Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Пустомитівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02229340 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул.Грушевського 15 |
Контактна особа: |
Панчук Галина Петрівна +380322278835 kulturaviddil@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2018 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2018 13:29 |
Очікувана вартість: | 5 801 251,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 006,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2018 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2018 14:28 |
Проект договору.doc | |
29 серпня 2018 14:28 |
технічне завдання.doc | |
29 серпня 2018 14:28 |
тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-17-000006 ● 29ebf7d7167f475ebf841cead7268552
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2019 № 117
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2019 № 117
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-08-29-001056-a 29.08.2018.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-19 13:56:20
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-08-29-001056-a, яка проводилася Відділом культури Пустомитівської райдержадміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналізом тендерної документації встановлено, що розділі IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій не зазначено.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. З яких підстав в тендерній документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.01.2012 № 28/20341, який був чинним на дату проведення торгів, відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, (далі – Реєстр) надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Однак, аналізом встановлено, що в частині 5 розділу ІІІ тендерної документації, для документального підтвердження відсутності відомостей в Єдиному державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про юридичну особу, яка є учасником торгів вимагається подання довідки в довільній формі.
Аналогічно, у тендерній документації вимагається подання довідки в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Водночас, відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 № 1256 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 10.01.2017 за № 22/29890, довідка про відсутність судимості видається тільки Міністерством внутрішніх справ і є єдиним документом, який засвідчує відсутність судимості в особи, на ім'я якої вона видається.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. З яких підстав Замовником не вимагалося від переможця торгів документальне підтвердження інформації (витяг або довідка з ЄДР) про відсутність відомостей в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про юридичну особу, яка є учасником торгів, а лише довідка у довільній формі, яка передбачена законом для учасників?
3. З яких підстав Замовником не вимагалося від переможця торгів документальне підтвердження у вигляді довідки МВС встановленого зразка, яка б засвідчувала відсутність судимості в особи учасника уповноваженої на підписання тендерної пропозиції?
Проведеним аналізом також встановлено, що відповідно до умов пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник в складі своєї пропозиції надає:
Документальне підтвердження наявності обладнання, а саме:
• Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомністю не менше 7 т;
• Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу;
• Автомобілі бортові, вантажопідйомністю не менше 8 т.
Дане та інше обладнання має бути відображене Учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді довідки у формі таблиці із зазначенням: 1) типу обладнання, машини, механізму, устаткування тощо; 2) Марка та термін експлуатації (років); 3) Стан (нова машина, справний, поганий), а також наявна кількість 4) Власне, оренда, лізинг, послуги тощо (у кого) або поставляється (ким).
У довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складських приміщень тощо), які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі, та зазначити результати та терміни останніх випробувань. Додатками до довідки є копії документів, які підтверджують наявність в Учасника обладнання, зазначеного в довідці (в тому числі документів договірного характеру).
У відповідь на дану умову, переможцем торгів ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, в якій зазначено три найменування спецтехніки, як вимагалось Замовником, проте не надано інформації про інше обладнання та механізми, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку.
Зокрема ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» не вказав у довідці про наявність матеріально – технічної бази наступні машини і механізми, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку: автогідропідіймачі, висота підйому 12 м, електростанції пересувні, потужність 2 кВт, екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3, екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3, котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т, віброущільнювачі (віброплити) з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг, апарати стикового зварювання поліетиленових труб діаметром то 315 мм, потужністю 3,7 кВт та інші.
Слід зазначити, що відповідно до інформаційної довідки про субпідрядника, ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт.
З огляду на вищенаведене, ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» не підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п. 1, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію та умова тендерної документації, оскільки зазначеним учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази?
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону № 922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків.
Згідно із п. 4 розділу VI тендерної документації, до істотних умов договору про закупівлю, що будуть включені до нього зазначено – якість та гарантійні зобов’язання.
Відповідно до ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України, Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Згідно гарантійного листа ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» гарантує та підтверджує, що гарантійний термін на виконані роботи по предмету закупівлі складатиме не менше 10 років.
Однак, в п. 2.2. договору від 26.10.2018 № 233 укладеного за результатами торгів зазначається, що Підрядник надає гарантії на виконані роботи - 5 років з дати приймання-передачі виконаних робіт.
Проведеним моніторингом встановлено, що умови договору закупівлі від 26.10.2018 № 233 відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Чому умови договору закупівлі від 26.10.2018 № 233 укладеного за результатами торгів, відрізняються від умов тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» в частині гарантійного терміну на виконані роботи?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2018 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Інвест-Будмонтаж |
5 538 086,39
UAH з ПДВ
|
5 189 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" |
5 800 207,20
UAH з ПДВ
|
5 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД |
5 752 881,60
UAH з ПДВ
|
5 752 881,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Інвест-Будмонтаж #41849120 |
Відхилено |
5 189 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2018 18:15
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" #41008713 |
Відхилено |
5 190 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2018 12:24
|
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД #42031887 |
Переможець |
5 752 881,60
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2018 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:32
|
додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:28
|
дод уг 7.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 10:34
|
Дод угода 6.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 13:17
|
Дод.угода 5.pdf | зміни до договору |
18 березня 2020 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 16:27
|
Дод.угода 4.jpg | зміни до договору |
24 грудня 2019 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 14:01
|
Дод.угода 3.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2019 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 10:47
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2019 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2019 17:01
|
Дод.угода _1.jpg | зміни до договору |
14 березня 2019 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2018 10:17
|
Договір 233.pdf | укладений |
26 жовтня 2018 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2019 рік складає 987374.40 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 233 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання матеріалів |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 233 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2020 рік становить 591270,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення бюджетного фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинити дію договору |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |