Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі
Очікувана вартість
7 800,00 UAH
UA-2018-09-03-000106-c 3432e742c1e8414c84a95c64a0db6422
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Віталій Мельник

+380686191419
+380976195552
40953405-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської районної ради
Код ЄДРПОУ: 40953405
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Сквирське шосе, 3, Станишівка, Житомирський район, Житомирська область, Україна, 12430
Контактна особа: Віталій Мельник
+380686191419, +380976195552
40953405-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2018 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2018 11:00
Початок аукціону: 06 вересня 2018 12:56
Очікувана вартість: 7 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Картриджі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Украина, Житомирська область, Станишівка, Сквирское шоссе, 3, Станишовка, Житомирская область, Украина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Оборудование для ксерокопирования и полиграфическое офсетное оборудование

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2018 09:57
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.pdf
03 вересня 2018 09:56
Тех. вимоги картриджі.pdf
03 вересня 2018 09:56
Оголошення_картриджі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 04 вересня 2018 08:22
Дата відповіді: 04 вересня 2018 09:03
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Пропозиція повинна повністю відповідати технічним вимогам

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-03-000106-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 09 вересня 2018 08:30
Помилкова дисквалыфыкацыя
Вами дискваліфікована моя тендерна пропозиція на підставі невідповідності технічним вимогам - в п.3 замість оригінального картриджу, вказаний картридж сумісний з ним - Копи картридж BASF для Brother HL-L2360, DCP-L2500 DR2335/DR630 (BASF-DR-DR2335). Насправді, якщо подивитися уважно цей картридж відповідає технічним вимогам тендеру. В технічних вимогах до тендеру в пунктах 1 та 4 чітко вказаний виробник сумісного картриджу, а в п.2 вказано, що картридж повинен бути оригінальним.
На той же час в п.3 не сказано, що картридж повинен бути оригінальним і не вказаний виробник сумісного картриджу. Що дає логічну підставу вважати, що будуть розглядатися любі картриджі, як оригінальні так і сумісні. Якщо дійсно був потрібен оригінальний картридж , то слід було вказати, аналогічно як вказано у п. 2, що картридж повинен бути оригінальним.
З огляду на вищевказане, вважаю свою дискваліфікацію безпідставною. У випадку якщо, Вами допущена помилка, і дійсно потрібен оригінальний картридж, слід виправити свою помилку шляхом анулювання тендеру, а не шляхом дискваліфікації учасника.
Наполягаю на скасуванні тендеру у звязку з допущеною технічною помилкою. У випадку відмови, залишаю за собою право на подальше оскарження, у звязку з упередженим розглядом моєї тендерної пропозиції по даному тендеру і тендеру UA-2018-08-21-000452-b
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2018 15:02
Доброго дня.
Так, дійсно, запропонований Вами "Копи картридж" BASF (BASF-DR-DR2335) є аналогом, сумісним з переліченими друкуючими пристроями виробництва фірми BROTHER. Але BASF-DR-DR2335 не є BROTHER DR-2335, і як ви самі помітили, в п.3 не вказаний виробник сумісного картриджа, а вказаний саме ОРИГІНАЛЬНИЙ картридж BROTHER DR-2335, і від відсутності слова "оригінальний" він не став менш чи більш "оригінальним", бо існує лише один оригінальний картридж Brother DR-2335, який і потрібен нам в даній закупівлі, і який вказаний в технічних вимогах. Також існує безліч аналогів з різними назвами, якісними характеристиками і цінами, в тому числі і запропонований Вами BASF-DR-DR2335.
Крім того, одним з учасників в період Уточнень було поставлене запитання "Чи будуть прийматись аналоги до розгляду?", на яке була дана відповідь, де наголошено на тому, що Пропозиція повинна ПОВНІСТЮ відповідати технічним вимогам.
Ваша ж пропозиція не відповідає вимогам до предмета закупівлі, а саме: в п.3 Вами запропоновано BASF-DR-DR2335 , в той час як п.з вимог дослівно вказано: "Блок фотобарабана BROTHER DR-2335".

В зв'язку з викладеним вище, не вважаємо відхилення Вашої пропозиції безпідставним.
Що стосується закупівлі UA-2018-08-21-000452-b, то вона взагалі відмінена через необхідність зміни Технічних вимог до предмету закупівлі після завершення періоду Уточнень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2018 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 5 867,46
UAH з ПДВ
5 867,46
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рясенчук Ігор Володимирович 7 400,00
UAH з ПДВ
6 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 7 780,00
UAH з ПДВ
6 796,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 7 650,00
UAH з ПДВ
7 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2018 21:14
Documeynt_BOM.zip
04 вересня 2018 21:14
PPIP.zip
04 вересня 2018 21:14
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
04 вересня 2018 21:14
сертификация_С_2017.pdf
04 вересня 2018 21:14
Довідка.pdf

Публічні документи

04 вересня 2018 15:31
тех_вимоги_картриджі.pdf
04 вересня 2018 15:31
кваліфікація_Рясенчук.pdf
04 вересня 2018 15:31
КП_картриджі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Рясенчук Ігор Володимирович

ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#1974306055
Відхилено 5 867,46
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 12:43
ФОП Рясенчук Ігор Володимирович
#3444416214
Переможець 6 795,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 15:38

Документи

07 вересня 2018 12:43
Протокол ВІДМОВА.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рясенчук Ігор Володимирович
#3444416214
6 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 11:23
0210_180920100927_001.pdf укладений
20 вересня 2018 10:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 795,00
UAH з ПДВ