Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Управління магістральних газопроводів "Прикарпаттрансгаз" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00153133 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 48 |
Контактна особа: |
Юрій Черник +380342784302 Chernik-yi@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2018 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2018 00:00 |
Очікувана вартість: | 42 509 805,95 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-09-21-000004 ● 452ddfbfd1d546acb03fdbc39227b879
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2018 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2018 № 208
Київ
Про тестування
персонального кабінету
Держаудитслужби в
електронній системі
закупівель
Відповідно до пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з метою тестування механізму зворотного зв'язку із замовниками та напрацювання практичного досвіду стосовно функціональних можливостей персонального кабінету Держаудитслужби в електронній системі закупівель під час проведення моніторингу закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Провести тестування шляхом здійснення заходів у персональному кабінеті Держаудитслужби в електронній системі закупівель, передбачених для здійснення моніторингу закупівель відповідно до переліку, що додається (за згодою відповідних замовників).
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення тестування персонального кабінету Держаудитслужби в електронній системі закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова підпис Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 21.09.2018 № 208
Перелік
закупівель, щодо яких здійснюється тестування моніторингу закупівель
№, з/п, Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-08-03-002144-b 03 серпня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
2 UA-2018-09-13-000201-a 13 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
3 UA-2018-06-13-000667-b 13 червня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
4 UA-2018-09-06-002134-a 06 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
5 UA-2018-09-13-000379-c 13 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
6 UA-2017-07-07-001332-b 07 липня 2017 р. Інформація, отримана від замовника
7 UA-2018-08-31-000153-a 31 серпня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель підпис С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-10-03 14:38:59
Про надання пояснень
Надсилаємо письмовий запит, що додається
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-10-11 16:06:18
Ремонт пунктів вимірювання газу на ГРС УМГ "ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ" (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Щодо інформації (документів), що була змінена під час проведення електронного аукціону
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2018-10-08 16:06:51
Ремонт пунктів вимірювання газу на ГРС УМГ "ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ" (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Щодо інформації (документів), що була змінена під час проведення електронного аукціону
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2018 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1. Ремонт пунктів вимірювання газу на ГРС Новодністровськ Богородчанського ЛВУМГ філії УМГ «ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ» (Роботи, пов'язані з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об'єктів цивільного будівництва) |
Опис предмету закупівлі: |
Лот №1. Ремонт пунктів вимірювання газу на ГРС Новодністровськ Богородчанського ЛВУМГ філії УМГ «ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ»
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 9 126 573,19 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 45 632,87 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45632.87 UAH |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП" #40228402 |
Переможець |
9 079 691,35
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2018 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 17:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2019 12:16
|
Дод угода №1 до договору №1811000323 від 12.11.2018р. (1).pdf | зміни до договору |
01 серпня 2019 12:16
|
1_Дод угода №1 до договору №1811000323 від 12.11.2018р..pdf | укладений |
01 серпня 2019 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2018 17:45
|
Договір = 1811000323- 1.pdf | укладений |
12 листопада 2018 17:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобовязань |
Номер договору про закупівлю: | 1811000323 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |