Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Соломія Пилип +380965882727 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2018 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2018 14:23 |
Очікувана вартість: | 10 255 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 51275 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2018 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2018 16:56 |
Додаток 3.docx | |
28 серпня 2018 16:56 |
Додаток 4.docx | |
28 серпня 2018 16:56 |
Додаток 2.docx | |
28 серпня 2018 16:56 |
сканирование0002.pdf | |
28 серпня 2018 16:56 |
ТД.doc | |
28 серпня 2018 16:56 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-11-23-000005 ● a3ef64ceaab447478d97a4a998c368fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2018 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.11.2018 № 268
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 21.11.2018 № 268
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-08-28-001886-a 28.08.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. директора Департаменту контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-06 17:45:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва критого басейну 12,6 х 6,15 м та 4 ванних кімнат з перехідною галереєю для санаторної школи-інтернату I-III ступеня для дітей, хворих на сколіоз, у м. Сокалі Львівської області" (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-28-001886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ "Містторгбуд" переможцем торгів, зважаючи що у складі його тендерної пропозиції не надано документ, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, як це вимагає пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-12-11 10:45:43
Відповідь на запит про надання пояснень
Згідно Вашого запиту у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Містторгбуд" не надано документ, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, як це вимагає пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Згідно пункту 1 Розділу III Тендерної документації:
"Тендерна пропозиція повинна складатися з:
1. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше);
- у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копіями сторінок (1, 2, 3 та прописка) паспорту громадянина (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю). "
Хочемо зазначити на виконання вищезазначеного пункту учасник надав документ в складі пропозиції, а саме: Наказ №1 від 31.08.2018 про прийняття Паламаря Василя Йосиповича на посаду директора. Він знаходиться в завантаженому файлі під назвою "1 Документ " розміщеному
13 вер. 14:52.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-02-04-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.02.2019 Львів № 21
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 р. № 2939-ХІІ, абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631 , пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 04.02.2018 по 18.02.2019 перевірку закупівлі ID: UA-2018-08-28-001886-а, в Управлінні капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації.
2. Призначити відповідальних за проведення перевірки – головних державних аудиторів відділу контролю у сфері закупівель Винницького В.З. та Ширу Т.Є.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Р.КРОЛЯК
2019-02-04 12:58:56
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МІСТТОРГБУД #41249418 |
Переможець |
10 070 755,33
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2018 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 17:28
|
договір розірвання.pdf | укладений |
18 лютого 2020 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2019 18:45
|
дод.уг.1.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 18:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2019 15:05
|
дод.уг.1 до дог.10.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2019 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2018 16:08
|
договір 10.zip | укладений |
05 жовтня 2018 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перенесення юридичних зобов’язань зареєстрованих в органі казначейської служби на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення договірної ціни на 2019 рік відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |