Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення центральної бібліотеки для дітей комунального закладу "Луцька міська централізована бібліотечна система" на проспекті Президента Грушевського,1 в м.Луцьку Волинської області
Очікувана вартість
3 592 452,00 UAH
UA-2018-08-30-000219-c 8b6b2ee1c0c14f459fc1957149173ea7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузюк Вікторія

+380332724594
724883
096 3893904
ykb.lena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517736
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206
Контактна особа: Гузюк Вікторія
+380332724594, 724883, 096 3893904
ykb.lena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2018 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2018 12:00
Початок аукціону: 17 вересня 2018 15:37
Очікувана вартість: 3 592 452,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 962,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17960 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
535 м.кв.
Капітальний ремонт приміщення центральної бібліотеки для дітей комунального закладу "Луцька міська централізована бібліотечна система" на проспекті Президента Грушевського,1 в м.Луцьку Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська обл., Луцьк, проспект Президента Грушевського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2018  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2018 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 15:40
ДОД-2-9-Кваліф вим,субп,інші док-2.docx
06 вересня 2018 15:40
Зміни до ТД-Додаток 6 п.6.PDF
30 серпня 2018 10:53
ДОД-10 - Договір -ЦБД-07.docx
30 серпня 2018 10:53
ДОД-2-9-Кваліфік вимоги,субпідр,інші докум.docx
30 серпня 2018 10:53
Техн. завдання.doc-2018 -ЦБД.docx
30 серпня 2018 10:53
Тендерна документація.docx
06 вересня 2018 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2018 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 15:40
ДОД-2-9-Кваліф вим,субп,інші док-2.docx
06 вересня 2018 15:40
Зміни до ТД-Додаток 6 п.6.PDF
30 серпня 2018 10:53
ДОД-10 - Договір -ЦБД-07.docx
30 серпня 2018 10:53
ДОД-2-9-Кваліфік вимоги,субпідр,інші докум.docx
30 серпня 2018 10:53
Техн. завдання.doc-2018 -ЦБД.docx
30 серпня 2018 10:53
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 04 вересня 2018 08:58
Дата відповіді: 06 вересня 2018 15:48
Доброго дня! Просимо уточнити що саме мається на увазі у п. 1 Розділу 1: завірена копія ліцензії субпідрядника. Це субпідрядник повинен завірити її написом "з оригіналом згідно", чи учасник?
Відповідь: Доброго дня!Тендерна пропозиція учасника повинна містити документи, прописані в Розділі 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " Тендерної документації по процедурі закупівлі. Усі документи (за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів виданих учаснику іншими установами), повинні бути завірені підписами уповноваженої особи та печаткою (при наявності) учасника та скріплені надписом "згідно з оригіналом". Ця вимога стосується і копії ліцензії субпідрядника, яка є скан-копією оригіналу.
стосовно захисту персональних даних
Дата подання: 04 вересня 2018 09:50
Дата відповіді: 06 вересня 2018 15:55
Шановний Замовник, просимо Вас звернути увагу, що положення п. 6 Додатку 6 "Сканована копія з оригіналу документа (у кольоровому вигляді сторінок паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб)) на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами)." порушує Закон України "Про захист персональних даних", адже паспортні дані громадян України є персональними даними і не підлягають розголошенню. Така вимога може стосуватися ВИКЛЮЧНО учасника-фізичної особи-підприємця, для підтвердження її повноважень і в жодному разі не може стосуватися уповноваженої особи учасника-юридичної особи. А надання кольорової скан-копії паспорта, який міститиметься у відкритому доступі загрожує володільцю паспорта несанкціонованому використанню паспортних даних сторонніми особами з різними негативними і навіть злочинними наслідками. розголошення таких персональних даних можливе лише, якщо Замовник зобов`язується забезпечити схоронність даної інформації, Замовником не передбачені заходи щодо збереження персональних даних. Пропонуємо Замовником скористатись свої правом та внести зміни до Тендерної документації і або прибрати незаконну вимогу, або забезпечити захист персональних даних учасника!! Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За Вашим зверненням щодо захисту персональних внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 6 п.6) шляхом заміни такої вимоги для особи керівника, представника чи учасника-фізичної особи (Протокол тендерного комітету від 06.09.2018 №2). Відповідні зміни розміщені та відображені в електронній системі закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2018 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПМК-НОВА" 3 410 769,07
UAH з ПДВ
3 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ефект 3 574 377,19
UAH з ПДВ
3 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС 3 587 068,54
UAH з ПДВ
3 587 068,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2018 16:58
Електронний підпис
02 жовтня 2018 16:57
1_Договірна ціна.pdf
01 жовтня 2018 07:37
Довідка(ч2-ст17_ДФС).pdf
01 жовтня 2018 07:37
Довідка(п5-6_ч1_ст17_МВС).pdf
01 жовтня 2018 07:37
Довідка(п2-ч1-ст17).pdf
14 вересня 2018 11:52
Електронний підпис
14 вересня 2018 11:50
9-15_Календарний план.pdf
14 вересня 2018 11:50
9-9_Лист-згода (додаток9).pdf
14 вересня 2018 11:50
9-4_Копія Витягу ПДВ.pdf
14 вересня 2018 11:50
8-6_Копія наказу №1.pdf
14 вересня 2018 11:50
8-5_Копія Протоколу №2.pdf
14 вересня 2018 11:50
8-4_Копія Протоколу №1.pdf
14 вересня 2018 11:50
7-4_Локальні кошториси.pdf
14 вересня 2018 11:50
4-1_Довідка ст17(Додаток7).pdf

Публічні документи

13 вересня 2018 20:15
Електронний підпис
13 вересня 2018 20:06
Виписка 02.03.17 ст. 1.pdf
13 вересня 2018 20:06
Витяг ПДВ 06.08.2018р..pdf
13 вересня 2018 20:06
Доовідки про корупцію.pdf
13 вересня 2018 20:06
Довідка довкілля.pdf
13 вересня 2018 20:06
Лист-згода.pdf
13 вересня 2018 20:06
Договір Дод.10.PDF
13 вересня 2018 20:06
Додаток 7.PDF
13 вересня 2018 20:06
Ліцензія роботи.pdf
13 вересня 2018 20:06
Статут.pdf
13 вересня 2018 20:06
Інформаційна довідка.pdf
13 вересня 2018 20:06
Гарантійний лист.pdf
13 вересня 2018 20:05
Додаток 5.pdf
13 вересня 2018 20:05
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
13 вересня 2018 20:05
Підписаний_G0818-1412-GL_zminy 1.pdf
13 вересня 2018 20:05
Додаток 4 п.5.pdf
13 вересня 2018 20:05
Додаток 4 п.4.pdf
13 вересня 2018 20:05
Додаток 4 п.3.pdf
13 вересня 2018 20:05
Додаток 4 п.2.pdf
13 вересня 2018 20:05
Додаток 4 п.1.pdf
13 вересня 2018 20:05
Додаток 3.pdf
13 вересня 2018 20:05
Додаток 2.pdf
13 вересня 2018 20:05
Додаток 1.PDF

Публічні документи

14 вересня 2018 09:20
Електронний підпис
13 вересня 2018 11:15
Проект Договору.PDF
13 вересня 2018 11:15
Додаток 9.PDF
13 вересня 2018 11:14
Додаток 6.PDF
13 вересня 2018 11:14
Гарантійний лист.PDF
13 вересня 2018 11:14
Підписаний_Лицензия.pdf
13 вересня 2018 11:14
Підписаний_gar1350.pdf
13 вересня 2018 11:14
Додаток 2 3 4.PDF
13 вересня 2018 11:14
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПМК-НОВА"

ПП Ефект

ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПМК-НОВА"
#39291539
Переможець 3 349 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2018 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПМК-НОВА"
#39291539
3 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 11:20
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 14:34
Дод уг №6-заверш-бібліотека (1).PDF зміни до договору
01 жовтня 2019 14:33
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 10:03
Дод угода №5 з додатками (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2019 10:02
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 12:37
Дод уг №4-29.07.2019 (1).PDF зміни до договору
29 липня 2019 12:37
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2019 11:52
Дод уг №3-ЦБ-2019 (1).PDF зміни до договору
15 липня 2019 11:51
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2019 14:45
Дод уг №2-ЦБ (1).PDF зміни до договору
19 квітня 2019 14:44
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 17:35
Дод.уг №1 1 - 27.12.2018-ценр б (1).PDF зміни до договору
27 грудня 2018 17:35
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2018 14:44
Додатки до Договору -дооформлені (1).PDF зміни до договору
17 жовтня 2018 14:43
Дод угода №1 (1).PDF зміни до договору
17 жовтня 2018 14:43
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 16:02
Додатки до договору.PDF укладений
10 жовтня 2018 16:02
Договір про закупівлю №25 10.PDF укладений
10 жовтня 2018 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу ТК від 16.10.208 №5у звязку із необхідністю приведення у відповідність оприлюдненої інформації-Додатки до договору дооформлені згідно вимог законодавства
Номер договору про закупівлю: 25/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення договірної ціни по роках у звязку зі зміною бюджетних зобовязань
Номер договору про закупівлю: 25/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із проведенням коригування проектно-кошторисної документації Договірна ціна вартості проведення робіт на обєкті не змінилась
Номер договору про закупівлю: 25/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із виникненням обєктивних обставин (затоплення приміщення після дощів)виконання робіт на обєкті продовжується до 30 вересня 2019. Протокол ТК УКБ від 11.07.2019 №8.
Номер договору про закупівлю: 25/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Договірної ціни не призводить до зміни загальної вартості робіт на обєкті .Рішенням тендерного комітету УКБ (Протокол від 26.07.2019 №9) узгоджено укладання додаткової угоди із внесенням змін до умов виконання договору №25/10 від 09.10.2018.
Номер договору про закупівлю: 25/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внаслідок проведення коригування ПКД Договірна ціна робіт по цьому обєкту зменшується, вносяться відповідні зміни до Договору Додатковою угодою №5 (Протокол ТК від 23.09.2019 №10)
Номер договору про закупівлю: 25/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із завершенням виконання робіт на обєкті зменшується сума договору (Протокол ТК від 30.09.2019 №11)
Номер договору про закупівлю: 25/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 189 533,57
UAH (в тому числі ПДВ 531 588,92 UAH)