Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Навантажувач типу ГСТм — 1000 в комплекті з люлькою або еквівалент
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2018-08-27-000150-b ● 1dd0ee39176a4e5696607abb1fde8969
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОСКІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04399766 |
Місцезнаходження: | 64340, Україна , Харківська обл., с. Оскіл, ВУЛИЦЯ СЛОБІДСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Моностирська Олена +380574355116 04399766@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2018 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2018 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2018 12:44 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Навантажувач типу ГСТм — 1000 в комплекті з люлькою або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Навантажувач типу ГСТм — 1000 в комплекті з люлькою або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64340, Україна, Харківська обл., Ізюм, с. Оскіл, вул. Слобідська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34390000-7 — Приладдя до тракторів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2018 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2018 11:42 |
Т.Д навантажувач.docx | |
27 серпня 2018 11:42 |
Навантажувач.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-27-000150-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ 'ДІАПАЗОН', Код ЄДРПОУ:39346488
Дата подання: 14 вересня 2018 11:50
Оскарження несуттєвих відхилень у документації
Як було вказано у документації до тендеру, у кваліфікаційнфй частині згідно законодавства немає закріпленої норми щодо подання документації у форматі PDF (Portable Document Format)- що на нашу думку порушує законодавство України ст. 3 та ст 5 Закону України про Публічні Закапівлі та Закон України "Про електронні документи та електронний документообіг" , згідно законодавства документи подані з використанням факсиміле також мають право бути прийнятими.
2.Щодо сертифікації тендерної продукції -відповідає усім вимогам згідно законодавства, але виробник не проходив сертифікацію, так як сертифікація в Україні добровільна та необов’язкова. Також Товару немає у наказі Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28. У компанії наявні попередні Сертифікати, які нажаль втратили чинність, саме тому не були подані до тендерної документації.
3. Так як учасник є диллером та представником компанії-виробника, договір про що було подано до документації та кваліфікації, і у договорі та ехнічних документаціях булопрописано учасником гарантійний срок обслуговування, можемо ще раз наголовити що вся необхідно база для обслуговування у учасника ТОВ "ТД "ДІАПАЗОН" є і вона знаходится на спільній території піприємства виробника- ТОВ "ВЕЛЕС-АГРО ЛТД." у м.Одеса.
4. Також зауважимо, що за умов проведення тендеру та вимог законодавства усі заявки подані учасниками мають бути підписані електронним цифровим підписом.
Розгорнути
Згорнути
2.Щодо сертифікації тендерної продукції -відповідає усім вимогам згідно законодавства, але виробник не проходив сертифікацію, так як сертифікація в Україні добровільна та необов’язкова. Також Товару немає у наказі Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28. У компанії наявні попередні Сертифікати, які нажаль втратили чинність, саме тому не були подані до тендерної документації.
3. Так як учасник є диллером та представником компанії-виробника, договір про що було подано до документації та кваліфікації, і у договорі та ехнічних документаціях булопрописано учасником гарантійний срок обслуговування, можемо ще раз наголовити що вся необхідно база для обслуговування у учасника ТОВ "ТД "ДІАПАЗОН" є і вона знаходится на спільній території піприємства виробника- ТОВ "ВЕЛЕС-АГРО ЛТД." у м.Одеса.
4. Також зауважимо, що за умов проведення тендеру та вимог законодавства усі заявки подані учасниками мають бути підписані електронним цифровим підписом.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2018 12:39
Ваша вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету. Слід зауважити, що відповідно до п.1 Статті 23 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але ніяких звернень не надходило.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Якщо, Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканованих копій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації.
Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції копії документів, зміст яких розривається, документи не завірені відповідно до вимог самої тендерної документації.
Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат PDF (Portable Document Format).
Це ніяк не порушує ст. 3 та ст 5 Закону України про Публічні Закапівлі, так як програми для перегляду формату PDF (Portable Document Format) є у вільному та безкоштовному онлайн доступі.
Відповідно до п.12 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Довідку у довільній формі про наявність у учасника станції з гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Учасником не було надано такої довідки у складі своєї тендерної пропозиції .
Відповідно до п.10 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Сертифікат (або копія) відповідності.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав Сертифікат (або копія) відповідності.
Тому тендерном комітетом було прийнято рішення у відхиленні вашій вимогі.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Якщо, Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканованих копій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації.
Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції копії документів, зміст яких розривається, документи не завірені відповідно до вимог самої тендерної документації.
Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат PDF (Portable Document Format).
Це ніяк не порушує ст. 3 та ст 5 Закону України про Публічні Закапівлі, так як програми для перегляду формату PDF (Portable Document Format) є у вільному та безкоштовному онлайн доступі.
Відповідно до п.12 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Довідку у довільній формі про наявність у учасника станції з гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Учасником не було надано такої довідки у складі своєї тендерної пропозиції .
Відповідно до п.10 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Сертифікат (або копія) відповідності.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав Сертифікат (або копія) відповідності.
Тому тендерном комітетом було прийнято рішення у відхиленні вашій вимогі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-08-27-000150-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ 'ДІАПАЗОН', Код ЄДРПОУ:39346488
Дата подання: 17 вересня 2018 14:47
Не надано відповыдь на оскарження
Як було вказано у документації до тендеру, у кваліфікаційнфй частині згідно законодавства немає закріпленої норми щодо подання документації у форматі PDF (Portable Document Format)- що на нашу думку порушує законодавство України ст. 3 та ст 5 Закону України про Публічні Закапівлі та Закон України "Про електронні документи та електронний документообіг" , згідно законодавства документи подані з використанням факсиміле також мають право бути прийнятими. Нажаль навіть формат PDF (Portable Document Format)- вільний для скачування у мережі не поширюється на можливості Сканера та програмного забезпечення до пристроїв, наявних на підприємстві.
На кожному з поданих документів є печатка та обов'язковий підпис відповідальної особи, що відповідає усім нормам закону.
2.Щодо сертифікації тендерної продукції -відповідає усім вимогам згідно законодавства, але виробник не проходив сертифікацію, так як сертифікація в Україні добровільна та необов’язкова. Також Товару немає у наказі Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28. У компанії наявні попередні Сертифікати, які нажаль втратили чинність, саме тому не були подані до тендерної документації.
3. Так як учасник є диллером та представником компанії-виробника, договір про що було подано до документації та кваліфікації, і у договорі та ехнічних документаціях булопрописано учасником гарантійний срок обслуговування, можемо ще раз наголовити що вся необхідно база для обслуговування у учасника ТОВ "ТД "ДІАПАЗОН" є і вона знаходится на спільній території піприємства виробника- ТОВ "ВЕЛЕС-АГРО ЛТД." у м.Одеса.
4. Також зауважимо, що за умов проведення тендеру та вимог законодавства усі заявки подані учасниками мають бути підписані електронним цифровим підписом.
Жодної відповіді на вищевказані питання надоно не було.
Розгорнути
Згорнути
На кожному з поданих документів є печатка та обов'язковий підпис відповідальної особи, що відповідає усім нормам закону.
2.Щодо сертифікації тендерної продукції -відповідає усім вимогам згідно законодавства, але виробник не проходив сертифікацію, так як сертифікація в Україні добровільна та необов’язкова. Також Товару немає у наказі Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28. У компанії наявні попередні Сертифікати, які нажаль втратили чинність, саме тому не були подані до тендерної документації.
3. Так як учасник є диллером та представником компанії-виробника, договір про що було подано до документації та кваліфікації, і у договорі та ехнічних документаціях булопрописано учасником гарантійний срок обслуговування, можемо ще раз наголовити що вся необхідно база для обслуговування у учасника ТОВ "ТД "ДІАПАЗОН" є і вона знаходится на спільній території піприємства виробника- ТОВ "ВЕЛЕС-АГРО ЛТД." у м.Одеса.
4. Також зауважимо, що за умов проведення тендеру та вимог законодавства усі заявки подані учасниками мають бути підписані електронним цифровим підписом.
Жодної відповіді на вищевказані питання надоно не було.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2018 16:45
Ваша вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету. Слід зауважити, що відповідно до п.1 Статті 23 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але ніяких звернень від учасника відповідно до тендерної документації не надходило, тому слід вважати, що учасникам все зрозуміло і ніяких запитань до даної тендерної документації не має.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Якщо, Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканованих копій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації.
Усі аркуші тендерної пропозиції з інформацією повинні містити підпис уповноваженої службової (посадової) особи Учасника процедури закупівлі та відбитки печатки (у разі наявності), крім оригіналів документів виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, незалежно від форми власності*.
Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції копії документів, зміст яких розривається, документи не завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Уважно переглянте нижче наведені документи:
- комунальне під-во.pdf ;
- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ2.pdf;
- Виписка оригінал.pdf;
- Виписка оригінал.pdf ;
- Проект договору3.pdf ;
- Проект договору 1.pdf ;
- ИНФО 1.pdf ;
- Статут оригинал.pdf .
Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат PDF (Portable Document Format).
Це ніяк не порушує ст. 3 та ст 5 Закону України про Публічні Закапівлі, так як програми для перегляду формату PDF (Portable Document Format) є у вільному та безкоштовному онлайн доступі.
Відповідно до п.12 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Довідку у довільній формі про наявність у учасника станції з гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Учасником не було надано такої довідки у складі своєї тендерної пропозиції !!! Довідка повинна містити інформацію про станції з гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Відповідно до п.10 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Сертифікат (або копія) відповідності.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав Сертифікат (або копія) відповідності. Довідки у довільній формі з поясненнями відсутності сертифікату теж не має.
Тому тендерном комітетом було прийнято рішення у відхиленні вашій вимогі.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Якщо, Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканованих копій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації.
Усі аркуші тендерної пропозиції з інформацією повинні містити підпис уповноваженої службової (посадової) особи Учасника процедури закупівлі та відбитки печатки (у разі наявності), крім оригіналів документів виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, незалежно від форми власності*.
Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції копії документів, зміст яких розривається, документи не завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Уважно переглянте нижче наведені документи:
- комунальне під-во.pdf ;
- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ2.pdf;
- Виписка оригінал.pdf;
- Виписка оригінал.pdf ;
- Проект договору3.pdf ;
- Проект договору 1.pdf ;
- ИНФО 1.pdf ;
- Статут оригинал.pdf .
Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат PDF (Portable Document Format).
Це ніяк не порушує ст. 3 та ст 5 Закону України про Публічні Закапівлі, так як програми для перегляду формату PDF (Portable Document Format) є у вільному та безкоштовному онлайн доступі.
Відповідно до п.12 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Довідку у довільній формі про наявність у учасника станції з гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Учасником не було надано такої довідки у складі своєї тендерної пропозиції !!! Довідка повинна містити інформацію про станції з гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Відповідно до п.10 таблиці 2 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати Сертифікат (або копія) відповідності.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав Сертифікат (або копія) відповідності. Довідки у довільній формі з поясненнями відсутності сертифікату теж не має.
Тому тендерном комітетом було прийнято рішення у відхиленні вашій вимогі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2018 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ 'ДІАПАЗОН' |
196 800,00
UAH з ПДВ
|
181 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Д ЛАЙТ" |
213 000,00
UAH з ПДВ
|
182 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укравтозапчастина |
217 800,00
UAH з ПДВ
|
212 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Техноторг" |
220 432,00
UAH з ПДВ
|
215 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ 'ДІАПАЗОН' #39346488 |
Відхилено |
181 950,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2018 10:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Д ЛАЙТ" #38116375 |
Переможець |
182 000,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2018 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2018 08:44
|
Договір навантажувач (1).pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2018 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2018 09:31
|
Договір навантажувач.pdf | укладений |
02 жовтня 2018 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Д.у. №1 від 03.10.2018 |
Номер договору про закупівлю: | 375/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 375/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |