Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво водопроводу від вул.І.Підкови до вул.Чорнівської в м. Чернівці (І черга) (коригування)
Очікувана вартість
5 226 008,00 UAH
UA-2018-08-27-001309-a e07db7376a5f4b08beb49130bbb6f2cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tendermbk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 23245721
Місцезнаходження: 58006, Україна , Чернівецька обл., м.Чернівці, вул. Б.Хмельницького, 64А
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tendermbk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2018 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2018 10:00
Початок аукціону: 19 вересня 2018 13:59
Очікувана вартість: 5 226 008,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26330 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво водопроводу від вул.І.Підкови до вул.Чорнівської в м. Чернівці (І черга) (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, від вул. І.Підкови до вул. Чорнівської
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2018 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2018 16:54
Схема.pdf
27 серпня 2018 16:54
Креслення.rar
27 серпня 2018 16:54
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 30 серпня 2018 14:41
Дата відповіді: 31 серпня 2018 09:59
Просимо вказати тип засувок Havle
Відповідь: Засувка коротка, діаметром 200мм. з обгумованим клином, клас герметичності - А.
Технічне завдання
Дата подання: 31 серпня 2018 14:30
Дата відповіді: 31 серпня 2018 15:24
Просимо вказати:1. висоту пожежних гідрантів Ду200, ДУ100 та матеріал. ,2.пожпідставка д200- прохідна чи непрохідна?
Відповідь: 1. Висота гідрантів 1 000 мм. 2. Пожпідставка - прохідна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2018 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Луцик Михайло Васильович 4 200 000,00
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельник 2020" 4 546 626,00
UAH з ПДВ
4 546 626,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ" 5 180 000,00
UAH з ПДВ
5 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2018 16:32
Scan10011_витяг.PDF
17 вересня 2018 16:32
Scan10010_паспорт.PDF
17 вересня 2018 16:32
Scan10009_код.PDF
17 вересня 2018 16:32
Scan10007_довідка.PDF
17 вересня 2018 16:32
Scan10006_довідка.PDF
17 вересня 2018 16:32
Scan10005_Довідка.PDF
17 вересня 2018 16:32
Scan10004__інформація.PDF
17 вересня 2018 16:32
гаран.лист1.PDF
17 вересня 2018 16:32
Scan10003_довідка.PDF
17 вересня 2018 16:32
Scan10002_довідка.PDF
17 вересня 2018 16:32
Scan10012субпідряд.PDF
17 вересня 2018 16:32
Scan10001_Довкілля.PDF

Публічні документи

18 вересня 2018 09:03
Електронний підпис

Публічні документи

25 вересня 2018 13:18
Тендерна пропозиція.PDF
25 вересня 2018 13:18
Локальний кошторис.PDF
25 вересня 2018 13:18
Договірна ціна.PDF
25 вересня 2018 13:18
Довідка_МВС.PDF
25 вересня 2018 13:18
Довідка ДФС.PDF
14 вересня 2018 17:43
Код.паспорт.PDF
14 вересня 2018 17:43
3.8.Довідка Про санкції.PDF
14 вересня 2018 17:43
3.3.-Ліцензія.PDF
14 вересня 2018 17:43
3.1.Довідка субпідряд.PDF
14 вересня 2018 17:43
2.Довідка ст-17.PDF
14 вересня 2018 17:43
1.Пропозиція.PDF
14 вересня 2018 17:43
1.3.-Досвід+Відгук.PDF
14 вересня 2018 17:43
1.2.Довідка працівники.PDF
14 вересня 2018 17:43
1.1.Довідка МТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Луцик Михайло Васильович

ТОВ "Будівельник 2020"

ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Луцик Михайло Васильович
#2407808854
Відхилено 4 200 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 10:07
ТОВ "Будівельник 2020"
#37978257
Рішення скасоване 4 546 626,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 10:12
ТОВ "Будівельник 2020"
#37978257
Відхилено 4 546 626,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 10:14
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ"
#39172006
Переможець 5 180 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 10:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

24 вересня 2018 10:07
Електронний підпис
19 вересня 2018 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 вересня 2018 10:10
Електронний підпис
24 вересня 2018 10:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 вересня 2018 10:14
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ" #39172006

№ рішення у справі

72/51-р/к

Дата рішення у справі

14.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/74-р/к

Дата рішення у справі

23.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

24 вересня 2018 10:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2018 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ"
#39172006
5 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2018 10:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:34
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 09:34
Додатковий договір 11.PDF зміни до договору
02 липня 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:57
Додатковий договір 10.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 09:25
Додатковий договір 9.PDF зміни до договору
14 серпня 2020 09:18
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 16:04
Додатковий договір 8.PDF зміни до договору
05 березня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 12:37
Додатковий договір 7.PDF зміни до договору
03 лютого 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 09:26
Додатковий договір 6.PDF зміни до договору
03 грудня 2019 09:23
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 11:00
Додатковий договір 5.PDF зміни до договору
30 серпня 2019 10:59
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 10:32
Додатковий договір 4.PDF зміни до договору
01 липня 2019 10:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:45
Додатковий договір 3.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 10:44
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2018 10:07
Додатковий договір 2.PDF зміни до договору
06 грудня 2018 10:07
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2018 10:43
Додатковий договір 1.PDF зміни до договору
22 листопада 2018 10:42
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2018 16:32
ДОГОВІР.PDF укладений
05 жовтня 2018 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині продорвження строку виконання робіт, а саме: до 01.07.2019р., а також продовження строку дії договору - до 31.12.2019р. Також внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2018р.
Номер договору про закупівлю: 98/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору підряду в частині зміни ліміту асигнувань на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 98/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору в частині ліміту асигнувань на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 98/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.5.1. Договору викладено в новій редакції в частині продовження строку виконання робіт - не пізніше 01 вересня 2019 року (включно).
Номер договору про закупівлю: 98/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині продовження строку виконання робіт, а саме: до 25.12.2019р.(включно). Також внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2019р.
Номер договору про закупівлю: 98/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №98/18 внесено зміни в частині продовження строку виконання робіт до 25 липня 2020 року (включно), а також в частині продовження строку дії договору - не пізніше 31 грудня 2020р.
Номер договору про закупівлю: 98/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №98/18 внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 98/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору 98/18 внесено зміни в Додаток 1 "Договірна ціна" виклавши його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 98/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у п.3.1, п.4.1 , п.5.1 договору №98/18 внесено зміни щодо ліміту асигнувань на 2020р., щодо авансового платежу та зміни строку виконання робіт до 20 жовтня 2020
Номер договору про закупівлю: 98/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк діїї договору продовжено до 31.12.2021р
Номер договору про закупівлю: 98/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору 98/18 внесено зміни у зв’язку із ліквідацією з 01.07.2021 року Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради згідно з пунктом 2.2. рішення Чернівецької міської ради VІІI скликання від 15.04.2021р. № 177 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради VІІI скликання від 25.03.2021 р. №132 «Про структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради», на підставі пункту 1.4. Положення про департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, затвердженого рішенням Чернівецької міської ради VIII скликання від 31.05.2021 №253, беручи до уваги компетенційне правонаступництво, внаслідок якого передано владні повноваження та функції від департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради до департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, керуючись ст. 512 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 98/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 659 916,00
UAH (в тому числі ПДВ 776 652,66 UAH)