Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вул. Західна (від вул.Святого Йоана Павла ІІ до вул.Каховської) в м. Житомирі
Очікувана вартість
2 878 468,20 UAH
UA-2018-09-03-000948-a ● 75e2e6720fb7481e8976a75ae04ce30e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34900570 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова 4/2 |
Контактна особа: |
Віталій Шевчук +380931253333 v-shevchuk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2018 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2018 12:49 |
Очікувана вартість: | 2 878 468,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 784,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Західна (від вул.Святого Йоана Павла ІІ до вул.Каховської) в м. Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Західна (від вул.Святого Йоана Павла ІІ до вул.Каховської)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2018 14:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2018 14:10 |
УКГ Додаток 2 Технічне завдання Західна.doc | |
03 вересня 2018 14:10 |
УКГ Додаток 3 проект договору Західна.doc | |
03 вересня 2018 14:10 |
УКГ Додаток 1 Пропозиція Західна.doc | |
03 вересня 2018 14:10 |
УКГ Додаток 4 субпідрядники Західна.doc | |
03 вересня 2018 14:10 |
УКГ ТД капітальний ремонт Західна.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-03-000948-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Асфальт плюс", Код ЄДРПОУ:41198416
Дата подання: 11 жовтня 2018 13:55
Скарга
Оскарження рішення тендерного комітету
Скасована
Дата: 11 жовтня 2018 16:34
Причина: Заміна скарги на вимогу для Замовника
Номер вимоги: UA-2018-09-03-000948-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Асфальт плюс", Код ЄДРПОУ:41198416
Дата подання: 12 жовтня 2018 11:11
Вимога
Оскарження рішення щодо відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2018 15:06
Розглянувши Вашу вимогу від 12.10.2018 р. управління комунального господарства Житомирської міської ради повідомляє, що відповідно до п.6.2.5 частини 2 розділу VІ тендерної документації (далі – ТД) передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про надання такій особі повноважень щодо підписання договору про закупівлю.
Учасником у складі пропозиції надано довідку №171 від 18.09.2018 року про особу, що уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до підпункту «и» п.7.4 Статуту ТОВ «Асфальт Плюс» передбачено що до компетенції загальних зборів відноситься прийняття рішення щодо укладення та здійснення будь – яких правочинів (угод, договорів, контрактів, господарських операцій, інших юридичних дій від імені Товариства та/або видача довіреностей та їх здійснення):
- щодо нерухомого майна, належного товариству або його дочірнім підприємствам;
- щодо корпоративних прав, які належать Товариству, в тому числі відчуження та застава корпоративних прав; створення Товариством будь – яких юридичних осіб, придбання корпоративних прав будь – яких юридичних осіб або вихід товариства з будь – яких юридичних осіб;
- на суму що перевищує 1000000,00 грн.
Таким чином, ТОВ «Асфальт Плюс» (далі – Товариство) у складі тендерної пропозиції мало надати рішення загальних зборів Товариства про уповноваження директора на укладання від імені Товариства будь – яких правочинів (угод, договорів, контрактів, господарських операцій, інших юридичних дій), так як договір про закупівлю мав укладатись на суму 2 868 084,11 грн., що перевищує 1,0 млн.грн.
Тобто у директора були наявні обмеження при укладанні договорів, а також відсутні повноваження щодо його підписання стосовно предмета закупівлі, про що не було повідомлено нас і не відповідає вимогам п.6.2.5 частини 2 розділу VІ тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене та рекомендації Управління Служби безпеки України в Житомирській області № 57/11924 від 26.09.2018 р. «Щодо недопущення неефективного ви-користання бюджетних коштів», тендерним комітетом управління комунального господарст-ва Житомирської міської ради було прийнято рішення (протокол № 32 від 05.10.2018 р.), яке оприлюднено відповідно до вимог ст.10 та ч.2 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Голова тендерного комітету
управління комунального господарства
Житомирської міської ради В.А.Шевчук
Учасником у складі пропозиції надано довідку №171 від 18.09.2018 року про особу, що уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до підпункту «и» п.7.4 Статуту ТОВ «Асфальт Плюс» передбачено що до компетенції загальних зборів відноситься прийняття рішення щодо укладення та здійснення будь – яких правочинів (угод, договорів, контрактів, господарських операцій, інших юридичних дій від імені Товариства та/або видача довіреностей та їх здійснення):
- щодо нерухомого майна, належного товариству або його дочірнім підприємствам;
- щодо корпоративних прав, які належать Товариству, в тому числі відчуження та застава корпоративних прав; створення Товариством будь – яких юридичних осіб, придбання корпоративних прав будь – яких юридичних осіб або вихід товариства з будь – яких юридичних осіб;
- на суму що перевищує 1000000,00 грн.
Таким чином, ТОВ «Асфальт Плюс» (далі – Товариство) у складі тендерної пропозиції мало надати рішення загальних зборів Товариства про уповноваження директора на укладання від імені Товариства будь – яких правочинів (угод, договорів, контрактів, господарських операцій, інших юридичних дій), так як договір про закупівлю мав укладатись на суму 2 868 084,11 грн., що перевищує 1,0 млн.грн.
Тобто у директора були наявні обмеження при укладанні договорів, а також відсутні повноваження щодо його підписання стосовно предмета закупівлі, про що не було повідомлено нас і не відповідає вимогам п.6.2.5 частини 2 розділу VІ тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене та рекомендації Управління Служби безпеки України в Житомирській області № 57/11924 від 26.09.2018 р. «Щодо недопущення неефективного ви-користання бюджетних коштів», тендерним комітетом управління комунального господарст-ва Житомирської міської ради було прийнято рішення (протокол № 32 від 05.10.2018 р.), яке оприлюднено відповідно до вимог ст.10 та ч.2 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Голова тендерного комітету
управління комунального господарства
Житомирської міської ради В.А.Шевчук
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2018 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Шляхбуд-5" |
2 672 025,60
UAH з ПДВ
|
2 643 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Житомирське ШБУ №19 |
2 799 236,40
UAH з ПДВ
|
2 670 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Асфальт плюс" |
2 868 084,11
UAH з ПДВ
|
2 868 084,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Шляхбуд-5" #42292396 |
Відхилено |
2 643 240,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2018 15:14
|
ПрАТ Житомирське ШБУ №19 #03449947 |
Відхилено |
2 670 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2018 16:52
|
ТОВ "Асфальт плюс" #41198416 |
Рішення скасоване |
2 868 084,11
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 12:17
|
ТОВ "Асфальт плюс" #41198416 |
Відхилено |
2 868 084,11
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 12:21
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 жовтня 2018 12:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі