Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джерела безперебійного живлення APC Symmetra PX (або еквівалент) центру обробки даних (основного та резервного)
Uninterruptible Power Supply APC Symmetra PX (or equivalent) for data center (primary and backup)
Очікувана вартість
8 772 870,00 UAH
UA-2018-08-31-001205-a 6df424884f644c958f1df67da5e29b95
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Додаткові контактні особи: Тищенко Владислав Петрович
+380442845026
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Pension Fund of Ukraine
National ID: 00035323
Contact point: Krupina Elena
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Additional contacts: Vladyslav Tyshchenko
+380442845026

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 серпня 2018 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 15:21
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 15:21
Початок аукціону: 09 жовтня 2018 12:09
Очікувана вартість: 8 772 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH
Publication date: 31 серпня 2018 15:16
Enquiries until: 21 вересня 2018 15:21
Complaints submission until: до 27 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 жовтня 2018 15:21

Information

Estimated total value: 8 772 870 UAH including VAT
Minimal lowering step: 87 100 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДК 021:2015 – 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок
DK 021: 2015 -31150000-2 Ballasts for discharge lamps or tubes
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Джерела безперебійного живлення APC Symmetra PX (або еквівалент) центру обробки даних (основного та резервного)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Баришівка,, м. Київ, вул. Болсуновська 31 37; м. Баришівка, вул. Центральна, 3
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Uninterruptible Power Supply APC Symmetra PX (or equivalent) for data center (primary and backup)
CPV: 31150000-2
Період постачання: по 21 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2018 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 15:16
34.ВТ.МТ.ТД.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до БГ
Дата подання: 06 вересня 2018 15:38
Дата відповіді: 10 вересня 2018 15:35
Набрала чинності постанова Правління НБУ від 25 січня 2018 р. № 5 про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639, відповідно до якої виключено розділення гарантій на безвідкличну, безумовну, умовну та відкличну. Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни до п. 2 Розділу IIІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", шляхом видалення вимог до БГ, а саме: "безвідкличної, безумовної"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Як передбачено частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), у разі якщо замовником вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації надана з боку учасника у якості забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині третій статті 24 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Текст тендерної документації спрямований на роз’яснення очікувань замовника щодо змісту документів, подання яких передбачають участь у торгах. Надані замовнику частиною першою статті 24 Закону повноваження визначати умови, вид, розмір та інше щодо забезпечення тендерної пропозиції дозволяють включати до них будь-які умови, що не суперечать Цивільному кодексу України та Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженому постановою Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 (із змінами).
Якщо надана у якості забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія відповідатиме вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, зокрема, міститиме строк її дії, підстави для сплати гарантійної суми відповідно до частини третьої статті 24 Закону, документи, необхідні для такої сплати, відсутність можливості відкликання її гарантом без згоди (попереднього повідомлення) бенефіціара, це не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Відсутність у тексті банківської гарантії слів “безумовна” та “безвідклична” не стануть формальною причиною відхилення пропозиції.
Проект Договору
Дата подання: 06 вересня 2018 16:32
Дата відповіді: 10 вересня 2018 15:35
В п. 1.1. зазначено, що Виконавець зобов’язується поставити Замовникові товар, зазначений в Додатку №1 «Специфікація Товару» до цього Договору, здійснити його монтаж та запуск в експлуатацію (далі – пуско-налагоджувальні послуги), а Замовник – прийняти і оплатити їх. п. 3.2. проекту Договору встановлено, що ціна Договору включає вартість доставки до місця поставки та вартість тари, упакування і маркування, вантажо-розвантажувальні роботи, пуско-налагоджувальні послуги, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору. А в п. 4.2. говориться про те, що приймання товару та пуско-налагоджувальних послуг здійснюється в присутності представників Замовника шляхом підписання уповноваженими представниками Сторін акту тестування та акту вводу в експлуатацію, оформлених належним чином. Проте, ТД визначено предмет закупівлі - Джерела безперебійного живлення APC Symmetra PX (або еквівалент) центру обробки даних (основного та резервного) (ДК 021:2015 –31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок). Звертаємо увагу, на те що даний код ДК - не передбачає надання послуг, а лише поставку/продаж товару. Враховуючи наведене вище, прохання до Замовника надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При визначенні коду предмету закупівлі та формування Тендерної документації, з метою цільового використання коштів, Пенсійний фонд України визначає і код економічної класифікації видатків (КЕКВ). Відповідно до пунктів 1.2, 1.4 глави 1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 12.03.2012 № 333 (зі змінами), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 березня 2012 р. за № 456/20769 (далі - Інструкція):
видатки на проведення публічних закупівель здійснюються за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету залежно від економічної суті платежу;
оплата витрат на транспортування, включаючи витрати зі страхування ризиків транспортування товарів, установку, монтаж, налагодження, заготівлю товарів та оплату тарифів (фрахту) за вантажно-розвантажувальні роботи здійснюється за тим кодом економічної класифікації видатків бюджету, за яким здійснюється придбання товару, якщо це передбачено умовами договору придбання.
За даним предметом закупівлі визначено КЕКВ 3110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування”, який включає як придбання обладнання так і видатки на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, якщо це обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання (підпункт 22 підпункту 3.1.1. пункту 3.1. глави 3 Інструкції).
Проект Договору
Дата подання: 06 вересня 2018 16:34
Дата відповіді: 10 вересня 2018 15:36
В п. 4.2. говориться про те, що приймання товару та пуско-налагоджувальних послуг здійснюється в присутності представників Замовника шляхом підписання уповноваженими представниками Сторін акту тестування та акту вводу в експлуатацію, оформлених належним чином. Але ніде більше не зазначено в який саме строк вони мають бути підписані. Прохання внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З системного аналізу пунктів 5.1 та 6.3.1 проекту договору вбачається, що поставка товару та надання пуско-налагоджувальних послуг мають бути здійснені протягом 45 календарних днів з дати укладання договору, але не пізніше 21.12.2018.
Отже, акти тестування та вводу в експлуатацію мають бути підписані в строк, визначений пунктом 5.1 договору.
Проект Договору
Дата подання: 06 вересня 2018 16:38
Дата відповіді: 10 вересня 2018 15:37
Шановний Замовник! Проектом Договору нажаль не передбачено умов / строків щодо: ризиків випадку пошкодження або знищення товару / переходу права власності на товар від Виконавця до Замовника. Прохання внести відповідні зміни.
Відповідь: Пунктом 4.3 проекту договору передбачено, що ризик випадку пошкодження або знищення товару під час пуско-налагоджувальних послуг несе Виконавець, що узгоджується зі ст. 323 ЦК України.
Відповідно до частини 1 ст. 334 ЦК України та пункту 4.2 проекту договору перехід права власності на товар відбудеться після фактичної поставки всього товару та надання пуско-налагоджувальних послуг.
Проект договору
Дата подання: 11 вересня 2018 10:13
Дата відповіді: 12 вересня 2018 13:01
Шановний Замовник! Цікавить питання наступнуного характеру: в разі поставки товару в строк вказаний в п. 5.1. проекту Договору, в який саме строк будуть підписані акт тестування та акт вводу в експлуатацію - 1/5/10..... чи більше днів з дати поставки товару? Бо це безпосередньо має відношення до початку обчислення гарантійного терміну. Прохання внести відповідні зміни до проекту договору!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З системного аналізу пунктів 5.1 та 6.3.1 проекту договору вбачається, що поставка товару та надання пуско-налагоджувальних послуг мають бути здійснені протягом 45 календарних днів з дати укладання договору, але не пізніше 21.12.2018.
Отже, акти тестування та вводу в експлуатацію мають бути підписані в строк, визначений пунктом 5.1 договору.
проект договору
Дата подання: 11 вересня 2018 10:16
Дата відповіді: 12 вересня 2018 13:02
Шановний Замовник! Роз’ясніть будь ласка, з якого саме моменту: поставка товару / підписання акту тестування та акту вводу в експлуатацію /..... гарантійний термін на товар починає обчислюватись? Оскільки Розділом 7 проекту договору - це не зазначено!
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 676 Цивільного кодексу України гарантійний строк починається з моменту передання товару покупцеві.
Відповідно до п. 4.2 проекту договору приймання товару та пуско-налагоджувальних послуг здійснюється шляхом підписання уповноваженими представниками Сторін акту тестування та акту вводу в експлуатацію.
Таким чином, гарантійний строк починається з моменту підписання акту тестування та акту вводу в експлуатацію.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 жовтня 2018
UA-2018-08-31-001205-a6df424884f644c958f1df67da5e29b95
Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 жовтня 2018 14:35
Електронний підпис

Публічні документи

28 вересня 2018 16:56
Щодо субпідрядника.pdf
28 вересня 2018 16:56
Статут завірений.pdf
28 вересня 2018 16:56
Протокол№3.pdf
28 вересня 2018 16:56
Протокол 41.1.pdf
28 вересня 2018 16:56
Платник ПДВ.pdf
28 вересня 2018 16:56
Опис.pdf
28 вересня 2018 16:56
Наказ протокол 23.pdf
28 вересня 2018 16:56
Довідка щодо санкцій.pdf
28 вересня 2018 16:56
Авторизаційний лист.pdf
28 вересня 2018 16:56
МТБ.pdf
28 вересня 2018 16:56
Відповідність ст 17.pdf
28 вересня 2018 16:56
ISO1400 ITB PH-2020.PDF

Документи

03 жовтня 2018 14:35
Електронний підпис

Публічні документи

12 жовтня 2018 09:11
довідка ДПІ
12 жовтня 2018 09:11
довідка МВС
30 вересня 2018 10:45
довідка субпідрядники.pdf
30 вересня 2018 10:45
ISO1400 ITB PH-2020.pdf
30 вересня 2018 10:45
витяг ПДВ.PDF
30 вересня 2018 10:45
відгук МОМ.PDF
30 вересня 2018 10:45
довідка аналог договори.pdf
30 вересня 2018 10:45
довідка матер-тех база.pdf
30 вересня 2018 10:45
довідка працівники.pdf
30 вересня 2018 10:45
довідка санкції.pdf
30 вересня 2018 10:45
довідка ст 17.pdf
30 вересня 2018 10:45
копія договір МВС.PDF
30 вересня 2018 10:45
копія договір пенсійний.PDF
30 вересня 2018 10:45
копія наказ.PDF
30 вересня 2018 10:45
копія протокол.PDF
30 вересня 2018 10:45
копія Статуту.PDF
30 вересня 2018 10:45
лист авторизації.pdf
30 вересня 2018 10:45
протокол 180924.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ ДАТАСТРІМ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 8 721 000,00
UAH з ПДВ
8 721 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 8 754 000,00
UAH з ПДВ
8 754 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2018 09:11
довідка ДПІ
12 жовтня 2018 09:11
довідка МВС
30 вересня 2018 10:45
довідка субпідрядники.pdf
30 вересня 2018 10:45
ISO1400 ITB PH-2020.pdf
30 вересня 2018 10:45
витяг ПДВ.PDF
30 вересня 2018 10:45
відгук МОМ.PDF
30 вересня 2018 10:45
довідка аналог договори.pdf
30 вересня 2018 10:45
довідка матер-тех база.pdf
30 вересня 2018 10:45
довідка працівники.pdf
30 вересня 2018 10:45
довідка санкції.pdf
30 вересня 2018 10:45
довідка ст 17.pdf
30 вересня 2018 10:45
копія договір МВС.PDF
30 вересня 2018 10:45
копія договір пенсійний.PDF
30 вересня 2018 10:45
копія наказ.PDF
30 вересня 2018 10:45
копія протокол.PDF
30 вересня 2018 10:45
копія Статуту.PDF
30 вересня 2018 10:45
лист авторизації.pdf
30 вересня 2018 10:45
протокол 180924.pdf

Публічні документи

28 вересня 2018 16:56
Щодо субпідрядника.pdf
28 вересня 2018 16:56
Статут завірений.pdf
28 вересня 2018 16:56
Протокол№3.pdf
28 вересня 2018 16:56
Протокол 41.1.pdf
28 вересня 2018 16:56
Платник ПДВ.pdf
28 вересня 2018 16:56
Опис.pdf
28 вересня 2018 16:56
Наказ протокол 23.pdf
28 вересня 2018 16:56
Довідка щодо санкцій.pdf
28 вересня 2018 16:56
Авторизаційний лист.pdf
28 вересня 2018 16:56
МТБ.pdf
28 вересня 2018 16:56
Відповідність ст 17.pdf
28 вересня 2018 16:56
ISO1400 ITB PH-2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Переможець 8 721 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2018 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
8 721 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 12:11
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
21 грудня 2018 12:08
Електронний підпис укладений
07 грудня 2018 17:34
34.Зміни. Договір. 2018.doc зміни до договору
07 грудня 2018 17:30
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2018 09:32
Підписаний контракт. укладений
23 жовтня 2018 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до істотних умов договору згідно пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «5.1. Строк поставки товару – протягом 65 календарних днів з дати укладання договору, але не пізніше 25.12.2018 року»
Номер договору про закупівлю: 2018/022-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/022-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 8 721 000,00
UAH з ПДВ