Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі 24 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Донецькій області для розміщення Частини піротехнічних робіт та гуманітарного розмінування аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Донецькій області за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Таганрозька, 56. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (1 черга)
Очікувана вартість
7 856 744,00 UAH
UA-2018-08-30-000518-b 434506556ef443e8be3cbc2bf73097b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицай Світлана

0968815570 dprz3.tender@dn.mns.gou.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38242758
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТСЬКА, будинок 175
Контактна особа: Грицай Світлана
0968815570
dprz3.tender@dn.mns.gou.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2018 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 10:00
Початок аукціону: 25 вересня 2018 12:14
Очікувана вартість: 7 856 744,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 283,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція будівлі 24 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Донецькій області для розміщення Частини піротехнічних робіт та гуманітарного розмінування аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Донецькій області за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Таганрозька, 56. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (1 черга)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87522, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Таганрозька, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2018 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 14:29
ТД реконструкція (зміни 2).doc
14 вересня 2018 14:29
ТД реконструкція (нова редакція від 13.09.2018).doc
31 серпня 2018 15:31
ТД реконструкція (зміни).doc
14 вересня 2018 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2018 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 14:29
ТД реконструкція (зміни 2).doc
14 вересня 2018 14:29
ТД реконструкція (нова редакція від 13.09.2018).doc
31 серпня 2018 15:31
ТД реконструкція (нова редакція).doc
30 серпня 2018 16:12
ТД реконструкція .doc
31 серпня 2018 15:31
ТД реконструкція (зміни).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КРАСК 7 616 088,00
UAH з ПДВ
7 616 088,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Трансазовбуд" 7 856 700,00
UAH з ПДВ
7 856 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2018 13:34
Тех завдання
28 вересня 2018 13:23
ЗВВ
28 вересня 2018 13:23
Локальні кошториси
28 вересня 2018 13:23
Розрахунки
28 вересня 2018 13:23
Пояснювальна записка
28 вересня 2018 13:23
ІВРЛС
28 вересня 2018 13:23
Договірна ціна
28 вересня 2018 13:23
Календарний графік
28 вересня 2018 13:23
Проект договору
27 вересня 2018 15:25
Довідка з ЄДР
27 вересня 2018 15:25
Довідка з МВС
27 вересня 2018 15:25
Цінова пропозиція
23 вересня 2018 15:37
33. ЛК.pdf
23 вересня 2018 15:37
21. Довідка МТБ.PDF
23 вересня 2018 15:37
38. ІВРЛС.pdf
23 вересня 2018 15:37
39. Пояснювальна записка.PDF
23 вересня 2018 15:37
37. Обєктний кошторис.PDF
23 вересня 2018 15:37
35. Розрахунок ЗВВ.PDF
23 вересня 2018 15:37
32. Договірна ціна.PDF
23 вересня 2018 15:37
45. Загальна довідка.PDF
23 вересня 2018 15:37
44. Протокол огляду.PDF
23 вересня 2018 15:37
42. Банківська гарантія.zip
23 вересня 2018 15:37
41. Календарний графік.pdf
23 вересня 2018 15:37
25. Відгук.pdf
23 вересня 2018 15:37
23. Аналогічний договір.pdf
23 вересня 2018 15:37
12. Статут підприємство.pdf
23 вересня 2018 15:37
6-7. Паспорт ИНН справка.pdf

Публічні документи

21 вересня 2018 16:40
статут.pdf
21 вересня 2018 16:40
уставные документы.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КРАСК

ТОВ "Трансазовбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КРАСК
#39709485
Переможець 7 616 088,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 10:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2018 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КРАСК
#39709485
7 616 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:00
Звіт про виконання договору.pdf укладений
03 січня 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 10:54
Повідомлення (1).pdf зміни до договору
26 квітня 2019 10:54
Лист (1).pdf зміни до договору
26 квітня 2019 10:54
План фінансування (1).pdf зміни до договору
26 квітня 2019 10:54
Календарний графік виконання робіт (1).pdf зміни до договору
26 квітня 2019 10:54
Додаткова угода №8 (1).pdf зміни до договору
26 квітня 2019 10:54
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 16:00
Повідомлення (1).pdf зміни до договору
14 березня 2019 15:59
Лист (1).pdf зміни до договору
14 березня 2019 15:59
Додаткова угода №7 (1).pdf зміни до договору
14 березня 2019 15:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:33
Додаток 2 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:33
Додаток 3 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:33
Додаткова угода №6 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:33
Повідомлення 227 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:33
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 17:13
IMG_0001-1 (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2018 17:13
Повідомлення (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2018 17:13
Додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2018 17:13
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2018 17:43
Повідомлення (1) (1).pdf зміни до договору
01 листопада 2018 17:43
Додаткова угода №4 (1).pdf зміни до договору
01 листопада 2018 17:43
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2018 17:37
Повідомлення (1).pdf зміни до договору
01 листопада 2018 17:36
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
01 листопада 2018 17:36
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2018 17:25
завдання на проектування (1).pdf зміни до договору
25 жовтня 2018 17:25
Протокол № 35 (1).pdf зміни до договору
25 жовтня 2018 17:25
Повідомлення про зміни (1).pdf зміни до договору
25 жовтня 2018 17:25
Додаткова угода №2 ДПРЧ-24 24.10.2018 (1).pdf зміни до договору
25 жовтня 2018 17:25
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 17:42
Повідомлення (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 17:41
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 17:41
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 10:48
Договір №227 від 11.10.2018.pdf укладений
12 жовтня 2018 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадок передбачений п.4 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (із змінами) — покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Пункт 1.4 та додатку №2 договору №227 від 11.10.2018 року викласти в наступній редакції: “1.4 Підрядник розпочинає виконання робіт у строк, що не перевищує 14 днів з дня укладання договору, і завершує виконання робіт відповідно до затвердженого календарного графіка виконання робіт, але не пізніше 10.12.2018 року.”. Викласти Додаток 2 до договору План фінансування у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадок передбачений п.3 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (із змінами) — покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Сторони дійшли згоди пункт 1.4; п. 4.1 та додаток №3 договору №227 від 11.10.2018 року викласти в наступній редакції: “1.4 Підрядник розпочинає виконання робіт у строк, що не перевищує 21 дня з дати укладання договору, і завершує виконання робіт відповідно до затвердженого календарного графіка виконання робіт, але не пізніше 10.12.2018 року.”. “4.1 Строки виконання робіт встановлюються відповідно до календарного графіка, який є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток № 3), та умовами Договору, а саме початок 01.11.2018 р., завершення робіт 10.12.2018 р. Сторони дійшли згоди викласти Додаток 3 до договору Календарний графік виконання робіт у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадок передбачений п.3 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (із змінами) — покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1. Скасувати додаткову угоду №2 до договору на виконання робіт за рахунок державних коштів № 227 від 11.10.2018 р. 2. Пункт 1.4 розділу 1 “Предмет договору” вилучити.
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадок передбачений п.3 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (із змінами) — покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1. На підставі листа ТОВ «КРАСК» № 327 від 26.10.2018 р. сторони дійшли згоди внести зміни пункту 19. «МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» а саме, в частині Підрядник викласти в наступній редакції: Замовник: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Донецькій області Юридична адреса: 87547 м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 175 Банківські реквізити: р/р 35224639082659 МФО 820172 ЄДРПОУ 38242758 ДКСУ, м Київ т. (0629) 51-14-20 Підрядник:  ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРАСК» 84333, Донецька обл. м. Краматорськ вул. Уральська, б.12, кімната 104 п/р 26007300141231 ТВБВ № 10004/0271 І-А типу Філії – ДОУ АТ «Ощадбанк» МФО 335106 ЄДРПОУ 39709485 ІПН 397094825153 Витяг платника податку № 1505154500198 від 24.04.2015 р. Тел.(0626)42-15-99
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадок передбачений п.4 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (із змінами) — продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України від 25.12.2015р. №922-VIII “Про публічні закупівлі” “Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі”. На підставі розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 28.11.2018р. №1424/5-18 “Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 30.01.2018р. №119/5-18” та додаток №6 договору №227 від 11.10.2018 року сторони дійшли згоди пункт п. 4.1, п.17.1. та додатки №2, №3 договору №227 від 11.10.2018 року викласти в наступній редакції: «4.1 Строки виконання робіт встановлюються відповідно до календарного графіка, який є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток № 3), та умовами Договору, а саме початок 25.10.2018 р., завершення робіт 10.03.2019 р.» «17.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31.12.2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання.» Викласти Додаток 2 до договору План фінансування у новій редакції, що додається. Викласти Додаток 3 до договору Календарний графік виконання робіт у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа ТОВ “КРАСК” від 25.02.2019 р. № 035 та згідно п. 4 ч. 4 ст 36 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII “Про публічні закупівлі” - “Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі” сторони дійшли згоди пункт п. 4.1, та додатки № 2, № 3 договору № 227 від 11.10.2018 року викласти в наступній редакції: 1. «4.1 Строки виконання робіт встановлюються відповідно до календарного графіка, який є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток № 3), та умовами Договору, а саме початок 25.10.2018 р., завершення робіт 25.04.2019 р.» 2. Сторони дійшли згоди викласти Додаток 2 до договору План фінансування у новій редакції, що додається. 3. Сторони дійшли згоди викласти Додаток 3 до договору Календарний графік виконання робіт у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України від 25.12.2015р. №922-VIII “Про публічні закупівлі” “Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі”. На підставі листа ТОВ «КРАСК» від 23.04.2019 р. № 074 та згідно п.4 ч.4 ст 36 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII “Про публічні закупівлі “Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі” сторони дійшли згоди пункт п. 4.1, та додатки №2, №3 договору №227 від 11.10.2018 року викласти в наступній редакції: «4.1 Строки виконання робіт встановлюються відповідно до календарного графіка, який є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток № 3), та умовами Договору, а саме початок 25.10.2018 р., завершення робіт 27.06.2019 р.» 2. Сторони дійшли згоди викласти Додаток 2 до договору План фінансування у новій редакції, що додається. 3. Сторони дійшли згоди викласти Додаток 3 до договору Календарний графік виконання робіт у новій редакції, що додається. 4. Всі інші пункти договору не порушені цією додатковою угодою, залишаються в колишній редакції. 5. Ця додаткова угода складена в 2-х примірниках українською мовою кожна, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для Підрядника та Замовника. 6. Ця додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною договору №227 від 11.10.2018 року. 7. Додаток до даної додаткової угоди: 7.1. План фінансування. 7.2. Календарний графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 616 088,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 269 348,00 UAH)