Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по проспекту Героїв України, 15-Г в м. Миколаєві» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші звершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
747 936,10 UAH
UA-2018-08-30-001591-a 47f6dd92ba2842a4b1b1192ecfd566ce
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Вікторівна Москаленко

+380667005515 elenaviktorovnamoskalenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 серпня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАПІТАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО МІСТА МИКОЛАЄВА"
Код ЄДРПОУ: 38457747
Вебсайт: https://www.facebook.com/%D0%9A%D0%9F-%D0%9C%D0%9C%D0%A0-%D0%9A%D0%B0%D0%BF%D1%96%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5-%D0%91%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D0%BC%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%94%D0%B2%D0%B0-948181181
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд. 7
Контактна особа: Олена Вікторівна Москаленко
+380667005515
elenaviktorovnamoskalenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по проспекту Героїв України, 15-Г в м. Миколаєві» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші звершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспекту Героїв України, 15-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2018  —  01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

30 серпня 2018 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНОЛІТБУДСЕРВІС"
#32720586
Переможець 747 936,10
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 17:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 15:14
ДУ 4 дог 89 від 30.08.18.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 15:12
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2018 14:39
89.PDF зміни до договору
12 жовтня 2018 14:38
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2018 10:46
ДУ 1 до дог 89.pdf зміни до договору
24 вересня 2018 10:43
Електронний підпис укладений
30 серпня 2018 17:13
Договор 89 від 30.08.18 ПГУ 15.PDF укладений
30 серпня 2018 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 631 Цивільного кодексу України, керуючись п. 10.7, п. 10.8, п. 10.10, Договору, Сторони вирішилив нести зміни в Додаток 3 Договору Календарний план виконання робіт та викласти його редакції, що додається. «Закінчення робіт до 01.11.2018 р.»
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із технічною помилкою, що виникла при укладанні додаткової угоди №1 від 24 вересня, читати замість «Договір підряду №89 від 30 липня 2018 року» по тексту додаткової угоду №1 від 24 вересня 2017 року як «Договір підряду №89 від 30 серпня 2018 року» по всьому тексту вказаної вище додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п. 5.1.3., п. 10.7., п.10.10. Договору, у звязку із виникненням документально підтвержених обставин (Протокол технічної наради від 19 жовтня 2018 року) 1. Внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору, збільшивши суму договору на 288092,42 грн. та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором становить 1036028,52 грн. (один мільйон тридцять шість тисяч двадцять вісім грн. 52 коп.) в т.ч. ПДВ у сумі 172671,42 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №1 до Договору). Договірна ціна визначається відповідно до діючого на момент укладання цього Договору ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною» 2.2. Сума визначена в п. 2.1. цього договору включає в себе (з урахуванням положень Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства м. Миколаєва на 2015-2019 роки): - кошти міського бюджету – 955672,72 грн.(на зобов'язання по цьому договору береться виключно сума коштів міського бюджету). Замовник не відповідає за відносини, що склалися між ОСББ та Генпідрядником. - кошти ОСББ (до 10% від суми, що визначена в п. 2.1. цього Договору) – 80 355,80 грн. За наявністю у Договірній ціні коштів на покриття ризиків ці кошти можуть бути використані Генпідрядником за окремим письмовим погодженням Замовника на підставі подання обґрунтованих розрахунків та проектних рішень.» 2. Додаток №1, Календарний план фінансування, Додаток №2 Календарний план виконання робіт, Додаток №3 Договірна ціна викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода 4 до дог 89 від 30.08.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML