Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
22 700,00 UAH
UA-2018-08-28-000753-c 9ac6371f30b24ae681998a91d90c2fae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мішаков Олег Володимирович

+380442399372 vsr@meteo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УКРАЇНСЬКИЙ ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УкрГМЦ)
Код ЄДРПОУ: 25836018
Вебсайт: http://meteo.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Золотоворітська, 6, корпус В
Контактна особа: Мішаков Олег Володимирович
+380442399372
vsr@meteo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2018 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2018 13:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2018 13:51
Очікувана вартість: 22 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

При визначенні переможця перевага буде надана платникам ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ. Особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками з уточнення технічних питань щодо предмета закупівлі : Голіченко Олександр Валерійович тел. (044) 239-93-14.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Золотоворітська, 6, корпус В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018  —  25 вересня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-28-000753-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3074123826
Дата подання: 28 серпня 2018 23:00
Вимога про усунення дискримінаційної заяви
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
Світлана Яцина
sv-tender@ukr.net
+380956811518
До
УКРАЇНСЬКИЙ ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УкрГМЦ) Код ЄДРПОУ: 25836018
Вимога.
З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
На мою думку та згідно Конституції України і Порядку здійснення допороговuх закупівель, замовник, заявляючи, що: «При визначені переможця буде надана перевага платникам податку на додану вартість.» - порушує фундаментальні принципи Конституції України і правила здійснення допорогових закупівель.
Стаття 42 Конституції України – «Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом.
Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом.
Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.».
1. Конституція затверджує, що не допускаються неправомірне обмеження конкуренції..
2. Згідно п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вважаю, що Замовником на час оголошення закупівлі вже порушено принципи: недискримінація учасників та ст. 42 Конституції України.
Вимагаю усунення дискримінаційної заяви, де «При визначені переможця буде надана перевага платникам податку на додану вартість.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2018 16:27
В зв’язку з ти, що Український гідрометеорологічний центр є платником податку на додану вартість (ПДВ) та для економії бюджетних коштів, а саме отримання права на податковий кредит, перевага надається платникам ПДВ. Також звертаємо увагу, що дана процедура є допороговою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-08-28-000753-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3074123826
Дата подання: 29 серпня 2018 21:34
Вимога про усунення дискримінаційної умови
Шановний Замовник! На мою попередню Вимогу Ви дали наступну відповідь: «В зв’язку з тим, що Український гідрометеорологічний центр є платником податку на додану вартість (ПДВ) та для економії бюджетних коштів, а саме отримання права на податковий кредит, перевага надається платникам ПДВ. Також звертаємо увагу, що дана процедура є допороговою.» Заявляю, що я не задоволена такою відповіддю, а наведена Вами аргументація в цій відповіді не витримує жодної критики. По-перше, Ви не економите бюджетні кошти, коли намагаєтеся зберегти податковий кредит з ПДВ, а ухиляєтеся від сплати ПДВ в бюджет! По-друге, Ви звертаєте мою увагу на те, що процедура закупівлі є допороговою. Але не зрозуміло, що саме Ви мали на увазі?! Порядок здійснення допорогових закупівель не дає Замовникам права дискримінувати учасників за їхнім статусом платника податків. Також попереджаю, що, в разі недотримання норм Конституції України та Наказу №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», я маю намір звернутися до суду з позовом про визнання електронної закупівлі недійсною та відшкодування мені втраченого прибутку та судових витрат.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2018 12:27
Ми нікому не забороняємо брати участь у торгах.
Брати чи не брати участь у процедурі закупівель це виключно Ваше право.
Переможцем буде визначений той учасник, пропозиція якого буде найбільш відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі та ціновим критеріям.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2018 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 22 680,00
UAH з ПДВ
22 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2018 12:36
Лист_про_пiдпис.jpg
06 вересня 2018 12:36
iнфо_учасника.jpg
06 вересня 2018 12:36
цінова_22680.pdf
06 вересня 2018 12:36
документи ФОП Міщенко.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
Переможець 22 680,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 10:11

Документи

07 вересня 2018 10:11
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
22 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2018 10:11
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
13 вересня 2018 12:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 22 680,00
UAH з ПДВ