Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навантажувач типу ГСТм — 1000 в комплекті з люлькою або еквівалент
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2018-08-27-000150-b 1dd0ee39176a4e5696607abb1fde8969
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моностирська Олена

+380574355116 04399766@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОСКІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04399766
Місцезнаходження: 64340, Україна , Харківська обл., с. Оскіл, ВУЛИЦЯ СЛОБІДСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Моностирська Олена
+380574355116
04399766@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2018 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2018 13:00
Початок аукціону: 12 вересня 2018 12:44
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Навантажувач типу ГСТм — 1000 в комплекті з люлькою або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Навантажувач типу ГСТм — 1000 в комплекті з люлькою або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська обл., Ізюм, с. Оскіл, вул. Слобідська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34390000-7 — Приладдя до тракторів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2018 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2018 11:42
Т.Д навантажувач.docx
27 серпня 2018 11:42
Навантажувач.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-27-000150-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ 'ДІАПАЗОН', Код ЄДРПОУ:39346488
Дата подання: 14 вересня 2018 11:50
Оскарження несуттєвих відхилень у документації
Як було вказано у документації до тендеру, у кваліфікаційнфй частині згідно законодавства немає закріпленої норми щодо подання документації у форматі PDF (Portable Document Format)- що на нашу думку порушує законодавство України ст. 3 та ст 5 Закону України про Публічні Закапівлі та Закон України "Про електронні документи та електронний документообіг" , згідно законодавства документи подані з використанням факсиміле також мають право бути прийнятими.
2.Щодо сертифікації тендерної продукції -відповідає усім вимогам згідно законодавства, але виробник не проходив сертифікацію, так як сертифікація в Україні добровільна та необов’язкова. Також Товару немає у наказі Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28. У компанії наявні попередні Сертифікати, які нажаль втратили чинність, саме тому не були подані до тендерної документації.
3. Так як учасник є диллером та представником компанії-виробника, договір про що було подано до документації та кваліфікації, і у договорі та ехнічних документаціях булопрописано учасником гарантійний срок обслуговування, можемо ще раз наголовити що вся необхідно база для обслуговування у учасника ТОВ "ТД "ДІАПАЗОН" є і вона знаходится на спільній території піприємства виробника- ТОВ "ВЕЛЕС-АГРО ЛТД." у м.Одеса.
4. Також зауважимо, що за умов проведення тендеру та вимог законодавства усі заявки подані учасниками мають бути підписані електронним цифровим підписом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2018 12:39
Ваша вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету. Слід зауважити, що відповідно до п.1 Статті 23 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але ніяких звернень не надходило.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Якщо, Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканованих копій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації.
Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції копії документів, зміст яких розривається, документи не завірені відповідно до вимог самої тендерної документації.
Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат PDF (Portable Document Format).
Це ніяк не порушує ст. 3 та ст 5 Закону України про Публічні Закапівлі, так як програми для перегляду формату PDF (Portable Document Format) є у вільному та безкоштовному онлайн доступі.
Відповідно до п.12 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Довідку у довільній формі про наявність у учасника станції з гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Учасником не було надано такої довідки у складі своєї тендерної пропозиції .
Відповідно до п.10 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Сертифікат (або копія) відповідності.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав Сертифікат (або копія) відповідності.
Тому тендерном комітетом було прийнято рішення у відхиленні вашій вимогі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-08-27-000150-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ 'ДІАПАЗОН', Код ЄДРПОУ:39346488
Дата подання: 17 вересня 2018 14:47
Не надано відповыдь на оскарження
Як було вказано у документації до тендеру, у кваліфікаційнфй частині згідно законодавства немає закріпленої норми щодо подання документації у форматі PDF (Portable Document Format)- що на нашу думку порушує законодавство України ст. 3 та ст 5 Закону України про Публічні Закапівлі та Закон України "Про електронні документи та електронний документообіг" , згідно законодавства документи подані з використанням факсиміле також мають право бути прийнятими. Нажаль навіть формат PDF (Portable Document Format)- вільний для скачування у мережі не поширюється на можливості Сканера та програмного забезпечення до пристроїв, наявних на підприємстві.
На кожному з поданих документів є печатка та обов'язковий підпис відповідальної особи, що відповідає усім нормам закону.
2.Щодо сертифікації тендерної продукції -відповідає усім вимогам згідно законодавства, але виробник не проходив сертифікацію, так як сертифікація в Україні добровільна та необов’язкова. Також Товару немає у наказі Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28. У компанії наявні попередні Сертифікати, які нажаль втратили чинність, саме тому не були подані до тендерної документації.
3. Так як учасник є диллером та представником компанії-виробника, договір про що було подано до документації та кваліфікації, і у договорі та ехнічних документаціях булопрописано учасником гарантійний срок обслуговування, можемо ще раз наголовити що вся необхідно база для обслуговування у учасника ТОВ "ТД "ДІАПАЗОН" є і вона знаходится на спільній території піприємства виробника- ТОВ "ВЕЛЕС-АГРО ЛТД." у м.Одеса.
4. Також зауважимо, що за умов проведення тендеру та вимог законодавства усі заявки подані учасниками мають бути підписані електронним цифровим підписом.
Жодної відповіді на вищевказані питання надоно не було.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2018 16:45
Ваша вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету. Слід зауважити, що відповідно до п.1 Статті 23 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але ніяких звернень від учасника відповідно до тендерної документації не надходило, тому слід вважати, що учасникам все зрозуміло і ніяких запитань до даної тендерної документації не має.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Якщо, Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканованих копій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації.
Усі аркуші тендерної пропозиції з інформацією повинні містити підпис уповноваженої службової (посадової) особи Учасника процедури закупівлі та відбитки печатки (у разі наявності), крім оригіналів документів виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, незалежно від форми власності*.
Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції копії документів, зміст яких розривається, документи не завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Уважно переглянте нижче наведені документи:
- комунальне під-во.pdf ;
- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ2.pdf;
- Виписка оригінал.pdf;
- Виписка оригінал.pdf ;
- Проект договору3.pdf ;
- Проект договору 1.pdf ;
- ИНФО 1.pdf ;
- Статут оригинал.pdf .
Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат PDF (Portable Document Format).
Це ніяк не порушує ст. 3 та ст 5 Закону України про Публічні Закапівлі, так як програми для перегляду формату PDF (Portable Document Format) є у вільному та безкоштовному онлайн доступі.
Відповідно до п.12 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Довідку у довільній формі про наявність у учасника станції з гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Учасником не було надано такої довідки у складі своєї тендерної пропозиції !!! Довідка повинна містити інформацію про станції з гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Відповідно до п.10 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Сертифікат (або копія) відповідності.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав Сертифікат (або копія) відповідності. Довідки у довільній формі з поясненнями відсутності сертифікату теж не має.
Тому тендерном комітетом було прийнято рішення у відхиленні вашій вимогі.

Документи подані скаржником

14 вересня 2018 11:50
cert_ukr_gst2.jpg
14 вересня 2018 11:50
база і обладнання.jpeg
14 вересня 2018 11:50
cert_ukr_gst2.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2018 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ 'ДІАПАЗОН' 196 800,00
UAH з ПДВ
181 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Д ЛАЙТ" 213 000,00
UAH з ПДВ
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 217 800,00
UAH з ПДВ
212 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Техноторг" 220 432,00
UAH з ПДВ
215 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2018 09:22
Електронний підпис
11 вересня 2018 09:20
Електронний підпис
11 вересня 2018 09:19
комунальне під-во.pdf
11 вересня 2018 09:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ2.pdf
11 вересня 2018 09:19
Виписка оригінал.pdf
11 вересня 2018 09:19
Наказ Клітна оригінал.pdf
11 вересня 2018 09:19
Дилерский договор1.jpeg
11 вересня 2018 09:19
Довідка9.pdf
11 вересня 2018 09:19
Инфо2.pdf
11 вересня 2018 09:19
Довідка1.pdf
11 вересня 2018 09:19
Витяг 2016.pdf
11 вересня 2018 09:19
Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2018 09:19
Проект договору3.pdf
11 вересня 2018 09:19
Проект договору 1.pdf
11 вересня 2018 09:19
навісне 1.jpeg
11 вересня 2018 09:19
Св-во ПДВ орингінал.pdf
11 вересня 2018 09:19
ИНФО 1.pdf
11 вересня 2018 09:19
Довідка 4.pdf
11 вересня 2018 09:19
Довідка 2.pdf
11 вересня 2018 09:19
навісне 2.jpeg.jpeg
11 вересня 2018 09:19
Довідка 7.pdf
11 вересня 2018 09:19
гуляйполе.pdf
11 вересня 2018 09:19
Довідка 5.pdf
11 вересня 2018 09:19
Довідка 6.pdf
11 вересня 2018 09:19
Статут оригинал.pdf
11 вересня 2018 09:19
ГСТм - 1000.docx
11 вересня 2018 09:19
Технічне завдання.pdf
11 вересня 2018 09:19
відгук.pdf
11 вересня 2018 09:19
Аналогічні договори.jpeg
11 вересня 2018 09:19
Проект договору остання.pdf
11 вересня 2018 09:19
Протокол.jpg
11 вересня 2018 09:19
Довідка 8.pdf
11 вересня 2018 09:19
Довідка 3.pdf

Публічні документи

20 вересня 2018 09:14
Документи переможця..pdf
11 вересня 2018 10:07
Лист ст. 17 Закону.pdf
11 вересня 2018 10:07
Лист санкції..pdf
11 вересня 2018 10:07
Лист ліцензія..pdf
11 вересня 2018 10:07
Копія Статуту. Опис..pdf
11 вересня 2018 10:06
Проект договору..pdf
11 вересня 2018 10:06
Тендерна пропозиція..pdf
11 вересня 2018 10:06
Копія документів ПДВ.pdf
11 вересня 2018 10:06
Інформація про учасника.pdf

Публічні документи

11 вересня 2018 10:39
Електронний підпис
11 вересня 2018 10:37
Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2018 10:37
Технічна частина.pdf
11 вересня 2018 10:37
Проект договору.pdf
11 вересня 2018 10:37
ПОВНОВАЖЕННЯ на підпис.pdf
11 вересня 2018 10:37
Дилер Велес Агро.pdf
11 вересня 2018 10:37
Відгук Горянин.pdf
11 вересня 2018 10:37
витяг ПДВ копія.pdf

Публічні документи

11 вересня 2018 11:00
Статут.pdf
11 вересня 2018 11:00
Сертифікат дилера.jpg
11 вересня 2018 11:00
Пропозиція.pdf
11 вересня 2018 11:00
Проект договору.pdf
11 вересня 2018 11:00
Кваліфікаційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ 'ДІАПАЗОН'

ТОВ "Д ЛАЙТ"

ТОВ Укравтозапчастина

ТОВ "Техноторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ 'ДІАПАЗОН'
#39346488
Відхилено 181 950,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2018 10:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Д ЛАЙТ"
#38116375
Переможець 182 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 10:08

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ 'ДІАПАЗОН' #39346488

№ рішення у справі

60/18-р/к

Дата рішення у справі

08.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

19 вересня 2018 10:08
Електронний підпис
19 вересня 2018 10:07
Протокол.docx
14 вересня 2018 10:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2018 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Д ЛАЙТ"
#38116375
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2018 10:08
Електронний підпис
19 вересня 2018 10:07
Протокол.docx
14 вересня 2018 10:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 11:12
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 08:44
Договір навантажувач (1).pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 08:44
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 09:31
Договір навантажувач.pdf укладений
02 жовтня 2018 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.у. №1 від 03.10.2018
Номер договору про закупівлю: 375/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 375/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 182 000,00
UAH з ПДВ