Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Миколаїв» за адресою Київське шосе, 9, с. Баловне Новоодеського району Миколаївської області (45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації)
Очікувана вартість
43 641 921,00 UAH
UA-2018-08-29-001379-c ● 76c15894441942ebb5679bd9b8cbc6a0
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Миколаївський міжнародний аеропорт" Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40823143 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., Новоодеський район, село Баловне, вулиця Київське шосе, будинок 9 |
Контактна особа: |
Миколаївський міжнародний аеропорт 380675166321 mukolaivairport@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2018 20:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2018 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2018 21:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2018 14:10 |
Очікувана вартість: | 43 641 921,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 218 209,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 218209.61 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Миколаїв» за адресою Київське шосе, 9, с. Баловне Новоодеського району Миколаївської області (45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Миколаїв» за адресою Київське шосе, 9, с. Баловне Новоодеського району Миколаївської області (45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56664, Україна, Миколаївська область, с. Баловне Новоодеського району, Київське шосе, 9, Комунальне підприємство "Миколаївський міжнародний аеропорт" Миколаївської обласної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45316000-5 — Монтаж систем освітлення і сигналізації
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2018 20:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2018 19:54 |
perelik zmin 2.doc | |
19 вересня 2018 19:54 |
Проект договору.doc | |
19 вересня 2018 19:46 |
ТД.doc | |
19 вересня 2018 18:51 |
Додаток 2 частина 1.doc | |
19 вересня 2018 18:51 |
Довідка про працівників з вимогами.doc | |
19 вересня 2018 18:49 |
Розяснення Мінекономрозвітку та торгівлі України № 3304-06 1900-06 від 17.01.2018.PDF | |
03 вересня 2018 13:00 |
perelik zmin.doc | |
29 серпня 2018 21:13 |
Зразок н.doc | |
29 серпня 2018 21:11 |
Зразок.doc | |
29 серпня 2018 21:06 |
Додаток 6.doc | |
29 серпня 2018 21:05 |
Додаток 1.doc | |
29 серпня 2018 21:04 |
ТП_6-тп-6(а-3) (2).pdf | |
29 серпня 2018 21:04 |
Щит_гарантованого_живлення-ССО.pdf | |
29 серпня 2018 21:03 |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ.docx | |
29 серпня 2018 21:03 |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ 1.docx | |
29 серпня 2018 21:02 |
Тех_зад_ССО.docx | |
29 серпня 2018 20:59 |
Зразок 5 Проект додаткової угоди.doc | |
29 серпня 2018 20:56 |
Зміни в договір.doc | |
29 серпня 2018 20:39 |
Оголошення.doc |
19 вересня 2018 20:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 вересня 2018 19:54 |
perelik zmin 2.doc
|
||||||
19 вересня 2018 19:54 |
Проект договору.doc
|
||||||
19 вересня 2018 19:46 |
ТД.doc
|
||||||
19 вересня 2018 18:51 |
Додаток 2 частина 1.doc
|
||||||
19 вересня 2018 18:51 |
Довідка про працівників з вимогами.doc
|
||||||
19 вересня 2018 18:49 |
Розяснення Мінекономрозвітку та торгівлі України № 3304-06 1900-06 від 17.01.2018.PDF
|
||||||
03 вересня 2018 13:00 |
perelik zmin.doc
|
||||||
29 серпня 2018 21:13 |
Зразок н.doc
|
||||||
29 серпня 2018 21:11 |
Зразок.doc
|
||||||
29 серпня 2018 21:06 |
Додаток 6.doc
|
||||||
29 серпня 2018 21:05 |
Додаток 1.doc
|
||||||
29 серпня 2018 21:04 |
ТП_6-тп-6(а-3) (2).pdf
|
||||||
29 серпня 2018 21:04 |
Щит_гарантованого_живлення-ССО.pdf
|
||||||
29 серпня 2018 21:03 |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ.docx
|
||||||
29 серпня 2018 21:03 |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ 1.docx
|
||||||
29 серпня 2018 21:02 |
Тех_зад_ССО.docx
|
||||||
29 серпня 2018 20:59 |
Зразок 5 Проект додаткової угоди.doc
|
||||||
29 серпня 2018 20:56 |
Зміни в договір.doc
|
||||||
29 серпня 2018 20:39 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-29-001379-c.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40250202
Дата подання: 12 жовтня 2018 17:40
вимога на дії замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-29-001379-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Авіа Консалт» (надалі – Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (надалі – ТД) подало тендерну пропозицію. За результатами розгляду пропозиції Товариства, замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства. Скаржник не може погодитися із вказаним рішенням та вважає дії замовника такими, що порушують права та інтереси нашого Товариства, а також норми та приписи Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з огляду на наступне.
Першою підставою для відхилення пропозиції нашого Товариства вказано наступне:
ТОВ «Авіа Консалт» не надав документів про залучення не менше двох кваліфікованих працівників учасника для виконання робіт на висоті та не менш одного стропальника, чим порушив ст. 16 Закону та вимоги, зазначені у тендерній документації, а саме в файлі «Довідка про працівників з вимогами».
Вказана підстава є надуманою, незаконною та такою, що протирічить фактично поданим документам в складі тендерної пропозиції нашого Товариства.
ТОВ «Авіа Консалт» в складі своєї тендерної пропозиції надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі № 26/09-14 від 26.09.2018 року (сторінка 1 файлу працівники.pdf), де чітко зазначено два стропальника. На підтвердження кваліфікації стропальника вказаних працівників, в складі тендерної пропозиції було надано посвідчення, крім того, їх кваліфікація стропальників підтверджена витягом з протоколу № 118 від 31.08.2018 року.
Крім того, ТОВ «Авіа Консалт» в складі своєї тендерної пропозиції надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі № 26/09-14 від 26.09.2018 року (сторінка 1 файлу працівники.pdf), де чітко зазначено два кваліфікованих працівника для виконання робіт на висоті. На підтвердження кваліфікації вказаних працівників для виконання робіт на висоті в складі тендерної пропозиції було надано посвідчення. Крім того, їх кваліфікація підтверджена витягом з протоколу № 105 від 03.08.2018 року.
Таким чином, замовнику з боку Товариства були надані всі необхідні документи на підтвердження кваліфікації двох стропальників та двох працівників для виконання робіт на висоті.
Другою підставою для відхилення пропозиції нашого Товариства вказано наступне:
ТОВ «Авіа Консалт» не вірно зазначив назву робіт по закупівлі.
Вказана підстава є надуманою, незаконною та такою, що протирічить ТД.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону та у відповідності до п. 5.2 ТД, допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Ні чинне законодавство України, а ні ТД, затверджена замовником, не містить імперативної норми про обов’язкове зазначення в усіх документах точної адреси замовника. Більше того, в Україні не існує інших об’єктів під назвою аеродром «Миколаїв», ніж об'єкт, розташований за адресою Київське шосе, 9, с. Баловне, Новоодеського району Миколаївської області, а відтак не може бути жодних різночитань чи помилок у визначенні місцезнаходження замовника та/або місця проведення робіт. Більше того, надумана та заздалегідь незаконна підстава про начебто невірне зазначення назви робіт може, на думку нашого товариства, свідчити про корупційну складову в ході оцінки тендерних пропозицій з боку тендерного комітету.
З огляду на викладене вище, Товариство вважає, що замовник, приймаючи незаконне та необґрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Авіа Консалт», порушив принципи здійснення закупівель, встановлених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, замовник своїми діями по ігноруванню фактично поданих документів, перекрученню фактів, інформації та документів фактично порушив п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Товариства, адже пропозиція ТОВ «Авіа Консалт» повністю відповідає вимогам замовника, що підтверджується поданими документами. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Товариство є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з замовником у майбутньому.
В той же час, 09 жовтня 2018 року замовником було прийняте неправомірне рішення про визнання переможцем ТОВ «Енергосинтез – 2006». Слід зазначити, що документи, подані в складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергосинтез – 2006» містять грубі порушення ТД, затвердженої замовником.
По-перше, в тендерній пропозиції ТОВ «Енергосинтез-2006» від 24.09.2018 року № 260 (сторінка 81 файлу інші документи.pdf) зазначено, що термін поставки становить 120 календарних днів (не враховуючи терміну на його монтаж та налаштування), які фактично спливатимуть 25.01.2019 року, тобто вже після визначеного п. 1.4.4 ТД строку. Крім того, вказаний строк поставки обладнання (120 календарних днів), не враховуючи терміну на його монтаж та налаштування, не відповідає вимогам п. 1 розділу «Строки виконання» проекту договору, який запропоновано укласти переможцю тендеру.
Таким чином, ТОВ «Енергосинтез-2006» подав тендерну пропозицію, яка заздалегідь не відповідає основним умовам ТД,а саме строкам виконання робіт, а замовник свідомо проігнорував вказане порушення, чим грубо порушив ст. 28, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге, в складі поданої ТОВ «Енергосинтез-2006» тендерної пропозиції, в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подано Довідку про виконання аналогічних договорів № 248 від 24.09.2018 року, де зазначено Договір про закупівлю товару № 37/14.1/2.1-4 від 08.07.2016 року із ДП МА «Бориспіль» та Договір поставки № 115-2017 від 18.04.2017 року КП МА «Київ».
До аналогічних договорів відносяться договори на монтаж аеропортового світлосигнального обладнання. Однак, виходячи зі змісту вказаних ТОВ «Енергосинтез – 2006» договорів (сторінки 18-49 файлу Кваліфікаційні критерії1.pdf), вони не можуть бути розцінені як аналогічні, оскільки не передбачали виконання монтажних робіт, а відтак не вимагали наявності кваліфікованого персоналу та/або обладнання. Вказана обставина є прямим порушенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вимог п. 3.5 ТД та п. 1 Додатку 2 частини 1 ТД.
По-третє, в довідці ТОВ «Енергосинтез-2006» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі № 237 від 24.09.2018 року (сторінка 50-51 файлу Кваліфікаційні критерії 1.pdf). не вказано жодного стропальника, як цього вимагає тендерна документація, а також не зазначено двох кваліфікованих працівників ТОВ «Енергосинтез-2006» для виконання робіт на висоті.
На думку нашого товариства, вказане може свідчити про корупційну складову в ході оцінки тендерних пропозицій з боку тендерного комітету та надання неправомірної переваги одному з учасників торгів.
Таким чином, ТОВ «Енергосинтез-2006» подав тендерну пропозицію, яка заздалегідь не відповідає умовам ТД в частині кваліфікаційних вимог до учасників, а саме наявності кваліфікованого персоналу, а замовник свідомо проігнорував вказане порушення, чим грубо порушив ст. 16, 28, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
В-четверте, в доданих до тендерної пропозиції ТОВ «Енергосинтез-2006» документах, які повинні підтверджувати трудові відносини із ТОВ «Енергосинтез-2006» відсутні будь-які підтвердження наявності трудових відносин (накази про призначення на роботу) частини фахівців.
ТОВ «Енергосинтез-2006» подало тендерну пропозицію, яка заздалегідь не відповідає умовам ТД в частині кваліфікаційних вимог до учасників, а саме наявності кваліфікованого персоналу, а замовник свідомо проігнорував вказане порушення, чим грубо порушив ст. 16, 28, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-п’яте, в доданих до тендерної пропозиції ТОВ «Енергосинтез-2006» документах, не надано протоколу загальних зборів учасників ТОВ «Енергосинтез-2006» та/або наказу про призначення Уповноваженого з виконання антикорупційної програми.
Окремо вважаємо за необхідне звернути увагу на ту обставину, що в доданих до тендерної пропозиції ТОВ «Енергосинтез-2006» документах (сторінки 40-80 в файлі інші документи.pdf) пропонує вогні типу IDM 2982, які фактично зняті з виробництва на заводі-виробнику. Таким чином, з огляду на зняття вищевказаних вогнів з виробництва та відсутність запасних частин до них, це призведе до необхідності повторного закуповування аналогічного обладнання, а втрати бюджету можуть скласти 5 798 880,00 гривень.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,ПРОСИМО: прийняти скаргу до розгляду; прийняти рішення про встановлення факту порушень замовником процедури закупівлі, ідентифікатор UA-2018-08-29-001379-c., а також зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Авіа Консалт», зазначене у протоколі засідання тендерного комітету №66/1/4 від 08.10.2018 року та рішення про визначення переможцем ТОВ «Енергосинтез – 2006», зазначене у протоколі від 09.10.2018 року., зобов’язати замовника визнати ТОВ «Авіа Консалт» переможцем процедури закупівлі, зобов’язати замовника укласти з ТОВ «Авіа Консалт» договір за результатом процедури закупівлі, ідентифікатор UA-2018-08-29-001379-c.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-29-001379-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СДЛ монтаж", Код ЄДРПОУ:37499985
Дата подання: 05 вересня 2018 16:27
Дата подання: 05 вересня 2018 16:27
внесення змін до тендерної документації
прохання внести зміни до тендерної документайії в частині строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 10.09.2018 № 9237.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2018 20:28
Номер скарги: UA-2018-08-29-001379-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40250202
Дата подання: 15 жовтня 2018 14:04
Дата подання: 15 жовтня 2018 14:04
скарга на дії замовника
1. Обгрунтування грубого порушення чинного законодавства України та тендерної документації з боку Замовника при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Авіа Конслалт", ігнорування фактично поданих документів.
2. Обгрунтування грубого порушення чинного законодавства України та тендерної документації з боку Замовника при прийнятті рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "Енергосинтез - 2006", ігнорування грубих порушень тендерної документації з боку ТОВ "Енергосинтез - 2006".
3. Вимоги про встановлення факту порушень замовником процедури закупівлі та зобов'язання вчинити певні дії.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2018 19:12
Рішення від 18.10.2018 № 10660 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2018 19:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2018 № 11148.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2018 17:19
Рішення від 31.10.2018 № 11148.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2018 19:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано на Підставі абз.3 п.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) та на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.10.2018 №11148-р/пз-пк
Дата виконання рішення замовником: 08 листопада 2018 18:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА КОНСАЛТ" |
42 917 760,20
UAH з ПДВ
|
42 917 760,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006" |
43 556 547,60
UAH з ПДВ
|
43 336 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА КОНСАЛТ" #40250202 |
Відхилено |
42 917 760,20
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2018 21:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006" #38279107 |
Переможець |
43 336 500,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 16:07
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 листопада 2018 18:43 |
Коментар щодо відміни: | Підстава. абз.3 п.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) та на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.10.2018 №11148-р/пз-пк |
Документи:
08 листопада 2018 18:42
|
протокол 66 1 7.doc |
08 листопада 2018 18:42
|
Повідомлення про відміну торгів (АМКУ) ССО.doc |