Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні лампи
Очікувана вартість
3 840,00 UAH
UA-2018-08-31-000489-c 78bd2dcf866042c8a810b8b4131e54e1
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рубан Оксана Василівна

380442882213 tcso@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 24721709
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. Л.Толстого, 25/2 (оф.108)
Контактна особа: Рубан Оксана Василівна
380442882213
tcso@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2018 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2018 12:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2018 12:55
Очікувана вартість: 3 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Електричні лампи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
205 штуки
Електричні лампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2018 12:44
Оголошення лампочки2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 03 вересня 2018 09:45
Дата відповіді: 03 вересня 2018 10:01
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Згідно п. 3.2.8. ОГОЛОШЕННЯ у випадку відсутності Товару Учасник надає Замовнику зразок еквівалентного Товару. Остаточне рішення щодо придбання запропонованого еквівалента залишається за Замовником, але перевага буде надаватися чіткій відповідності товару, який закуповується. Дякуємо за питання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФУРТУНЕ ДЕНИС ВАСИЛЬОВИЧ 3 828,55
UAH з ПДВ
3 828,55
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФУРТУНЕ ДЕНИС ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФУРТУНЕ ДЕНИС ВАСИЛЬОВИЧ
#3558900510
Очікує рішення 3 828,55
UAH з ПДВ
20 вересня 2018 11:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФУРТУНЕ ДЕНИС ВАСИЛЬОВИЧ
#3558900510
Рішення скасоване 3 828,55
UAH з ПДВ
20 вересня 2018 11:00

Документи

05 вересня 2018 13:47
Рішення лампочки.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 вересня 2018 11:05
Коментар щодо відміни: Згідно з п. 7 Рішення засідання робочої групи з проведення допорогових закупівель Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м. Києва від 05.09.2018 року про визначення Переможця пропозиції Кандидата (номер оголошення про проведення закупівлі UA-2018-08-31-000489-c) строк, протягом якого має бути укладений договір не раніше ніж через 3 робочих дні та не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення Переможця. З моменту визначення ФОП Фортуне Д.В. переможцем до теперішнього часу учасник не надав весь пакет необхідних документів завірених підписами та мокрими печатками, скановані копії яких були завантажені у електронній системі для укладання Договору та , власне, і сам Договір. В зв’язку з викладеним Рішення про визначення переможця анульовується, проведена закупівля скасовується.
Документи:
20 вересня 2018 11:03
рішення 2.doc