Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для кардіохірургічних втручань, 25 лотів
Сonsumables for cardiosurgical interventions, 25 lots
Очікувана вартість
55 796 452,72 UAH
UA-2018-08-31-001599-a 8610105234b3408c8eb27ff58b36234d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 серпня 2018 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 18:00
Очікувана вартість: 55 796 452,72 UAH з ПДВ
Publication date: 31 серпня 2018 16:52
Enquiries until: 21 вересня 2018 18:00
Complaints submission until: до 27 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 жовтня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 55 796 453 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

19 вересня 2018 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 13:02
Внесення змін 2.pdf
19 вересня 2018 13:02
ТД кардіо витратні зміни 2.pdf
19 вересня 2018 13:02
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 2.pdf
17 вересня 2018 11:24
Внесення змін 1.PDF
31 серпня 2018 16:52
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
31 серпня 2018 16:52
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
31 серпня 2018 16:52
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
31 серпня 2018 16:52
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
19 вересня 2018 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 13:02
Внесення змін 2.pdf
19 вересня 2018 13:02
ТД кардіо витратні зміни 2.pdf
31 серпня 2018 16:52
ТД_кардіо_витратні.PDF
19 вересня 2018 13:02
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 2.pdf
17 вересня 2018 11:24
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
31 серпня 2018 16:52
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
17 вересня 2018 11:24
Внесення змін 1.PDF
31 серпня 2018 16:52
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
31 серпня 2018 16:52
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
31 серпня 2018 16:52
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
31 серпня 2018 16:52
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Медико-технічні вимоги Лот 10
Дата подання: 12 вересня 2018 14:58
Дата відповіді: 17 вересня 2018 11:34
Пункт 7 і пункт 9 (Поздовжнє скорочення стенту) - дублюється, уточніть ,будь-ласка, який з пунктів брати до уваги?
Відповідь: З врахуванням Вашого питання внесено зміни до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю, а саме: вимогу щодо лоту № 10 «7. Поздовжнє скорочення стенту не більше 1,6%» вилучено.
Мова документів тендерної документації
Дата подання: 13 вересня 2018 08:07
Дата відповіді: 17 вересня 2018 11:46
Скажіть, будь-ласка, якщо технічне керівництво на товар написане російською мовою, чи потрібно його перекладати на українську мову?
Відповідь: Необхідно надати переклад документа на українську мову, завірений печаткою організації, що здійснювала переклад.
Медико-технічні вимоги
Дата подання: 14 вересня 2018 12:31
Дата відповіді: 19 вересня 2018 11:59
Просимо роз’яснень стосовно пп 15 Лоту 1 та 2, де сказано наступне: «Алгоритм динамічного впорядкування шлуночкових інтервалів для мінімізації симптомів швидкопроведених передсердних тахіаритмій», що технічно неможливе для однокамерних систем ШВД. Також просимо звернути увагу, що пп. 14 Лоту 1 та 2 не відповідає жодна з сучасних систем
Відповідь: З врахуванням Вашого питання буде внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-31-001599-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАУЕР", Код ЄДРПОУ:32304724
Дата подання: 14 вересня 2018 12:18
Щодо не допущення порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю: «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (витратні матеріали для кардіохірургічних втручань, 25 лотів)», номер у ЦБД UA-2018-08-31-001599-a.
Відповідно до Тендерної документації, а саме Додатку № 2 до Тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Вами було визначена, поміж інших, наступна вимога, а саме в лоті 25 п.2 «Конструкція» в медико-технічних вимогах зазначено: «Нітиноловий каркас з біологічним клапаном, супраанулярне розташування стулок клапану».
Вважаємо, що наявність даної вимоги суттєво обмежує конкуренцію, дискримінаційна та призведе до того, що дана державна закупівля буде проведена з порушенням вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлена вимога в п 2. МТВ – «супраанулярне розташування стулок клапану» є дискримінаційною, оскільки дозволяє брати участь у даних торгах лише певним виробникам. Внесення змін до даної вимоги, а саме встановлення необхідності наявності супраанулярного або інтраанулярного розташування стулок клапану, дозволило би більшій кількості виробників прийняти участь у даній закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
З огляду на вищевикладене та з метою не допущення порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни до додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» з урахуванням даної вимоги.
У разі не внесення змін до МТВ, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2018 12:00
З врахуванням Вашої вимоги буде внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2018-08-31-001599-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАУЕР", Код ЄДРПОУ:32304724
Дата подання: 14 вересня 2018 12:58
Щодо очікуваної вартості закупівлі
Уважно вивчивши тендерну документацію відповідно до оголошення UA-2018-08-31-001599-a. Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено проведення відкритих торгів: «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (витратні матеріали для кардіохірургічних втручань, 25 лотів)».
Замовником оголошена закупівля лот 4 - Двокамерні ШВРС з пролонгованим терміном експлуатації та пошуком власного проведення (DDDR) - 150 од. із очікуваною вартістю 5 184 150,00 грн. з ПДВ., ціна за одиницю 34 561,00 грн., включаючи ПДВ.
Враховуючи медико-технічні вимоги, викладені в тендерній документації, продукція, яку пропонує наша компанія, відповідає заявленим характеристикам. Але очікувана вартість, не відповідає ринковим цінам та не дає можливості прийняти участь нашій компанії у даній закупівлі. На підтвердження надаємо інформацію щодо цін за результатами попередніх тендерних процедур із застосування системи публічних закупівель.
1. Закупівля № 2177351. ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ. UA-2018-02-26-001865-c. Ціна за одиницю - 44 940,00 грн.
2. Закупівля №2810556. Комунальна установа «Одеська обласна клінічна лікарня». UA-2018-08-15-001732-b. Ціна за одиницю - 45 945,80 грн.

Для забезпечення основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, розширення кола учасників та з метою проведення результативних закупівель, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2018 12:01
З врахуванням Вашої вимоги буде внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2018-08-31-001599-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛІМЕД", Код ЄДРПОУ:40087705
Дата подання: 14 вересня 2018 15:58
ЩОДО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ Лот 10
Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністарції) проводяться відкриті торги на закупівлю: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (витратні матеріали для кардіологічних втручань, 25 лотів).

За лотом 10 оголошено закупівлю стент-систем коронарних з лікувальним покриттям для лікування хворих з множинним та стандартним ураженням з очікуваною вартістю за одиницю – 8 350 грн.

Наше підприємство має можливість запропонувати продукцію, що повністю відповідає встановленим медико-технічним вимогам, однак очікувана вартість предмету закупівлі за лотами 10 та 11 не відповідає ринковим цінами, що позбавляє нас можливості взяти участь у процедурі закупівлі.

Зокрема, у 2018 році закупівлю аналогічного товару проводив Департамент охорони здоров'я Дніпропетровської обласної державної адміністрації, згідно оголошення UA-2018-02-28-001810-c. За результатами торгів був укладений договір на закупівлю товару за ціною, що склала – 12 999, 43 грн.

Для забезпечення постачання якісної продукції та конкуренції серед учасників торгів, пропонуємо врахувати реальні ціни, що склались на ринку та переглянути очікувану вартість предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2018 12:03
З врахуванням Вашої вимоги буде внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2018-08-31-001599-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛІМЕД", Код ЄДРПОУ:40087705
Дата подання: 14 вересня 2018 16:01
ЩОДО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ Лот 11
Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністарції) проводяться відкриті торги на закупівлю: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (витратні матеріали для кардіологічних втручань, 25 лотів).

За лотом 11 оголошено закупівлю стент-систем коронарних з лікувальним покриттям для лікування хворих з множинним та стандартним ураженням з очікуваною вартістю за одиницю – 8 350 грн.

Наше підприємство має можливість запропонувати продукцію, що повністю відповідає встановленим медико-технічним вимогам, однак очікувана вартість предмету закупівлі за лотом 11 не відповідає ринковим цінами, що позбавляє нас можливості взяти участь у процедурі закупівлі.

Зокрема, у 2018 році закупівлю аналогічного товару проводив Департамент охорони здоров'я Дніпропетровської обласної державної адміністрації, згідно оголошення UA-2018-02-28-001810-c. За результатами торгів був укладений договір на закупівлю товару за ціною, що склала – 12 999, 43 грн.

Для забезпечення постачання якісної продукції та конкуренції серед учасників торгів, пропонуємо врахувати реальні ціни, що склались на ринку та переглянути очікувану вартість предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2018 12:05
З врахуванням Вашої вимоги буде внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2018-08-31-001599-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Кандія, Код ЄДРПОУ:36174901
Дата подання: 17 вересня 2018 10:36
лот 22 - Комплект для коронарографії для трансрадіального доступу - 700 од.
Враховуючи медико-технічні вимоги, викладені в тендерній документації Замовника за лотом 22 - Комплект для коронарографії для трансрадіального доступу, продукція, яку пропонує наша компанія, відповідає заявленим характеристикам. Але очікувана вартість, визначена Замовником, не відповідає ринковим цінам та не дає можливість прийняти участь нашій компанії у даній запланованій закупівлі. За результатами попередніх тендерних процедур із застосування системи публічних закупівель згідно укладених договорів ціни на аналогічну продукцію становили: 2 623,64 грн. з ПДВ. (ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України", оголошення UA-2018-05-15-000301-c), 2 699,61 грн. з ПДВ (Державна установа "Національний інститут хірургії та трансплантології ім.О.О.Шалімова" Національної академії медичних наук України, оголошення UA-2018-03-14-000611-a).

З метою розширення кола учасників та проведення результативних закупівель просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2018 13:05
З врахуванням Вашої вимоги внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2018-08-31-001599-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІРИДІУМ", Код ЄДРПОУ:38650834
Дата подання: 17 вересня 2018 14:28
Щодо медико технічних вимог
Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові, закупівля мультилотова: «Витратні матеріали для кардіохірургічних втручань», 25 лотів, ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-31-001599-a.
Наша компанія має намір взяти участь у даній закупівлі та запропонувати продукцію європейської якості по лоту № 7.
Але детально ознайомившись з Медико - технічними вимогами до предмету закупівлі, що були визначені Вами, по лоту № 7, ми вважаємо, що такі медико технічні - вимоги звужують коло потенційних учасників у даній закупівлі, наявність саме таких вимог суттєво обмежую конкуренцію, є дискримінаційними та їх наявність призводить до того, що дана закупівля буде проведена з порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
У лоті № 7 п 2. МТВ встановлена вимога, про те що Потужність дефібрилюючого імпульсу (шоку) повина становити до 40 Дж, вважаємо що це є клінічно не релевантна функція та наявність такої вимоги є дискримінаційною, що дозволяє брати участь у даних торгах лише певним виробникам, внесення змін до даної вимоги, а саме визначення потужності дефібрилюючого імпульсу (шоку) до 35.0 Дж, дозволило би більшій кількості виробників прийняти участь у даній закупівлі, що в свою чергу сприяло би наявності конкуренції та економії бюджетних коштів.
У лоті № 7 п 5. МТВ встановлена вимога, про те що пристрій повинен бути МРТ сумісним і повинен витримувати потужність МРТ до 1,5 Тесла, вважаємо, що встановлення потужності МРТ до 3 Тесла, призведе до покращення якості зображення, а також буди сприяти меншій кількості артифактів, що в свою чергу призведе, до того, що за ту саму вартість буде придбано більш якісне обладнання.
У лоті № 7, п.7. медико – технічних вимог, встановлена вимога, про те що Кардіовертери-дефібрилятори двокамерні повинні бути обладнані односпіральними дефібриляційним електродом з конектором DF-1 або DF-4 ( згідно вимог замовника), та МРТ повинно бути сумісним, з інтродьюсером не більше 8 Fr, вважаємо що це є клінічно не релевантна функція та наявність такої вимоги є дискримінаційною, що дозволяє брати участь у даних торгах лише певним виробникам, внесення змін до даної вимоги, а саме збільшення розміру інтродьюсера до 9 Fr, дозволило би більшій кількості виробників прийняти участь у даній закупівлі, що в свою чергу сприяло би наявності конкуренції та економії бюджетних коштів.
У лоті № 7, п. 8 та п. 10 медико – технічних вимог, на нашу думку є клінічно не релевантними функціями та наявність таких вимог є дискримінаційними, що дозволяє брати участь у даних торгах лише одному виробнику, а от же виключення даних вимог з МТВ дозволило би більшій кількості виробників прийняти участь у даній закупівлі, що в свою чергу сприяло би наявності конкуренції та економії бюджетних коштів.
У лоті № 7 п.9 МТВ встановлена вимога, про те що повинна бути можливість збереження внутрішньо серцевих електрограм не менше 40 хвилин, вважаємо, що зазначення саме часу протягом якого можуть бути збережені електрограми, жодним чином не впливає на працездатність кардіовертеру – дефібрилятору та не є життєво необхідною, а отже внесення змін до даного пункту МТВ та виключення саме вимоги про час збереження на нашу думку, дозволило би більшій кількості виробників прийняти участь у даній закупівлі, що в свою чергу сприяло би наявності конкуренції та економії бюджетних коштів
З огляду на вищевикладене, та з метою не допущення порушення Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни до Тендерної документації відкриті торги з публікацією на англійській мові, закупівля мультилотова: «Медичні вироби для хворих на судинно – мозкові захворювання», 25 лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-31-001599-a з урахуванням даної вимоги.
У разі не внесення змін ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2018 13:07
З врахуванням Вашої вимоги внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - Однокамерні частотно-адаптовані ШВРС з можливістю автоматичного регулювання амплітуди при шлуночковому ритмоведенні (SSIR) - 60 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 194 120,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 970,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35800 UAH


Title: lot 1 - Single-chamber frequency-adapted SHVRS with the possibility of automatic regulation of amplitude with ventricular rhythm talk (SSIR) - 60 units
Current status: Complete
Estimated total value: 1 194 120,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 970,60 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 25 жовтня 2018 11:40
Auction planned date: 25 жовтня 2018 11:40
Закінчення: 25 жовтня 2018 12:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

60 од
лот 1 - Однокамерні частотно-адаптовані ШВРС з можливістю автоматичного регулювання амплітуди при шлуночковому ритмоведенні (SSIR) - 60 од.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

lot 1 - Single-chamber frequency-adapted SHVRS with the possibility of automatic regulation of amplitude with ventricular rhythm talk (SSIR) - 60 units
CPV: 33180000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 жовтня 2018
UA-2018-08-31-001599-a8610105234b3408c8eb27ff58b36234d
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІРИДІУМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

01 листопада 2018 11:42
Довідка ДПІ
01 листопада 2018 11:42
Довідка МВС
01 листопада 2018 11:42
Пропозиція
01 листопада 2018 11:42
Довідка корупц Акцепт
01 жовтня 2018 16:14
Кваліфікація Лот 1.pdf
01 жовтня 2018 16:14
Техніка Лот 1 ч4.pdf
01 жовтня 2018 16:14
Техніка Лот 1 ч3.pdf
01 жовтня 2018 16:14
Техніка Лот 1 ч2.pdf
01 жовтня 2018 16:14
Техніка Лот 1 ч1.pdf
01 жовтня 2018 16:14
Техніка МТВ Лот 1.pdf
01 жовтня 2018 16:14
ПроектДоговору Лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІРИДІУМ"

ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП" 1 194 000,00
UAH з ПДВ
1 194 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІРИДІУМ" 1 194 120,00
UAH з ПДВ
1 194 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2018 11:42
Довідка ДПІ
01 листопада 2018 11:42
Довідка МВС
01 листопада 2018 11:42
Пропозиція
01 листопада 2018 11:42
Довідка корупц Акцепт
01 жовтня 2018 16:14
Кваліфікація Лот 1.pdf
01 жовтня 2018 16:14
Техніка Лот 1 ч4.pdf
01 жовтня 2018 16:14
Техніка Лот 1 ч3.pdf
01 жовтня 2018 16:14
Техніка Лот 1 ч2.pdf
01 жовтня 2018 16:14
Техніка Лот 1 ч1.pdf
01 жовтня 2018 16:14
Техніка МТВ Лот 1.pdf
01 жовтня 2018 16:14
ПроектДоговору Лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП"

ТОВ "ІРИДІУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП"
#37568587
Переможець 1 194 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП"
#37568587
1 194 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 18:30
Електронний підпис укладений
19 листопада 2018 17:55
Договір 150.pdf укладений
19 листопада 2018 17:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 194 000,00
UAH з ПДВ