Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Добудова загальноосвітньої школи I-III ступенів на 250 учнів в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області (коригування)
Очікувана вартість
37 320 714,60 UAH
UA-2018-08-29-001028-c 25c793af44b840f08ef2661968290e21
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравчик Марта Ярославівна

+380323079762 rada.bilka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Верхньобілківська сільська рада Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04369618
Місцезнаходження: 81141, Україна , Львівська обл., Верхня Білка, вул.Ів.Франка,1
Контактна особа: Кравчик Марта Ярославівна
+380323079762
rada.bilka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2015 році Верхньобілківською сільською радою Пустомитівського району Львівської області було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт «Добудова загальноосвітньої школи I-III ступенів на 250 учнів в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області». За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю будівельно – ремонтне підприємство «Технобуд», з яким було укладено Договір №1 від 25.08.2015р. Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, підрядник звернувся з листом до замовника з проханням припинити виконання виконання договору за згодою сторін. Причиною звернення було значний рівень інфляційних процесів в державі, підвищення цін на будівельні матеріали та перегляд розміру середньої заробітної плати в будівництві, (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/15-3463 від 03.04.2017 р.) значно зросла вартість робіт, яка підлягає до виконання. Окрім цього, в порядку проведення будівельних робіт було виявлено виконання будівельних робіт, не передбачених проектно-кошторисною документацією. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов повинна бути передбачена законодавством та договором підряду, а тому у підрядника немає підстав за збільшенням договірної ціни на виконання робіт, яка передбачена договором. Договір було розірвано. Сільською радою було скеровано звернення № 163 від 16.08.2018 р. до Судового експертно-розрахункового бюро про дослідження наявності можливих ризиків або проблем технічного чи організаційного характеру, пов’язаних із необхідністю завершення будівництва і введення в експлуатацію об’єкта будівництва. У відповідь на звернення Замовником отримано лист № 08/20-18 від 20.08.2018 року від Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб», відповідно до якого, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по об’єкті незавершеного будівництва, було встановлено, що замін на об’єкті існуючого генпідрядника на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням. Отже, доцільно здійснити додаткову закупівлю даного виду робіт у того ж Виконавця на підставі застосування переговорної процедури закупівлі (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових цін та робіт, що не включені в первинний кошторис).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2018 14:57
Оскарження наміру укласти договір: 10 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Добудова загальноосвітньої школи I-III ступенів на 250 учнів в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81114, Україна, Львівська область, с. Верхня Білка, Загальноосвітня школа I-III ступенів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Тендерна документація

29 серпня 2018 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельно-ремонтне підприємство «Технобуд»
#23956631
Переможець 29 704 200,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 14:57

Документи

30 серпня 2018 14:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 14:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельно-ремонтне підприємство «Технобуд»
#23956631
29 704 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2018 14:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 15:57
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 15:54
Угода5.jpg зміни до договору
04 березня 2019 15:50
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 14:13
додатковий договір.pdf зміни до договору
03 січня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
14 вересня 2018 11:54
Договір.rar укладений
14 вересня 2018 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування на 2018 року
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору за угодою сторін
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 128 403,08
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: За угодою сторін