Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)
Очікувана вартість
50 340 000,00 UAH
UA-2018-08-28-000848-c 442f708ed2204435998f666a177941a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурнін Серій Васиьович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кiровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Сурнін Серій Васиьович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2018 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2018 20:00
Початок аукціону: 13 вересня 2018 11:10
Очікувана вартість: 50 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 251700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Будівельно-монтажні роботи за проектом "Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Будівельно-монтажні роботи за проектом "Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кiровоградська область, НОВЕ, вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2018 14:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2018 14:21
9.1 Додаток № 6 Арка вед.обсягів робіт.xls
28 серпня 2018 14:21
9. Тендерна Документація АРКА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо робіт зазначених у ліцензії
Дата подання: 29 серпня 2018 11:38
Дата відповіді: 31 серпня 2018 16:17
Просимо надати пояснення, чи обов'язково учасник у торгах (генпідрядник) повинен мати у ліцензії дозвіл на такі роботи або залучити субпідрядника на ці роботи: - будівництво залізничних та трамвайних колій; - будівництво доріг автомобільних; - будівництво мостових переходів, шляхопроводів, віадуків, переходів. Чи можливо долучити до виконання цих робіт субпідрядника з вищезазначених робіт, то в такому випадку комісія прийме таку пропозицію або відхилить її як невідповідну до вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації учасники, в своїх тендерних пропозиціях, повинні надати всі ліцензійні та дозвільні документи, які підтверджують можливість учасника виконати всі будівельно-монтажні роботи, які передбачені в Додатку № 6.
Також у разі якщо, Учасники, які мають намір прийняти участь у відкритих торгах, планують для виконання робіт по об'єкту закупівлі залучати субпідрядні організації, вони повинні виконати вимоги пункту 7 розділу 3 та Додатку № 4 тендерної документації.
Неспроможність подати учасником всі ліцензійні, дозвільні та інші документи (інформації, довідки), що вимагаються тендерною документацією, в своїй тендерній пропозиції, буде віднесена на ризик учасника.
Дані вимоги тендерної документації відповідають принципам здійснення закупівель, а саме "добросовісна конкуренція серед учасників" та "недискримінація учасників" (ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі").

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2018 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОНОС-ЛІДЕР" 50 330 000,00
UAH з ПДВ
50 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" 50 339 000,00
UAH з ПДВ
50 339 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2018 17:49
Електронний підпис
11 вересня 2018 17:40
10.2 Підписаний_Ліценкзія.pdf
11 вересня 2018 17:40
10.1 Kovalenko_1948-K-O эцп.pdf
11 вересня 2018 17:40
9.Відомість ресурсів.pdf
11 вересня 2018 17:40
8.Календарний графік.pdf
11 вересня 2018 17:40
6. Працівники.pdf
11 вересня 2018 17:40
5. Наявність досвіду.pdf
11 вересня 2018 17:40
4. Статут.pdf
11 вересня 2018 17:40
2. Дозвільні документи.pdf
11 вересня 2018 17:40
1. Листи.pdf

Публічні документи

11 вересня 2018 12:20
Електронний підпис
11 вересня 2018 12:16
часть2.pdf
11 вересня 2018 12:16
Часть1-.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОНОС-ЛІДЕР"

ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОНОС-ЛІДЕР"
#384360025
Переможець 50 330 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2018 17:11

Документи

17 вересня 2018 17:04
Електронний підпис
13 вересня 2018 11:32

код ЄДРПОУ 384360025 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2018 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРОНОС-ЛІДЕР"
#384360025
50 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2018 17:04
Електронний підпис
13 вересня 2018 11:32

код ЄДРПОУ 384360025 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:17
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 16:15
24.1 Дод. угода №11-32-18 від 25.11.2019.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 16:15
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 10:56
21.1 Дод. угода №8-32-18 від 22.05.2019.pdf зміни до договору
22 травня 2019 10:56
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 13:29
20.1 Дод. угода №7-32-18 від 03.05.2019.pdf зміни до договору
03 травня 2019 13:28
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2018 15:38
14.1 Дод. угода № 2.32-18 від 03 жовтня 2018 року.pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 15:38
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2018 15:36
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2018 15:30
12.1 Договір генпідряду № 32-18 від 03 жовтня 2018 року.pdf укладений
03 жовтня 2018 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 4.4
Номер договору про закупівлю: 32-18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виконання управлінням капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького функцій головного розпорядника коштів місцевого бюджету для забезпечення ефективного, результативного та цільового використання коштів бюджету міста по об’єкту та у зв’язку з необхідністю в строки закінчити виконання будівельно-монтажних робіт
Номер договору про закупівлю: 32-18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4.4. договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 32-18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 32-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/32-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2018 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 42 070 330,39
UAH (в тому числі ПДВ 7 011 721,73 UAH)