Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво критого басейну 12,6х6,15 м та 4 ванні кімнати з перехідною галереєю для санаторної школи-інтернату I-III ступеня для дітей, хворих на сколіоз, у м. Сокалі Львівської області" (Коригування).
Очікувана вартість
10 255 000,00 UAH
UA-2018-08-28-001886-a e3a37fb8c6854c7990653066a7b0ed39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломія Пилип

+380965882727 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2018 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 14 вересня 2018 14:23
Очікувана вартість: 10 255 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51275 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво критого басейну 12,6х6,15 м та 4 ванні кімнати з перехідною галереєю для санаторної школи-інтернату I-III ступеня для дітей, хворих на сколіоз, у м. Сокалі Львівської області" (Коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Сокаль , м. Сокаль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2018 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2018 16:56
Додаток 3.docx
28 серпня 2018 16:56
Додаток 4.docx
28 серпня 2018 16:56
Додаток 2.docx
28 серпня 2018 16:56
сканирование0002.pdf
28 серпня 2018 16:56
ТД.doc
28 серпня 2018 16:56
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-23-000005 ● a3ef64ceaab447478d97a4a998c368fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2018 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

21.11.2018 № 268

Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 21.11.2018 № 268

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-08-28-001886-a 28.08.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


В.о. директора Департаменту контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-06 17:45:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва критого басейну 12,6 х 6,15 м та 4 ванних кімнат з перехідною галереєю для санаторної школи-інтернату I-III ступеня для дітей, хворих на сколіоз, у м. Сокалі Львівської області" (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-28-001886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ "Містторгбуд" переможцем торгів, зважаючи що у складі його тендерної пропозиції не надано документ, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, як це вимагає пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-11 10:45:43

Відповідь на запит про надання пояснень

Згідно Вашого запиту у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Містторгбуд" не надано документ, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, як це вимагає пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Згідно пункту 1 Розділу III Тендерної документації:
"Тендерна пропозиція повинна складатися з:
1. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше);
- у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копіями сторінок (1, 2, 3 та прописка) паспорту громадянина (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю). "


Хочемо зазначити на виконання вищезазначеного пункту учасник надав документ в складі пропозиції, а саме: Наказ №1 від 31.08.2018 про прийняття Паламаря Василя Йосиповича на посаду директора. Він знаходиться в завантаженому файлі під назвою "1 Документ " розміщеному
13 вер. 14:52.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 05 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-02-04-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

04.02.2019 Львів № 21


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 р. № 2939-ХІІ, абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631 , пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 04.02.2018 по 18.02.2019 перевірку закупівлі ID: UA-2018-08-28-001886-а, в Управлінні капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації.
2. Призначити відповідальних за проведення перевірки – головних державних аудиторів відділу контролю у сфері закупівель Винницького В.З. та Ширу Т.Є.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Р.КРОЛЯК

2019-02-04 12:58:56


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2018 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МІСТТОРГБУД 10 070 755,33
UAH з ПДВ
10 070 755,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРМ-ХАУС" 10 227 125,08
UAH з ПДВ
10 227 125,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2018 14:52
77.imd
13 вересня 2018 14:52
6 Документ Розрахунки.pdf
13 вересня 2018 14:52
2 Документ.pdf
13 вересня 2018 14:52
1 Документ.pdf

Публічні документи

13 вересня 2018 17:47
3 АРМ ХАУС.imd
13 вересня 2018 17:47
папка 3-compressed.pdf
13 вересня 2018 17:47
папка 2-compressed.pdf
13 вересня 2018 17:47
папка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МІСТТОРГБУД

ТОВ "АРМ-ХАУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МІСТТОРГБУД
#41249418
Переможець 10 070 755,33
UAH з ПДВ
18 вересня 2018 16:47

Документи

18 вересня 2018 16:47
Електронний підпис
14 вересня 2018 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2018 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МІСТТОРГБУД
#41249418
10 070 755,33
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2018 16:47
Електронний підпис
14 вересня 2018 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 17:28
договір розірвання.pdf укладений
18 лютого 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 18:45
дод.уг.1.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 18:44
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2019 15:05
дод.уг.1 до дог.10.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2018 16:08
договір 10.zip укладений
05 жовтня 2018 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенесення юридичних зобов’язань зареєстрованих в органі казначейської служби на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення договірної ціни на 2019 рік відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 518 623,87
UAH (в тому числі ПДВ 419 770,64 UAH)
Причини розірвання договору: п.1 ст.ст. 615,653,654 ЦК України