Реконструкція будівлі міської ради з влаштуванням центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) у м.Глиняни Золочівського району Львівської області» коригування
Очікувана вартість
3 764 621,60 UAH
UA-2018-08-31-000362-b 0691a82dbdf746bf936d5ea8c91738a4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Глинянська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04374430
Вебсайт замовника: http://gmr-lviv.at.ua/
Місцезнаходження замовника: 80720, Україна, Львівська обл., місто Глиняни, вул.Шевченка,38 м.Глиняни Золочівського району Львівської області
Контактна особа замовника: Токар Любов Романівна
+380967843333
tokar.26.lubov@gmail.com

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ: замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. 25 липня 2018 року тендерним комітетом Глинянської міської ради Золочівського району Львівської області було опубліковано оголошення UA-2018-07-25-001938-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція будівлі міської ради з влаштуванням центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) у м.Глиняни Золочівського району Львівської області» коригування» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (CPV). 10 серпня 2018 року торги було відмінено у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 13 серпня 2018 року тендерним комітетом було подано оголошення UA-2018-08-13-000663-c про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція будівлі міської ради з влаштуванням центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) у м.Глиняни Золочівського району Львівської області» коригування» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (CPV). Однак, 29 серпня 2018 року ці торги було відмінено у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене, відповідно до п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ, тендерним комітетом було прийнято рішення провести переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 11 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (Додаток №2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція будівлі міської ради з влаштуванням центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) у м.Глиняни Золочівського району Львівської області» коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80720, Україна, Львівська область, місто Глиняни, вул.Шевченка,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Тендерна документація

31 серпня 2018 14:58
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО - ФІРМА "ПРОФІТ"
#20768105
Переможець 3 308 721,14
UAH
31 серпня 2018 15:36

Документи

31 серпня 2018 15:35
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2018 15:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО - ФІРМА "ПРОФІТ"
#20768105
3 308 721,14
UAH
Документи

Документи

31 серпня 2018 15:35
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 вересня 2018 13:37
Підписаний договір укладений
11 вересня 2018 13:34
sign.p7s зміни до договору
17 вересня 2018 15:50
протокол.pdf зміни до договору
17 вересня 2018 15:48
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 вересня 2018 15:48
sign.p7s зміни до договору
14 вересня 2018 18:28
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 вересня 2018 18:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.2 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.1 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку