Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
33 300,00 UAH
UA-2018-09-03-000770-a ae830986fa674915bcfd11945e72b16c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Вороніна

+380963614906 drdndz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985624
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул.Спортивна, 33
Контактна особа: Тетяна Вороніна
+380963614906
drdndz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2018 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2018 17:00
Початок аукціону: 12 вересня 2018 12:34
Очікувана вартість: 33 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 333,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Системний блок персонального комп'ютера
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Системний блок персонального комп'ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, Спортивна, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018  —  15 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2018 13:17
Оголошення.docx
03 вересня 2018 13:17
Специфікація до договору.xls
03 вересня 2018 13:17
договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 04 вересня 2018 08:12
Дата відповіді: 04 вересня 2018 08:52
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, може надатися аналог, але він повинен відповідати всім зазначеним параметрам.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-03-000770-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2260704670
Дата подання: 12 вересня 2018 18:46
Дискваліфікація ТОВ "КомпаКом"
Просимо звернути увагу замовника на те, що після ретельного аналізу пропозицію ТОВ "КомпаКом" в тендерній закупівлі UA-2018-09-03-000770-a та підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять до пропозицій ТОВ "КомпаКом" в нас виникла підозра, що Вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення. Зв’язатися з ними можна по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки постачаємого програмного забезпечення.
Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 1197- VII, ФОП Зінченко О.Б., як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі замовник, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Розділом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” №35 13.04.2016р. визначено, що у випадку виявлення порушення, Користувач може звернутися до Замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. З огляду на наведене, на підставі положень, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р.,
просимо:
1. Враховуючи наведене вище, керуючись п. 13, 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ "КомпаКом", та не порушувати Законодавство України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2018 10:38
Дякуємо за зауваження, один з принципів проведення допорогових закупівель затвердженого в Наказі ДП “Зовнішторгвидав України” №35 13.04.2016р.є максимальна економія , у зв'язку з цим визначено переможцем ТОВ "КомпаКом", який запропонував найменшу ціну та запропоновав товар який відповідає вимогам Замовника.

Документи подані скаржником

12 вересня 2018 18:46
Обережно Microsoft Windows!!!.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2018 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 32 300,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" 31 447,00
UAH з ПДВ
31 114,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2018 13:01
Оголошення (2).pdf
12 вересня 2018 13:01
propozitsiya nova 27000.pdf
10 вересня 2018 10:32
Сертификаты GTL.rar
10 вересня 2018 10:32
Компа ком документы_Все.rar
10 вересня 2018 10:32
СервисЦентры.pdf
10 вересня 2018 10:32
листи та справки про все.rar
10 вересня 2018 10:32
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
10 вересня 2018 10:32
о несертификации.pdf

Публічні документи

11 вересня 2018 16:59
сканирование0003 (1).pdf
11 вересня 2018 16:59
сканирование0002 (1).pdf
11 вересня 2018 16:59
сканирование0001 (1).pdf
11 вересня 2018 16:59
сканирование (1).pdf
11 вересня 2018 16:59
Сертифікати.rar
11 вересня 2018 16:59
Документи_Мікротрон.pdf
11 вересня 2018 16:59
14001 (1).PDF
11 вересня 2018 16:59
лист Зинченко!!!.jpeg
11 вересня 2018 16:59
гарантія_Зинченко (2).pdf
11 вересня 2018 16:59
_додаток № 2.pdf
11 вересня 2018 16:59
_додаток № 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 27 000,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2018 14:06

Документи

12 вересня 2018 14:06
протокол.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2018 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2018 14:06
протокол.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
спецификация системний блок.pdf укладений
18 вересня 2018 14:25
Дог. системний блок.pdf укладений
18 вересня 2018 14:25
Дог. системний блок 4.pdf укладений
18 вересня 2018 14:25
Дог. системний блок 3.pdf укладений
18 вересня 2018 14:25
Дог. системний блок 2.pdf укладений
18 вересня 2018 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 27 000,00
UAH з ПДВ