Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Берегоукріплення нижнього ставка у національному музеї – заповіднику М.В. Гоголя в с. Гоголево Шишацького району Полтавської області. Коригування»
Очікувана вартість
8 910 502,00 UAH
UA-2018-09-03-001402-a ● 8249b58db8334b7f83326dcee246d9c0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Расько Юлія Олександрівна +380532606468 yrustuukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2018 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2018 12:59 |
Очікувана вартість: | 8 910 502,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 891,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Берегоукріплення нижнього ставка у національному музеї – заповіднику М.В. Гоголя в с. Гоголево Шишацького району Полтавської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38040, Україна, Полтавська область, Шишацький район, с. Гоголево
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Гарантійне обслуговування: | 15% |
10: | 15% |
6-9: | 10% |
2-5: | 5% |
1: | 0% |
Строк виконання: | 15% |
239-235: | 15% |
249-240: | 10% |
259-250: | 5% |
260: | 0% |
03 вересня 2018 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2018 15:31 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-03-001402-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39805812
Дата подання: 05 жовтня 2018 17:06
Оскарження протоколу №230
Скарга
на неправомірні дії тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ»
на неправомірні дії тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ»
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2018 14:43
Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Департамент), розглянувши скаргу від 04.10.2018 № 04/10-01 щодо порушення Департаментом порядку проведення процедури закупівлі, повідомляє наступне.
Замовником було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-09-03-001402-a на закупівлю робіт по об'єкту: «Берегоукріплення нижнього ставка у національному музеї – заповіднику М.В. Гоголя в с. Гоголево Шишацького району Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 8 910 502,00 UAH з ПДВ.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 27.09.2018 № 230 відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» (далі - Скаржник) на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Кінцевим строком оскарження умов вищевказаної закупівлі є 15 вересня 2018 року, дана інформація також опублікована в системі Prozorro у Розділі «Інформація про процедуру» за номером вищевказаного оголошення.
Зі змісту даної скарги вбачається аргументація лише щодо непогодження Скаржника з вимогами тендерного комітету Замовника, зокрема, з вимогами тендерної документації.
Щодо твердження Скаржника про допущення формальної помилки у ненаданні довідки про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій необхідно зазначити наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Дана норма кореспондується з вимогами тендерної документації, зокрема, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад, замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення).
Відповідно до даної документації технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад, пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету.
Тобто, ненадання учасником повного пакету документів, зазначених у тендерній документації, не є формальною помилкою, зокрема, у даному випадку учасник не надав у своїй тендерній пропозиції довідку про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій, яка є самостійним документом, що вимагається Замовником.
Слід також зазначити, що вищевказана довідка, копія якої Скаржником надається в якості додатку до даної скарги, не може бути взята до уваги, оскільки одержана не в порядку та строки, встановлені чинним законодавством України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ст. 25 Закону документи, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються.
Зі змісту скарги вбачається відсутність зазначених скаржником будь-яких норм нормативного-правового акту, які було допущено Замовником, а відтак, скарга є необґрунтованою. До того ж, необхідно зауважити, що Скаржником невірно обрано спосіб захисту своїх прав та інтересів, що, як наслідок, і процесуально унеможливлює розгляд питань прохальної частини даної скарги.
Таким чином, тендерний комітет Департаменту категорично не погоджується з твердженням Скаржника щодо неправомірності рішення Замовника щодо порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Замовником було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-09-03-001402-a на закупівлю робіт по об'єкту: «Берегоукріплення нижнього ставка у національному музеї – заповіднику М.В. Гоголя в с. Гоголево Шишацького району Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 8 910 502,00 UAH з ПДВ.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 27.09.2018 № 230 відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» (далі - Скаржник) на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Кінцевим строком оскарження умов вищевказаної закупівлі є 15 вересня 2018 року, дана інформація також опублікована в системі Prozorro у Розділі «Інформація про процедуру» за номером вищевказаного оголошення.
Зі змісту даної скарги вбачається аргументація лише щодо непогодження Скаржника з вимогами тендерного комітету Замовника, зокрема, з вимогами тендерної документації.
Щодо твердження Скаржника про допущення формальної помилки у ненаданні довідки про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій необхідно зазначити наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Дана норма кореспондується з вимогами тендерної документації, зокрема, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад, замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення).
Відповідно до даної документації технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад, пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету.
Тобто, ненадання учасником повного пакету документів, зазначених у тендерній документації, не є формальною помилкою, зокрема, у даному випадку учасник не надав у своїй тендерній пропозиції довідку про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій, яка є самостійним документом, що вимагається Замовником.
Слід також зазначити, що вищевказана довідка, копія якої Скаржником надається в якості додатку до даної скарги, не може бути взята до уваги, оскільки одержана не в порядку та строки, встановлені чинним законодавством України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ст. 25 Закону документи, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються.
Зі змісту скарги вбачається відсутність зазначених скаржником будь-яких норм нормативного-правового акту, які було допущено Замовником, а відтак, скарга є необґрунтованою. До того ж, необхідно зауважити, що Скаржником невірно обрано спосіб захисту своїх прав та інтересів, що, як наслідок, і процесуально унеможливлює розгляд питань прохальної частини даної скарги.
Таким чином, тендерний комітет Департаменту категорично не погоджується з твердженням Скаржника щодо неправомірності рішення Замовника щодо порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2018-09-03-001402-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39805812
Дата подання: 05 жовтня 2018 17:10
Оскардження протоколу №230
Скарга
на неправомірні дії тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ»
на неправомірні дії тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ»
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2018 14:44
Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Департамент), розглянувши скаргу від 04.10.2018 № 04/10-01 щодо порушення Департаментом порядку проведення процедури закупівлі, повідомляє наступне.
Замовником було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-09-03-001402-a на закупівлю робіт по об'єкту: «Берегоукріплення нижнього ставка у національному музеї – заповіднику М.В. Гоголя в с. Гоголево Шишацького району Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 8 910 502,00 UAH з ПДВ.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 27.09.2018 № 230 відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» (далі - Скаржник) на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Кінцевим строком оскарження умов вищевказаної закупівлі є 15 вересня 2018 року, дана інформація також опублікована в системі Prozorro у Розділі «Інформація про процедуру» за номером вищевказаного оголошення.
Зі змісту даної скарги вбачається аргументація лише щодо непогодження Скаржника з вимогами тендерного комітету Замовника, зокрема, з вимогами тендерної документації.
Щодо твердження Скаржника про допущення формальної помилки у ненаданні довідки про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій необхідно зазначити наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Дана норма кореспондується з вимогами тендерної документації, зокрема, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад, замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення).
Відповідно до даної документації технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад, пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету.
Тобто, ненадання учасником повного пакету документів, зазначених у тендерній документації, не є формальною помилкою, зокрема, у даному випадку учасник не надав у своїй тендерній пропозиції довідку про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій, яка є самостійним документом, що вимагається Замовником.
Слід також зазначити, що вищевказана довідка, копія якої Скаржником надається в якості додатку до даної скарги, не може бути взята до уваги, оскільки одержана не в порядку та строки, встановлені чинним законодавством України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ст. 25 Закону документи, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються.
Зі змісту скарги вбачається відсутність зазначених скаржником будь-яких норм нормативного-правового акту, які було допущено Замовником, а відтак, скарга є необґрунтованою. До того ж, необхідно зауважити, що Скаржником невірно обрано спосіб захисту своїх прав та інтересів, що, як наслідок, і процесуально унеможливлює розгляд питань прохальної частини даної скарги.
Таким чином, тендерний комітет Департаменту категорично не погоджується з твердженням Скаржника щодо неправомірності рішення Замовника щодо порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Замовником було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-09-03-001402-a на закупівлю робіт по об'єкту: «Берегоукріплення нижнього ставка у національному музеї – заповіднику М.В. Гоголя в с. Гоголево Шишацького району Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 8 910 502,00 UAH з ПДВ.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 27.09.2018 № 230 відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» (далі - Скаржник) на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Кінцевим строком оскарження умов вищевказаної закупівлі є 15 вересня 2018 року, дана інформація також опублікована в системі Prozorro у Розділі «Інформація про процедуру» за номером вищевказаного оголошення.
Зі змісту даної скарги вбачається аргументація лише щодо непогодження Скаржника з вимогами тендерного комітету Замовника, зокрема, з вимогами тендерної документації.
Щодо твердження Скаржника про допущення формальної помилки у ненаданні довідки про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій необхідно зазначити наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Дана норма кореспондується з вимогами тендерної документації, зокрема, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад, замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення).
Відповідно до даної документації технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад, пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету.
Тобто, ненадання учасником повного пакету документів, зазначених у тендерній документації, не є формальною помилкою, зокрема, у даному випадку учасник не надав у своїй тендерній пропозиції довідку про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій, яка є самостійним документом, що вимагається Замовником.
Слід також зазначити, що вищевказана довідка, копія якої Скаржником надається в якості додатку до даної скарги, не може бути взята до уваги, оскільки одержана не в порядку та строки, встановлені чинним законодавством України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ст. 25 Закону документи, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються.
Зі змісту скарги вбачається відсутність зазначених скаржником будь-яких норм нормативного-правового акту, які було допущено Замовником, а відтак, скарга є необґрунтованою. До того ж, необхідно зауважити, що Скаржником невірно обрано спосіб захисту своїх прав та інтересів, що, як наслідок, і процесуально унеможливлює розгляд питань прохальної частини даної скарги.
Таким чином, тендерний комітет Департаменту категорично не погоджується з твердженням Скаржника щодо неправомірності рішення Замовника щодо порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2018 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "СУСТР-19" |
8 905 000,00
UAH з ПДВ
|
8 905 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 233 500 | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ" |
8 910 000,00
UAH з ПДВ
|
8 910 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 237 000 | Документи |
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ |
8 900 633,83
UAH з ПДВ
|
8 900 633,83
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 230 443.68 | Документи |
ТОВ Данко |
8 770 000,00
UAH з ПДВ
|
8 770 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 139 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
8 770 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2018 16:02
|
|
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ #39805812 |
Відхилено |
8 900 633,83
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2018 17:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СУСТР-19" #32892893 |
Переможець |
8 905 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2018 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 14:05
|
186.PDF | зміни до договору |
19 березня 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 10:35
|
2.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2018 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2018 17:11
|
Договір | укладений |
16 жовтня 2018 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 03-18/186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03-18/186 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3 ч. 4 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 03-18/186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03-18/186 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |