Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
1 836 000,00 UAH
UA-2018-09-03-000257-b 85b62a3867ae4b22b310787ba9418a5b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2018 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2018 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2018 14:30
Початок аукціону: 19 вересня 2018 14:00
Очікувана вартість: 1 836 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72000 кг
Молоко коров'яче пастерізоване 2,5 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, згідно із дислокацією закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2018 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2018 14:17
ТД_молоко_2018 вересень з додатками та з проектом.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2018 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОКУРОВ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СЛАВНИЙ ВІТАЛІЙ ЛЕОНІДОВИЧ 1 836 000,00
UAH з ПДВ
1 836 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

14 вересня 2018 16:37
8 Виробники_Шокуров Р.С.pdf
14 вересня 2018 16:37
7 Зразок етикетки Молоко.pdf
14 вересня 2018 16:37
6 Довкілля Шокуров Р.С.pdf
14 вересня 2018 16:37
33 Паспорт Шокуров Р.С.pdf
14 вересня 2018 16:37
32 Код Шокуров Р.С.pdf
14 вересня 2018 16:37
24 Трудові книжки водіїв.pdf
14 вересня 2018 16:36
16 Договір зберігання.pdf
14 вересня 2018 16:36
12 Договір ТС.pdf
14 вересня 2018 16:36
1 ТП Молоко_Шокуров Р.С.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОКУРОВ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ

СЛАВНИЙ ВІТАЛІЙ ЛЕОНІДОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОКУРОВ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ
#3117307098
Переможець 1 800 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2018 18:33

Документи

26 вересня 2018 18:33
Електронний підпис
26 вересня 2018 18:32
МОЛОКО переможець.pdf
19 вересня 2018 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2018 18:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОКУРОВ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ
#3117307098
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2018 18:33
Електронний підпис
26 вересня 2018 18:32
МОЛОКО переможець.pdf
19 вересня 2018 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:58
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 12:26
Допугода 6 молоко.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 12:22
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 16:09
ДОПУГОДА 5 молоко.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 16:01
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 12:02
ДОПУГОДА 3 молоко.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 11:59
ДОПУГОДА 3 молоко.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 11:59
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 11:25
ДОПУГОДА 3 молоко.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 11:24
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 11:06
ДОПУГОДА 2 молоко.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 11:03
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 10:53
ДОПУГОДА 1 МОЛОКО.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 10:49
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 18:22
МОЛОКО жовтень.pdf укладений
12 жовтня 2018 18:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.1. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пунктів 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 1 800 000,00 грн. (один мільйон вісімсот тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ. 3.2. Ціна за одиницю товару становить: молоко коров'яче пастерізоване 2,5 % жирності-25,00 грн. за кільграм.
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.1. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пунктів 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 1 800 000,00 грн. (один мільйон вісімсот тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 210
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.1. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2, 3.1., Додатку 1 до Договору та викласти його в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товари (роботи або послуги);код ДК 021:2015; 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров'яче пастерізоване 2,5 % жирності,Кількість товарів за цим Договором: молоко коров'яче пастерізоване 2,5 % жирності-35 000 кг. 3.1. Ціна цього Договору становить 875 000,00 грн. (Вісімсот сімдесят п'ять тисяч тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.1. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пункту 1.2, 3.1., Додатку 1 до Договору та викласти його в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги): код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності. Кількість товарів за цим Договором: молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності – 35 000 кг. 3.1. Ціна цього Договору становить 875 000,00 грн. (Вісімсот сімдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зміною ціни, відповідно до пункту 3.4., 11.1., 11.2. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 3.1., 3.2., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 859 507,05 грн. (Вісімсот п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот сім грн. 05 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. 3.2. Ціна за одиницю товару становить: 24,15 грн. за кілограм.
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.2. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1. додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги): код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності Кількість товарів за цим Договором: молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності – 27842 кг. 3.1. Ціна цього Договору становить 686 641,35 грн. (Шістсот вісімдесят шість тисяч шістсот сорок одна грн. 35 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 686 641,35
UAH з ПДВ