 870 513.20 грн. Загальна сума договору та обсяги виконання робіт по договору – не змінились. Більш детально – у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції такі пункти договору: "5.1. Строк виконання робіт - до 31.12.2020 р. згідно календарного графіку ивиконання робіт" "10.1. Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 31.12.2020 року або до повного викоання сторонами своїх зобовязань".
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, у відповідності до кошторисних призначень на 2020 рік по об'єкту "Створення регіонального центру сприяння здорового способу життя на базі НВК "СЗШ №2-гімназія" в м. Трускавець" (реконструкція) (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) 45454000-4 - Реконструкція), Сторони за взаємною згодою вирішили доповнити п. 3.2 та п. 4.1 Договору підряду №270 від 12 жовтня 2018 року наступними абзацами: 1.1. п. 3.2. «У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2020 рік фінансування по об’єкту - "Створення регіонального центру сприяння здорового способу життя на базі НВК "СЗШ №2-гімназія" в м. Трускавець" (реконструкція) (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) складає 4 932 507,60 грн. (Чотири мільйони дев’ятсот тридцять дві тисячі п’ятсот сім гривень 60 коп.) в т.ч. ПДВ 822 084,60 грн. (Вісімсот двадцять дві тисячі вісімдесят чотири гривні 60коп.) 1.2. «п.4.1 Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт, що становить 1 479 752 грн. 28 коп. (Один мільйон чотириста сімдесят дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят дві гривні 28 коп.) в т.ч. ПДВ 246 625 грн. 38 коп. (двісті сорок шість тисяч шістсот двадцять п’ять гривень 38 коп.) По закінченні тримісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови КабінетуМіністрівУкраїнивід23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. 2. Вартість фактичного фінансування робіт по даному об’єкту у 2018-2019рр. Становить 15 823 493,20 грн. (П’ятнадцять мільйонів вісімсот двадцять три тисячі чотириста дев’яносто три гривні 20 коп.) з ПДВ. Загальна сума договору та обсяги виконання робіт по договору – не змінились. Більш детально – у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу Українита на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, у зв’язку з виділенням кошторисних призначень на 2020рік по об'єкту-"Створення регіонального центру сприяння здорового способу життя на базі НВК "СЗШ №2-гімназія" в м. Трускавець" (реконструкція) (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) 45454000-4 - Реконструкція), Сторони за взаємною згодою вирішили викласти у новій редакції п.3.2 та п. 4.1 Договору підряду №270 від 12 жовтня 2018 року: 1.1. п. 3.2. У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2020 рік збільшити фінансування по об’єкту "Створення регіонального центру сприяння здорового способу життя на базі НВК "СЗШ №2-гімназія" в м. Трускавець" (реконструкція) (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) на 12 235 123,20 грн. (Дванадцять мільйонів двісті тридцять п’ять тисяч сто двадцять три гривні 20 коп.) в т.ч. ПДВ 2 039 187,20 грн. (Два мільйони тридцять дев’ять тисяч сто вісімдесят сім грн 20коп.) Кошторисні призначення на 2020 рік становлять 17 167 630,80 грн. (Сімнадцять мільйонів сто шістдесят сім тисяч шістсот тридцять грн. 80 коп.) з ПДВ. 1.2. «п.4.1 Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт, що становить 3 400 000 грн. 00 коп. (три мільйони чотириста тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 566 666 грн. 67коп. (п’ятсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень67коп.) По закінченні тримісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови КабінетуМіністрівУкраїнивід23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. 2. Вартість фактичного фінансування робіт по даному об’єкту у 2018-2019рр. Становить 15 823 493,20 грн. (П’ятнадцять мільйонів вісімсот двадцять три тисячі чотириста дев’яносто три гривні 20 коп.) з ПДВ. 3. Всі інші умови договору № 270 від 12 жовтня 2018 року залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписанняСторонами та скріплення печатками Сторін. 5. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. 6. Невід’ємною частиною даної Додаткової угоди є: - Договірна ціна на 2020 рік; - Календарний графік виконання робіт на 2020 рік - Графік фінансування робіт на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відділ освіти Трускавецької міської ради (надалі іменується «Замовник» в особі начальника Лобика Ореста Павловича, що діє на підставі Положення з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «Західатомбудсервіс»» (надалі Підрядник) в особі директора Волоцюги З.В. з іншої сторони, (в подальшому разом іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона») відповідно до ст. 651, 653,654 Цивільного кодексу України уклали цю Додаткову угоду про наступне: Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, у зв’язку з виділенням кошторисних призначень на 2020 рік по об'єкту -"Створення регіонального центру сприяння здорового способу життя на базі НВК "СЗШ №2-гімназія" в м. Трускавець" (реконструкція) (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) 45454000-4 - Реконструкція), Сторони за взаємною згодою вирішили викласти у новій редакції п.3.2 Договору підряду №270 від 12 жовтня 2018 року: 1. п. 3.2. У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2020 рік збільшити фінансування по об’єкту -"Створення регіонального центру сприяння здорового способу життя на базі НВК "СЗШ №2-гімназія" в м. Трускавець" (реконструкція) (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) на 988 675,20 грн. (Дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч шістсот сімдесят п’ять гривень 20 коп.) в т.ч. ПДВ 164 779,20 грн. (Сто шістдесят чотири тисячі сімсот сімдесят дев’ять грн. 20 коп.). Кошторисні призначення на 2020 рік становлять 18 156 306,00 грн. (Вісімнадцять мільйонів сто п’ятдесят шість тисяч триста шість грн. 00 коп.) з ПДВ. 3. Вартість фактичного фінансування робіт по даному об’єкту у 2018-2019рр. Становить 15 823 493,20 грн. (П’ятнадцять мільйонів вісімсот двадцять три тисячі чотириста дев’яносто три гривні 20 коп.) з ПДВ. 4. Всі інші умови договору № 270 від 12 жовтня 2018 року залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили збільшити фінансування по обєкту на 2020 рік на 993192,00 грн. Загалом фінансування на 2020 рік становить 19 149 498,00 грн. Продовжити термін дії договору до 31.12.2021 року у відповідності до фінансування по обєкту. Докладніше у прикріплено файлі.
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили збільшити фінансування на 2020 на 43 910,68 грн. Кошторисні призначення на 2020 рік становить 19 193 408,68 грн.
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Цвідповідності до затверджених кошторисних призначень на 2021 рік фінансування по обєкту становить 383 098,12 грн.
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML