Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення елементів благоустрою (фонтану, огорожі та інших малих архітектурних форм) частини саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
49 234 540,00 UAH
UA-2018-08-31-000584-b 825d57023f8f478fbfab430a57472fb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2018 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2018 15:00
Початок аукціону: 18 вересня 2018 11:05
Очікувана вартість: 49 234 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 492 345,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Відновлення елементів благоустрою (фонтану, огорожі
та інших малих архітектурних форм) частини саду ім. Т.Г. Шевченка
по вул. Сумській, 35 (капітальний ремонт) в м. Харків
(45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Відновлення елементів благоустрою (фонтану, огорожі та інших малих архітектурних форм) частини саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2018 19:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 19:17
Додаток № 1.docx
31 серпня 2018 19:17
Тендерна документація.doc
31 серпня 2018 19:17
Додаток № 5.doc
31 серпня 2018 19:17
Додаток № 4.docx
31 серпня 2018 19:17
Додаток № 3.docx
31 серпня 2018 19:17
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2018 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 47 607 501,00
UAH з ПДВ
47 114 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"МІХБУД" 47 757 501,00
UAH з ПДВ
47 264 501,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2018 19:57
Довідка щодо ЄДР особи.pdf
21 вересня 2018 19:57
Довідка про несудимість.pdf
21 вересня 2018 19:57
Довідка ДФС.pdf
17 вересня 2018 10:09
25-Паспорт.pdf
17 вересня 2018 10:09
22-Довідка ДФС.pdf
17 вересня 2018 10:09
20-Довідка Банк УКРСИБ.pdf
17 вересня 2018 10:09
19-Довідка Банк Правекс.pdf
17 вересня 2018 10:09
18-Довідка санкції.pdf
17 вересня 2018 10:09
17-Витяг ПДВ.pdf
17 вересня 2018 10:09
15-Довідка суб.pdf
17 вересня 2018 10:09
13-Протокол, Наказ.pdf
17 вересня 2018 10:09
11-Довідка реквізити.pdf
17 вересня 2018 10:09
10-Статут Товариства.pdf
17 вересня 2018 10:09
7-Довідка працівники.pdf
17 вересня 2018 10:09
6-Договір оренди.pdf
17 вересня 2018 10:09
5-Договір оренди.pdf
17 вересня 2018 10:09
4-Договір оренди.pdf
17 вересня 2018 10:09
3-Договір оренди.pdf
17 вересня 2018 10:09
2-Договір оренди.pdf

Публічні документи

17 вересня 2018 14:00
3295_Гарантiя_МIХБУД_.rar
17 вересня 2018 14:00
Спрака_со_Статистики.pdf
17 вересня 2018 14:00
Довiдка_щодо_санкцiй.pdf
17 вересня 2018 14:00
Справка_с_банка_Приват.pdf
17 вересня 2018 14:00
Витяг_з_ПДВ.pdf
17 вересня 2018 14:00
Довiдка_2.pdf
17 вересня 2018 14:00
Довiдка_3.pdf
17 вересня 2018 14:00
Довiдка_1.pdf
17 вересня 2018 14:00
Лист_погодження.pdf
17 вересня 2018 14:00
Довiдка_4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

ТОВ"МІХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 47 114 200,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2018 15:33

Документи

18 вересня 2018 15:33
Електронний підпис
18 вересня 2018 15:33
Протокол 240.pdf
18 вересня 2018 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2018 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
47 114 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2018 15:33
Електронний підпис
18 вересня 2018 15:33
Протокол 240.pdf
18 вересня 2018 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 16:29
ду 5 ч2 (1).pdf зміни до договору
07 листопада 2019 16:26
ду 5 ч1 (1).pdf зміни до договору
07 листопада 2019 16:26
ду 5 ч3 (1).pdf зміни до договору
07 листопада 2019 16:26
додаткова угода 5 (1).pdf зміни до договору
07 листопада 2019 16:26
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 13:08
додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
21 березня 2019 13:08
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 14:22
додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
31 січня 2019 14:22
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:04
ДУ 2 до дог. 371 ч.1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:04
ДУ 2 до дог. 371 ч.2 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:04
2_ДУ 2 до дог. 371 ч.2.pdf укладений
29 грудня 2018 16:04
1_ДУ 2 до дог. 371 ч.1.pdf укладений
29 грудня 2018 16:04
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2018 13:41
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
12 жовтня 2018 13:40
1_ДУ 1.pdf укладений
12 жовтня 2018 13:40
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2018 15:33
Договор 371 ч2.pdf укладений
05 жовтня 2018 15:31
Договор 371 ч3.pdf укладений
05 жовтня 2018 15:31
Договор 371 ч1.pdf укладений
05 жовтня 2018 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додаток № 1 до Договору – Календарний план фінансування робіт у 2018 році, викласти у новій редакції (додаток № 1 до договору додається).
Номер договору про закупівлю: 371
Договір:
Номер додаткової угоди: 371
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету на 11 323 047,15 грн. (одинадцять мільйонів триста двадцять три тисячі сорок сім гривень п’ятнадцять копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 19 886 952,85 грн. (дев’ятнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві гривні вісімдесят п’ять копійок), в тому числі ПДВ (20%) 3 314 492,14 грн. (три мільйони триста чотирнадцять тисяч чотириста дев’яносто дві гривні чотирнадцять копійок) згідно з Рішенням 23 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік». В зв’язку зі зміною суми фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1, Додаток № 2 та Додаток 3 Договірна ціна відновлення елементів благоустрою (фонтану, огорожі та інших малих архітектурних форм) частини саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи), що здійснюється у 2018 році викласти у новій редакції (додатки у новій редакції додаються). 2. В зв’язку зі внесенням змін до реквізитів Підрядника, а саме місцезнаходження юридичної особи, розділ ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору викласти у новій редакції: ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м. Харків, вул. Клочківська, буд.195 А р/р 35449124034491 в ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області МФО 851011 код ЄДРПОУ 03362152 ІПН 033621520302 Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» 02094, Україна, Київська обл., Київ, вул. Хоткевича Гната, буд. 12, оф. 177 р/р 26001700387701 в ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК» МФО 380838 код ЄДРПОУ 40446294 ІПН 404462926553
Номер договору про закупівлю: 371
Договір:
Номер додаткової угоди: 371
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору доповнити абзацом другим у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 15 297 871,98 грн. (п’ятнадцять мільйонів двісті дев’яносто сім тисяч вісімсот сімдесят одна гривна дев’яносто вісім копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 2 549 645,33 грн. (два мільйони п’ятсот сорок дев’ять тисяч шістсот сорок п’ять гривень тридцять три копійки), згідно з Рішенням 24 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 19.12.2018 № 1414/18.». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 371 від «05» жовтня 2018 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються). 2. Продовжити термін дії Договору до 31.12.2020 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2018 - 2020 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 3. Пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2020 р. Період виконання робіт: жовтень 2018 р.– грудень 2020р.» 4. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 371
Договір:
Номер додаткової угоди: 371
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 11 034 325,36 грн. (одинадцять мільйонів тридцять чотири тисячі триста двадцять п’ять гривень тридцять шість копійок), в зв’язку з чим абзац другий пункту 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 26 332 197,34 грн. (двадцять шість мільйонів триста тридцять дві тисячі сто дев’яносто сім гривень тридцять чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 4 388 699,55 грн. (чотири мільйони триста вісімдесят вісім тисяч шістсот дев’яносто дев’ять гривень п’ятдесят п’ять копійок), згідно з Рішенням 25 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 27.02.2019 № 1510/19». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 371 від «05» жовтня 2018 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються
Номер договору про закупівлю: 371
Договір:
Номер додаткової угоди: 371
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 11 593 776,64 грн. (одинадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто три тисячі сімсот сімдесят шість гривень шістдесят чотири копійки), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 35 520 423,36 грн. (тридцять п’ять мільйонів п’ятсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні тридцять шість копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 5 920 070,55 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять тисяч сімдесят гривень п’ятдесят п’ять копійок)». 2. Зменшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 10 698 726,83 грн. (десять мільйонів шістсот дев’яносто три тисячі сімсот двадцять шість гривень вісімдесят три копійки), в зв’язку з чим абзац другий пункту 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 15 633 470,51 грн. (п’ятнадцять мільйонів шістсот тридцять три тисячі чотириста сімдесят гривень п’ятдесят одна копійка), в тому числі ПДВ (20%) – 2 605 578,41 грн. (два мільйони шістсот п’ять тисяч п’ятсот сімдесят вісім гривень сорок одна копійка), згідно з Рішенням 28 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 24.07.2019 № 1676/19».». 3. В зв’язку зі зміною ціни договору та зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 371 від «05» жовтня 2018 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 4. В зв’язку зі зміною ціни договору та зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2018 - 2019 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 15 листопада 2019 р. Період виконання робіт: жовтень 2018 р.– листопад 2019р.» 5. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 15.11.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 371
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2018 — 15 листопада 2019
Сума оплати за договором: 35 520 423,36
UAH (в тому числі ПДВ 5 920 070,55 UAH)