Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля робіт за державні кошти по робочому проекту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі по вул. Кірова, 52, м. Чорнобиль»
Очікувана вартість
1 841 537,00 UAH
UA-2018-08-29-000663-b ● d699fd091a6a490bab0023e6bff02969
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство з Управління капітальним будівництвом зони відчуження (ДСП "УКБЗВ") |
Код ЄДРПОУ: | 37197046 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. Радянська, 10 |
Контактна особа: |
Сириця Ігор Юрійович +380459351308 ukbzv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2018 20:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2018 20:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2018 20:09 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2018 14:05 |
Очікувана вартість: | 1 841 537,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Закупівля робіт за державні кошти по робочому проекту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі по вул. Кірова, 52, м. Чорнобиль»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, м. Чорнобиль, вул. Кірова, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2018 20:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2018 20:05 |
д 6 (2).pdf | |
29 серпня 2018 20:05 |
д 5 (2).pdf | |
29 серпня 2018 20:05 |
д 4 (2).pdf | |
29 серпня 2018 20:05 |
д 3 (2).pdf | |
29 серпня 2018 20:05 |
д 2 (2).pdf | |
29 серпня 2018 20:05 |
д 1 (2).pdf | |
29 серпня 2018 20:05 |
1ТД К52 (1).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-29-000663-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 06 вересня 2018 11:31
Дискримінаційні вимоги
Тендерною документацією передбачено підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, "предметом якого є виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі за класом їх наслідків (відповідальності): незначні наслідки (СС1) або середні наслідки (СС2) чи значні наслідки (СС3), з додатками (невід'ємними частинами)", дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує кількість учасників у торгах. Учасник міг виконувати аналогічні роботи з утеплення фасадів, але у складі проектів на реконструкцію або нове будівництво. Вимагаємо викласти п.п.8 п.1 частини ІІІ Тендерної документації в новій редакції, а саме передбачити надання договору який вважатиметься аналогічним з капітального ремонту, реконструкції або нового будівництва, у складі яких виконувалися роботи із утеплення фасадів будівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2018 13:11
Визначальним є наявність документально підтвердженого досвіду виконання робіт з утеплення фасадів. Тому замовник закупівлі не відхилятиме тендерні пропозиції з доданим документальним підтвердженням виконання учасником закупівлі аналогічного договору з утеплення фасадів, у т.ч. під час реконструкції чи нового будівництва.
Номер вимоги: UA-2018-08-29-000663-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 06 вересня 2018 13:07
Дискримінаційні вимоги
Тендерною документацією, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, необхідно надати акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №КБ-2в). Форма №КБ-2в є довідковою, про що зазначено у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, тобто не є обов'язковою. При взаєморозрахунках за виконані будівельні роботи, підрядник та замовник можуть оформляти виконання робіт відповідним актом, зміст якого відповідає вимогам ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання акту виконаних будівельних робіт саме за формою КБ-2в, так як дана вимога є дискримінаційною і обмежує права потенційних учасників в участі у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2018 13:28
Вказана вимога замовника відповідає положенням нормативного акту, а тому не може вважатися дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2018-08-29-000663-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТС-ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:32848425
Дата подання: 07 вересня 2018 17:10
Щодо дискримінаційних вимог у Тендерній документації
29 серпня 2018 року Державне спеціалізоване підприємство з Управління капітальним будівництвом зони відчуження (ДСП "УКБЗВ") (далі Замовник) оприлюднило на веб-порталі оголошення про проведення відкритих торгів за номером оголошення UA-2018-08-29-000663-b, та за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи. Вважаємо, що вимоги тендерної документації містять дискримінаційний характер.
В Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», підпункт 5 вимагається діючий на період виконання умов договору закупівлі дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що пов’язані з предметом закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що питання, пов’язані із видачею відповідних дозволів регулюються Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107. Згідно з цим нормативно-правовим актом дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки є двома різними документами.
Разом з тим, відповідно умова тендерної документації викладена таким чином, що учасники за будь-яких обставин зобов’язані надати обидва вказані документи.
Проте, за результатами детального вивчення Додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та Додатку 4 (Експертний звіт) нами встановлено, що роботи, які є предметом даної закупівлі, можуть бути виконані без застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Для виконання цих робіт наше підприємство планує використовувати техніку та обладнання, яке не потребує отримання дозвільних документів. Однак, згідно із зазначеною вище умовою, відсутність дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки незалежно від того, чи планує учасник їх використовувати, може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Дії Замовника в частині встановлення вимоги щодо надання дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують вимоги ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, а також порушують права та законні інтереси учасника.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо викласти підпункт 5 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації таким чином: «5) діючий на період виконання умов договору закупівлі дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що пов’язані з предметом закупівлі (у разі, якщо учасник планує залучати відповідні машини, механізми чи устаткування під час виконання робіт);».
Розгорнути
Згорнути
В Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», підпункт 5 вимагається діючий на період виконання умов договору закупівлі дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що пов’язані з предметом закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що питання, пов’язані із видачею відповідних дозволів регулюються Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107. Згідно з цим нормативно-правовим актом дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки є двома різними документами.
Разом з тим, відповідно умова тендерної документації викладена таким чином, що учасники за будь-яких обставин зобов’язані надати обидва вказані документи.
Проте, за результатами детального вивчення Додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та Додатку 4 (Експертний звіт) нами встановлено, що роботи, які є предметом даної закупівлі, можуть бути виконані без застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Для виконання цих робіт наше підприємство планує використовувати техніку та обладнання, яке не потребує отримання дозвільних документів. Однак, згідно із зазначеною вище умовою, відсутність дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки незалежно від того, чи планує учасник їх використовувати, може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Дії Замовника в частині встановлення вимоги щодо надання дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують вимоги ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, а також порушують права та законні інтереси учасника.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо викласти підпункт 5 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації таким чином: «5) діючий на період виконання умов договору закупівлі дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що пов’язані з предметом закупівлі (у разі, якщо учасник планує залучати відповідні машини, механізми чи устаткування під час виконання робіт);».
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2018 17:47
Вказана вимога замовника відповідає положенням постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (із змінами та доповненнями).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-29-000663-b.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Київська девелоперська компанія, Код ЄДРПОУ:25274325
Дата подання: 19 жовтня 2018 13:31
Дата подання: 19 жовтня 2018 13:31
Скасувати рішення щодо дискваліфікації
Неправомірно скасовано рішення про визначення переможця
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 23.10.2018 № 10830.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2018 11:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2018 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГПРОФІ" |
1 497 333,03
UAH з ПДВ
|
1 399 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Віртус-2008" |
1 731 050,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Київська девелоперська компанія |
1 783 922,43
UAH з ПДВ
|
1 783 922,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІОРО" |
1 840 531,96
UAH з ПДВ
|
1 840 531,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГПРОФІ" #30455302 |
Відхилено |
1 399 999,99
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2018 14:35
|
ТОВ "Віртус-2008" #35978145 |
Відхилено |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2018 20:01
|
ТОВ Київська девелоперська компанія #25274325 |
Рішення скасоване |
1 783 922,43
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 19:39
|
ТОВ Київська девелоперська компанія #25274325 |
Відхилено |
1 783 922,43
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 19:44
|
ТОВ "ДІОРО" #22960999 |
Переможець |
1 840 531,96
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 20:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 16:26
|
ДУ 7 до договору 08-10-18 Кірова 52.pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2019 17:15
|
ДУ 6 д-Кірова 52.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2019 18:42
|
ДУ 5 д-Кірова_ 52.pdf | зміни до договору |
04 березня 2019 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 13:07
|
ДУ 4 д-Кірова 52.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2018 17:47
|
ДУ-3 д-Кірова 52.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2018 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2018 12:24
|
ДУ-2 д-Кірова 52.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2018 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2018 16:48
|
ДУ-1 д-Кірова 52.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2018 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2018 16:08
|
д-Кірова 52.pdf | укладений |
29 жовтня 2018 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 08/10-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 08/10-18 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 08/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 08/10-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 08/10-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 08/10-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору та продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 08/10-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторони у зв’язку із припиненням ДСП «УКБЗВ» код ЄДРПОУ 37197046 до наказу ДАЗВ від 29.03.2019 № 65-19 «Про припинення діяльності ДСП "УКБЗВ" в результаті реорганізації шляхом його приєднання до ДСП "ЦППРВ", яке визначено правонаступником майна, прав і обов’язків ДСП «УКБЗВ» |
Номер договору про закупівлю: | 08/10-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |