Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі, тонери до офісної оргтехніки
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2018-08-29-000574-b e2d1b3836a754be98a36eb13a4bbb13f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мішаков Олег Володимирович

+380442399372 vsr@meteo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УКРАЇНСЬКИЙ ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УкрГМЦ)
Код ЄДРПОУ: 25836018
Вебсайт: http://meteo.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Золотоворітська, 6, корпус В
Контактна особа: Мішаков Олег Володимирович
+380442399372
vsr@meteo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2018 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2018 16:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2018 16:58
Початок аукціону: 07 вересня 2018 13:04
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

При визначенні переможця перевага буде надана платникам ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 од
Картриджі, тонери до офісної оргтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Золотоворітська, 6, корпус В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

HP Laserjet 5000
Дата подання: 29 серпня 2018 18:44
Дата відповіді: 30 серпня 2018 12:00
Яка фасовка тонеру HP Laserjet 5000?
Відповідь: Тонер WWM (чорний) THP 5000 1 фл. = 500 грам
Можна пропонувати 1000 грам
Загальна потреба 1000 грам.
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 30 серпня 2018 09:35
Дата відповіді: 30 серпня 2018 12:14
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог пп.3 п.2 ст.22 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII передбачено, якщо тендерна документація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то читати з виразом «або еквівалент». Аналоги товару не допускаються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-29-000574-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3074123826
Дата подання: 30 серпня 2018 09:37
Вимога про усунення дискримінаційної умови
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
Світлана Яцина
sv-tender@ukr.net
+380956811518
До
УКРАЇНСЬКИЙ ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УкрГМЦ) Код ЄДРПОУ: 25836018
Вимога.
З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
На мою думку та згідно Конституції України і Порядку здійснення допороговuх закупівель, замовник, заявляючи, що: «При визначені переможця буде надана перевага платникам податку на додану вартість.» - порушує фундаментальні принципи Конституції України і правила здійснення допорогових закупівель.
Стаття 42 Конституції України – «Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом.
Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом.
Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.».
1. Конституція затверджує, що не допускаються неправомірне обмеження конкуренції..
2. Згідно п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вважаю, що Замовником на час оголошення закупівлі вже порушено принципи: недискримінація учасників та ст. 42 Конституції України.
Вимагаю усунення дискримінаційної умови, де «При визначені переможця буде надана перевага платникам податку на додану вартість.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2018 10:25
В зв’язку з ти, що Український гідрометеорологічний центр є платником податку на додану вартість (ПДВ) та для економії бюджетних коштів, а саме отримання права на податковий кредит, що дозволяє придбати більше товарів та послуг за кошти спеціального фонду та приводить до економії кошті загального фонду (фінансування з бюджету), перевага надається платникам ПДВ.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-08-29-000574-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3074123826
Дата подання: 02 вересня 2018 23:57
Вимога про усунення порушень
Шановний Замовник! На мою попередню Вимогу Ви дали наступну відповідь: «В зв’язку з тим, що Український гідрометеорологічний центр є платником податку на додану вартість (ПДВ) та для економії бюджетних коштів, а саме отримання права на податковий кредит, перевага надається платникам ПДВ. Також звертаємо увагу, що дана процедура є допороговою.» Заявляю, що я не задоволена такою відповіддю, а наведена Вами аргументація в цій відповіді не витримує жодної критики. По-перше, Ви не економите бюджетні кошти, коли намагаєтеся зберегти податковий кредит з ПДВ, а ухиляєтеся від сплати ПДВ в бюджет! По-друге, Ви звертаєте мою увагу на те, що процедура закупівлі є допороговою. Але не зрозуміло, що саме Ви мали на увазі?! Порядок здійснення допорогових закупівель не дає Замовникам права дискримінувати учасників за їхнім статусом платника податків. Також попереджаю, що, в разі недотримання норм Конституції України та Наказу №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», я маю намір звернутися до суду з позовом про визнання електронної закупівлі недійсною та відшкодування мені втраченого прибутку та судових витрат.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 вересня 2018 00:01
Причина: змінений текс Вимоги
Номер вимоги: UA-2018-08-29-000574-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3074123826
Дата подання: 03 вересня 2018 00:02
Вимога про усунення порушень
Шановний Замовник! На мою попередню Вимогу Ви дали наступну відповідь: «В зв’язку з ти, що Український гідрометеорологічний центр є платником податку на додану вартість (ПДВ) та для економії бюджетних коштів, а саме отримання права на податковий кредит, що дозволяє придбати більше товарів та послуг за кошти спеціального фонду та приводить до економії кошті загального фонду (фінансування з бюджету), перевага надається платникам ПДВ.» Заявляю, що я не задоволена такою відповіддю, а наведена Вами аргументація в цій відповіді не витримує жодної критики. Зокрема: Ви не економите бюджетні кошти, коли намагаєтеся зберегти податковий кредит з ПДВ, а ухиляєтеся від сплати ПДВ в бюджет! Порядок здійснення допорогових закупівель не дає Замовникам права дискримінувати учасників за їхнім статусом платника податків. Також попереджаю, що, в разі недотримання норм Конституції України та Наказу №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», я маю намір звернутися до суду з позовом про визнання електронної закупівлі недійсною та відшкодування мені втраченого прибутку та судових витрат.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2018 09:02
В процедурі закупівлі можуть приймати всі учасники які задовольняють вимогам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-08-29-000574-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 10 вересня 2018 13:02
Щодо порушення вимог законодавства
Шановний, Замовник.
ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» звертається до УКРАЇНСЬКОГО ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНОГО ЦЕНТРУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УкрГМЦ) із даною вимогою щодо дотримання вимог законодавства у сфері держаних закупівель, враховуючи наступне.
Згідно ч.7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» участь у закупівлі пов’язаних осіб не допускається.
Звертаємо увагу Замовника на наявність обставин, які свідчать про пов’язаність учасників, а саме: ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" є пов’язаною особою із Синюченко Артемом Михайловичем, про що свідчить наступне.
Одним із трьох засновників ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" є Синюченко Михайло Іванович, який зареєстрований за адресою: 02002, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ЛУНАЧАРСЬКОГО, будинок 1В, квартира 39. Вказана інформація може бути перевірена в ЄДРПОУ.
Учасник Синюченко Артемом Михайловичем згідно відомостей з ЄДРПОУ зареєстрований за адресою: 02002, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ЛУНАЧАРСЬКОГО, будинок 1В, квартира 39.
З наведеного вбачається, що Синюченко Михайло Іванович, який володіє часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ", та Синюченко Артемом Михайловичем зареєстровані за однією адресою.
Крім того Синюченко Артемом Михайловичем є сином Синюченко Михайла Івановича.
Враховуючи наведене, просимо врахувати вказану обставину під час оцінки пропозицій учасників та звернутися до відповідних контролюючих органів із повідомлення про наявність ознак правопорушення, передбаченого п. 4 ч. 2 ст. 6 та п. 1 ст. 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 вересня 2018 13:40
Пропозиція ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" відхилена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2018 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 41 798,00
UAH з ПДВ
32 845,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО" 41 040,00
UAH з ПДВ
33 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 37 481,94
UAH з ПДВ
34 995,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТФП" 38 712,00
UAH з ПДВ
36 600,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 40 588,00
UAH з ПДВ
36 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2018 12:25
Пропозиція оновлена.pdf
06 вересня 2018 15:49
Довідка з відомостями.pdf
06 вересня 2018 15:49
Статут(1).pdf
06 вересня 2018 15:49
протокол засновників(1).pdf
06 вересня 2018 15:49
ПДВ.pdf
06 вересня 2018 15:49
ВыпискаZETA.pdf
06 вересня 2018 15:49
витяг зета.pdf
06 вересня 2018 15:49
пропозиция.pdf

Публічні документи

03 вересня 2018 17:20
UA-2018-08-29-000574-b WWM.pdf

Публічні документи

04 вересня 2018 16:10
Цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2018 16:10
Установчі документи.pdf
04 вересня 2018 16:10
Копія Статуту Tfp z.pdf
04 вересня 2018 16:10
ДОГОВOР ПОСТАВКИ.pdf
04 вересня 2018 16:10
2018 II Витяг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ТФП"

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Відхилено 32 845,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 11:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО"
#40218897
Переможець 33 700,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 14:17

Документи

10 вересня 2018 11:42
Повідомлення

Документи

10 вересня 2018 14:17
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2018 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО"
#40218897
33 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2018 14:17
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
18 вересня 2018 10:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 33 700,00
UAH з ПДВ