«Будівництво критого басейну 12,6х6,15 м та 4 ванні кімнати з перехідною галереєю для санаторної школи-інтернату I-III ступеня для дітей, хворих на сколіоз, у м. Сокалі Львівської області" (Коригування).
Очікувана вартість
10 255 000,00 UAH
UA-2018-08-28-001886-a e3a37fb8c6854c7990653066a7b0ed39
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження замовника: 79000, Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа замовника: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 14 вересня 2018 14:23
Очікувана вартість: 10 255 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво критого басейну 12,6х6,15 м та 4 ванні кімнати з перехідною галереєю для санаторної школи-інтернату I-III ступеня для дітей, хворих на сколіоз, у м. Сокалі Львівської області" (Коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Сокаль , м. Сокаль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 серпня 2018 16:57
Електронний цифровий підпис
28 серпня 2018 16:56
Додаток 3.docx
28 серпня 2018 16:56
Додаток 4.docx
28 серпня 2018 16:56
Додаток 2.docx
28 серпня 2018 16:56
сканирование0002.pdf
28 серпня 2018 16:56
ТД.doc
28 серпня 2018 16:56
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-23-000005 ● a3ef64ceaab447478d97a4a998c368fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-11-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-11-23 17:16:07
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

21.11.2018 № 268

Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 21.11.2018 № 268

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-08-28-001886-a 28.08.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


В.о. директора Департаменту контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-06 17:45:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва критого басейну 12,6 х 6,15 м та 4 ванних кімнат з перехідною галереєю для санаторної школи-інтернату I-III ступеня для дітей, хворих на сколіоз, у м. Сокалі Львівської області" (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-28-001886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ "Містторгбуд" переможцем торгів, зважаючи що у складі його тендерної пропозиції не надано документ, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, як це вимагає пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-11 10:45:43

Відповідь на запит про надання пояснень

Згідно Вашого запиту у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Містторгбуд" не надано документ, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, як це вимагає пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Згідно пункту 1 Розділу III Тендерної документації:
"Тендерна пропозиція повинна складатися з:
1. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше);
- у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копіями сторінок (1, 2, 3 та прописка) паспорту громадянина (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю). "


Хочемо зазначити на виконання вищезазначеного пункту учасник надав документ в складі пропозиції, а саме: Наказ №1 від 31.08.2018 про прийняття Паламаря Василя Йосиповича на посаду директора. Він знаходиться в завантаженому файлі під назвою "1 Документ " розміщеному
13 вер. 14:52.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 грудня 2018 ● Кінцевий строк оскарження: 05 січня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації, 23948842, Україна, м. Львів, вул. Чайковського, 17
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Будівництво критого басейну 12,6х6,15 м та 4 ванні кімнати з перехідною галереєю для санаторної школи-інтернату I-III ступеня для дітей, хворих на сколіоз, у м. Сокалі Львівської області" (Коригування)., 10255000UAH, 45200000-9, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: e3a37fb8c6854c7990653066a7b0ed39, 2018-08-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 23 листопада 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2018 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; тендерна документація, зміни та роз'яснення до неї; тендерна пропозиція учасника ТОВ "Містторгбуд" (ЄДРПОУ 41249418); протоколи тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.10.2018 № 10, пояснення від 12.12.2018, отримані від замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель (далі – пояснення). За результатами аукціону ціна пропозиції ТОВ "Містторгбуд" є найнижчою. Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене замовником 18.09.2018 в електронній системі закупівель, за результатом розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації замовника, переможцем торгів визнано ТОВ "Містторгбуд". При цьому, Держаудитслужба встановила, що тендерна пропозиція ТОВ "Містторгбуд" не відповідає умовам тендерної документації замовника. А саме: не підтверджено повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та не надано інформацію щодо антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "Містторгбуд" не відповідає умовам тендерної документації замовника та відповідно до вимог п. 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягала відхиленню., 14 грудня 2018
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що замовником на порушення вимог п. 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не відхилена тендерна пропозиція ТОВ "Містторгбуд", як така що не відповідала умовам тендерної документації замовника. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-02-04-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

04.02.2019 Львів № 21


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 р. № 2939-ХІІ, абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631 , пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 04.02.2018 по 18.02.2019 перевірку закупівлі ID: UA-2018-08-28-001886-а, в Управлінні капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації.
2. Призначити відповідальних за проведення перевірки – головних державних аудиторів відділу контролю у сфері закупівель Винницького В.З. та Ширу Т.Є.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Р.КРОЛЯК

2019-02-04 12:58:56


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2018 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МІСТТОРГБУД 10 070 755,33
UAH з ПДВ
10 070 755,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРМ-ХАУС" 10 227 125,08
UAH з ПДВ
10 227 125,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2018 14:52
77.imd
13 вересня 2018 14:52
6 Документ Розрахунки.pdf
13 вересня 2018 14:52
2 Документ.pdf
13 вересня 2018 14:52
1 Документ.pdf

Публічні документи

13 вересня 2018 17:47
3 АРМ ХАУС.imd
13 вересня 2018 17:47
папка 3-compressed.pdf
13 вересня 2018 17:47
папка 2-compressed.pdf
13 вересня 2018 17:47
папка 1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МІСТТОРГБУД
#41249418
Переможець 10 070 755,33
UAH з ПДВ
18 вересня 2018 16:47

Документи

18 вересня 2018 16:47
sign.p7s
18 вересня 2018 16:46
Намір укласти договір.pdf
14 вересня 2018 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2018 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МІСТТОРГБУД
#41249418
10 070 755,33
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2018 16:47
sign.p7s
18 вересня 2018 16:46
Намір укласти договір.pdf
14 вересня 2018 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 жовтня 2018 16:08
договір 10.zip укладений
05 жовтня 2018 15:53
sign.p7s зміни до договору
02 квітня 2019 15:05
дод.уг.1 до дог.10.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: перенесення юридичних зобов’язань зареєстрованих в органі казначейської служби на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку