Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Personal computers
Очікувана вартість
8 050 000,00 UAH
UA-2018-08-31-000418-b 94a66a0ea60e44f584f62dd080943e36
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

+380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo"
National ID: 40538421
Contact point: Boiko Inna
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 серпня 2018 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 10:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 15:53
Очікувана вартість: 8 050 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 241500 UAH
Publication date: 31 серпня 2018 15:33
Enquiries until: 25 вересня 2018 10:00
Complaints submission until: до 01 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 8 050 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
352 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Personal computers
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2018 15:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 15:53
оголошення_комп.обладнання.doc
27 вересня 2018 15:53
open tender _comp.doc
27 вересня 2018 15:53
ТД Комп'ютерне обладнання ОСТАННЄ_нова редакція 26-09.doc
27 вересня 2018 15:53
Перелік змін до ТД_26-09-18.docx
31 серпня 2018 15:30
ТД Комп'ютерне обладнання ОСТАННЄ.doc
27 вересня 2018 15:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2018 15:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 15:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 15:53
оголошення_комп.обладнання.doc
11 вересня 2018 15:40
оголошення_комп.обладнання.doc
31 серпня 2018 15:30
оголошення_комп.обладнання.doc
27 вересня 2018 15:53
open tender _comp.doc
31 серпня 2018 15:30
open tender _comp.doc
27 вересня 2018 15:53
ТД Комп'ютерне обладнання ОСТАННЄ_нова редакція 26-09.doc
27 вересня 2018 15:53
Перелік змін до ТД_26-09-18.docx
31 серпня 2018 15:30
ТД Комп'ютерне обладнання ОСТАННЄ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо усунення порушень при складанні Технічних вимог предмету закупівлі (невід’ємна частина Тендерної документації) .
Дата подання: 18 вересня 2018 17:33
Дата відповіді: 24 вересня 2018 19:28
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пунктом 3 Статті 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Пунктом 4 Статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас, технічні вимоги що зазначені у Додатку 4 до тендерної документації мають технічні характеристики, що характерні тільки для одного виробника персональних комп’ютерів (АРМ), а саме – виробника Acer. Зазначаємо, що аналогічні персональні комп’ютери (АРМ) виробляються багатьма всесвітньо визнаними компаніями, лідерами з продажу АРМ в багатьох країнах світу, такими як DELL, LENOVO, HP та інші. Але, з огляду на сукупність технічних характеристик технічних вимог тендерної документації, жоден інший виробник цього обладнання не має можливості запропонувати Замовнику обладнання свого виробництва, в даній, запропонованій конфігурації замовника. Таким чином, при проведенні даної закупівлі Замовник безпідставно, включивши в технічні вимоги тендерної документації таку сукупність технічних характеристик, обмежує можливість інших учасників постачати обладнання інших виробників, що у свою чергу дискримінує інших потенційних учасників значно обмежуючи коло останніх. Як вбачається із наведеного вище, Замовником при формуванні Тендерної документації порушено вимоги статей 3, 5 та статті 22 Закону. Згідно преамбули Закону, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З огляду на викладене наголошуємо, що Замовником при складанні тендерної документації порушено зазначені вище норми Закону та фундаментальні принципи останнього. Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 23 Закону, звертаємось до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення відповідних змін до технічних вимог, що зазначені у Додатку 4 до тендерної документації. Просимо надати детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог, за прописаними критеріями, вимогами в ТД: Таблиця «Інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі» П.1. АРМ (тип 1) у складі: 1. Вимога: Передня панель: - не менше ніж 4 x USB 3.1 або вище; Задня панель: - не менше ніж 4хUSB порти; Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: наявність не менше 8-ми портів USB в АРМ. Які пристрої та в якій кількість мають бути підключенні до АРМ з USB інтерфейсом користувачем АРМ ? Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Передня панель: - не менше ніж 4 x USB 3.1. Які пристрої та в якій кількість мають бути підключенні до АРМ саме з інтерфейсом USB 3.1. або вище користувачем АРМ ? Вимога: - не менше 2 х PS/2; Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Які пристрої та в якій кількість мають бути підключенні користувачем до АРМ за інтерфесом 2 х PS/2 ? Для інформації цей інтерфейс використовувся в АРМ для підключення клавіатури та миші починаючи з 1987 року, на заміну в 2000-х прийшов USB інтерфейс., що наразі вимагається не менше 8-ми. Вимога: - не менше 1 x COM; - не менше 1 x LPT; Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Які пристрої мають бути підключенні користувачем до АРМ за інтерфейсом COM та LPT ? Вимога: Передня панель: - 2x аудіопорта; Задня панель: не менше 3x аудіопорт; Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Які пристрої та в якій кількості мають бути підключенні користувачем до аудіо портів АРМ ? в загальній кількості не менше 5-ти. Вимога: Слоти розширеня - не менше 1x PCIex16, 2 x PCIex1, 1 x PCI, 2 х M.2 слота Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Які пристрої мають бути підключенні користувачем до АРМ в 1 x PCI ? Які пристрої та в якій кількості мають бути підключенні користувачем до АРМ в 2 x PCIex1 ? П.2. АРМ (тип 2) у складі: Вимога: Монітор: Діагональ не менше 24 дюйма, час відгуку не більше 4 мс. Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Чому вимагається монітор з Часом відгуку 4 мс. ? Чи буде вважатись еквівалентом монітор з характеристикою час відгуку = 5 мс. ? У більшості виробників та за стандартом ТСO 7.0, дозволяється час відгуку 5 мс., так як дана різниця в часі не може бути помітна людським оком. Просимо надати вичерпні відповіді по кожному питанню, в термін що передбачено законодавтвом, або внести відповідні зміни до Тендерної документації, в іншому разі для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, ми будемо змушені звернутись з вимогою звернути увагу на дану закупівлю: Антимонопольний комітет України (www.amc.gov.ua), Державна аудиторська служба України (www.dkrs.gov.ua), Голову Київської міської державної адміністрації – Кличко В.В.. Управління з питань запобігання та виявлення корупції КМДА.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо звернути Вашу увагу, що як мінімум серед 3х перелічених вами виробників (НР, Dell, Lenovo) такі серії та моделі обладнання відповідають параметрам: Lenovo починаючі від ThinkCentre 700, у виробника обладнання НР є серія ПК Prodesk 600.
Окрім того у кожного з перелічених Вами всесвітньовідомих виробників обладнання є конфігуратори, та можливість підібрати необхідні параметри, та замовити у виробника конфігурацію з урахуванням усіх потреб.
У технічних вимогах до обладнання в тендерній документації не вказано про заборону використання обладнання з розширення кількості слотів/портів (перехідники, концентратори і т.і.) у своїх розрахунках та пропозиціях. Оскільки потреба Замовника полягає в закупівлі універсальних пристроїв, розрахованих на роботу як із сучасним так і морально застарілим обладнання.
Відповіді на п. 1 та п. 2 надано у відповідях на інші запити.
1. Технічних вимоги предмету закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2018 18:18
Дата відповіді: 24 вересня 2018 19:26
для зручності замовника, запитання винесені окремо Таблиця «Інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі» П.1. АРМ (тип 1) у складі: 1. Вимога: Передня панель: - не менше ніж 4 x USB 3.1 або вище; Задня панель: - не менше ніж 4хUSB порти; Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: наявність не менше 8-ми портів USB в АРМ. Які пристрої та в якій кількість мають бути підключенні до АРМ з USB інтерфейсом користувачем АРМ ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: наявність такої кількості портів надає можливість підключення, як мінімум таких периферійних пристроїв як: USB-накопичувачі, зовнішні жорстки диски та SSD накопичувачі, зовнішній оптичний накопичувач, пристрої безпеки, клавіатура з маніпулятором, принтери та сканери, мобільний пристрій та багато інших пристроїв з цим портом, яких з кожним роком стає все більше.
2. Технічних вимоги предмету закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2018 18:19
Дата відповіді: 24 вересня 2018 19:26
Таблиця «Інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі» П.1. АРМ (тип 1) у складі: 1. Вимога: Передня панель: - не менше ніж 4 x USB 3.1 або вище; Задня панель: - не менше ніж 4хUSB порти; Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Передня панель: - не менше ніж 4 x USB 3.1. Які пристрої та в якій кількість мають бути підключенні до АРМ саме з інтерфейсом USB 3.1. або вище, користувачем АРМ ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність такої кількості портів надає можливість підключення, як мінімум таких периферійних пристроїв як: USB-накопичувачі, зовнішні жорстки диски та SSD накопичувачі, зовнішній оптичний накопичувач, пристрої безпеки, клавіатура з маніпулятором, принтери та сканери, мобільний пристрій та багато інших пристроїв з цим портом, яких з кожним роком стає все більше.
3 Технічні вимоги предмету закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2018 18:21
Дата відповіді: 24 вересня 2018 19:25
Таблиця «Інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі» П.1. АРМ (тип 1) у складі: Вимога: - не менше 2 х PS/2; Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Які пристрої та в якій кількість мають бути підключенні користувачем до АРМ за інтерфесом 2 х PS/2 ? Для інформації цей інтерфейс використовувся в АРМ для підключення клавіатури та миші починаючи з 1987 року, на заміну в 2000-х прийшов USB інтерфейс., що наразі вимагається не менше 8-ми.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність даних портів в технічних вимогах обумовлена необхідністю мати можливість підключення до АРМ периферійних пристроїв (клавіатура та маніпулятор) що є на підприємстві, та використовується у якості підмінного.
4. Технічні вимоги предмету закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2018 18:22
Дата відповіді: 24 вересня 2018 19:25
Вимога: - не менше 1 x COM; - не менше 1 x LPT; Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Які пристрої мають бути підключенні користувачем до АРМ за інтерфейсом COM та LPT ?
Відповідь: Наявність даних портів в технічних умовах обумовлена необхідністю мати можливість підключення до АРМ як існуючого застарілого периферійного обладнання, так і сучасних пристроїв які функціонують та налаштовуються, обслуговуються з використанням вказаних портів. Наприклад матричні принтери, сканери QR кодів, а також для налаштування/програмування GPS-трекерів та ін. обладнання.
5. Технічні вимоги предмету закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2018 18:23
Дата відповіді: 24 вересня 2018 19:24
Вимога: Передня панель: - 2x аудіопорта; Задня панель: не менше 3x аудіопорт; Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Які пристрої та в якій кількості мають бути підключенні користувачем до аудіо портів АРМ ? в загальній кількості не менше 5-ти.
Відповідь: Наявність даних слотів розширення в технічних умовах обумовлено необхідністю мати можливість використовувати: дискретний відеоадаптер, плати розширення, додаткові мережеві карти (PCI або PCIex1) та додаткові бездротові мережеві адаптери (PCIex1), які існують на підприємстві.
6. Технічні вимоги предмету закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2018 18:24
Дата відповіді: 24 вересня 2018 19:24
Вимога: Слоти розширеня - не менше 1x PCIex16, 2 x PCIex1, 1 x PCI, 2 х M.2 слота Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Які пристрої мають бути підключенні користувачем до АРМ в 1 x PCI ? Які пристрої та в якій кількості мають бути підключенні користувачем до АРМ в 2 x PCIex1 ?
Відповідь: Наявність даних слотів розширення в технічних умовах обумовлено необхідністю мати можливість використовувати: дискретний відеоадаптер, плати розширення, додаткові мережеві карти (PCI або PCIex1) та додаткові бездротові мережеві адаптери (PCIex1), які існують на підприємстві.
7. Технічні вимоги предмету закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2018 18:25
Дата відповіді: 24 вересня 2018 19:24
Таблиця «Інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі» П.1. АРМ (тип 1) у складі: Вимога: Слоти розширеня - не менше 1x PCIex16, 2 x PCIex1, 1 x PCI, 2 х M.2 слота Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Які пристрої мають бути підключенні користувачем до АРМ в 1 x PCI ? Які пристрої та в якій кількості мають бути підключенні користувачем до АРМ в 2 x PCIex1 ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність даних слотів розширення в технічних умовах обумовлено необхідністю мати можливість використовувати: дискретний відеоадаптер, плати розширення, додаткові мережеві карти (PCI або PCIex1) та додаткові бездротові мережеві адаптери (PCIex1), які існують на підприємстві.
8. Технічні вимоги предмету закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2018 18:26
Дата відповіді: 24 вересня 2018 19:23
Таблиця «Інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі» П.2. АРМ (тип 2) у складі: Вимога: Монітор: Діагональ не менше 24 дюйма, час відгуку не більше 4 мс. Питання: Надайте детальне технічне обґрунтування заданих Технічних вимог: Чому вимагається монітор з Часом відгуку 4 мс. ? Чи буде вважатись еквівалентом монітор з характеристикою час відгуку = 5 мс. ? У більшості виробників та за стандартом ТСO 7.0, дозволяється час відгуку 5 мс., так як дана різниця в часі не може бути помітна людським оком.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так час відклику в 5 мс буде вважатись за аналог. Будуть внесені необхідні правки в технічне завдання до монітору.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 жовтня 2018
UA-2018-08-31-000418-b94a66a0ea60e44f584f62dd080943e36
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 13:12
Електронний підпис
04 жовтня 2018 13:05
Зміни до Гарантії.zip
04 жовтня 2018 13:05
Декларації та сертиф.rar
04 жовтня 2018 13:05
9_ Витяг з ЄДР.rtf
04 жовтня 2018 13:05
8_Статут-Опис ПЕ (09.08.18).pdf
04 жовтня 2018 13:05
7_Довідка про санкції.pdf
04 жовтня 2018 13:05
5_Довідки по ст. 17.pdf
04 жовтня 2018 13:05
4_Дог._видаткові.pdf
04 жовтня 2018 13:05
3_Технічна частина.pdf
04 жовтня 2018 13:05
13_Довідка довкілля.pdf
04 жовтня 2018 13:05
10_Витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2018 13:05
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2018 10:29
Цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2018 10:29
Довідка ДПІ.pdf
19 жовтня 2018 10:29
Довідка МВС.pdf
04 жовтня 2018 16:57
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2018 16:57
Лист для клієнтів.7z
04 жовтня 2018 16:57
Копія Статуту.pdf
04 жовтня 2018 16:57
Довіреність Фролова.7z
04 жовтня 2018 16:57
Гарантія 5976-18.7z
04 жовтня 2018 16:57
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

04 жовтня 2018 21:01
Електронний підпис
04 жовтня 2018 20:59
Гарантія Валтек 5550.zip
04 жовтня 2018 20:59
Проект договору.pdf
04 жовтня 2018 20:59
Технічний опис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" 7 987 887,00
UAH з ПДВ
7 987 887,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 8 044 548,84
UAH з ПДВ
8 044 548,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 10:29
Цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2018 10:29
Довідка ДПІ.pdf
19 жовтня 2018 10:29
Довідка МВС.pdf
04 жовтня 2018 16:57
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2018 16:57
Лист для клієнтів.7z
04 жовтня 2018 16:57
Копія Статуту.pdf
04 жовтня 2018 16:57
Довіреність Фролова.7z
04 жовтня 2018 16:57
Гарантія 5976-18.7z
04 жовтня 2018 16:57
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

04 жовтня 2018 13:12
Електронний підпис
04 жовтня 2018 13:05
Зміни до Гарантії.zip
04 жовтня 2018 13:05
Декларації та сертиф.rar
04 жовтня 2018 13:05
9_ Витяг з ЄДР.rtf
04 жовтня 2018 13:05
8_Статут-Опис ПЕ (09.08.18).pdf
04 жовтня 2018 13:05
7_Довідка про санкції.pdf
04 жовтня 2018 13:05
5_Довідки по ст. 17.pdf
04 жовтня 2018 13:05
4_Дог._видаткові.pdf
04 жовтня 2018 13:05
3_Технічна частина.pdf
04 жовтня 2018 13:05
13_Довідка довкілля.pdf
04 жовтня 2018 13:05
10_Витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2018 13:05
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"
#38674860
Переможець 7 987 887,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"
#38674860
7 987 887,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 13:38
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2019 17:22
ДУ №2 від14.01.19 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2019 17:22
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 17:50
ДУ 1 від 17.12.2018 до Договору 391_ДТСУТ-18 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2018 17:50
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 15:40
Договір 391-ДТСІТ-18.PDF укладений
06 листопада 2018 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" дійшли згоди продовжити термін дії договору.
Номер договору про закупівлю: 391/ДТСІТ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 391/ДТСІТ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" дійшли згоди продовжити термін дії договору до 25.01.2019
Номер договору про закупівлю: 391/ДТСІТ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 391/ДТСІТ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 25 січня 2019
Сума оплати за договором: 7 987 887,00
UAH з ПДВ