Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мед натуральний
Очікувана вартість
229 500,00 UAH
UA-2018-08-31-000929-c f80847dc21054a048cdcc8122369abed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Ірина Миколаївна

380456351989
380456393093
buh_gorono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Зінченко Ірина Миколаївна
380456351989,380456393093
buh_gorono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2018 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2018 15:00
Початок аукціону: 18 вересня 2018 15:01
Очікувана вартість: 229 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 295,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1350 кілограми
мед натуральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2018
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 15:32
Зміни до ТД.doc
06 вересня 2018 15:32
ТД зі змінами мед 2018.doc
31 серпня 2018 15:49
проект договору.doc
06 вересня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 15:32
Зміни до ТД.doc
06 вересня 2018 15:32
ТД зі змінами мед 2018.doc
31 серпня 2018 15:49
ТД мед 2018.doc
31 серпня 2018 15:49
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-31-000929-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ВОРОНОЙ ВОЛОДИМИР КОСТЯНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2468512358
Дата подання: 06 вересня 2018 11:11
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Жодним нормативним документом не передбачено що мед є продуктом який швидко псується ;та зберігається при температурі від -25 до+25 24місяці, а отже вимога щодо доставки автомобілем з холодильним обладнанням та надання документів на такий автомобіль є дискримінаційною та обмежує конкуренцію учасників. Прошу внести зміни у відповідні розділи тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2018 15:28
Відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оскільки споживачами продукції предмету закупівлі є діти, для Замовника є важливим дотримання санітарних вимог до транспортування та зберігання продукції, тому Замовником було встановлену вимогу щодо транспортування предмету закупівлі автомобілем з холодильним обладнанням.
Проте Замовник готовий прийняти вашу скаргу, та змінити вимоги до Учасника, про що будуть внесені відповідні зміни до документації, а саме скасувати вимогу щодо автомобіля з холодильним обладнання та включити інші вимоги, а саме, Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності матеріально-технічної бази та безпечності транспортування та зберігання продукції, повинен надати:
1) Лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання технічних вимог замовника;
2) Документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (документи, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (реєстраційне свідоцтво), якщо автотранспорт орендований надати договір оренди (суборенди).
3) Документи, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень
4) Акт обстеження складських приміщень та транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка товару, не більше річної давнини.
5) договір на санітарну обробку складських приміщень дійсний на термін виконання договору постачання; акт про надані послуги на санітарну обробку складських приміщень не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
6) договір на санітарну обробку автотранспортних засобів дійсний на термін виконання договору постачання; акт про надані послуги на санітарну обробку складських приміщень транспортних засобів, якими планується здійснюватись постачання предмету; не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2018-08-31-000929-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ВОРОНОЙ ВОЛОДИМИР КОСТЯНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2468512358
Дата подання: 06 вересня 2018 12:05
дискримінаційні вимоги тендерної документації щодо тари
Об*ємна вага 1л меду 1,4кг, а отже не існує стандарту тари 5кг меду.Прошу переглянути вимоги щодо тари як такі .що обмежують конкуренцію та розширити перелік можливої тари вказавши її об*єм відповідно до прийнятих стандартів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2018 15:27
малося на увазі фасовку 5л., про що будуть також внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2018-08-31-000929-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ЗАЛОЗЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2857906334
Дата подання: 26 вересня 2018 13:06
Скарга
Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2018 14:27
1. У своїх вимогах до Учасників, викладених у тендерній документації, нами як Замовниками не передбачено надання копій документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (посвідчення про якість або декларація виробника, експертний висновок або протокол випробувань або санітарно-гігієнічні висновки тощо) на всю планову кількість предмету закупівлі. Оскільки розуміємо, що Учасники не обов’язково є виробниками продукції, що буде постачатись, та можуть закуповувати товар у виробників різними партіями та в різних об’ємах.
2. ФОП Макаренко Є.В. у складі тендерної пропозиції надала Пояснювальну записку з описом характеристик товару, що буде постачатись, в якій надано інформацію про виробника такого товару; декларацію від цього виробника; експертний висновок, а також Технічну специфікацію, в якій Учасник надає підтвердження того, що кожна партія при поставці супроводжуватиметься декларацією виробника (якісними посвідченнями), що дало змогу нам пересвідчитись у відповідності вимогам запропонованого товару.
Тому підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Макаренко Є.В. відсутні.

Документи подані скаржником

26 вересня 2018 13:06
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2018 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Макаренко Є.В. 91 665,00
UAH з ПДВ
91 665,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАЛОЗЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ 162 000,00
UAH з ПДВ
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2018 14:04
МВС
25 вересня 2018 14:04
банкрутство
25 вересня 2018 14:04
корупція
25 вересня 2018 14:04
ОДПІ
17 вересня 2018 13:05
Пропоз мед2.zip
17 вересня 2018 13:05
Пропоз мед1.zip

Публічні документи

17 вересня 2018 14:39
Електронний підпис
17 вересня 2018 14:37
акт обстеження.pdf
17 вересня 2018 14:22
Електронний підпис
17 вересня 2018 14:19
Проект договору.pdf
17 вересня 2018 13:39
Електронний підпис
17 вересня 2018 13:33
Електронний підпис
17 вересня 2018 13:32
тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2018 13:32
паспорт Залозецький О.В..pdf
17 вересня 2018 13:32
Експертний висновок.pdf
17 вересня 2018 13:32
інформація замовнику.pdf
17 вересня 2018 13:32
договор оренди авто.pdf
17 вересня 2018 13:32
довідка обладнання.pdf
17 вересня 2018 13:32
виписка Єдиний податок.pdf
17 вересня 2018 13:32
довідка довкілля.pdf
17 вересня 2018 13:32
аналогічний договор.pdf
17 вересня 2018 13:32
довідка працівники.pdf
17 вересня 2018 13:32
відгук.pdf
17 вересня 2018 13:32
Договор оренди складу.pdf
17 вересня 2018 13:32
лист-гарантія по ст. 17.pdf
17 вересня 2018 13:32
договор дератизації.pdf
17 вересня 2018 13:32
тех паспорт фургон.pdf
17 вересня 2018 13:32
Виписка ФОП Залозецький.pdf
17 вересня 2018 13:32
довідка аналогічний дог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Макаренко Є.В.

ФОП ЗАЛОЗЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Макаренко Є.В.
#3084001725
Переможець 91 665,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 10:46

Документи

24 вересня 2018 10:46
Електронний підпис
18 вересня 2018 15:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2018 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Макаренко Є.В.
#3084001725
91 665,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2018 10:46
Електронний підпис
18 вересня 2018 15:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2018 12:27
додаткова мед.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 12:24
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 12:52
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 12:51
дог. 374 мед.pdf укладений
08 жовтня 2018 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» можлива зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: 374/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2018 — 30 грудня 2018
Сума оплати за договором: 91 597,10
UAH