Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів
Endoprosthesis of the knee and hip joints, 7 lots
Очікувана вартість
14 610 685,50 UAH
UA-2018-08-31-001254-a 94607dc0285f49e5838c9dd647bc1d98
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 серпня 2018 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 18:00
Очікувана вартість: 14 610 685,50 UAH з ПДВ
Publication date: 31 серпня 2018 15:26
Enquiries until: 21 вересня 2018 18:00
Complaints submission until: до 27 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 жовтня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 14 610 686 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

12 вересня 2018 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 14:57
Внесення змін 1.PDF
12 вересня 2018 14:57
ТД ендопротези 2 зміни 1.pdf
12 вересня 2018 14:57
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
31 серпня 2018 15:26
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
31 серпня 2018 15:26
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
31 серпня 2018 15:26
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
31 серпня 2018 15:26
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
12 вересня 2018 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 14:57
Внесення змін 1.PDF
12 вересня 2018 14:57
ТД ендопротези 2 зміни 1.pdf
31 серпня 2018 15:26
ТД_ендопротези_2.PDF
12 вересня 2018 14:57
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
31 серпня 2018 15:26
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
31 серпня 2018 15:26
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
31 серпня 2018 15:26
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
31 серпня 2018 15:26
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
31 серпня 2018 15:26
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-31-001254-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Мед Стандарт», Код ЄДРПОУ:24261024
Дата подання: 18 вересня 2018 17:08
Внесення змін до тендерної документації
Звернення
Шановні панове!
Висловлюємо свою повагу, та просимо вас внести зміни у документацію торгів Ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів, що проводяться Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), відповідно до оголошення UA-2018-08-31-001254-a.
У додатку 2 до документації торгів у вимогах до лоту №2 "Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементного проксимально-дистального типу фіксації - 117 од" вказано:
"Вимоги до стегнової голівки: голівка діаметром 28 мм має бути виготовлена з біологічно-
інертних, немагнітних, легких і міцних матеріалів. Кількість типорозмірів за довжиною шийки не
менше 6"
Голівка 28 мм є традиційною, але останнім часом виробники ендопротезів та лікарі ортопеди більше схиляються до голівок діаметром 32 та 36 мм, які дають більш надійний захист від вивиху. Практично усі виробники зараз мають голівки 32 та 36 мм у своєму портфоліо. Оскільки голівки 32 та 36 мм є більш технічно досконалими, та мають більшу "дистанцію стрибку" (відстань яку має пройти голівка від дна западини для того щоб стався вивих), то таким чином вони не вимагають великої кількості типорозмірів. Більш того, конструктивно, виготовлення голівок з великою довжиною (глибиною посадки) вимагає наявність подовжуючої муфти, що в свою чергу призвидить до зниження обсягу рухів в прооперованому суглобі та понижує якість життя пацієнта.
Хочемо окремо зауважити, що у технічних вимогах до голівки взагалі нема вимог до посадкового місця голівки - використання голівок у яких посадкове місце не відповідає посадковому конусу категорично заборонено.
Тому пропонуємо викласти вимоги до голівки в наступній редакції:
"Вимоги до стегнової голівки: голівка діаметром 28, 32 та 36мм має бути виготовлена з біологічно-
інертних, немагнітних, легких і міцних матеріалів. Кількість типорозмірів за довжиною шийки не
менше 6 для голівок діаметром 28мм та не меньше 4-х для 32 та 36мм. Посадкове місце голівки має бути сумісним з посадковим конусом стегнового компоненту"

Також у вимогах до лоту №2 "Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементного проксимально-дистального типу фіксації - 117 од" вказано:
«Вимоги до вкладишу: вкладиш до безцементної чашки повинен мати діаметр внутрішньої сфери 28 мм. Вкладиш безцементного кульшового суглобу має бути виготовлений із спеціального, надвисокого молекулярного поліетилену з великою кількістю поперечних зв’язків, для надання йому міцності, стійкості до зношування та стійкості до окислення. Кількість типорозмірів вкладишу повинна відповідати кількості типорозмірів безцементної чашки і не перевищувати її. Вкладиш повинен мати не менше двох кутів нахилу відповідно 12 типорозмірів до кожного кута нахилу.»
Як вже було вказано вище, голівка 28 мм не «золотим стандартом», тому вкладиш відповідно має бути розрахований під використання з голівками 28, 32 та 36 мм. Багато виробників виробляють вкладиш розмір якого розрахований під використання з декількома чашками. Таким чином практично не зустрічаються вкладиши саме під конкретний розмір чашки і вимога, що кількість типорозмірів вкладишу має бути саме 12, не є доцільною. Окремо хочемо зауважити, що кут нахилу (антилюксаційний комірець), є доцільним лише у випадках лише голівок діаметром 28 мм та менше, оскільки голівки 32 та 36 мм самі по собі маєть антилюксаційну функцію.
Тому пропонуємо викласти вимоги до вкладишу в наступній редакції:
«Вимоги до вкладишу: вкладиш до безцементної чашки повинен мати діаметр внутрішньої сфери 28 або 32 або 36 мм залежно від типорозміру. Вкладиш безцементного кульшового суглобу має бути виготовлений із спеціального, надвисокого молекулярного поліетилену з великою кількістю поперечних зв’язків, для надання йому міцності, стійкості до зношування та стійкості до окислення. Кількість типорозмірів вкладишу повинна відповідати кількості типорозмірів безцементної чашки і не перевищувати її і бути достатнім для сумісності з усіма запропонованими типорозмірами.»

Запропоновані зміни значно розширюють коло потенційних учасників та дозволяють поставить більш сучасні та якісні вироби.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2018 16:12
Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано технічні вимоги на закупівлю, прийнято рішення залишити технічні вимоги щодо лоту № 2 без змін.
Номер вимоги: UA-2018-08-31-001254-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Мед Стандарт», Код ЄДРПОУ:24261024
Дата подання: 18 вересня 2018 17:21
Внесення змін до тендерної документації
Звернення

Шановні панове!
Висловлюємо свою повагу, та просимо вас внести зміни у документацію торгів Ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів, що проводяться Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), відповідно до оголошення UA-2018-08-31-001254-a.
У додатку 2 до документації торгів у вимогах до лоту №7 "Тотальні ендопротези кульшового суглобу цементного типу фіксації самоблокуючі − 60 од" вказано:
"Вимоги до стегнового компоненту: повинен бути виготовлений із біологічно-інертних, не
магнітних матеріалів; антиротаційна фіксація має забезпечуватися за допомогою вертикальних боріздок на поверхні ніжки ендопротеза; кількість типорозмірів має бути не менше 18 розмірів"
Ніжка цементного типу фіксації припускає похибку до 1 мм у товщині цементної мантії, відповідно мати 18 типорозмірів не є доцільним. Найчастіше виробники мають 8-10 типорозмірів у портфоліо, що цілком задовольняє вимоги ортопедів. Також хочемо зауважити, що цементне протезування в основній своїй масі розраховано на осіб похилого віку з низькою щільність кістки (поротична кістка). Для того, щоб цементний суглоб був стабільний якомога більше дуже важливо використовувати цементні ніжки вальгізованого типу з шійково-діафізарним кутом не менше 132 градусів.
Тому пропонуємо викласти вимоги до ніжки в наступній редакції:
"Вимоги до стегнового компоненту: повинен бути виготовлений із біологічно-інертних, не
магнітних матеріалів; антиротаційна фіксація має забезпечуватися за допомогою вертикальних боріздок на поверхні ніжки ендопротеза; кількість типорозмірів має бути не менше 8-ми. Ніжка повина мати шійково-діафізарний кут у межах 132-140 градусів"

Також у вимогах до лоту лоту №7 "Тотальні ендопротези кульшового суглобу цементного типу фіксації самоблокуючі − 60 од" вказано:
«Вимоги до стегнової голівки: голівка діаметром 28 мм., має бути виготовлена з
корозійностійких, легких і міцних матеріалів; кількість типорозмірів за довжиною шийки не менш 4..»
При використанні голівки 28мм 4 типорозміри не є достатнім, оскільки не завжди вдається виставити відповідний офсет суглоба, щоб запобігти вивиху. Для адекватного офсету необхідно не менше 6 типорозмірів за умови голівки 28 мм (як, зокрема, вказано у вимогах до інших лотів), або збільшувати діаметр голівки до 32 або 36 мм. Хочемо окремо зауважити, що у технічних вимогах до голівки взагалі нема вимог до посадкового місця голівки - використання голівок у яких посадкове місце не відповідає посадковому конусу категорично заборонено.
Тому пропонуємо викласти вимоги до голівки в наступній редакції:
"Вимоги до стегнової голівки: голівка діаметром 28 або 32 або 36мм має бути виготовлена з біологічно-
інертних, немагнітних, легких і міцних матеріалів. Кількість типорозмірів за довжиною шийки не
менше 6 для голівок діаметром 28мм та не меньше 4-х для 32 та 36мм. Посадкове місце голівки має бути сумісним з посадковим конусом стегнового компоненту»

Також у вимогах до лоту №7 "Тотальні ендопротези кульшового суглобу цементного типу фіксації самоблокуючі − 60 од" вказано:
«Вимоги до вертлюгового компоненту: вертлюговий компонент – чашка з внутрішнім
діаметром сфери 28 мм; має бути виготовлена зі спеціального, надчистого поліетилену
надвисокої молекулярної ваги, та мати два варіанти кута нахилу 0° і 10°;
Діапазон типорозмірів чашки повинен бути достатньо широким, для кожного із кутів
нахилу чашка повинна мати не менше ніж 9 типорозмірів, від 44 до 60 мм, з шагом в 2 мм. Посилена фіксація у вертлюговій западині і рівномірність цементної мантії має забезпечуватися за допомогою аксіальних обмежувачів шару кісткового цементу.»
Як вже було вказано вище, голівки можуть бути не лише 28 мм, а також 32 та 36 мм. Відповідно внутрішній діаметр має бути відповідним. Використання чашок з кутом нахилу 0 градусів за умови використання голівки 28 мм не є доцільним, оскольки цементна фіксація в основній масі показана пацієнтам з похилого віку з високим ризиком вивиху, таким чином цементна чашка обов’язково повинна мати антилюксаційний комірець, проте 10 градусів не є визнаним стандартом – виробники пропонують чашки у межах 10-20 градусів, що не впливая на якісні характеристики продукту.
Тому пропонуємо викласти вимоги до чашки в наступній редакції:
" Вимоги до вертлюгового компоненту: вертлюговий компонент – чашка з внутрішнім
діаметром сфери 28 або 32 або 36мм; має бути виготовлена зі спеціального, надчистого поліетилену надвисокої молекулярної ваги, та мати кут нахилу у межах від 10° до 20° для голівок 28мм, або від 0 до 20 градусів для голівок 32 та 36 мм;
Діапазон типорозмірів чашки повинен бути достатньо широким, мати не менше ніж 9 типорозмірів, від 44 до 60 мм, з шагом в 2 мм. Посилена фіксація у вертлюговій западині і рівномірність цементної мантії має забезпечуватися за допомогою аксіальних обмежувачів шару кісткового цементу.»

Запропоновані зміни значно розширюють коло потенційних учасників та дозволяють поставить більш сучасні та якісні вироби.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2018 16:15
Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано технічні вимоги на закупівлю, прийнято рішення залишити технічні вимоги щодо лоту № 7 без змін.

Документи подані скаржником

18 вересня 2018 17:06
Звернення Лот 2.pdf

Документи подані скаржником

18 вересня 2018 17:21
Звернення Лот 7.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-01-000167 ● 89e632cf557847dba231720235e495e6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2018 18:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА



Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-28 16:17:17

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Ендопротези колінних та кульшових суглобів», (лот № 3 – «Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементного проксимального типу фіксації - 50 од.», лот № 6 – «Тотальні ендопротези колінного суглобу для ревізійного протезування зв'язані модульні ротаційні – 10 од.») (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-31-001254-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Яким чином ТОВ «Медімплант» підтверджено вимоги визначені пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пунктом 4, 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та додатку 3 до тендерної документації щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1, 2, 4, 5, 6
(додаток 3), а також надання забезпечення виконання договору в розмірі 5% вартості договору у формі гарантії не пізніше дати укладання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-03 16:57:00

Пояснення

Тендерну документацію на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a (далі – ТД), розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимогами ТД затверджено інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, зокрема, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1).
Так, вимогами ТД, розділ «Оцінка тендерної пропозиції», затверджено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1, 2, 4, 5, 6 (додаток 3).
Учасником тендеру на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a, ТОВ «Медімплант», у визначені строки, надано особисто до тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) паперові документи, що надає переможець торгів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Вимогами ТД розділ «Забезпечення виконання договору про закупівлю» передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору у вигляді гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Вимогами ТД розділ «Проект договору про закупівлю» передбачено, що проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов (додаток 4).
Додатком 4 «Проектом договору» до ТД, пункт 11.2 передбачено, що не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник надає забезпечення виконання договору в розмірі п'яти відсотків вартості договору у формі гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», для надання Учасником Замовнику гарантій виконання своїх обов’язків за договором про закупівлю.
Забезпечення виконання договору Учасником тендеру на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a, ТОВ «Медімплант», у визначені строки, надано особисто до тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у паперовому вигляді (оригінал документу).
У відповідності до Закону, вимогами ТД передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах перевірено за посиланнями на відповідних сайтах, скан-копії вказаних документів надаються.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-28 16:19:22

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Ендопротези колінних та кульшових суглобів», (лот № 1 - «Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементного антиротаційного типу фіксації компонентів - 50 од. », лот № 4 - «Тотальні ендопротези колінного суглобу без збереження задньої хрестоподібної зв’язки - 33 од.», лот № 5 - «Тотальні ендопротези кульшового суглобу для ревізійного протезування гібридного типу фіксації - 18 од.») (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-31-001254-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. Яким чином учасник торгів ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття» підтвердив кваліфікаційні вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 до тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також інформації про предмет договорів, прізвища контактних осіб замовника та їх контактні телефони?
2. Яким чином ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття» підтверджено вимоги визначені пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пунктом 4, 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та додатку 3 до тендерної документації щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених
пунктами 1, 2, 4, 5, 6 (додаток 3), а також надання забезпечення виконання договору в розмірі 5% вартості договору у формі гарантії не пізніше дати укладання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-03 16:45:48

Пояснення

Тендерну документацію на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a (далі – ТД), розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимогами ТД затверджено інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, зокрема, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1).
Так, вимогами додатку 1 до ТД передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати в електронному вигляді довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку товару із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Копії виконаних договорів на поставку лікарських засобів та медичних виробів за 2016?2018 роки (у разі наявності).
Учасником тендеру на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a, ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття», в складі тендерної пропозиції, в електронному вигляді, надано довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів у 2017 році, з копіями зазначених договорів, де міститься інформація про предмет договору, замовників та їх контактні особи (сторінки 6 – 26 електронного документу «1Кваліфікаційні. pdf»), чим підтверджено відповідність вимогам додатку 1 до ТД.
Також, вимогами ТД, розділ «Оцінка тендерної пропозиції», затверджено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1, 2, 4, 5, 6 (додаток 3).
Учасником тендеру на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a, ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття», у визначені строки, надано особисто до тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) паперові документи, що надає переможець торгів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Вимогами ТД розділ «Забезпечення виконання договору про закупівлю» передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору у вигляді гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Вимогами ТД розділ «Проект договору про закупівлю» передбачено, що проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов (додаток 4).
Додатком 4 «Проектом договору» до ТД, пункт 11.2 передбачено, що не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник надає забезпечення виконання договору в розмірі п'яти відсотків вартості договору у формі гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», для надання Учасником Замовнику гарантій виконання своїх обов’язків за договором про закупівлю.
Забезпечення виконання договору Учасником тендеру на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a, ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття», у визначені строки, надано особисто до тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у паперовому вигляді (оригінал документу).
У відповідності до Закону, вимогами ТД передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах перевірено за посиланнями на відповідних сайтах, скан-копії вказаних документів надаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку.

2018-12-10 13:41:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2018

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-13_1

RISK1-14

RISK1-3_2

RISK1-8_2

RISK2-14_1

RISK2-17_2

RISK1-13_3

RISK1-3_1

RISK2-14_1

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементного антиротаційного типу фіксації компонентів - 50 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 300 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69000 UAH


Title: lot 1 - Total endoprosthesis of the hip joint without cement anti-rotation type of fixation of components - 50 units
Current status: Complete
Estimated total value: 2 300 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 11 500,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 01 листопада 2018 12:30
Auction planned date: 01 листопада 2018 12:30
Закінчення: 01 листопада 2018 12:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 од
лот 1 - Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементного антиротаційного типу фіксації компонентів - 50 од.
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

lot 1 - Total endoprosthesis of the hip joint without cement anti-rotation type of fixation of components - 50 units
CPV: 33140000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 жовтня 2018
UA-2018-08-31-001254-a94607dc0285f49e5838c9dd647bc1d98
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Іващенко Андрій Юрійович Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 13:13
4 Техніка частина 2.pdf
01 жовтня 2018 13:13
4 Техніка частина 1.pdf
01 жовтня 2018 13:13
3 Кваліфікація.pdf
01 жовтня 2018 13:13
2 Проект договору.pdf
01 жовтня 2018 13:13
1 ПРОПОЗИЦія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ

ФОП Іващенко Андрій Юрійович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2018 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ 2 299 965,00
UAH з ПДВ
2 288 465,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іващенко Андрій Юрійович 2 295 000,00
UAH з ПДВ
2 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 13:13
4 Техніка частина 2.pdf
01 жовтня 2018 13:13
4 Техніка частина 1.pdf
01 жовтня 2018 13:13
3 Кваліфікація.pdf
01 жовтня 2018 13:13
2 Проект договору.pdf
01 жовтня 2018 13:13
1 ПРОПОЗИЦія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ

ФОП Іващенко Андрій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ
#39833043
Переможець 2 288 465,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2018 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ
#39833043
2 288 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 18:04
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 11:54
Договір 157.pdf укладений
23 листопада 2018 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 288 465,00
UAH з ПДВ