Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт покрівлі медичного закладу за адресою: вул. Ентузіастів, 49, Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-09-03-000617-c c1e9e162df5646909436a21c606121e3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2018 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2018 09:00
Початок аукціону: 12 вересня 2018 14:50
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Обов’язкові Вимоги до Виконавця:
Для участі у електронних закупівлях, Підрядник повинен відповідати таким мінімальним (кваліфікаційним) критеріям:
• мати ліцензію на виконання будівельних робіт, чинну на момент граничного терміну подання пропозицій, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання ремонту за договором;
• мати фінансові ресурси, необхідні для успішного виконання робіт без авансового платежу;
• мати необхідне будівельне обладнання для проведення робіт;
• мати необхідний штат працівників для проведення робіт;
• мати можливість забезпечити виконання вимог у специфікації основних матеріалів, необхідних для виконання ремонту.
• вчасно та регулярно, прибирати та вивозити будівельне сміття з об’єкту, що утворилося в процесі ремонтних робіт.

6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:

- копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей;

- копію відомості з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);

- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);

- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);

- копію Статуту;

- копію протокольного рішення учасників (засновників, акціонерів, власників) про призначення директора та/або особи, яка підписує договір, довіреність (згідно зі статутними документами) або наказ про призначення директора;

- контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));

- копію дозволу (ліцензії) на виконання учасником будівельних робіт;

- копію довідки з банківської установи про відкриття рахунку контрагента із зазначенням усіх реквізитів;

- довідку у довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для проведення капітального ремонту (у встановлені терміни та належної якості), зазначених у закупівлі;

- інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів за 2016-2017 рр. У складі тендерної пропозиції обов’язково надаються копії договорів (не менше 2-х);
- довідку в довільній формі про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі;

- надати кошторисну документацію, що обов’язково повинна містити:
- договірну ціну;
- локальний кошторис на будівельні роботи;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів.
- містити витрати на проведення експертизи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
капітальний ремонт покрівлі медичного закладу за адресою: вул. Ентузіастів, 49, Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2018 13:52
Істотні умови договору.doc
03 вересня 2018 13:52
Кваліфікаційні вимоги.docx
03 вересня 2018 13:52
r_376_ДЦ_ДФ_2-1-1 Ент. 49.xlsx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2018 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД-СТАРТ" 115 100,00
UAH з ПДВ
110 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФІТ ЦЕНТР" 139 000,00
UAH з ПДВ
115 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2018 18:01
Довідки .pdf
10 вересня 2018 18:01
СТАТУТ.pdf
10 вересня 2018 18:01
Статутні документи.pdf
10 вересня 2018 18:01
Договір 2.pdf
10 вересня 2018 18:01
Договір 1.pdf

Публічні документи

07 вересня 2018 23:54
Електронний підпис
07 вересня 2018 23:53
поликлиника 139.pdf
07 вересня 2018 23:43
Свідоцтво реєстрації.pdf
07 вересня 2018 23:43
витяг 2_08.pdf
07 вересня 2018 23:43
довідка ЄДРПОУ.pdf
07 вересня 2018 23:43
Свідоцтво єдиний.pdf
07 вересня 2018 23:43
Ліцензія.pdf
07 вересня 2018 23:43
Виписка1.pdf
07 вересня 2018 23:43
4ОПП.pdf
07 вересня 2018 23:43
Протокол директор.pdf
07 вересня 2018 23:43
наказ директор.pdf
07 вересня 2018 23:43
Рішення створення.pdf
07 вересня 2018 23:43
Витяг єд. под. ПЦ.pdf
07 вересня 2018 23:43
Виписка2.pdf
07 вересня 2018 23:43
Додаток ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД-СТАРТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФІТ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД-СТАРТ"
#37936039
Переможець 110 600,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2018 15:32

Документи

12 вересня 2018 15:31
Протокол 224.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2018 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД-СТАРТ"
#37936039
110 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2018 15:31
Протокол 224.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
рис6.jpeg укладений
17 вересня 2018 15:29
рис5.jpeg укладений
17 вересня 2018 15:29
рис4.jpeg укладений
17 вересня 2018 15:29
рис3.jpeg укладений
17 вересня 2018 15:29
рис2.jpeg укладений
17 вересня 2018 15:28
рис.jpeg укладений
17 вересня 2018 15:28