Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (утеплення фасадів , заміна вікон та капітальний ремонт частини даху) ЗОШ №7 міста Переяслав-Хмельницький Київської області
Очікувана вартість
9 568 000,00 UAH
UA-2018-08-27-000115-c ● e306c09baa8d47e384cb7942db9581e1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Переяслав-Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143749 |
Місцезнаходження: | 08400, Україна , Київська обл., Переяслав-Хмельницький, вул.Мазепи, 11 |
Контактна особа: |
Тютюнник Марія Олександрівна +380456756376 vidocvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2018 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2018 10:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2018 10:17 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2018 15:26 |
Очікувана вартість: | 9 568 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт (утеплення фасадів , заміна вікон та капітальний ремонт частини даху) ЗОШ №7 міста Переяслав-Хмельницький Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, місто Переяслав-Хмельницький, вулиця Пугачова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2018 10:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2018 10:13 |
креслення вікон та дверей.pdf | |
27 серпня 2018 10:13 |
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.docx | |
27 серпня 2018 10:13 |
ТД ЗОШ 7.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-27-000115-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БЦ Атлантбуд", Код ЄДРПОУ:39870237
Дата подання: 28 серпня 2018 15:32
Немає дефектного акту
Надайте до списку ТД дефектний акт, як розглянути обсяги робіт по закупівлі?
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2018 15:54
Дефектний акт наданий окремим файлом
Номер вимоги: UA-2018-08-27-000115-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП СІТІБУД, Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 28 серпня 2018 17:32
вимога про внесення змін
вимога про внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 серпня 2018 09:07
Вимоги до ліцензії в тендерній документації вказані згідно екпертизи проектно-кошторисної документації
Номер вимоги: UA-2018-08-27-000115-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП СІТІБУД, Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 31 серпня 2018 16:26
Звернення про надання роз'яснення
Звернення про надання роз'яснення
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2018 10:58
Це може бути строковий трудовий договір - укладений або на певний час, або на виконання певної роботи, неважливо яку він має назву.
Номер вимоги: UA-2018-08-27-000115-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП СІТІБУД, Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 18 вересня 2018 18:54
вимога до замовника
вимога до замовника, про усунення порушення
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2018 15:34
Відділом освіти Переяслав-Хмельницької міської ради Київської області уважно розглянуто Вашу вимогу в рамках закупівлі UA-2018-08-27-000115-c "Капітальний ремонт (утеплення фасадів , заміна вікон та капітальний ремонт частини даху) ЗОШ №7 міста Переяслав-Хмельницький Київської області "та повідомляється наступне.
Щодо наведеної Вами у вимозі інформації про відсутність завіряння окремих сторінок договорів та інших документів підписами та печатками зазначаємо, що відповідно до положень тендерної документації вимагалося надання сканованих копій з оригіналів зазначених документів. Учасник надав відповідні документи в скановані з оригіналу, договір оренди в оригіналі та нотаріально засвідченій копії, крім того, надана ліцензія як сканована з оригіналу, так і засвідчена копія. Крім того, відповідно до положень тендерної документації допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих), технічних, механічних помилок, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника та не приводять до відхилення пропозиції учасника.
Щодо документів на працівників, то тендерною документацією вимагалася довідка про наявність працівників та документи на підтвердження відносин з учасником. Учасник надав відповідну довідку із зазначенням працівників та копії наказів. При цьому тендерною документацією не вимагалося надання певної мінімальної кількості працівників, отже учасник підтвердив наявність працівників у достатньому обсязі.
Щодо ліцензії на вогнезахист, учасником надано лист ДСНС, яким підтверджується видача ліцензії. Зазначене підтверджується і наказом, розміщеним на сайті ДСНС. При тому, що зазначені ліцензії наразі видаються уповноваженим органом в електронній а не паперовій формі, відсутнє порушення тендерної документації в даному випадку.
Щодо протоколу про призначення керівника, то учасником надано у складі пропозиції Протокол зборів учасників №3 від 10.07.20917 р., в якому розглядається питання про призначення керівника, який підписав пропозицію.
Учасником надано проект договору, при цьому тендерна документація не містить вимоги про надання графіку виконання робіт.
Довідка №7/2 від 10.09.2018 про залучення кваліфікованих працівників надана учасником у складі пропозиції.
У зв’язку із викладеним, відсутні підстави для задоволення вимоги ДП «Сітібуд».
Щодо наведеної Вами у вимозі інформації про відсутність завіряння окремих сторінок договорів та інших документів підписами та печатками зазначаємо, що відповідно до положень тендерної документації вимагалося надання сканованих копій з оригіналів зазначених документів. Учасник надав відповідні документи в скановані з оригіналу, договір оренди в оригіналі та нотаріально засвідченій копії, крім того, надана ліцензія як сканована з оригіналу, так і засвідчена копія. Крім того, відповідно до положень тендерної документації допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих), технічних, механічних помилок, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника та не приводять до відхилення пропозиції учасника.
Щодо документів на працівників, то тендерною документацією вимагалася довідка про наявність працівників та документи на підтвердження відносин з учасником. Учасник надав відповідну довідку із зазначенням працівників та копії наказів. При цьому тендерною документацією не вимагалося надання певної мінімальної кількості працівників, отже учасник підтвердив наявність працівників у достатньому обсязі.
Щодо ліцензії на вогнезахист, учасником надано лист ДСНС, яким підтверджується видача ліцензії. Зазначене підтверджується і наказом, розміщеним на сайті ДСНС. При тому, що зазначені ліцензії наразі видаються уповноваженим органом в електронній а не паперовій формі, відсутнє порушення тендерної документації в даному випадку.
Щодо протоколу про призначення керівника, то учасником надано у складі пропозиції Протокол зборів учасників №3 від 10.07.20917 р., в якому розглядається питання про призначення керівника, який підписав пропозицію.
Учасником надано проект договору, при цьому тендерна документація не містить вимоги про надання графіку виконання робіт.
Довідка №7/2 від 10.09.2018 про залучення кваліфікованих працівників надана учасником у складі пропозиції.
У зв’язку із викладеним, відсутні підстави для задоволення вимоги ДП «Сітібуд».
Номер вимоги: UA-2018-08-27-000115-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП СІТІБУД, Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 21 вересня 2018 16:42
вимога замовнику
Вимога замовнику про усунення чинного законодавства
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2018 10:50
Договір підряду, наданий в складі документації Переможцем, засвідчує факт трудових відносин на виконання певних робіт, що і вимагалось в тендерній документації та роз'ясненні учаснискам. Тому Ваша скарга не може бути задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-27-000115-c.c6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ДП СІТІБУД, Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 23 вересня 2018 16:47
Дата подання: 23 вересня 2018 16:47
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 вересня 2018 18:04
рішення від 26.09.2018 № 9907 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2018 18:04
Рішення від 27.09.2018 № 9965.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2018 18:59
перенесення розгляду скарги UA-2018-08-27-000115-c.c6.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2018 19:00
рішення від 28.09.2018 № 10011.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2018 15:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2018 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" |
8 407 230,18
UAH з ПДВ
|
8 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД |
8 681 483,48
UAH з ПДВ
|
8 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУДІНВЕСТ-СЕРВІС 15 |
9 459 233,71
UAH з ПДВ
|
9 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІБП" |
9 264 622,00
UAH з ПДВ
|
9 168 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП СІТІБУД |
9 234 003,94
UAH з ПДВ
|
9 234 003,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Аван ВК |
9 482 398,00
UAH з ПДВ
|
9 482 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014 |
Переможець |
8 199 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2018 09:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2018 16:56
|
Протокол Тендерного комітету.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2018 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2018 08:30
|
Додаткова угода ЗОШ 7.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2018 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2018 10:33
|
договір ремонт ЗОШ 7 | зміни до договору |
01 жовтня 2018 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення календарного графіка виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 115 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення календарного графіка виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 115 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |