Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Отоскоп-офтальмоскоп, пульсоксиметр, глюкометр, тонометр, апарат Ротта, медичний ліхтарик, сумка-укладка, пікфлуометр, опромінювач бактерицидний, ростомір настінний, утилізатор голок,столик маніпуляцій ний, гігрометр психрометричний,джгут, киснева подушка з масками
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2018-09-03-000525-b ● 5181065b09124689901becb5460ad4f3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУРШТИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42244782 |
Місцезнаходження: | 77111, Україна , Івано-Франківська обл., Бурштин, Шухевича 15 |
Контактна особа: |
Беднаж Марія 380634663605 burshtyn.pervynka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2018 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2018 19:00 |
Очікувана вартість: | 126 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Отоскоп-офтальмоскоп, пульсоксиметр, глюкометр, тонометр, апарат Ротта, медичний ліхтарик, сумка-укладка, пікфлуометр, опромінювач бактерицидний, ростомір настінний, утилізатор голок,столик маніпуляцій ний, гігрометр психрометричний,джгут, киснева подушка з масками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
131 Одиниця
Отоскоп-офтальмоскоп, пульсоксиметр, глюкометр, тонометр, апарат Ротта, медичний ліхтарик, сумка-укладка, пікфлуометр, опромінювач бактерицидний, ростомір настінний, утилізатор голок,столик маніпуляцій ний, гігрометр психрометричний,джгут, киснева подушка з масками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77111, Україна, Івано-Франківська область, Бурштин, Шухевича,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2018 16:30 |
медичне обладнання11111.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-03-000525-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ШИЯН МАКСИМ ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3439711096
Дата подання: 04 вересня 2018 00:14
Вимога, щодо умов тендерної документації
Відповідно до інформації розміщенної в системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУРШТИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ оголосило закупівлю UA-2018-09-03-000525-b ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Проаналізувавши тендерну документацію було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству в сфері публічних закупівель, та порушує право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Дискримінація - це заборонене нерівне ставлення, метою або результатом якого є постановка особи в менш сприятливу ситуацію по відношенню до іншої особи, яке знаходиться в обставинах, які можна порівняти з цією особою, і в основі якого лежить прояв забороненого нерівного ставлення, в тому числі обмеження прав особи і вказівка дискримінувати особу. Дискримінація має місце в ситуаціях, де домінує група людей, що користується перевагами стосовно меншості.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. «Аналоги розглядатися не будуть» штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у медичній сфері, розвиток добросовісної конкуренції, здешевлення предмету закупівлі.
Також, порушення Замовника полягає в тому, що у складі своєї пропозиції учасник повинен додати оригінал або копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Виробник(або представник виробника) за своїм бажанням надає (оригінал або копію гарантійного листа виробника), що призводить до обмежень щодо участі у торгах, тому що неможливо вплинути на виробника за для отримання такого листа.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення ТД не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаю їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з цього прошу Замовника усунути порушення , шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб, а також розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом сроки.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши тендерну документацію було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству в сфері публічних закупівель, та порушує право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Дискримінація - це заборонене нерівне ставлення, метою або результатом якого є постановка особи в менш сприятливу ситуацію по відношенню до іншої особи, яке знаходиться в обставинах, які можна порівняти з цією особою, і в основі якого лежить прояв забороненого нерівного ставлення, в тому числі обмеження прав особи і вказівка дискримінувати особу. Дискримінація має місце в ситуаціях, де домінує група людей, що користується перевагами стосовно меншості.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. «Аналоги розглядатися не будуть» штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у медичній сфері, розвиток добросовісної конкуренції, здешевлення предмету закупівлі.
Також, порушення Замовника полягає в тому, що у складі своєї пропозиції учасник повинен додати оригінал або копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Виробник(або представник виробника) за своїм бажанням надає (оригінал або копію гарантійного листа виробника), що призводить до обмежень щодо участі у торгах, тому що неможливо вплинути на виробника за для отримання такого листа.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення ТД не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаю їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з цього прошу Замовника усунути порушення , шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб, а також розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом сроки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2018 08:26
Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Тобто зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує замовник не є ознакою дискримінації.
Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Тобто зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує замовник не є ознакою дискримінації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" #41644003 |
Переможець |
125 964,39
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2018 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
img028.pdf | укладений |
19 вересня 2018 10:45
|