Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2018 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2018 14:18 |
Очікувана вартість: | 123 260 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 616 304,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2018 12:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2018 12:44 |
Будівництво НВК по вул.Шкільній, 11 в с.Борбин Млинівського району.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-27-000011 ● 4341d2672c2e469eaf9d32a1128f4e1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2021 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2021 № 230
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.04.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби
від 27.04.2021 № 230
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2018-08-31-000490-c 31.08.2018
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 15:25:58
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво НВК по вул. Шкільній, 11 в с. Борбин Млинівського району)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до Договору підряду від 16.10.2018 № 54 (далі – Договір № 54) вносилися зміни.
У зв’язку з наведеним пропоную надати документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин для продовження дії Договору № 54 та виконання зобов’язань за цим договором, зокрема, надати документи, які підтверджують наявність для внесення змін згідно з додатковими угодами від 26.06.2019 № 1 та від 20.10.2020 № 3.
Крім того, пропоную пояснити, чи вносились зміни до Договору № 54 у період після укладання додаткової угоди від 26.06.2019 № 1 та до укладання додаткової угоди від 20.10.2020 № 3? Якщо так, пропоную надати копії таких додаткових угод.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-29 12:45:32
Інформація на запит
На Ваш запит про надання пояснення у межах моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво НВК по вул. Шкільній, 11 в с. Борбин Млинівського району)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-31-000490-c) повідомляємо наступне.
1. Термін дії договору та термін виконання робіт за цим договором було продовжено додатковими угодами від 26.06.2019 №1 та від 20.10.2020 №3, у зв’язку з відсутністю бюджетний асигнувань, на відповідний звітний бюджетний період, по об’єкту будівництва. Для попередження настання обставин невиконання умов Договору, сторонами і було укладено додаткові угоди від 26.06.2019 №1 та від 20.10.2020 №3.
2. Щодо внесення змін до Договору у період після укладання додаткової угоди від 26.06.2019 №1 та до укладання додаткової угоди від 20.10.2020 №3. Повідомляю, що до Договору також вносилися зміни додатковими угодами від 27.12.2019 №2, від 11.11.2020 №4, від 17.11.2020 №5 (копії Договору та додаткових угод додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-05 13:42:36
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво НВК по вул. Шкільній, 11 в с. Борбин Млинівського району)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Вдруге просимо надати документи, на підставі яких додатковими угодами від 26.06.2019 № 1 та від 20.10.2020 № 3 Замовником внесені зміни та продовжено дію Договору № 54, а саме: документи, які підтверджують відсутність фінансування будівництва НВК по вул. Шкільній, 11 в с. Борбин Млинівського району.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 10:09:55
Інформація на запит
На Ваш запит про надання пояснення у межах моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво НВК по вул. Шкільній, 11 в с. Борбин Млинівського району)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-31-000490-c) повідомляємо наступне.
Додаткова угода від 26.06.2019 №1 до Договору № 54 укладена на підставі рішення № 1297 від 23.01.2019р. та Розпорядження № 536 від 06.06.2019р.
Додаткова угода від 20.10.2020 №3 до Договору № 54 укладена на підставі рішення № 1745 від 21.08.2020р. та Розпорядження № 657 від 23.10.2020р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-17 14:49:33
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво НВК по вул. Шкільній, 11 в с. Борбин Млинівського району)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до частини першої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 12 Додатку 2 тендерної документації замовником встановлено вимогу до учасників надати «копії дозволів на виконання робіт, які зазначені в тендерній документації».
У зв’язку з вище наведеним прошу пояснити, які саме роботи щодо будівництва НВК по вул. Шкільній, 11 в с. Борбин Млинівського району, зазначені в технічному завданні Додатку 4 тендерної документації, потребують наявність в учасників дозволу на їх виконання?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-18 15:58:01
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництва НВК по вул.Шкільній, 11 в с.Борбин Млинівського району (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-31-000490-c) пояснюємо слідуюче.
Згідно експертного звіту № 18-0646-18 від 30.08.2018р. проведено філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області встановлено клас наслідків (відповідальності) – СС2. Відповідно до п. 3 ч. 1 статті 22-2 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, реєстр будівельної діяльності є компонентом електронної системи, який забезпечує створення, збирання, накопичення, обробку, захист, облік такої інформації: інформації про ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. А тому, відповідно до частини першої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 12 Додатку 2 тендерної документації замовником встановлено вимогу до учасників надати «копії дозволів на виконання робіт, які зазначені в тендерній документації».
До наданих пояснень надаємо копії:
- екпертний звіт.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-21 14:40:11
запит щодо висновку
Щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель, повідомляємо наступне.
Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на момент укладення спірного договору, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Статтею 651ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються та у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-05-25 14:39:04
Відповідь на запит щодо висновку
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на запит Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) щодо висновку та його зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2018-08-31-000490-c, повідомляє наступне.
Відповідно до частини першої статті 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1-3, 5 та 6 статті 203 цього Кодексу.
Оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Луцьккомунбуд» підлягала відхиленню відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020, у Замовника були відсутні законні підстави для укладання договору про закупівлю, тому у висновку зазначено зобов'язання здійснити заходи щодо розірвання договору про закупівлю з ТОВ «Луцьккомунбуд».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництва НВК по вул.Шкільній, 11 в с.Борбин Млинівського району (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-31-000490-c) пояснюємо слідуюче. Враховуючи надані роз’яснення до висновку, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору, згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, надіслано ТзОВ «Луцьккомунбуд», як Учаснику, повідомлення про розірвання договору підряду про закупівлю робіт з будівництва від 25.05.2021р. № 1067/01-09/21, у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. До наданих пояснень надаємо копії: - лист від 25.05.2021р. № 1067/01-09/21.
2021-05-27 13:09:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2018 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Луцьккомунбуд |
111 261 201,00
UAH з ПДВ
|
110 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" |
122 127 913,00
UAH з ПДВ
|
110 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ППФ "Олбі" |
118 036 900,00
UAH з ПДВ
|
118 036 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
122 199 996,00
UAH з ПДВ
|
122 199 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" |
123 260 604,00
UAH з ПДВ
|
123 260 604,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Луцьккомунбуд #38079098 |
Переможець |
110 090 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2018 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 17:34
|
прок.pdf | укладений |
23 вересня 2021 17:33
|
д.у8 Борбин.pdf | укладений |
23 вересня 2021 17:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 14:11
|
прок.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 14:08
|
Д у № 7 Борбин.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 14:08
|
Д у № 7 Борбин.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 16:28
|
Д у 6 до Д 54 НВК Борбин.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 12:09
|
Д.у. №3 до Д. №54 НВК Борбин.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2019 18:04
|
Д.у. №1 до Д. №54 Борбин.PDF | зміни до договору |
26 червня 2019 18:03
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2018 17:19
|
Договір 54 Борбин.PDF | укладений |
17 жовтня 2018 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 54 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 05.05.2021 року № 343 «Про затвердження переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку» та рішення Рівненської обласної ради від 11 березня 2021 року № 148 "Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік" та згідно ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та у відповідності до п. 11.3, 11.5 Договору, було укладено додаткову угоду № 6 до договору підряду № 54 від 16.10.2018р. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 05.05.2021 року № 343 «Про затвердження переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку» |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 23 вересня 2021 |
Сума оплати за договором: |
26 678 194,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 446 365,26 UAH)
|
Причини розірвання договору: | за згодою сторін |