Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування у гімназії № 191 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2018-08-27-001135-c 2e1e09f2223d434ba96aa76cfc093663
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080442920944 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080442920944
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2018 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 11:16
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування у гімназії № 191 Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, місто Київ, Київ, вул. Івана Миколайчука, 9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2018
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

5. Копія страхового полісу цивільно-правової відповідальності перед третіми особами.
Дата подання: 28 серпня 2018 01:44
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 12:53
Вкажіть будь ласка на яку норму закону ви посилаєтесь вимагаючи дану норму на етапі конкурсних торгів?
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни згідно з рішенням Антимонопольного комітету України № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р.
проектна документація
Дата подання: 28 серпня 2018 01:45
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 12:58
чи є розроблена та погоджена експертизою проектно-кошторисна документація, яка має бути надана переможцю для виконання робіт?
Відповідь: Доброго дня! Проектно-кошторисну документацію розробляє та погоджує Виконавець згідно Додатку 2 Тендерної документації.
про відповіді замовника
Дата подання: 28 серпня 2018 01:56
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 12:52
Шановний Замовнику, скажіть, а чи є сенс писати якісь питання чи скарги? звернули увагу на ваше "бажання" (судячи по тендерам, що опубліковані раніше) допомагати потенційним учасникам ефективно та економно витратити державні кошти. Чи можливо потенційний переможець вже визначений? І Ваші супервимоги виписані саме для нього? Виконуйте свою роботу, надавайте розяснення, це відкриті торги, і є закон, який треба виконувати! А по результатам вашої роботи, якщо буде така потреба, ми будемо звертатися до антимонопольного комітету за розясненям.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни згідно з рішенням Антимонопольного комітету України № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р.
Щодо досвіду з бюджетними установами
Дата подання: 31 серпня 2018 18:57
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 12:52
У додатку 1 пункті 3.1. Ви вимагаєте надати копії договорів з бюджетними установами за 2017-2018 роки, завірені Замовником робіт. Шановний замовнику, дана вимога є дискримінаційною та неправомірною одночасно з наступних причин, а саме: 1) згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може встановити один з таких критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічнОГО договорУ, тобто одного. Чому законодавець прописує одну вимогу, а Ви прописуєте іншу? Чому договори з бюджетними установами?2) стаття 16 вищезгаданого Закону не визначає суб'єкта, з яким має бути укладено аналогічний договір. Чому це робите Ви? Чим викликана вимога про бюджетні установи? На підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності (адже, приватні структури не можуть фінансуватись за бюджетний кошт)? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити договори лише з бюджетними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для бюджетних установ та установ, що фінансуються за приватний кошт? Невже є різниця між встановленням пожежної сигналізації в будівлях бюджетного фінансування, та встановленням пожежної сигналізації офісу приватної компанії? Отже, прописуючи таку вимогу, Ви автоматично залишаєте поза межами закупівлі учасників, які мають необхідне обладнання та працівників, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами. Просимо Вас не надавати відповідь про те, що встановлення сигналізації відбувається в школі, там діти і вони потребують підвищеної уваги та турботи. Людське життя є рівноцінним у будь-якій установі, тому дані послуги якісно повинні надаватись завжди не залежно від того, що це за установа та ким вона утримується, фінансується і т.п. Отже, враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО прибрати вимогу про 3 аналогічні договори з бюджетними установами та внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни згідно з рішенням Антимонопольного комітету України № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р.
Щодо свідоцтва про повірку робочого засобу вимірювальної техніки
Дата подання: 31 серпня 2018 19:01
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 12:52
копії свідоцтва Укрметртестандарт про повірку засобів вимірювальної техніки регулюється Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Цей Закон регулює відносини, що виникають в процесі провадження метрологічної діяльності. Згідно пункту 12 статті 1 Даного Закону: 12) метрологічна діяльність - діяльність, пов’язана із забезпеченням єдності вимірювань; а пункт 5 даної статті пояснює, що єдність вимірювань - стан вимірювань, за якого їх результати виражаються в одиницях вимірювання, визначених цим Законом, а характеристики похибок або невизначеності вимірювань відомі з певною ймовірністю і не виходять за встановлені границі. Отже, дія Даного Закону не поширюється на Замовника та учасників даної закупівлі, відповідна вимога, яку прописує Замовник є незаконною у контексті даної закупівлі. Також дане питання регулюється Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2016 № 193. Пункт 2 Розділу І даного Порядку зазначає: 2. Дія цього Порядку поширюється на: суб’єктів господарювання, які експлуатують, випускають з ремонту та видають напрокат ЗВТ; суб’єктів господарювання, які надають послуги з електро-, тепло-, газо-, водопостачання (далі - заявники); центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрологічного нагляду, та інші державні органи; наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Мінекономрозвитку та провадять метрологічну діяльність, і повірочні лабораторії. Отже, Замовник та Учасники не є суб’єктами господарювання, в розумінні даного Порядку. По-третє, послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей – проектування, монтаж та пуско-налагоджування здійснюється суб’єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСУНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійнии умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей – проектування, монтаж та пуско-налагоджування на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов’язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Тим паче, на законодавчому рівні не встановлено для учасників обов'язку отримувати будь-які інші (додаткові) документи, а тим паче, ще й такі, що ніякого відношення до послуг протипожежного призначення не мають.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни згідно з рішенням Антимонопольного комітету України № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р.
сертифікат штатного інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Дата подання: 31 серпня 2018 19:02
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 12:52
формулювання, яке прописує Замовник, а саме: у частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки – не існує. Відповідно надати такий документ учасники не можуть. ВИМАГАЄМО внести зміни
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни згідно з рішенням Антимонопольного комітету України № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р.
копії свідоцтва про проходження спеціального навчання виконавців робіт
Дата подання: 31 серпня 2018 19:03
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 12:51
згідно пункту 14 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Тобто такий працівник має бути в кількості однієї особи, а не менше двох, як прописує Замовник. По-друге, згідно пункту 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852: Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Таким чином кількість осіб, яку прописує Замовник, є неправомірною, оскільки не відповідає вимогам Ліцензійних умов. ВИМГАНАЄМО внести зміни і привети документацію у відповідність до чинного закондавства у сфері публічних закупівель
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни згідно з рішенням Антимонопольного комітету України № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р.
акти перевірки працездатності змонтованих систем АПС та оповіщення
Дата подання: 31 серпня 2018 19:06
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 12:51
Отримання актів, які вимагає Замовник регулюється Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Звертаємо увагу, що у даному Законі відсутні вимоги окремого прийняття в експлуатацію робіт протипожежного призначення виконаних об’єкті будівництва, а саме прийняття в експлуатацію систем протипожежного захисту та перевірки працездатності змонтованих систем АПС та оповіщення: - автоматичних систем пожежогасіння (водяного, пінного, аерозольного, газового, порошкового, локального застосування); - систем пожежної сигналізації; - систем оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей; - систем протидимного захисту; - систем передавання тривожних сповіщень; - протипожежних дверей, воріт, вікон, люків, клапанів (ліхтарів), завіс (екранів); - блискавкозахисту всіх видів будівель, споруд і промислових комунікацій; - пожежних кран-комплектів; - автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення. Слід зазначити, що таких вимог не встановлено і Кодексом цивільного захисту України. ТОму, внесіть зміни в ТД і приведіть її у відповідність до чинного законодавства про публічні закупівлі та Ліцензійних умов провадежння протипожежної діяльності
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни згідно з рішенням Антимонопольного комітету України № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р.
Щодо ліцензії на роботи незначного, середнього та високого ступеня ризику
Дата подання: 31 серпня 2018 19:07
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 12:51
сьогодні така ліцензія не видається.на сьогоднішній день для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги даної господарської діяльності, а саме: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Внесіть зміни до ТД!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни згідно з рішенням Антимонопольного комітету України № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р.
копію страхового полісу цивільно-правової відповідальності перед третіми особами.
Дата подання: 31 серпня 2018 19:08
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 12:51
по-перше, дане питання регулюється Законом України «Про страхування». Зокрема стаття 7 Даного Закону визначає види обов'язкового страхування і містить 47 позицій, жодна з яких не стосується сфери надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення. По-друге, також дане питання регулюється статтею 881 Цивільного кодексу України, а саме - страхування об'єкта будівництва: 1. Страхування об'єкта будівництва або комплексу робіт здійснюється підрядником або замовником відповідно до законодавства. Сторона, на яку покладається обов'язок щодо страхування, має надати другій стороні в порядку, встановленому договором, докази укладення нею договору страхування, включаючи відомості про страхувальника, розмір страхової суми та застраховані ризики. 2. Недоліки робіт або використовуваного для робіт матеріалу, допущені з вини підрядника (або субпідрядника), мають бути усунені підрядником за його рахунок. 3. Замовник має право з метою здійснення контролю та нагляду за будівництвом і прийняття від свого імені відповідних рішень укласти договір про надання такого виду послуг із спеціалізованою організацією або спеціалістом. У цьому разі в договорі будівельного підряду визначаються функції та повноваження такого спеціаліста. Але Замовник та Учасники даної закупівлі не є суб’єктами будівельної діяльності, відповідно дані норми не поширюють на них свою дію. дана вимога є дискримінаційною та суто вашим власним бажанням, а не обовязком на законодавчому рівні для учансиків! Внесіть зміни до ТД та приведіть її у відповідність до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни згідно з рішенням Антимонопольного комітету України № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-27-001135-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 06 вересня 2018 17:19
Скарга
Скарга на дії замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 вересня 2018 18:22
Рішення від 10.09.2018 № 9246 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 10 вересня 2018 18:22
Рішення від 26.09.2018 № 9941.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2018 18:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення Антимонопольного комітету України № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р до тендерної документації було внесено відповідні зміни, а саме: - п.п. 4.4 п. 4 розд. І ТД викладено в новій редакції; - п. 1 розд. IV ТД викладено в новій редакції; - п.п 1.4. п. 1 Таб. 1 Дод. 1. ТД видалено; - п.п 2.2. п. 2 Таб. 1 Дод. 1. ТД викладено в новій редакції; - п.п 2.2. п. 2. Таб. 1 Дод. 1 ТД викладено в новій редакції; - п.п. 3.1. п. 3 Таб. 1 Дод. 1 ТД викладено в новій редакції; - п.п. 3.2. п. 3 Таб 1 Дод. 1 ТД викладено в новій редакції; - п.п. 1 п. IV Дод. 2 ТД викладено в новій редакції; - п.п. 4 п. IV Дод. 2 ТД видалено; - п.п. 2.3. п. 2 Таб. 1 Дод. 1 викладено в новій редакції.
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2018 13:01
Номер скарги: UA-2018-08-27-001135-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 23 листопада 2018 18:35
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника, а саме щодо неправомірного відхилення пропозиції ПП "Охорона-004" та неправомірне визначення переможця ТОВ "Модус-Спецмонтаж", незаважаючи на велику кількість невідповідностей пропозиції ТОВ "Модус-Спецмонтаж" вимогам Тендерної пропозиції
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2018 17:26
рішення від 28.11.2018 № 12151 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2018 17:25
Рішення від 11.12.2018 № 12635.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2018 11:37

Документи подані скаржником

06 вересня 2018 17:19
Скарга від 06.09.2018.pdf
06 вересня 2018 17:19
Платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

23 листопада 2018 18:35
скарга 23.11.2018.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 849 846,28
UAH з ПДВ
665 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ" 745 059,55
UAH з ПДВ
667 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 10:52
Електронний підпис
12 жовтня 2018 17:56
Електронний підпис
12 жовтня 2018 17:54
Технічне.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Стаття 17.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Пропозиція.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Про працівників.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Повноваження оригінал.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Огляд.pdf
12 жовтня 2018 17:54
обладнання.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Медичні книжки.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Листи-згоди.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Кошторисні розрахунки.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Керівник робіт.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Інші документи.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Дозвільні документи.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Всі сертифікати.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Відгук.pdf
12 жовтня 2018 17:54
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

08 листопада 2018 14:56
Сертифікація 2018 VELLEZ.pdf
08 листопада 2018 14:47
Тендерна пропозиція 191.pdf
10 жовтня 2018 13:31
Електронний підпис
10 жовтня 2018 13:31
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 665 499,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 17:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"
#41723289
Переможець 667 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2018 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"
#41723289
667 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 грудня 2018 16:16
Коментар щодо відміни: У зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі