Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер у складі: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша"
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2018-08-28-000536-c 5aa25b71c58448ce90ea7e9b98043dbd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Демченко Валерій Антонович

380444246254 kplbikg19@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський професійний ліцей будівництва і комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03069699
Вебсайт: http://kplbikg.at.ua
Місцезнаходження: 03164, Україна , Київська обл., Київ, Клавдіївська, 21
Контактна особа: Демченко Валерій Антонович
380444246254
kplbikg19@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2018 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2018 12:00
Початок аукціону: 05 вересня 2018 11:53
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Персональний комп'ютер у складі: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Персональний комп'ютер у складі: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03164, Україна, місто Київ, Київ, Клавдіївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2018  —  12 вересня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не соответствие
Дата подання: 28 серпня 2018 14:44
Дата відповіді: 29 серпня 2018 16:24
Добрый день! 1. Просим пересмотреть вашу сумму бюджета или количество оборудования так как сумма не соответствует количеству. 2. Гарантия завышена так как производитель дает 12 мес.. Спасибо.
Відповідь: Доброго дня! Закупівля комп'ютерної техніки проходить відповідно до технічних вимог, затверджених Департаментом інформаційно - комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно його розпорядження №687 від 09.06.2017 р. та згідно кошторисних призначень на 2018 рік, доведених департаментом освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) .
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 28 серпня 2018 23:49
Дата відповіді: 29 серпня 2018 16:25
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, аналоги ми не розглядаємо. Так як технічні характеристики комп'ютерної техніки прописані в Додатку 1, які затверджені Департаментом інформаційно - комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно його розпорядження №687 від 09.06.2017 р.
Авторизация
Дата подання: 30 серпня 2018 14:41
Дата відповіді: 30 серпня 2018 16:14
Что означает "надати копію листа-авторизації" чего или кого, разъясните ?
Відповідь: Доброго дня! В Авторизаційному листі (оформляється на офіційному бланку) зазначається, хто є виробником комп'ютерів, якість обладнання, засвідчення сертифікатами відповідності, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, інші сертифікати та декларації від виробників, які долучаються до тендерної документації, крім того, вказуються технічні характеристики ПК у повному складі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2018 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 174 900,00
UAH з ПДВ
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЕДАК МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ 178 500,00
UAH з ПДВ
174 890,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Ганущак Валерія Іванівна 179 100,00
UAH з ПДВ
179 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2018 22:20
Електронний підпис
03 вересня 2018 22:19
iso 14001 hp.pdf
03 вересня 2018 22:19
iso 9001 hp.pdf
03 вересня 2018 22:19
технічна документація.pdf
03 вересня 2018 22:19
лист_авторизація.pdf
03 вересня 2018 22:19
копія витягу ПДВ.pdf
03 вересня 2018 22:19
наказ на директора.pdf
03 вересня 2018 22:19
протокол директора.pdf
03 вересня 2018 22:19
8094246_пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

04 вересня 2018 11:16
IMG_040902.pdf
04 вересня 2018 11:16
IMG_040901.pdf
04 вересня 2018 11:16
IMG_040903.pdf
04 вересня 2018 11:16
IMG_0002.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФЕДАК МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ

Фізична особа-підприємець Ганущак Валерія Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 174 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 14:55

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 43_компютер.pdf укладений
13 вересня 2018 13:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 174 000,00
UAH з ПДВ