Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект учнівський (Стіл + Стілець), комплект меблів для інклюзивно - ресурсного центру, Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру
Очікувана вартість
610 800,00 UAH
UA-2018-08-31-001304-a c72169418c9845dfa9154762a9f985f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорний Григорій Олексійович

+380384721132 nu-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40215304
Місцезнаходження: 32600, Україна , Хмельницька обл., Нова Ушиця, вул. Гагаріна 40
Контактна особа: Чорний Григорій Олексійович
+380384721132
nu-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2018 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2018 15:41
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2018 15:41
Очікувана вартість: 610 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

31 серпня 2018 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 15:37
3 ТД МЕБЛІ 3 лота проект.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-31-001304-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 04 вересня 2018 13:16
Зразки меблів
"Замовник залишає за собою право на витребування примірника(-ів) меблів від учасника тендеру до моменту підписання договору в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в цьому технічному завданні."
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2018 17:18
Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовник залишає за собою право на витребування примірника(-ів) меблів від учасника тендеру до моменту підписання договору в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в технічному завданні.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тестові зразки меблів не є складовою тендерної пропозиції учасника і може замовником витребовуватись (а може і не витребовуватись) до моменту підписання договору з учасником-переможцем торгів вразі наявності сумнівів у відповідності запропонованого товару учасником технічному завданню визначеному у Додатку 2 до Тендерної документації.
Дана вимога тендерної документації жодним чином не суперечить законодавству в сфері публічних закупівель, а тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2018-08-31-001304-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БРІК-М", Код ЄДРПОУ:41292327
Дата подання: 25 вересня 2018 12:41
оскардження відхилення
Просимо переглянути рішення Тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Брік - М" .
В складі своєї Пропозиції ТОВ "Брік - М" надоло:

ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ
щодо ознайомлення з проектом договору та погодженням на виконання його вимог у разі перемоги в торгах;
Товариство з обмеженою відповідальністю "Брік - М" підтверджує, у разі визнання його переможцем торгів: код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (комплект учнівський (Стіл + Стілець), Комплект меблів для інклюзивно - ресурсного центру,.
ЛОТ 1 -комплект учнівський (Стіл + Стілець),
ЛОТ 2 -Комплект меблів для інклюзивно - ресурсного центру,
для Відділу освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради Хмельницької області, ознайомлений з проектом договору та погоджується на виконання його вимог у разі перемоги в торгах..
Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов'язання підписати Договір із Замовником з урахуванням умов цієї Інформації ,не раніше ніж через 3 робочих дні та не пізніше 20 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.

Просимо переглянути ріщення з урахуванням вище викладеного.
Тимофій Лотоцький.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2018 14:39
На Вашу Вимогу № UA-2018-08-31-001304-a.c2 щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (комплект учнівський (Стіл + Стілець), комплект меблів для інклюзивно - ресурсного центру, Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру) ЛОТ 1 -комплект учнівський (Стіл + Стілець) та Лот 2 комплект меблів для інклюзивно - ресурсного центру повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Тендерної документації (далі ТД)
«п. 6.4.3. ТД Основними істотними умовами договору про закупівлю є:
- предмет договору;
- якість товарів, робіт чи послуг;
- сума, що визначена у договорі;
- місце та строк поставки товарів
- строк дії договору

п. 6.4.6. ТД Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
п. 6.4.7. ТД У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними або відсутності заповненого проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації».
Разом з тим повідомляємо, Вами в складі тендерної пропозиції надано гарантійний Лист щодо ознайомлення з проектом договору та погодженням його на виконання його вимог у разі перемоги у торгах під номером «4. Гарантійний лист ознайомлення з проектом договору.pdf», що не відповідає вимогам Тендерної документації, а також не надано в складі пропозиції проект договору передбачений у Додатку № 3 до ТД.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої Вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2018-08-31-001304-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНОВА СВІТЛАНА ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:1836710262
Дата подання: 28 вересня 2018 11:11
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам
Просимо тендерний комітет звернути увагу на невідповідність пропозиції учасника ФОП Заблоцький Т.Б. тендерної документації, а саме:
у учасника відсутнє документальне підтвердження наявності у нього матеріально-технічної базі, яке вимагає Замовник в «5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону :3.5.3. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.»
Таким чином є всі підстави вважати тендерну пропозицію такою, що не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2018 13:42
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.п. 1 п. 3.5.2. Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (комплект учнівський (Стіл + Стілець), комплект меблів для інклюзивно - ресурсного центру, Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру) ЛОТ 1 -комплект учнівський (Стіл + Стілець), ЛОТ 2 -комплект меблів для інклюзивно - ресурсного центру, учасник в складі пропозиції надає «Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки товару, що є предметом закупівлі».
На виконання вищевказаної вимоги ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАБЛОЦЬКИЙ ТАРАС БОГДАНОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав документ під назвою «Кваліфікаційні критерії.pdf» в якому на стор. 3 міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у учасника, що повністю відповідає вимогам п.п. 1 п. 3.5.2. Тендерної документації.

Документи подані скаржником

04 вересня 2018 13:16
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 3 -Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1,50 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти, Новоушицької селищної ради
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
16 вересня 2018 15:41
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій