Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові)
Pipeline fittings: cranes, valves and similar devices (Ball valve)
Очікувана вартість
134 462 455,20 UAH
UA-2018-08-27-000003-c 1fbc1e845aea4a618fde4af9811e9b83
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубач Юрій

+380472391471 zybach-ya@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 38605210
Місцезнаходження: 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Сумгаїтська, 3, каб. 412
Контактна особа: Зубач Юрій
+380472391471
zybach-ya@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch “Administration of Construction and Rehabilitation of gas transport system” JSC “UKRTRANSGAZ”
National ID: 38605210
Contact point: Zubach Yuriy
+380472391471
zybach-ya@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 серпня 2018 08:18
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 19:00
Очікувана вартість: 134 462 455,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 344 624,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4033873 UAH
Publication date: 27 серпня 2018 08:18
Enquiries until: 28 вересня 2018 19:00
Complaints submission until: до 04 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 жовтня 2018 19:00

Information

Estimated total value: 134 462 455 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 344 625 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Крани кульові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Ball valve
CPV: 42130000-9
Період постачання: з 30 листопада 2018 по 30 листопада 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2018 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2018 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2018 18:20
Тендерна документація крани (Редакція від 01.10.18).docx
13 вересня 2018 15:59
Тендерна документація крани (Редакція від 13.09.18).docx
27 серпня 2018 08:16
Тендерна документація крани.docx
01 жовтня 2018 18:20
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 01.10.18.docx
20 вересня 2018 15:20
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 20.09.18.docx
13 вересня 2018 15:59
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 13.09.18.docx
01 жовтня 2018 18:20
Протокол внесення змін 48 від 01.10.18.docx
20 вересня 2018 15:20
Протокол внесення змін 45 від 20.09.18.docx
13 вересня 2018 15:59
Протокол внесення змін 41 від 13.09.18.docx
01 жовтня 2018 18:20
Додаток IV Проект (редакція від 01.10).doc
13 вересня 2018 15:59
Додаток IV Проект договору з авансом.doc
27 серпня 2018 08:15
Додаток IV Проект договору.doc
20 вересня 2018 15:20
Додаток І (редакція від 20.09.18).docx
27 серпня 2018 08:16
Додаток І.docx
27 серпня 2018 08:16
Додаток ІІ Кваліфікаційні вимоги додаток.doc
27 серпня 2018 08:16
Додаток ІІІ-а.docx
27 серпня 2018 08:16
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
27 серпня 2018 08:16
Додаток VІ (забезпечення тендерної пропозиції) (редакція від 20.06.18).docx
27 серпня 2018 08:15
Додаток VІІ (забезпечення виконання договору) (3).docx
27 серпня 2018 08:15
Додаток V-a Опитувальник (Юридич).xls
27 серпня 2018 08:15
Додаток V-в питальник щодо ЕСП.docx
27 серпня 2018 08:15
Додаток V-б Опитувальник (Фізич).xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання сертифікатів
Дата подання: 28 серпня 2018 11:08
Дата відповіді: 29 серпня 2018 14:05
Шановні Панове підскажіть будь ласка , сертифікат ISO 9001 повинен бути наданий (оформлений на) від Виробника або від Учасника , якщо Учасник не є виробником продукції. Дякуємо за відповідь
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше питання повідомляємо що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Замовнику копію діючого сертифікату, який свідчить про впровадження у Виробника сертифікованої системи управління якістю та відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2009.
Проект договору
Дата подання: 29 серпня 2018 11:35
Дата відповіді: 03 вересня 2018 10:32
Доброго дня! Просимо розглянути можливість внесення змін до проекту договору, Додаток IV, пункт 4.2., а саме: "4.2. Покупець зобов’язаний здійснити оплату Товарів в розмірі 100% загальної суми Договору в наступному порядку: - 40% загальної суми Договору - протягом 10 ( десяти) календарних днів з дати підписання Договору Сторонами; - 60 % вартості переданих Товарів - не раніше 35-ти та не пізніше 45-ти календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ваше питання розглянуто.
Наразі опрацьовується можливість для внесення змін у відповідності до порушеного Вами питання.
Надання сертифікатів
Дата подання: 14 вересня 2018 14:28
Дата відповіді: 19 вересня 2018 17:42
Керуючись статтею 23 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо надати розяснення з наступного питння. Відповідно до пункту 3 наказу ДП «УкрНДНЦ» від 05.11.2015 No 145 «Про прийняття нормативних документів України,гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України,скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні»(із змінами, унесеними наказами ДП «УкрНДНЦ» від 04.12.2015 No 172, від 15.01.2016, No4,від 24.02.2016 No 50, від 15.04.2016 No 113 та від 15.04.2016 No 114) національний стандарт ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» скасовується з 15 вересня 2018 року. Термін дії раніше виданих сертифікатів обмежується також 15 вересня 2018 року. Таким чином на момент розкриття тендерних пропозицій подані сертифікати на відсповідність ДСТУ ISO 9001:2009 не будуть чинними. На даний час у відповідності до світових норм в Україні введена стандартизація на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015. Просимо надати розяснення, чим саме керується тендерний комітет, встановлючи в тендерній документації вимогу щодо надання сертифікатів лише на відповідність ДСТУ ISO 9001:2009
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Сертифікат ISO 9001
Дата подання: 18 вересня 2018 17:36
Дата відповіді: 19 вересня 2018 17:41
Доброго дня. Наша компанія є провідним світовим виробником кульових кранів і тому ми маємо намір прийняти участь у оголошенному вами тендері. Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено, що компанії-резиденти та компанії-нерезиденти беруть участь на рівних умовах. Нажаль документація цієї закупівлі містить вимоги, які унеможливлюють участь компанії-нерезидента. ВІдповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009. Таку вимогу може виконати лише компанія-резидент, оскільки у світі цьому стандарту відповідає стандарт ISO 9001:2008. Крім того, сама вимога надати сертифікат відповідності ДСТУ обмежує коло учасників лише компаніями-резидентами. Також зазначаємо, що на даний час у світі застосовується система керування якістю у відповідності до стандарту ISO 9001:2015. В зв'язку з цим просимо розгянути питання внесення змін в тендерну документацію та викласти вимогу щодо надання сертифіката відповідності в наступній редакції: 1. копія/-ї сертифікату/-ів (країни виробника) на систему управління якістю виробництва кранів кульових згідно вимог стандарту ISO 9001:2008 (для продукції, країною-виробником якої не є Україна) або ДСТУ ISO 9001:2009 (для продукції, що виробляється в Україні). або 2. копія/-ї сертифікату/-ів (країни виробника) на систему управління якістю виробництва кранів кульових згідно вимог стандарту ISO 9001:2015
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Переклад документів
Дата подання: 24 вересня 2018 21:39
Дата відповіді: 27 вересня 2018 09:16
Доброго дня. Наша компанія бажає прийняти участь у тендері щодо закупівлі кранів кульових, який Ви оголосили. Тендерною документацією передбачено, що іноземні документи підлягають легалізації в Україні. Іноземні документи можуть подаватися Учасниками без їх легалізації в Україні лише у відповідності до Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів 1961 року. Наша компанія зареєстрована в Китайській Народній Республиці, яка не приєдналась до Гаагської конвенції 1961 року (за виключенням Гонконгу та Макао). Процедура легалізації є тривалою та складною для учасника, враховуючи велику кількість документів, які потребують такої легалізації.Також в документації відсутя інформація, як саме легалізувати документи, які надані третєми особами (виробники фарби, контрагенти за договором), якщо вони походять з іншої країни, ніж країна учасника та/або складені на іншій мові, ніж мова країни, в якій зареєстрований учасник. В зв'язку з цим просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та надання можливості учаснику подати документи із нотаріально засвідченим перекладом в незалежності від того, чи приєдналась країна, в якій зареєстрований учасник, до Гаагської конвенції 1961 року чи ні. Якщо на думку замовника внесення таких змін не є можливим, просимо: 1. розглянути можливість подовження строку подання пропозицій для підготовки документів пропозиції у відповідності з вимогами тендерної документації 2. надати розяснення, як саме повинен легалізувати документи учасник, якщо вони видані в іншій країні, ніж країна, в якій зареєстрований учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання, повідомляємо, що вимога про легалізацію іноземних документів в Україні не може бути скасована замовником. Дана вимога включена у тендерну документацію з тим, щоб іноземні документи, видані органами влади та місцевого самоврядування іноземних країн, які подаються учасниками у процедурі закупівлі, мали належне підтвердження їх дійсності та законності, і не породжували обґрунтований сумнів замовника у їх достовірності.
Разом з цим, враховуючи зміст Вашого звернення, вважаємо необхідним роз’яснити, що вимога замовника про легалізацію іноземних документів в Україні стосується виключно офіційних документів, тобто документів, складених за участю іноземних органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або таких, що від них виходять. Наприклад, але не виключно, до офіційних документів належать документи, які виходять від органу або посадової особи, що діють у сфері судової юрисдикції держави, включаючи документи, які виходять від органів прокуратури, секретаря суду або судового виконавця, адміністративні документи,нотаріальні акти, офіційні свідоцтва, виконані на документах, підписаних особами у їх приватній якості, такі як офіційні свідоцтва про
реєстрацію документа або факту, який існував на певну дату, та офіційні і нотаріальні засвідчення підписів.
У випадку, якщо країна реєстрації учасника процедури закупівлі не є членом Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів (Гаага, 05.10.1961), то іноземний документ, який учасник має намір подати у складі своєї тендерної пропозиції у процедурі закупівлі, має бути легалізований в Україні шляхом консульської легалізації.
Правила консульської легалізації іноземних документів в Україні встановлені Інструкцією про порядок консульської легалізації офіційних документів в Україні і за кордоном, затвердженою наказом Міністерства закордонних справ України № 113 від 04.06.2002 (далі – Інструкція). Замовник рекомендує уважно ознайомитися з даною Інструкцією.
У зв’язку з викладеним Ваше клопотання про подовження строку подання тендерних пропозицій є передчасним і не може бути задоволене замовником.
Якщо іноземні документи видані в іншій країні, ніж країна, в якій зареєстрований учасник, то такі документи мають бути легалізовані за правилами консульської легалізації, наведеними вище. У випадку, якщо така третя іноземна країна є членом Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів (Гаага, 05.10.1961), то вважається, що Україна звільнила від легалізації документи, видані у цій країні, за умови, що всі інші вимоги даної конвенції щодо таких документів (проставлення апостилю) будуть виконані.
Проект договору
Дата подання: 28 вересня 2018 09:16
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 17:48
Доброго дня! Відповідно до пункту 4.1 проекту договору розрахунки здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем на зазначений у розділі 13 цього Договору поточний рахунок Постачальника грошових коштів на умовах, визначених цим Договором. Окрім того, пунктом 12.9 проекту договору передбачено, що будь-які повідомлення за цим Договором мають юридичну силу, якщо вони викладені письмово і направлені іншій Стороні на її поштову адресу рекомендованим або цінним листом (телеграмою) або доведені до відома іншої Сторони кур’єром під розписку. Поштовою адресою кожної зі Сторін вважається поштова адреса, зазначена у розділі 13 цього Договору або письмово повідомлена нею іншій Стороні відповідно до пункту 12.7. цього Договору. Звертаємо увагу, що розділ 13 проекту договору має назву «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ», а реквізити Сторін, включаючи їх розрахункові рахунки та місцезнаходження містяться в розділі 14 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН». Прохання внести відповідні зміни до проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни
Проект договору
Дата подання: 28 вересня 2018 09:18
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 17:49
Доброго дня! Абзацом 2 пункту 2.5 проекту договору передбачено, що у випадках, передбачених стандартами, технічними умовами, Постачальник зобов'язаний при відвантаженні (здачі) Товарів в упакованих або затарених місцях вкласти в кожне тарне місце документ, яка свідчить про найменування та якість продукції, що знаходиться в даному тарному місці. З умов проекту договору вбачається, що порушення Постачальником як зобов’язань, так і будь-яких умов договору має наслідком: від повернення авансової суми Покупцю до розірвання договору в односторонньому порядку. Зважаючи на вищевикладене, прохання надати відповідь на наступне питання: які конкретні документи має надати Постачальник згідно вказаного пункту, щоб повністю відповідати умовам договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пакувальний лист та паспорт.
Проект договору
Дата подання: 28 вересня 2018 09:21
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 17:50
Доброго дня! Відповідно до пункту 9.2 проекту договору при поставці Товарів обов'язкова наявність документації, що підтверджує гарантійні зобов'язання Постачальника на Товари та термін таких гарантійних зобов’язань. (зазначається у договорі при оформленні таких документів виготовлювачем Товарів або Постачальником). З урахуванням зазначеного, прохання надати відповідь на наступне питання. Умова щодо «документації» в розумінні замовника, має підтверджуватися одним чи декількома документами? Якщо одним то яким саме? Якщо вказане поняття має на увазі декілька документів, прохання вказати конкретний перелік таких документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кількість документів про гарантійні зобов’язання Постачальника може бути різною на розсуд Постачальника, однак, не менше одного.
Проект договору
Дата подання: 28 вересня 2018 09:23
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 17:51
Доброго дня! Пунктом 5.1 проекту договору визначено, що Постачальник зобов’язується передати Покупцю Товари в кількості, строки та в місці поставки відповідно до Специфікації. Специфікацією (додатком 1 до договору) передбачено, що строк поставки товару становить 360 календарних днів з дати укладання Договору. Слід зазначити, що відповідно до статті 251 Цивільного кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. В даному випадку, як визначено в Специфікації - з дати укладання Договору. Якщо нами вірно зрозуміло положення вказано пункту договору, учаснику-переможцю, як Постачальнику надається 360 денний строк для поставки товару, а саме період, який починається з дати укладання Договору і закінчується 360 днем. При чому, вказане зобов’язання Постачальник може виконати починаючи з дати укладання Договору, як початку перебігу строку. Разом з тим, підпунктом 6.4.1 проекту договору передбачено, що Постачальник має право на дострокову поставку Товарів лише за письмовим погодженням Покупця. Оскільки, початком перебігу строку поставки товару визначено дату укладення договору, вважаємо що умова щодо «дострокової поставки», є такою, що суперечить законодавству у сфері закупівель, тому що вказана поставка не можлива раніше укладення договору. Зважаючи на викладене вище, прохання надати відповіді на питання: Чим обґрунтовано п. 6.4.1 проекту договору? Яким чином Постачальнику забезпечити поставку товару, зважаючи на суперечність строку поставки та п. 6.4.1? Якщо Покупець не надав Постачальнику письмового погодження на таку поставку, як має виконуватися поставка – на 360-тий день з дня укладення Договору? В разі зазначення пункту 6.4.1 в проекті договору помилково, прохання внести зміни до проекту, видаливши вказаний пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни
Тендерна документація
Дата подання: 28 вересня 2018 10:01
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 17:42
Доброго дня! Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції надає опитувальник контрагента за формою, яку наведено в Додатку V. В той же час в Додатку V зазначено, що даний додаток є зразком, не є бланком для заповнення, може додаватись в будь-якому зручному форматі. У разі прийняття за основу даного формату - всі посилання та коментарі видаляються. Даний зразок не є універсальним та не передбачає всі можливі варіанти структури. Таким чином виникає протиріччя між вимогами пункту 1 Розділу ІІІ, які наголошують на поданні інформації за формою, наведеною в Додатку V, та інформацією, наведеною в цьому додатку, яка дозволяє відступати від запропонованої форми. Просимо надати роз’яснення з цього питання, а також усунути зазначені протиріччя шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Опитувальник надається за формою, наведеною у додатку V. Додаток V містить в собі два документи: анкета та структура власності. Анкета заповнюється безпосередньо в прикріпленому до тендерної документації файлі і є обов’язковою для заповнення. Структура власності надається для встановлення всіх кінцевих бенефіціарних власників Контрагента (за наявності) та подається в довільній формі. Зразок надано для зручності Учасникам.
Щодо продовження терміну подачі пропозицій
Дата подання: 28 вересня 2018 10:47
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 17:44
Ми плануємо брати участь у тендері як представник заводу – виробника. Але для підготовки якісної тендерної пропозиції (детальне погодження техдокументації і технічних умов , розроблення і погодження кошторисної документації і цінової політики , забезпечення належної якості продукції згідно вимог даного тендеру, просимо продовжити термін подачі пропозиції на 14 діб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник, при встановленні строків подання тендерних пропозицій, керується Законом України «Про публічні закупівлі». В даному випадку строк для підготовки та подання тендерних пропозицій складає 43 (сорок три) календарні дні. Продовження строку подання для Замовника є неприйнятним.
Проект договору
Дата подання: 28 вересня 2018 15:39
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 17:45
Доброго дня! Відповідно до пункту 12.3 Проекту договору істотні умови договору не можуть змінюватись після підписання договору, крім випадків, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". Одним з таких випадків є зміна курсу іноземної валюти (пункт 7 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"). Однак зміна істотних умов на підставі цього пункту можлива лише за умови встановлення у договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Враховуючи, що замовником не визначено, які саме умови договору є істотними, а також у зв'язку з тим, що ми плануємо запропонувати товар, який містить імпортну складову, просимо розглянути питанням внесення змін до тендерної документації, а саме проекту договору та встановити порядок зміни ціни у разі коливання курсу іноземної валюти
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання повідомляємо що для Замовника є неприйнятною умовою включення до проекту договору умови про порядок зміни ціни у разі коливання курсу іноземної валюти.
Тендерне забезпечення
Дата подання: 28 вересня 2018 16:24
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 17:46
Доброго дня! Відповідно до вимог пункту 2 розділу III тендерної документації учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Банківська гарантія, її форма та зміст, повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та додатку VI тендерної документації. Додатком VI до тендерної документації встановлені вимоги до банків-контргарантів, зокрема їх рейтингу. Відповідно до пункту 7 розділу І Постанови НБУ від 15 грудня 2004 року № 639 банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно ДО СВОЇХ ВНУТРІШНІХ ПОЛОЖЕНЬ з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Таким чином вказана у тендерній документації вимога прямо протирічить чинним нормативно-правовим актам, які регламентують порядок видачі банківських гарантій та є дискримінаційною до учасників, які планують використати контргарантії. Просимо надати роз'яснення, чим саме обумовлена така вимога, та чому вона встановлена замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання тендерного забезпечення прямо передбачена Законом України «Про публічні закупівлі». Вимога до рейтингу банків встановлена Замовником до банків гарантів/контргарантів, а не до Учасників. Показники рейтингу банку свідчать про надійність банку та знижують ризики Замовника при виконанні банком гарантом/ контргарантом гарантійних зобов’язань за банківською гарантією. Дана вимога ніяким чином не дискримінує Учасників.
Щодо подання податковоі накладної
Дата подання: 28 вересня 2018 16:37
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 18:13
Доброго дня, шановний тендерний комітет! Наша компанія має намір прийняти участь у оголошеній вами закупівлі. Наші юристи ретельно вивчили тендерну документацію та просять надати відповідь на наступне питання. Відповідно до пункту 4.3 проекту договору Постачальник зобов’язаний надати Покупцю податкову накладну, складену в електронній формі та оформлену належним чином, з зазначенням обов’язкових реквізитів, відповідно до вимог Податкового кодексу України, з дотриманням умов щодо належної реєстрації електронного підпису уповноваженої особи та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку та в строки, встановлені Податковим кодексом України. Несвоєчасне надання Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування, або її оформлення з порушеннями порядку заповнення, встановленого Податковим кодексом України, або надання податкової накладної з порушенням вимог щодо електронного підпису уповноваженої особи, яка її підписала, або не підтвердження реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, передбачені Податковим кодексом України, оплати надає право Покупцю не здійснювати оплати Товарів за цим Договором до моменту одержання Покупцем такої податкової накладної/розрахунку коригування та одержання інформації з Єдиного реєстру податкових накладних про підтвердження факту здійснення такої реєстрації Постачальником та перевірки податкової накладної/розрахунку коригування на предмет додержання вимог законодавства щодо її заповнення та підписання (відкладальна обставина). Зазначаємо, що нами як учасником-нерезидентом, у разі перемоги на торгах, вказана умова договору не може бути виконана, з огляду на зазначене нижче. Статтею 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис» передбачено, що електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) у разі, якщо: електронний цифровий підписпідтверджено з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису; під час перевірки використовувався посиленийсертифікат ключа, чинний на момент накладення електронного цифрового підпису; особистий ключ підписувача відповідає відкритому ключу, зазначеному у сертифікаті. Разом з тим зазначаємо, що ми як учасник торгів є резидентом КНР, законодавство якої не містить ні поняття, ні можливості використання «посиленого сертифіката ключа» при підписанні електронних документів. Окрім того, як відомо нам, в законодавстві України відсутній механізм визнання іноземних сертифікатів ключів. Так само на законодавчому рівні не визнано жодний з іноземних стандартів електронного цифрового підпису. На наше переконання подання учасником-нерезидентом податкової накладної не оформленої за законодавством України належним чином та з порушенням вимог щодо електронного підпису (без використання посиленого сертифіката ключа), може стати підставою для неотримання оплати по Договору (навіть в разі належної поставки товару Покупцю), застосування штрафних санкцій, у тому числі й розірвання Покупцем договору в односторонньому порядку, оскільки вказане передбачене його умовами. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що з метою забезпечення рівної участі учасників-нерезидентів у вказаних торгах та подальшого виконання договору,проект договору підлягає редагуванню в цій частині. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
Надання сертифікатів
Дата подання: 28 вересня 2018 16:46
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 17:47
Відповідно до вимог додатку 1 учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії: - діючого Сертифікату відповідності продукції, яка буде поставлятись, вимогам ДСТУ ISO 5208:2008 та ДСТУ ISO 14313 або ДСТУ ISO 7121; - діючого сертифікату перевірки (або експертизи) типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35), Просимо надати пояснення, - чи повинен учасник подати копії сертифікатів на кожен конкретний розмір окремо, чи достатнім буде надання сертифікату лише на один (максимальний) розмір. - чи є необхідним наявність в сертифікатах, для відповідності вимогам документації, інформації щодо виконання кранів та їх керування, чи достатньо, якщо така інформація буде зазначена у таблиці відповідності та документах завода-виробника (технічний паспорт, інструкція з експлуатації)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання повідомляємо що під вимогою Замовника щодо надання копії діючого Сертифікату відповідності продукції, яка буде поставлятись, вимогам ДСТУ ISO 5208:2008 та ДСТУ ISO 14313 або ДСТУ ISO 7121 та діючого сертифікату перевірки (або експертизи) типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35) передбачена сертифікація предмету закупівлі (продукції) на відповідність вище перерахованим нормативним документам. Сертифікована повинна бути вся продукція, без виключень. Кількість сертифікатів для Замовника не має значення. Якщо Орган з оцінки відповідності видасть сертифікат, який охопить увесь перелік продукції, сертифікат буде вважатись таким що відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-27-000003-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС.КВО", Код ЄДРПОУ:37033508
Дата подання: 28 вересня 2018 09:46
Невідповідність вимог договору законодавству у сфері публічних закупівель
Доброго дня! Пунктом 5.10 проекту договору передбачено, що у разі істотного порушення вимог щодо якості Товарів (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) Покупець має право за своїм вибором:

Варто зазначити, що поняття «непропорційні витрати, непропорційні затрати часу» є оціночними, що надає Покупцю невиправдане право самовільно визначати розмір такої «непропорційності» як витрат, так і затрат часу. Вказане може нести в собі також відверту корупційну складову та пов’язані з цим ризики.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до вказаного пункту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2018 17:54
Ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2018-08-27-000003-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС.КВО", Код ЄДРПОУ:37033508
Дата подання: 28 вересня 2018 15:56
Тендерна документація
Доброго дня! Відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору у формі оригіналу електронної банківської гарантії. Також у цьому пункті зазначено, що вимоги до оформлення банківської гарантії забезпечення виконання договору та її примірна форма наведені в додатку VII до тендерної документації.
Однак у пункті 1 додатку VII до тендерної документації зазначено, що оригінал банківської гарантії може бути оформлений у паперовому або електронному вигляді, що суперечить вимогам пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, просимо усунути невідповідності у вимогах тендерної документації шляхом внесення змін
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2018 17:58
Забезпечення виконання договору у формі оригіналу електронної банківської гарантії Преможець торгів може надати Замовнику двома способами: завантажити в систему електронних торгів через електронний майданчик або надати Замовнику паперовий оригінал. Обидва способи будуть вважатись виконанням умови тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-27-000003-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС.КВО", Код ЄДРПОУ:37033508
Дата подання: 03 жовтня 2018 17:00
Невідповідність тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"
Невідповідність тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"(детально зазначено у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 05.10.2018 №10245.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2018 17:14

Документи подані скаржником

03 жовтня 2018 16:46
ilovepdf_merged.pdf
03 жовтня 2018 16:47
Propan.PDF
03 жовтня 2018 16:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 13.09.18.doc
03 жовтня 2018 16:46
Скарга до UA-2018-08-27-000003-c.pdf
03 жовтня 2018 16:47
Платіжне доручення.PDF

Документи Органу Оскарження

05 жовтня 2018 17:14
рішення від 05.10.2018 №10245.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій