Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво артезіанської свердловини в с. Солодка Балка з облаштуванням водогону для підключення сіл Солодка Балка та Ільченково Токмацького району
Очікувана вартість
3 358 316,40 UAH
UA-2018-08-29-000572-b f13e5801685d410cb0c3b07b56de8a4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Батова

+380612390134
+380612390201
dgkh@zoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33836176
Вебсайт: http://www.zoda.gov.ua
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборный, 164
Контактна особа: Валентина Батова
+380612390134, +380612390201
dgkh@zoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2018 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2018 15:00
Початок аукціону: 17 вересня 2018 15:43
Початок аукціону: 17 вересня 2018 15:43
Очікувана вартість: 3 358 316,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 791,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16791.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво артезіанської свердловини в с. Солодка Балка з облаштуванням водогону для підключення сіл Солодка Балка та Ільченково Токмацького району

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво артезіанської свердловини в с. Солодка Балка з облаштуванням водогону для підключення сіл Солодка Балка та Ільченково Токмацького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови оплати: 30%
60 днів: 30%
30 днів: 15%
10 днів: 0%
29 серпня 2018 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2018 16:53
Солодка Балка.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-29-000572-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:36259541
Дата подання: 25 вересня 2018 17:37
Вимога про усунення порушення
Вих. №25-09-ск від 25.09.2018р. Тендерному комітету
Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації


ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Замовником торгів Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (надалі за текстом – Замовник), 29 серпня 2018 року було розпочато процедуру закупівлі: відкриті торги на закупівлю робіт «Будівництво артезіанської свердловини в с. Солодка Балка з облаштуванням водогону для підключення сіл Солодка Балка та Ільченкове Токмацького району» код ДК 021-2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів), ідентифікатор закупівлі – UA-2018-08-29-000572-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації Замовника подало тендерну пропозицію та пакет документів у форматі, що вимагався Замовником.
Після оголошення результатів процедури закупівлі було оприлюднено результати Закупівлі та оприлюднено документи, що були подані учасниками.
Згідно опублікованого Протоколу№55 засідання тендерного комітету з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької облдержадміністрації від 19.09.2018 року (надалі – протокол) пунктом 8 визначено, обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата, які ніби то свідчать про невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» не може погодитися з даним протоколом та обгрунтуванням відхилення пропозиції його як учасника і вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Товариством в повному обсязі згідно вимог Замовника було надано пакет документів шляхом завантаження їх на електронний майданчик в системі публічних закупівель PROZORRO у відповідності до оголошення про проведення закупівлі та виконано вимоги Замовника в частині надання підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що підтверджується наступним:
1. Згідно Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Замовником чітко вимагалося від учасників надання заповненої довідки у формі, викладені у Таблиці 6 Додатку 5 до тендерної документації, у якій має бути наведена інформація про виконаний договір з аналогічних видів робіт. Для підтвердження цієї інформації надати копію договору та актів виконаних робіт за ним, завірених підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її використання). При наданні вищезазначених документів, Учасник може не наводити відомості, які можуть становити комерційну таємницю. Таблиця 6 Додатку 5 до тендерної документації містить форму заповнення довідки та роз’яснення, що «До довідки додається копія договору, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її використання), копії актів виконаних робіт КБ-2 та довідки КБ-3, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці.
ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» виконало вимогу Замовника з дотриманням умов тендерної документації, та надало копії двох аналогічних договорів та копії Актів КБ-2 та КБ-3, що свідчить про належне підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
А тому, твердження Замовника в протоколі №55 про ненадання до довідки про виконання аналогічного договору №5-КБ/2 про закупівлю будівельних робіт за бюджетні кошти укладеного від 31.08.2016 року: - протоколу погодження договірної ціни; - календарного плану виконання робіт, - видаткових накладних (рахунки фактури) і сертифікати на придбані матеріали є упередженим та необ’єктивним, оскільки вимагалось надання копії договору та Актів виконаних робіт КБ-2 та КБ-3, що підтверджують факт виконання аналогічного договору, крім того Замовником було роз’яснено, що при наданні вищезазначених документів, Учасник може не надавати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
Також Замовник зазначає, що до Договору №5-КБ/2 про закупівлю будівельних робіт за бюджетні кошти укладеного від 31.08.2016 року, відсутні копії довідок КБ-3, актів виконаних робіт форми КБ-2, що підтверджують обсяг виконання робіт у розмірі 2 214 003,76 грн., визначений у довідці про виконання аналогічного договору (надалі – довідка), що є також не вірним та необґрунтованим, оскільки дана вартість відноситься до іншого зазначеного Договору підряду №31 укладеного 21.07.2017 року, та підтверджено Актами КБ-2 та КБ-3, що в свою чергу підтверджує невірне обґрунтування відхилення пропозиції.
2. Замовник в обґрунтування відхилення пропозиції також зазначає, що до довідки про виконання аналогічного договору підряду №31 укладеного від 21.07.2017, кандидатом не надано – локальні кошторисні розрахунки до договірної ціни.
З даним обґрунтуванням ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» не може погодитися, оскільки виконало вимогу замовника в частині надання копії договору та актів виконаних робіт КБ-2 та КБ-3, що в повні мірі підтверджують факт виконання аналогічного договору.
3. Що стосується обґрунтування відхилення пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ», тим, що відсутня пояснювальна записка до договірної ціни, вважаємо, що її відсутність є малозначною помилкою технічного характеру, що не є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, оскільки за результатами торгів, ціна аукціону зменшується і кошторисна документація готується в новій редакції та надається Замовнику в тому числі і перед укладанням договору, а тому вважаємо, що Замовник має упереджене відношення до нас як учасника та не мав відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ».
Всі зазначені документи на які йде посилання у вимозі є у системі «Prozorro».
З урахуванням вищевикладеного, з метою дотримання прав ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, дотриманням принципів здійснення закупівель та чинного законодавства України, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
1. Переглянути та змінити рішення тендерного комітету з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької облдержадміністрації від 19.09.2018 року, що викладено в протоколі №55 та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» такою, що відповідає умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною пропозицією.
2. Визначити переможцем учасника процедури закупівлі ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ».

Директор ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» М.В. Лимар
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2018 14:43
Тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької облдержадміністрації розглянуто вашу вимогу від 25.09.2018 № 25-09 про перегляд та зміну рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ», у зв’язку з чим повідомляємо наступне.
На виконання вимог тендерної документації, а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати заповнену довідка у формі, викладеній у Таблиці 6 Додатку 5 до тендерної документації, у якій має бути наведена інформація про виконаний договір з аналогічних видів робіт. Для підтвердження цієї інформації надати копію договору та актів виконаних робіт за ним, завірених підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її використання).При наданні вищезазначених документів, Учасник може не наводити відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ»надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яка містить інформацію про виконання двох договорів від 31.08.2016 № 5-КБ/2 та від 21.07.2017 № 31, зі змінами внесеними додатковою угодою від 16.11.2017), а також копії вищевказаних договорів.
Стосовно невідповідності договору від 31.08.2016 № 5-КБ/2, умовам тендерної документації пояснюємо.
Відповідно до п. 14.1. договору, невід’ємними частинами договору є:
протокол погодження договірної ціни;
календарний план виконання робіт;
зведені і локальні кошториси на виконання робіт;
відомість ресурсів;
видаткові накладні (рахунки фактури) і сертифікати на придбані матеріали.
Але в складі вашої тендерної пропозиції відсутній протокол погодження договірної ціни,календарний план виконання робіт,видаткові накладні (рахунки фактури) і сертифікати на придбані матеріали.
Відповідно до п. 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початкута закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбаченихдоговором підряду.
Стосовно невідповідності договору від 21.07.2017 № 31, умовам тендерної документації пояснюємо.
Відповідно до п. 17.7. договору, невід’ємними частинами договору є:
протокол погодження договірної ціни;
календарний графік виконання робіт;
договірна ціна з локальними кошторисними розрахунками;
В складі вашої тендерної пропозиції відсутні локальні кошторисні розрахунки до договірної ціни.
В разі віднесення вищевказаних даних до складу відомостей, які можуть становити комерційну таємницю, вам необхідно було повідомити про це Замовника в письмовому вигляді, при подачі тендерної пропозиції.
В п.1 Протоколу № 55 невірно вказано номер договору по якому відсутні копії актів виконаних робіт форми КБ-2 та довідок КБ-3, що підтверджують обсяг виконаних робіт за договором від 21.07.2017 № 31 у сумі 2 214 003,76 грн.
За договором від 31.08.2016 № 5-КБ/2 надано акти виконаних робіт форми КБ-2 на суму 1 390 986,74 грн., довідок КБ-3 не надано.
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ до тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена:
- договірною ціною;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- пояснювальною запискою;
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 № 2);
- підтверджуючим розрахунком для визначення показників загальновиробничих та адміністративних витрат згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»;
- розрахунком додаткових витрат при виконаннi будiвельних робiт у літній (зимовий) перiод (у разі їх включення до договірної ціни).
У складі пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» відсутня пояснювальна записка.
Відповідно до абз. 10 п. 6 розділу ІІІ до тендерної документації: «Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, зазначеним у цьому пункті та Додатку 2 до цієї тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації».
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» не відповідає умовам тендерної документації, отже рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» не може бути змінене.
Номер вимоги: UA-2018-08-29-000572-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:36259541
Дата подання: 28 вересня 2018 10:54
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вих. №28-09-ск від 28.09.2018р. Тендерному комітету
Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації


ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Замовником торгів Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (надалі за текстом – Замовник), 29 серпня 2018 року було розпочато процедуру закупівлі: відкриті торги на закупівлю робіт «Будівництво артезіанської свердловини в с. Солодка Балка з облаштуванням водогону для підключення сіл Солодка Балка та Ільченкове Токмацького району» код ДК 021-2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів), ідентифікатор закупівлі – UA-2018-08-29-000572-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» виявило бажання взяти участь у процедурі закупівлі та згідно тендерної документації Замовника подало тендерну пропозицію та пакет документів у повному обсязі у відповідності до вимог Замовником.
Після оголошення результатів конкурсу (аукціону) було оприлюднено ТОВ «ПМК-21» переможцем, що викладено в протоколі №56 засідання тендерного комітету з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької облдержадміністрації від 19.09.2018 року (надалі – протокол), а також оприлюднено документи, що були подані переможцем конкурсу та іншими учасниками.
ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» не може погодитися з даним протоколом та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та законні інтереси, у зв’язку з чим користуючись своїми законними правами, подає дану вимогу про скасування неправомірного рішення Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПМК-21» (надалі за текстом – ТОВ «ПМК-21») та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником процедури закупівлі.
Ретельно вивчивши представлену тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» дійшло висновку, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПМК-21» не підтвердило свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також не надало документального підтвердження своєї відповідності встановленим Замовником у тендерній документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПМК-21», які полягають у наступному:

1. Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник повинен розмістити(завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи, передбачені цією тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження в сканованому вигляді в форматі pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip)з:
1)інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (таблиці 1 та 2 Додатку 1 до тендерної документації).
Додатком 1 до тендерної документації Таблиця 1 визначено кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, а саме надання довідок про підтвердження:
- наявності обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

На виконання вимоги ч.1 Розділу ІІІ та Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасником ТОВ «ПМК-21» було надано довідку про наявність матеріально-технічної бази (вих.№165 від 12.09.2018р.), в якій відсутня спеціальна бурова техніка, яка б забезпечила виконання робіт з буріння свердловини та відповідне обладнання для виконання такого роду робіт. В наданій інформації про субпідрядні організації, яких планується залучати до виконання робіт (вих.№176 від 12.09.2018р.), ТОВ «ПМК-21» зазначено перелік робіт, які буде виконувати субпідрядна організація ТОВ «БУД МЕРЕЖА» (надалі за текстом – субпідрядник), однак не надано підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника. Із наданої вищезазначеної інформації вбачається відсутність обладнання та матеріально-технічної бази у ТОВ «ПМК-21».

На виконання вимоги ч.1 Розділу ІІІ та Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, про надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ «ПМК-21» надало довідку (вих.№166 від 12.09.2018 року), в якій зазначили про наявність трьох працівників, а саме: директора Панфілова Тимофія Юрійовича, головного інженера Дегтярьова Ігоря Васильовича, головного бухгалтера Калінчук Наталію Василівну, з поясненням, що у зв’язку із складною фінансово-економічною ситуацією в Україні та з оптимізації власних витрат, ТОВ наймає висококваліфікованих робітників тальки на період дії договору на виконання ремонтно-будівельних робіт, що підтверджує відсутність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід або їх залучення для виконання такого роду робіт.

На виконання вимоги ч.1 Розділу ІІІ та Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасником ТОВ «ПМК-21» було надано Довідку про виконання аналогічного договору (вих. № 167 від 12.09.2018 р.) в якій зазначено договірну ціну та обсяг коштів за виконані на об’єкті роботи з порушенням вимог Замовника, а саме необхідності зазначення саме в тисячах гривень.
Крім того, в підтвердження виконання аналогічного договору зазначеного в Довідці не надано в повному обсязі підписаний сторонами Акт приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2017 року (Примірна форма №КБ-2в) до договору підряду в капітальному будівництві №8-17 від 19.07.2017 року, що унеможливлює підтвердження фактичного обсягу виконання робіт у розмірі, що визначений у довідці про виконання аналогічного договору.

2. Відповідно до ч.6 Розділу ІІІ тендерної документації, інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена:
- договірною ціною;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- пояснювальною запискою;
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 № 2);
- підтверджуючим розрахунком для визначення показників загальновиробничих та адміністративних витрат згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»;
- розрахунком додаткових витрат при виконаннi будiвельних робiт у літній (зимовий) перiод (у разі їх включення до договірної ціни).

В порушення вимог ч.6 Розділу ІІІ тендерної документації, ТОВ «ПМК-21» не було надано проекту календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 № 2).
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «ПМК-21» не відповідає наведеним вище умовам тендерної документації, у зв’язку з чим вона мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ», як учасник процедури закупівлі робіт «Будівництво артезіанської свердловини в с. Солодка Балка з облаштуванням водогону для підключення сіл Солодка Балка та Ільченкове Токмацького району» код ДК 021-2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів), вважає, що під час кваліфікації учасників Замовником було порушено принципи здійснення закупівель в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та здійснено порушення чинного законодавства під час відхилення першого учасника ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» пропозиція якого є найбільш економічно вигідною та визначення переможцем ТОВ «ПМК-21», тендерна пропозиція якого мала бути відхилена у відповідності до вимог Закону.
Таким чином, рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ», а також визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПМК-21» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником, порушують права ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель, а також інші права та законні інтереси ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ».
З урахуванням вищевикладеного, дотриманням принципів здійснення закупівель та чинного законодавства України, ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» вимагає:

1. Усунути Замовником порушення процедури закупівлі робіт «Будівництво артезіанської свердловини в с. Солодка Балка з облаштуванням водогону для підключення сіл Солодка Балка та Ільченкове Токмацького району» код ДК 021-2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів), шляхом перегляду та повторної оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ПМК-21» на предмет її невідповідності умовам тендерної документації.
2. Скасувати рішення Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПМК-21» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПМК-21».

Директор ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» М.В. Лимар
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2018 13:34
Тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької облдержадміністрації розглянуто вашу вимогу від 28.09.2018 № 28-09-ск про перегляд та зміну рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПМК-21», у зв’язку з чим повідомляємо наступне.
1. На Ваші вимоги:
«На виконання вимоги ч.1 Розділу ІІІ та Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасником ТОВ «ПМК-21» було надано довідку про наявність матеріально-технічної бази (вих.№165 від 12.09.2018р.), в якій відсутня спеціальна бурова техніка, яка б забезпечила виконання робіт з буріння свердловини та відповідне обладнання для виконання такого роду робіт. В наданій інформації про субпідрядні організації, яких планується залучати до виконання робіт (вих.№176 від 12.09.2018р.), ТОВ «ПМК-21» зазначено перелік робіт, які буде виконувати субпідрядна організація ТОВ «БУД МЕРЕЖА» (надалі за текстом – субпідрядник), однак не надано підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника. Із наданої вищезазначеної інформації вбачається відсутність обладнання та матеріально-технічної бази у ТОВ «ПМК-21».
На виконання вимоги ч.1 Розділу ІІІ та Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, про надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ «ПМК-21» надало довідку (вих.№166 від 12.09.2018 року), в якій зазначили про наявність трьох працівників, а саме: директора Панфілова Тимофія Юрійовича, головного інженера Дегтярьова Ігоря Васильовича, головного бухгалтера Калінчук Наталію Василівну, з поясненням, що у зв’язку із складною фінансово-економічною ситуацією в Україні та з оптимізації власних витрат, ТОВ наймає висококваліфікованих робітників тільки на період дії договору на виконання ремонтно-будівельних робіт, що підтверджує відсутність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід або їх залучення для виконання такого роду робіт.», повідомляємо, що тендерною документацією Замовника не передбачена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності субпідрядників встановленим критеріям, відповідно до ст. 16 Закону, тому відхилення за вказаними Вами причинами не є доцільним.
Зауваження «На виконання вимоги ч.1 Розділу ІІІ та Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасником ТОВ «ПМК-21» було надано Довідку про виконання аналогічного договору (вих. № 167 від 12.09.2018 р.) в якій зазначено договірну ціну та обсяг коштів за виконані на об’єкті роботи з порушенням вимог Замовника, а саме необхідності зазначення саме в тисячах гривень.» вважаємо несуттєвою помилкою, тому що на зміст пропозиції Учасника це не впливає,
На зауваження «Крім того, в підтвердження виконання аналогічного договору зазначеного в Довідці не надано в повному обсязі підписаний сторонами Акт приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2017 року (Примірна форма №КБ-2в) до договору підряду в капітальному будівництві №8-17 від 19.07.2017 року, що унеможливлює підтвердження фактичного обсягу виконання робіт у розмірі, що визначений у довідці про виконання аналогічного договору.» повідомляємо, що Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької ОДА виступає Замовником у договорі № 8-17 від 19.07.2017 та має другий примірник всіх документів по зазначеному договору, тому відхилення за цією причиною не є доцільним.
2. На зауваження «В порушення вимог ч.6 Розділу ІІІ тендерної документації, ТОВ «ПМК-21» не було надано проекту календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 № 2).» повідомляємо, що у пропозиції ТОВ «ПМК-21» надано проект календарного графіку. Зазначений документ знаходиться у файлі «10 Проект Договору.pdf».
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «ПМК-21» відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для скасування рішення стосовно визначення переможцем процедури закупівлі
ТОВ «ПМК-21».

Документи подані скаржником

25 вересня 2018 17:36
Вимога

Документи подані скаржником

28 вересня 2018 10:54
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2018 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ПМК-21" 3 356 992,80
UAH з ПДВ
3 323 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 326 100 Документи
ТОВ "ПРОЕКТ-ЕКО-БУД" 3 340 876,03
UAH з ПДВ
3 340 876,03
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 338 613.22 Документи
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ 3 325 905,18
UAH з ПДВ
3 309 112,85
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 316 378.99 Документи

Публічні документи

13 вересня 2018 14:26
Електронний підпис
13 вересня 2018 14:20
17700_ПМК_21_Гарантiя_12_09_18.rar
13 вересня 2018 14:20
14 Копії Статуту.pdf
13 вересня 2018 14:20
14 Дозвіл.pdf
13 вересня 2018 14:20
13.1 Ліцензія з додатком.pdf
13 вересня 2018 14:20
10 Проект Договору.pdf

Публічні документи

13 вересня 2018 15:04
Електронний підпис
13 вересня 2018 14:59
20,2 Кошторис 2.pdf
13 вересня 2018 14:59
20,1 Кошторис 1.pdf
13 вересня 2018 14:59
19 Про захист довкілля.pdf
13 вересня 2018 14:59
18 Про субпідрядників.pdf
13 вересня 2018 14:59
17 Ліцензія.pdf
13 вересня 2018 14:59
15 Лист-згода.pdf
13 вересня 2018 14:59
14 Проект договору.pdf
13 вересня 2018 14:59
13 Технічні вимоги.pdf
13 вересня 2018 14:59
12 Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2018 14:59
9 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 вересня 2018 14:59
6 Дозвіл.pdf
13 вересня 2018 14:59
5 Реквізити.pdf
13 вересня 2018 14:59
4 Статут.pdf
13 вересня 2018 14:59
3.1 Аналогічний договір.pdf
13 вересня 2018 14:59
2 Персонал ПЕБ.pdf
13 вересня 2018 14:59
1 Обладнання та МТБ.pdf

Публічні документи

14 вересня 2018 14:04
Електронний підпис
14 вересня 2018 14:03
Банківська гарантія.rar
14 вересня 2018 14:03
4. Копія Статуту.pdf
14 вересня 2018 14:03
15. Ліцензія.pdf
14 вересня 2018 14:03
12. Проект Договору.pdf
14 вересня 2018 14:02
8. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПМК-21"

ТОВ "ПРОЕКТ-ЕКО-БУД"

ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ
#36259541
Відхилено 3 309 112,85
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 14:13
ТОВ "ПМК-21"
#35980070
Переможець 3 323 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 15:43

Документи

19 вересня 2018 14:13
Електронний підпис
19 вересня 2018 14:09
Протокол № 55.pdf
18 вересня 2018 11:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 вересня 2018 15:43
Електронний підпис
19 вересня 2018 15:42
Протокол № 56.pdf
19 вересня 2018 14:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2018 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПМК-21"
#35980070
3 323 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2018 15:43
Електронний підпис
19 вересня 2018 15:42
Протокол № 56.pdf
19 вересня 2018 14:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:44
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 15:41
Додаткова угода № 3 від 30.07.2019.pdf зміни до договору
30 липня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 11:47
Додаткова угода № 2 до дог. 40-18.tif зміни до договору
10 червня 2019 11:46
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 15:12
Д.у. №1.pdf зміни до договору
18 квітня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 14:28
Договір 40-18.pdf укладений
10 жовтня 2018 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 7 звіту про результати проведення процедури закупівлі викласти у наступній редакції: "7. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 25 грудня 2019".
Номер договору про закупівлю: 40-18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 40-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди № 1
Номер договору про закупівлю: 40-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 40-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 2 від 10.06.2019
Номер договору про закупівлю: 40-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 40-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди № 3 від 30.07.2019
Номер договору про закупівлю: 40-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 40-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди № 3 від 30.07.2019
Номер договору про закупівлю: 40-18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 40-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди № 3 від 30.07.2019
Номер договору про закупівлю: 40-18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 40-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2018 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 323 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 553 833,33 UAH)