Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Сирецький» у Шевченківському районі»
Очікувана вартість
6 766 806,91 UAH
UA-2018-09-03-000695-b f4a01a6037d44cd899ef68c9148c981c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
7 лютого 2018 року було оголошено про проведення відкритих торгів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Сирецький» у Шевченківському районі». Переможцем визначено ТОВ "АЛЬТІС-СПЕЦБУД" та було укладено Договір № 50/4 від 18.04.2018. У рамках авторського нагляду при коригуванні проектно-кошторисної документації по вищезазначеному об’єкту існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, додаткові роботи, не визначені під час укладення договору, технічно та економічно пов’язані з первинним договором, а саме: -Роботи у громадській вбиральні; -Влаштування майданчиків; -Відеонагляд та публічний wi-fi; -Роботи з зовнішнього освітлення; -Роботи з озеленення. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Підстава: Позитивний експертний звіт № 0570—18/ПРОЕКСП від 16.07.2018.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2018 18:56
Оскарження наміру укласти договір: 14 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Сирецький» у Шевченківському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Сирецький» у Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

03 вересня 2018 18:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТІС-СПЕЦБУД"
#31779817
Переможець 6 766 806,91
UAH з ПДВ
03 вересня 2018 18:56

Документи

03 вересня 2018 18:56
Електронний підпис
03 вересня 2018 18:55
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2018 18:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-СПЕЦБУД"
#31779817
6 766 806,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2018 18:56
Електронний підпис
03 вересня 2018 18:55
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 10:28
ДУ _ 5.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 10:26
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 11:13
ДУ 4.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 17:47
ДУ 3.pdf зміни до договору
26 березня 2019 17:35
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 17:45
ДУ 2.pdf зміни до договору
21 січня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 20:38
ДУ 1.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 20:33
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 16:10
договір укладений
20 вересня 2018 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 160/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 160/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.п.1.1.,2.1.,2.5 Договору та викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 160/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 160/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.п.1.1., 2.1.. 2.5. Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 160/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 160/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п.1.1.,2.1.,2.5., 11.1. Договору та викласти у новій їх редакції
Номер договору про закупівлю: 160/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 160/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти у новій редакції п.п. 2.1., Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5), що додаються до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 160/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 144 065,91
UAH (в тому числі ПДВ 357 344,32 UAH)