Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2018-09-03-000510-c af679d45213346e48e9eb1cffd5a7439
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02005326
Місцезнаходження замовника: 19000, Україна, Черкаська обл., Канів, вул. Успенська, 15
Контактна особа замовника: Дроговоз Олена Анатоліївна
+380473635341
kaniv-crl@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2018 12:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2018 12:59
Початок аукціону: 10 вересня 2018 14:58
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт
Санідез (№500)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м.Канів, вул.Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 шт
Вернедор – преміум 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м.Канів, вул.Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
1 шт
Корзолекс-екстра (2 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м.Канів, вул.Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 вересня 2018 12:58
Електронний цифровий підпис
03 вересня 2018 12:56
Оголошення - деззасоби вересень 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-03-000510-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 03 вересня 2018 13:47
вимога
порушення Закону
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2018 16:19
Шановний Скаржнику!
Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої медичної установи, а документація відповідає положенням п. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників, тобто це право, а не обов’язок
З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товарів.
Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»: «економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначити умови обороту товарів на ринку». Дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах до оголошення про закупівлю, реалізує необмежене коло продавців. Крім того, згідно з даними Державного реєстру дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах до оголошення, виробляються щонайменше двома виробниками. Наявність двох виробників вже є запорукою економічної конкуренції. За таких умов твердження про наявність корупційного зговору між посадовими особами Замовника та Постачальника та наявність дискримінаційних умов є безпідставними.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-03-000510-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 14 вересня 2018 10:33
порушення закону, упереджені дії
Шановний! Ми розуміємо, що треба відробити хабар, який вам обіцяє "улюблений на всю країну постачальник", тому будете писати все, що завгодно, різну маячню, аби виправдати свої корупційні дії. Ви впевнені, що хочете бути "корупційними зірками" системи Прозорро за таку суму закупівлі? Ви розумієте, що всі, хто зайде на сторінку цього акціону зрозуміє,що ви протягуєте у переможці "свого" постачальника. Добре подумайте перед кінцевим рішенням, бо покарання за корупціну закупівлю буде дуже тяжким! Стосовно аргументів відхилення економічно найвигіднішої пропозиції. Ви не надали конкретного пояснення в чому полягає невідповідність запропонованого нами товару, відписуєтесь загальними словами. Відповідно до наказу №35 замовник повинен надати відповіді на поставлені питання, тож вимагаємо пояснення невідповідності. Розуміємо, що знання - це не ваш "коньок". Хабар - так. Замовник навмисно сформував дискримінаційні медико-технічні вимоги до продукції, яким відповідає лише продукція, зазначена в документації, а надання еквівалентів інших виробників, які б відповідали всім вимогам є неможливим! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2018 18:21
Шановний Скаржнику!
Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було зазначено саме такий перелік товарів.
Крім того, тендерним комітетом нашої установи під час розгляду пропозиції встановлено, що до складу засобу дезінфекційного «Санідез» входить трихлорізоціанурова кислота, натомість, до складу запропонованого вами засобу «Клінідез» входить дихлорізоціанурова кислота; у препараті «Тіланол форте» відсутня можливість проведення дезінфекції високого рівня для жорстких та гнучких ендоскопів та відсутня можливість проведення стерилізації виробів медичного призначення.
Замовник встановлює вимоги до закуповуємого товару виходячи з потреб медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезінфектантів, тому йому важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

03 вересня 2018 13:47
Канівська ЦРЛ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2018 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 8 457,60
UAH з ПДВ
8 457,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 19 980,00
UAH з ПДВ
19 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2018 08:28
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2018 14:45
Санідез.pdf
05 вересня 2018 14:45
Корзолекс Екстра.pdf
05 вересня 2018 14:45
Вернедор-Преміум.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 8 457,60
UAH з ПДВ
12 вересня 2018 10:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Переможець 19 980,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 09:21

Документи

12 вересня 2018 10:31
002.jpg
12 вересня 2018 10:31
001.jpg

Документи

21 вересня 2018 09:21
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2018 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
19 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2018 09:21
001.jpg

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
004.jpg укладений
01 жовтня 2018 13:33
003.jpg укладений
01 жовтня 2018 13:33
002.jpg укладений
01 жовтня 2018 13:33
001.jpg укладений
01 жовтня 2018 13:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 19 980,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку