Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво Татарбунарського групового водопроводу в Одеській області 1 черга. Майданчики під водонапірні башти біля с. Глибоке та біля с. Борисівка Татарбунарського району Одеської області»
Очікувана вартість
18 659 698,60 UAH
UA-2018-08-29-000530-b 1abc8eb90b184a40b070da36f1f3c2c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бузіян Георгій Дмитрович

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Бузіян Георгій Дмитрович
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2018 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2018 00:00
Початок аукціону: 14 вересня 2018 14:14
Очікувана вартість: 18 659 698,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 186 596,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 93298 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво Татарбунарського групового водопроводу в Одеській області 1 черга. Майданчики під водонапірні башти біля с. Глибоке та біля с. Борисівка Татарбунарського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, Майданчики під водонапірні башти біля с. Глибоке та біля с. Борисівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2018 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2018 16:39
Додаток 6.doc
29 серпня 2018 16:39
Додаток 5.doc
29 серпня 2018 16:39
Додаток 4.doc
29 серпня 2018 16:39
Додаток 3.doc
29 серпня 2018 16:39
Додаток 2.doc
29 серпня 2018 16:39
Додаток 1.doc
29 серпня 2018 16:39
Тендерна документація.doc
29 серпня 2018 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2018 16:39
Додаток 6.doc
29 серпня 2018 16:27
Додаток 6.doc
29 серпня 2018 16:39
Додаток 5.doc
29 серпня 2018 16:27
Додаток 5.doc
29 серпня 2018 16:39
Додаток 4.doc
29 серпня 2018 16:27
Додаток 4.doc
29 серпня 2018 16:39
Додаток 3.doc
29 серпня 2018 16:27
Додаток 3.doc
29 серпня 2018 16:39
Додаток 2.doc
29 серпня 2018 16:27
Додаток 2.doc
29 серпня 2018 16:39
Додаток 1.doc
29 серпня 2018 16:27
Додаток 1.doc
29 серпня 2018 16:39
Тендерна документація.doc
29 серпня 2018 16:27
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо класу наслідків
Дата подання: 31 серпня 2018 15:17
Дата відповіді: 04 вересня 2018 10:29
Просимо повідомити до якого касу наслідків відностись обєкт будівництва, що є предметом закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Відповідно до експертного звіту об’єкт будівництва має клас наслідків (відповідальності) – СС2.
Про машини і мехінізми
Дата подання: 31 серпня 2018 15:20
Дата відповіді: 04 вересня 2018 10:31
Відповідно до форми 3 додатку 2 тендерної документації учасник має зазначити найменування машин, механізмів, транспортних засобів за ІІ розділом підсумкової відомості ресурсів. Водночас у додатку № 6 документації не вбачається такої відповіді. Можливо не уважно розглянули означений документ. Просимо повідоми на якій сторінці Додотку № 6 ми можемо побачити підсумкову відомість ресурсів з метою належного заповнення запропанованої Вами форми № 3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ затвердженої тендерної документації до ціни тендерної пропозиції саме учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ в тому числі й підсумкову відомість ресурсів. Таким чином, під час підготовки документа за формою №3 згідно додатку №2 тендерної документації учасник наводить інформацію у відповідності до підготовленого ним підсумкової відомості ресурсів.
Право користування
Дата подання: 31 серпня 2018 15:23
Дата відповіді: 04 вересня 2018 10:32
Форма 3 додатку 2 тендерної документаії не пердбачає можливості залучення техніки на умовах лізігу, безкоштовного коритсування тощо. Чи може учасник зазначати таке майно у разі наяності у таблиці щодо машин і механізмів, які будуть використовуватись, чи не буде це підставою для відхилення?
Відповідь: В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку за формою 3 до додатку №2 до тендерної документації, а саме: довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт згідно додатку №6 тендерної документації з урахуванням того, що зазначена техніка, машини, механізми є орендованою чи власною. Крім того, у випадку, якщо учасник користуватиметься залученими (орендованими) будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник до зазначеної довідки повинен додати чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми.
Про бухоблік
Дата подання: 31 серпня 2018 15:51
Дата відповіді: 04 вересня 2018 10:32
Згідно з п. 4.7. розділу І додатку 2 Тендерної документації необхідно надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітній період з відміткою (квитанція) про прийняття органу Держкомстату . Надайте, будь-ласка, розяснення терміну "останній звітній період". Ми маємо надати за рік або півріччя або квартал. Різні документи мають різні строки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною другою статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що фінансова звітність підприємства (крім бюджетних установ, представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності та суб’єктів малого підприємництва, визнаних такими відповідно до чинного законодавства) включає: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів. Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року).
застосування ДБН
Дата подання: 31 серпня 2018 16:16
Дата відповіді: 04 вересня 2018 10:33
Поясніть яким чином слід офрмлювати Додаток 4 до договору - Проект виконання робіт згідно ДБН А.3.1-5-2016, яий має надаватись в складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції
Відповідь: Проект виконання робіт учасники оформлюють у відповідності до ДБН А.3.1-5-2016.
Про фінансування робіт
Дата подання: 31 серпня 2018 16:20
Дата відповіді: 04 вересня 2018 10:34
Документацією вимогається надання план фінансування робіт. Враховуючи, що фінансування буде відбуватись за рахунок, мабудь, місцевого бюджету, розпорядником коштів я віідповідній частині для закупівлі уієї є Замовник, то ми, як є учасники не моємо можливості знати яким чином буде здійснюватись фінансування. Підсумовуючи зазначене просимо поянити яким чином ми, як учасники, можимо дотриматись вимог щодо складання плану фінансування або надайте, у разі можливості таку інформацію з метою створення відповідного документа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В складі тендерної пропозиції повинно бути надано план фінансування робіт (помісячний), який готується учасником виходячи з матеріально – технічної бази, залучених працівників в тому числі згідно календарного графіку виконання робіт. Графік фінансування повинен відповідати ціні тендерної пропозиції.
забезпечення виконання договору
Дата подання: 03 вересня 2018 09:59
Дата відповіді: 04 вересня 2018 10:35
Відповідно до п. 3 Розділу 3 документації учасник має надати забезпечення виконання договору, аде відповідно до п. 5 Розділу 6 забезепечення виконання договору не вимагається. У звязку з означеним просимо надати пояснення виявленої суперечності
Відповідь: Шановний учасник, наголошуємо, що вимогами затвердженої тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція повинна супроводжуватися забезпеченням тендерної пропозиції. Затверджена тендерна документація зазначає, що забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається про, що свідчить пункт 6 розділу VI.
про підписи
Дата подання: 03 вересня 2018 10:09
Дата відповіді: 04 вересня 2018 10:36
Відповідно до вимог документації при зміни машин і механізмінів має бути надане обгрунтування. Просимо пояснити ким воно має бути складене (власний працівник учасника, незалежний спеціаліст, кошторисник тощо) і за чиїм підписом має бути надо до складу тендерної пропозиції
Відповідь: Під час підготовки тендерної пропозиції учасник вивчає встановлені вимоги тендерної документації та додатки до неї. Чи буде залучати під час підготовки свої тендерної пропозиції учасник власних працівників, незалежних спеціалістів, кошторисників тощо чи ні, вирішує виключно керівник підприємства. Всі документи, які містяться в складі тендерної пропозиції підписує уповноважена особа учасника.
щодо тендерноъ пропозиції
Дата подання: 03 вересня 2018 15:49
Дата відповіді: 04 вересня 2018 10:36
У формі "Тендерна пропозиція" (додаток 1 до ТД) визначено, що учасники повинні зазначити інформацію, про банк в якому обслуговується і яким видана банківська гарантія. Просимо надати розяснення, у разі якщо, учасник обслуговується в декількох банках, чи необхідно ззаначати реквізити всіх банків, в яких обслуговується учасник в формі "Тендерна пропозизія? чи необхідно лише визначти реквізити банку, яким видана банківська гарантія ????????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу на те, що в формі «Тендерна пропозиція» щодо реквізитів банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО), у якому обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія зазначає інформацію про банківську установу, якою видана банківська гарантія. Оскільки до тендерної пропозиції надається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії (1 шт) тому, учасник наводить інформацію виключно по фінансовій установі, яка видала гарантію.
щодо надання документів
Дата подання: 03 вересня 2018 15:53
Дата відповіді: 04 вересня 2018 10:39
Згідно з п. 4.7. розділу І додатку 2 Тендерної документації необхідно надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітній період з відміткою (квитанція) про прийняття органу Держкомстату. Чи буде вважатись помилкою, якщо учасник надасть завірену учасником електронну квитанцію ?
Відповідь: В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітній період з відміткою (квитанція) про прийняття органу Держкомстату. Учасник має право надати засвідчену учасником електронну квитанцію та це не буде підставою для відхилення пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2018 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24 18 655 791,52
UAH з ПДВ
18 655 791,52
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" 18 659 696,00
UAH з ПДВ
18 659 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2018 13:19
Довідка Недогон
19 вересня 2018 13:19
Довідка Гуторов
19 вересня 2018 13:19
Довідка ДФС
19 вересня 2018 13:19
Лист конкуренція
19 вересня 2018 13:19
Лист ЄДР
13 вересня 2018 18:49
Електронний підпис
13 вересня 2018 18:43
Технічна частина.rar

Публічні документи

13 вересня 2018 15:40
Електронний підпис
13 вересня 2018 15:38
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24

ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24
#04715664
Переможець 18 655 791,52
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 12:58

Документи

19 вересня 2018 12:58
Електронний підпис
19 вересня 2018 12:56
Протокол розгляду
14 вересня 2018 14:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2018 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24
#04715664
18 655 791,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2018 12:58
Електронний підпис
19 вересня 2018 12:56
Протокол розгляду
14 вересня 2018 14:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:03
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 14:44
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 14:36
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 12:15
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 12:11
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 17:13
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 жовтня 2018 17:11
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 10:30
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
18 жовтня 2018 10:22
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 16:10
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2018 16:06
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2018 17:16
Договір укладений
01 жовтня 2018 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести наступні зміни: Внести зміни в Договорі в пункті 12.6. та викласти його в наступній редакції: До виконання основних робіт Генпідрядник приступає після проведення відповідних підготовчих заходів і робіт та після отримання авансу у розмірі 30%, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» п.1 підпункту 3) на строк не більше трьох місяців: робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації , капітального ремонту та технічного переоснащення , придбання основних засобів і житла, але не пізніше 31.12.2018р та листа Держводагентства України від 26.07.2018 р № 4408/12/11-18. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - План фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни в Договорі в пункті 2.1. та викласти його в наступній редакції: Генпідрядник зобов’язується виконати роботи до 31 грудня 2018 року. Початок робіт, зазначених у п. 1.2. Договору визначається календарним графіком виконання робіт (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору, але не раніше 7 (семи) днів з дня виконання Замовником зобов’язань щодо: - передачі проектної документації; - передачі дозвільної документації; - надання будівельного майданчика та/або фронту робіт.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутності повного фінансування у 2018 року на виконання робіт по об’єкту «Будівництво Татарбунарського групового водопроводу в Одеської області 1 черга. Майданчики під водонапірні башти біля с. Глибоке та біля с. Борисівка Татарбунарського району Одеської області», Сторони дійшли згоди на внесення змін в Договорі в пункті 11,2. та викласти його в наступній редакції: Замовник зобов'язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з будівництва, доручених для виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п.3.1. цього Договору, яка уточнюється по фактичних витратах та графіка виконання робіт (додаток №2), графік фінансування робіт (додаток №3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Сума фінансування на 2018 рік - 17 587 000 грн., на 2019 рік – 1 068 791 грн 52 коп. Внести зміни в Договорі в пункті 18,2. та викласти його в наступній редакції: Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2019 року, але в будь якому разі до повного виконання зобов’язань за цим Договором.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутності повного фінансування у 2018 року на виконання робіт по об’єкту «Будівництво Татарбунарського групового водопроводу в Одеської області 1 черга. Майданчики під водонапірні башти біля с. Глибоке та біля с. Борисівка Татарбунарського району Одеської області», Сторони дійшли згоди на внесення змін в Договорі в пункті 11,2. та викласти його в наступній редакції: Замовник зобов'язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з будівництва, доручених для виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п.3.1. цього Договору, яка уточнюється по фактичних витратах та графіка виконання робіт (додаток №2), графік фінансування робіт (додаток №3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Сума фінансування на 2018 рік - 17 635 743 грн. 36 коп., на 2019 рік – 1 020 048, грн 16 коп. Внести зміни в Договорі в пункті 18,2. та викласти його в наступній редакції: Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2019 року, але в будь якому разі до повного виконання зобов’язань за цим Договором. Початок та закінчення робіт визначені в зміненому графіку виконання робіт та графіку фінансування робіт, які і є невід’ємними частинами до Договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю додаткову угоду про наступне: На підставі Наказу Держводагентства України від 25.10.2019 року № 248-ос Сторони вирішили внести зміни до Договору та виклавши в новій редакції Преамбулу і Реквізити та підписи сторін
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю додаткову угоду про наступне: У зв’язку з планом заходів з першочергового забезпечення сільських населених пунктів централізованим водопостачанням на 2020 рік, затвердженим наказом Держводагентства від 04.03.2020р №178, внести зміни в Договорі в пункті 21.2, 21.3. та викласти в наступній редакції: Замовник зобов'язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з будівництва, доручених для виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п.3.1. цього Договору, яка уточнюється по фактичних витратах та графіка виконання робіт (додаток №2), графіка фінансування робіт (додаток №3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Сума фінансування на 2020 рік складає - 1019, 958 16 тис. грн. Ця Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами і діє до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 530, 651-654 Цивільного кодексу України, статті 188 та 321 Господарського кодексу України та керуючись п. 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» й згідно розділу 17 та пункту 18.2 Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів № 18 від 01 жовтня 2018 року Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду про наступне: У зв’язку з планом заходів з першочергового забезпечення сільських населених пунктів централізованим водопостачанням на 2020 рік, затвердженим наказом Держводагенства від 04.03.2020р №178, внести зміни до Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів № 18 від 01 жовтня 2018 року (надалі по тексту «Договір») та викласти пункт 11.2 в наступній редакції: «Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з будівництва, доручених для виконання Генеральному підряднику на підставі договірної ціни, згідно п. 3.1 Договору, яка уточнюється по фактичних витратах та графіка виконання робіт (додаток №2 до Договору), графіка фінансування робіт (додаток №3 до Договору) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.». Пункт 3.1 розділу 3 Договору викласти в наступній редакції: «п. 3.1 Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 18655,79152 тис. грн. (Вісімнадцять мільйонів шістсот п’ятдесят п’ять тисяч сімсот дев’яносто одна грн. 52 коп.), у тому числі ПДВ 3109,298,59 тис. грн. (Три мільйона сто дев’ять тисяч двісті дев’яносто вісім грн. 59 коп.). Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Фінансування на 2018 рік складає 17635,74336 тис. грн. (Сімнадцять мільйонів шістсот тридцять п’ять тисяч сімсот сорок три грн. 36 коп.), у тому числі ПДВ 2939,29056 тис. грн. (Два мільйона дев’ятсот тридцять дев’ять тисяч двісті дев’яносто грн. 56 коп.); фінансування на 2019 рік відсутнє (0,00 грн.); фінансування на 2020 рік склад 1020,04816 тис. грн. (Один мільйон двадцять тисяч сорок вісім грн. 16 коп.) у тому числі ПДВ 170,00803 тис. грн. (Сто сімдесят тисяч вісім грн. 03 коп.)». Викласти пункту 18.2 розділу 18 Договору в наступній редакції: «п. 18.2 Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 31.12.2020 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по договору». Викласти Додаток №2 та Додаток №3 до Договору в новій редакції, який додається до цієї додаткової угоди. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України умови цієї додаткової угоди до Договору застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до її укладення, починаючи з 01 жовтня 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 655 791,52
UAH (в тому числі ПДВ 3 109 298,58 UAH)