Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до картриджів
Очікувана вартість
11 800,00 UAH
UA-2018-08-28-001091-a b2a09375724740dcb6817c6fd36513c6
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мішаков Олег Володимирович

+380442399372 vsr@meteo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УКРАЇНСЬКИЙ ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УкрГМЦ)
Код ЄДРПОУ: 25836018
Вебсайт: http://meteo.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Золотоворітська, 6, корпус В
Контактна особа: Мішаков Олег Володимирович
+380442399372
vsr@meteo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2018 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2018 14:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2018 14:01
Початок аукціону: 11 вересня 2018 15:55
Очікувана вартість: 11 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками з уточнення технічних питань щодо предмета закупівлі : Малиш Анатолій Романович тел. (044) 239-93-23 При визначенні переможця перевага буде надана платникам ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
186 шт
Запасні частини до картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Золотоворітська, 6, корпус В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018  —  25 вересня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" Світлана Яцина
Дата подання: 03 вересня 2018 16:35
Світлана Яцина, я тримаю за Вас кулачки! Удачі у судді!
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-28-001091-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3074123826
Дата подання: 28 серпня 2018 22:58
Вимога про усунення дискримінаційної заяви
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
Світлана Яцина
sv-tender@ukr.net
+380956811518
До
УКРАЇНСЬКИЙ ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УкрГМЦ) Код ЄДРПОУ: 25836018
Вимога.
З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
На мою думку та згідно Конституції України і Порядку здійснення допороговuх закупівель, замовник, заявляючи, що: «При визначені переможця буде надана перевага платникам податку на додану вартість.» - порушує фундаментальні принципи Конституції України і правила здійснення допорогових закупівель.
Стаття 42 Конституції України – «Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом.
Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом.
Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.».
1. Конституція затверджує, що не допускаються неправомірне обмеження конкуренції..
2. Згідно п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вважаю, що Замовником на час оголошення закупівлі вже порушено принципи: недискримінація учасників та ст. 42 Конституції України.
Вимагаю усунення дискримінаційної заяви, де «При визначені переможця буде надана перевага платникам податку на додану вартість.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2018 16:27
В зв’язку з ти, що Український гідрометеорологічний центр є платником податку на додану вартість (ПДВ) та для економії бюджетних коштів, а саме отримання права на податковий кредит, перевага надається платникам ПДВ. Також звертаємо увагу, що дана процедура є допороговою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-08-28-001091-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3074123826
Дата подання: 29 серпня 2018 21:35
Вимога про усунення дискримінаційної умови
Шановний Замовник! На мою попередню Вимогу Ви дали наступну відповідь: «В зв’язку з тим, що Український гідрометеорологічний центр є платником податку на додану вартість (ПДВ) та для економії бюджетних коштів, а саме отримання права на податковий кредит, перевага надається платникам ПДВ. Також звертаємо увагу, що дана процедура є допороговою.» Заявляю, що я не задоволена такою відповіддю, а наведена Вами аргументація в цій відповіді не витримує жодної критики. По-перше, Ви не економите бюджетні кошти, коли намагаєтеся зберегти податковий кредит з ПДВ, а ухиляєтеся від сплати ПДВ в бюджет! По-друге, Ви звертаєте мою увагу на те, що процедура закупівлі є допороговою. Але не зрозуміло, що саме Ви мали на увазі?! Порядок здійснення допорогових закупівель не дає Замовникам права дискримінувати учасників за їхнім статусом платника податків. Також попереджаю, що, в разі недотримання норм Конституції України та Наказу №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», я маю намір звернутися до суду з позовом про визнання електронної закупівлі недійсною та відшкодування мені втраченого прибутку та судових витрат.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2018 10:26
Ми нікому не забороняємо брати участь у торгах.
Брати чи не брати участь у процедурі закупівель це виключно Ваше право.
Переможцем буде визначений той учасник, пропозиція якого буде найбільш відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі та ціновим критеріям.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2018 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОФОРТ" 6 150,68
UAH з ПДВ
5 498,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 6 366,00
UAH з ПДВ
5 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2018 16:34
інформаційна довідка.pdf
07 вересня 2018 16:34
сертификация_С_2017.pdf
07 вересня 2018 16:34
ofort.zip
07 вересня 2018 16:34
Довідка .pdf

Публічні документи

05 вересня 2018 10:40
Витяг ЄДР.pdf
05 вересня 2018 10:40
Пропозиція_ТОВ_В.М.pdf
05 вересня 2018 10:40
Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2018 10:40
Витяг_з реестру_ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОФОРТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОФОРТ"
#13322685
Переможець 5 498,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2018 10:01

Документи

13 вересня 2018 10:01
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2018 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОФОРТ"
#13322685
5 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2018 10:01
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
27 вересня 2018 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 498,00
UAH з ПДВ