«Реконструкція народного дому в с. Вовків Пустомитівського району Львівської області»
Очікувана вартість
5 801 251,20 UAH
UA-2018-08-29-001056-a 94649903d03a4ebdaf39170a1d33ae62
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ культури Пустомитівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02229340
Місцезнаходження замовника: 81100, Україна, Львівська обл., Пустомити, вул.Грушевського 15
Контактна особа замовника: Панчук Галина Петрівна
+380322278835
kulturaviddil@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 18 вересня 2018 13:29
Очікувана вартість: 5 801 251,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 006,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу визначену замовником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція народного дому в с. Вовків Пустомитівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, м. Пустомити, вул. Грушевського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 серпня 2018 14:34
Електронний цифровий підпис
29 серпня 2018 14:28
Проект договору.doc
29 серпня 2018 14:28
технічне завдання.doc
29 серпня 2018 14:28
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо роз'яснення пункту7 Розділу 3 тендерної документації
Дата подання: 06 вересня 2018 12:04
Дата відповіді: 10 вересня 2018 12:28
Згідно вимог п.7 "Інші документи" Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " Додатково Учасником у складі тендерної пропозиції подається: - документ з описом та прикладами формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій; Прошу детально роз'яснити дану вимогу, оскільки вона сама-по-собі є абсурдною, бо виключно Замовник(а не Учасник) закупівлі може встановлювати опис і приклади формальних помилок, допущенн яких Учасником не потягне за собою відхилення його тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання Замовник повідомляє, що тендерною документацією, а саме ч. 1 та ч.3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, передбачений перелік формальних помилок, який формується Замовником ( ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Водночас, вимога щодо надання згоди Учасником на перелік таких формальних помилок жодним чином не обмежується Законом та не порушує принципів здійснення закупівель. Зокрема, надання такої згоди дозволяє Замовнику бути впевненим у тому, що Учасник згодний з переліком тих формальних помилок, що визначені виключно ним, адже Закон не вказує вичерпного переліку вищевказаних помилок. Саме тому, Замовник не вбачає абсурдності в такій вимозі, а навпаки знаходить у ній власний протекторат.
щодо наявності проектно-кошторисної документації
Дата подання: 06 вересня 2018 17:31
Дата відповіді: 10 вересня 2018 12:31
Прошу повідомити про наявність/відсутність проекту по даному об'єкту і про проходження такого( у випадку наявності) відповідної експертизи
Відповідь: Так, звісно, на здійснення робіт щодо цієї закупівлі у Замовника наявна проектно-кошторисна документація.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000006 ● 29ebf7d7167f475ebf841cead7268552
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-17 12:45:07
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.07.2019 № 117

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2019 № 117
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-08-29-001056-a 29.08.2018.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-19 13:56:20

Запит про надання пояснень

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-08-29-001056-a, яка проводилася Відділом культури Пустомитівської райдержадміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналізом тендерної документації встановлено, що розділі IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій не зазначено.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. З яких підстав в тендерній документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.01.2012 № 28/20341, який був чинним на дату проведення торгів, відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, (далі – Реєстр) надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Однак, аналізом встановлено, що в частині 5 розділу ІІІ тендерної документації, для документального підтвердження відсутності відомостей в Єдиному державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про юридичну особу, яка є учасником торгів вимагається подання довідки в довільній формі.
Аналогічно, у тендерній документації вимагається подання довідки в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Водночас, відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 № 1256 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 10.01.2017 за № 22/29890, довідка про відсутність судимості видається тільки Міністерством внутрішніх справ і є єдиним документом, який засвідчує відсутність судимості в особи, на ім'я якої вона видається.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. З яких підстав Замовником не вимагалося від переможця торгів документальне підтвердження інформації (витяг або довідка з ЄДР) про відсутність відомостей в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про юридичну особу, яка є учасником торгів, а лише довідка у довільній формі, яка передбачена законом для учасників?
3. З яких підстав Замовником не вимагалося від переможця торгів документальне підтвердження у вигляді довідки МВС встановленого зразка, яка б засвідчувала відсутність судимості в особи учасника уповноваженої на підписання тендерної пропозиції?
Проведеним аналізом також встановлено, що відповідно до умов пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник в складі своєї пропозиції надає:
Документальне підтвердження наявності обладнання, а саме:
• Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомністю не менше 7 т;
• Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу;
• Автомобілі бортові, вантажопідйомністю не менше 8 т.
Дане та інше обладнання має бути відображене Учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді довідки у формі таблиці із зазначенням: 1) типу обладнання, машини, механізму, устаткування тощо; 2) Марка та термін експлуатації (років); 3) Стан (нова машина, справний, поганий), а також наявна кількість 4) Власне, оренда, лізинг, послуги тощо (у кого) або поставляється (ким).
У довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складських приміщень тощо), які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі, та зазначити результати та терміни останніх випробувань. Додатками до довідки є копії документів, які підтверджують наявність в Учасника обладнання, зазначеного в довідці (в тому числі документів договірного характеру).
У відповідь на дану умову, переможцем торгів ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, в якій зазначено три найменування спецтехніки, як вимагалось Замовником, проте не надано інформації про інше обладнання та механізми, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку.
Зокрема ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» не вказав у довідці про наявність матеріально – технічної бази наступні машини і механізми, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку: автогідропідіймачі, висота підйому 12 м, електростанції пересувні, потужність 2 кВт, екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3, екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3, котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т, віброущільнювачі (віброплити) з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг, апарати стикового зварювання поліетиленових труб діаметром то 315 мм, потужністю 3,7 кВт та інші.
Слід зазначити, що відповідно до інформаційної довідки про субпідрядника, ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт.
З огляду на вищенаведене, ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» не підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п. 1, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію та умова тендерної документації, оскільки зазначеним учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази?
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону № 922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків.
Згідно із п. 4 розділу VI тендерної документації, до істотних умов договору про закупівлю, що будуть включені до нього зазначено – якість та гарантійні зобов’язання.
Відповідно до ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України, Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Згідно гарантійного листа ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» гарантує та підтверджує, що гарантійний термін на виконані роботи по предмету закупівлі складатиме не менше 10 років.
Однак, в п. 2.2. договору від 26.10.2018 № 233 укладеного за результатами торгів зазначається, що Підрядник надає гарантії на виконані роботи - 5 років з дати приймання-передачі виконаних робіт.
Проведеним моніторингом встановлено, що умови договору закупівлі від 26.10.2018 № 233 відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Чому умови договору закупівлі від 26.10.2018 № 233 укладеного за результатами торгів, відрізняються від умов тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» в частині гарантійного терміну на виконані роботи?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ культури Пустомитівської РДА, 02229340, Україна, Пустомити, вул.Грушевського 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція народного дому в с. Вовків Пустомитівського району Львівської області», 5801251.2UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 94649903d03a4ebdaf39170a1d33ae62, 2018-08-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 17 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договорів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік з додатками до нього; тендерна документація, затверджена рішення тендерного комітету від 29.08.2018, тендерна пропозиція ПП «Інвест-Будмонтаж, тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «Сантех Буд», тендерна пропозиція ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД», протокол від 25.09.2018 № 43, протокол від 03.10.2018 № 44, протокол від 08.10.2018 № 45, повідомлення про намір укласти договір від 08.10.2018, договір закупівлі від 26.10.2018 № 233, повідомлення про внесення змін до договору від додаткова угода від 14.03.2019 № 1, додаткова угода від 08.04.2019 № 2. Під час моніторингу, керуючись частиною п’ятою статті 7-1 Закону, Західний офіс Держаудитслужби 19.07.2019 опублікував через електронну систему закупівель запит про надання пояснень до Замовника, на який всупереч вимог Закону пояснення ним не надано. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Згідно із частиною 3 статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником передбачено подання учасником-переможцем вищевказаної інофрмації у довільній формі. Однак, відповідно до пункту 4 розділу І Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі – Положення), затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 21.03.2018 № 345/31797, держателем та адміністратором Реєстру є Національне агентство з питань запобігання корупції. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Положення, відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки. Крім того, інформацію про судимість (несудимість) за особистими зверненнями громадян надають територіальні МВС України за місцем останнього постійного мешкання цих громадян з урахуванням вимог статей 5, 89, 108 КК України. Довідка надається на бланку встановленого зразка за підписом керівника та засвідчується печаткою підрозділу з її обов'язковою реєстрацією згідно п. 9.9. Наказу МВС України від 23.08.2002 за № 823/188 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09.09.2002 р. за № 738/7026 «Про затвердження Інструкції про порядок формування, ведення та використання оперативно-довідкового і дактилоскопічного обліку в органах внутрішніх справ та органах (установах) кримінально-виконавчої системи України». Таким чином, суб'єкти господарювання не являються розпорядниками інформації, а тому довідки складені у довільній формі не є документальним підтвердженням вимог частини першої статті 17 Закону. Враховуючи вищенаведене встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Замовник в тендерній документації не вимагав від переможця торгів документальне підтвердження інформації (витяг або довідка з ЄДР) про відсутність відомостей в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про юридичну особу, яка є учасником торгів та не вимагав від переможця торгів документальне підтвердження у вигляді довідки МВС встановленого зразка, яка б засвідчувала відсутність судимості в особи учасника уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. (потрібно добавити абзац з посиланням на нормативний документ що довідки про відсутність судимості видає саме МВС). Проведеним аналізом також встановлено, що відповідно до умов пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Учасники у складі тендерних пропозицій повинні подати підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником торгів ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, в якій зазначено три найменування спецтехніки, як вимагалось Замовником, проте не надано інформації про інше обладнання та механізми, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку. Зокрема ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» не вказав у довідці про наявність матеріально – технічної бази наступні машини і механізми, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку: автогідропідіймачі, висота підйому 12 м, електростанції пересувні, потужність 2 кВт, екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3, екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3, котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т, віброущільнювачі (віброплити) з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг, апарати стикового зварювання поліетиленових труб діаметром то 315 мм, потужністю 3,7 кВт та інші. Слід зазначити, що учасник ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» в складі пропозиції надав інформацію, що не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт. З огляду на вищенаведене, ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД», та укладено договір закупівлі від 26.10.2018 № 233. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 884 Цивільного кодексу України, Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Згідно гарантійного листа ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» гарантує та підтверджує, що гарантійний термін на виконані роботи по предмету закупівлі складатиме не менше 10 років. Однак, в пункті 2.2. договору від 26.10.2018 № 233 укладеного за результатами торгів зазначається, що Підрядник надає гарантії на виконані роботи - 5 років з дати приймання-передачі виконаних робіт. Проведеним моніторингом встановлено, що умови договору закупівлі від 26.10.2018 № 233 відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД», що є порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону., 01 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено порушення Замовником пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладенні договору закупівлі, встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, укладення додаткових угод – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2018 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Інвест-Будмонтаж 5 538 086,39
UAH з ПДВ
5 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" 5 800 207,20
UAH з ПДВ
5 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД 5 752 881,60
UAH з ПДВ
5 752 881,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2018 17:50
Супровідний лист.pdf
17 вересня 2018 17:50
Довідка працівники.pdf
17 вересня 2018 17:50
Довідка про обладнання.pdf
17 вересня 2018 17:50
Лист-згода помилки.pdf
17 вересня 2018 17:50
Довідка захист довкілля.pdf
17 вересня 2018 17:50
Проект договору.pdf
17 вересня 2018 17:50
Згода на обробку ПД.pdf
17 вересня 2018 17:50
Пояснювальна записка.pdf
17 вересня 2018 17:50
Відомості про Учасника.pdf
17 вересня 2018 17:50
Копія Статуту.pdf
17 вересня 2018 17:50
Банківська довідка.pdf
17 вересня 2018 17:50
Лист згода з умовами.pdf
17 вересня 2018 17:50
Гарантійний термін.pdf
17 вересня 2018 17:50
Ліцензія.pdf
17 вересня 2018 17:49
Вовків-ТЕНДЕР.rar
17 вересня 2018 15:59
Ліцензія (1).zip
17 вересня 2018 15:59
Довереность Рыжий (1).zip
17 вересня 2018 15:59
Локальний кошторис6-1-1.pdf
17 вересня 2018 15:59
Локальний кошторис2-1-6.pdf
17 вересня 2018 15:59
Локальний кошторис2-1-5.pdf
17 вересня 2018 15:59
Локальний кошторис2-1-4.pdf
17 вересня 2018 15:59
Локальний коштори2-1-3.pdf
17 вересня 2018 15:59
Локальний кошторис2-1-2(2).pdf
17 вересня 2018 15:59
Локальний кошторис2-1-2(1).pdf
17 вересня 2018 15:59
Локальний кошторис2-1-1.pdf
17 вересня 2018 15:59
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

17 вересня 2018 17:48
Тендерна Пропозиція.PDF
17 вересня 2018 17:48
36.Копія ІПН підписанта.PDF
17 вересня 2018 17:48
26.Технічна Специфікація.7z
17 вересня 2018 17:48
19.Проект договору.PDF
17 вересня 2018 17:48
15.Копія Дозволу.PDF
17 вересня 2018 17:48
14.Копія Ліцензія.PDF
17 вересня 2018 17:48
12.Копія Статуту.PDF
17 вересня 2018 17:48
8.Витяг з ЄДРПОУ.PDF
17 вересня 2018 17:48
3.Копія Договір оренди..PDF
17 вересня 2018 17:48
1.Реєстр.PDF

Публічні документи

17 вересня 2018 12:16
проект договору.pdf
17 вересня 2018 12:16
кошторис.rar
17 вересня 2018 12:16
документи.rar
17 вересня 2018 12:16
Fw_ ГАРАНТИЯ.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Інвест-Будмонтаж
#41849120
Відхилено 5 189 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2018 18:15
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД"
#41008713
Відхилено 5 190 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 12:24
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД
#42031887
Переможець 5 752 881,60
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 12:06

Документи

26 вересня 2018 18:15
sign.p7s
26 вересня 2018 18:12
Протокол 43.pdf
18 вересня 2018 13:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 жовтня 2018 12:24
sign.p7s
03 жовтня 2018 12:23
Протокол 44.pdf
26 вересня 2018 18:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 жовтня 2018 12:06
sign.p7s
08 жовтня 2018 12:02
Протокол 45.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД
#42031887
5 752 881,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2018 12:06
sign.p7s
08 жовтня 2018 12:02
Протокол 45.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 жовтня 2018 10:17
Договір 233.pdf укладений
26 жовтня 2018 10:14
sign.p7s зміни до договору
08 квітня 2019 10:47
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
08 квітня 2019 10:45
sign.p7s зміни до договору
14 березня 2019 17:01
Дод.угода _1.jpg зміни до договору
14 березня 2019 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2019 рік складає 987374.40 грн.
Номер договору про закупівлю: 233
Договір:
Номер додаткової угоди: 233
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання матеріалів
Номер договору про закупівлю: 233
Договір:
Номер додаткової угоди: 233
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку