Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки ДГ (20-100)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2018-08-23-001998-a e0c8e7f63c33447c8872d457c209eec5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трохимець Ольга

+380956914989 kanvo@ck.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147115
Вебсайт: http://osvita.kaniv.info
Місцезнаходження: 19000, Україна , Черкаська обл., Канів, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 60
Контактна особа: Трохимець Ольга
+380956914989
kanvo@ck.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2018 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2018 00:00
Початок аукціону: 10 вересня 2018 12:42
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (20-100)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 т
Вугілля кам’яне марки ДГ (20-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2018 16:18
1. ТД вугілля - від 23.08.2018.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-23-001998-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 27 вересня 2018 16:21
Порушення процедури закупівлі
Замовником «Відділом освіти молоді та спорту Канівської районної державної адміністрації» було оголошено процедуру закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (20-100)» оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-23-001998-a. Згідно з інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу у зазначеній процедурі закупівлі взяли участь наступні учасники: 1. ФОП Ковальчук Євген Володимирович – 564 400,00 грн; 2. ПП «сев-сервіс 2000» – 619 000,00 грн; 3. ТОВ «СЛАВРЕСУРС» (надалі – Скаржник) – 649 800,00 грн; Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ФОП Ковальчука Є.В. та визначено ПП «сев-сервіс 2000» переможцем процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 17.09.2018 року. Замовником було визначено пропозицію ПП «сев-сервіс 2000» переможцем процедури закупівлі, яка не відповідає умовам Документації з наступних підстав. 1. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення постачання вугілля, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад (або складський майданчик) для зберігання вугілля, придатні для експлуатації вантажні транспортні засоби для доставки вугілля, технологічний транспортний засіб - навантажувач, повірене згідно вимог чинного законодавства обладнання для зважування вантажів або транспортних засобів разом з вантажем. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме послуг щодо зберігання вугілля, доставки вугілля, вантажними транспортними засобами, навантажування та зважування товару, з дотриманням визначених цією документацією вимог до обладнання та матеріально-технічної бази, з використанням якого надаються відповідні послуги, разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів (технологічного транспортного засобу). До зазначеної довідки додаються документи про проходження технічного огляду транспортних засобів, що залучаються для виконання умов договору та використовуються у господарській сфері на комерційній основі. У складі Пропозиції ПП «сев-сервіс 2000» надано довідку від 07.09.2018 № 627 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, інформація про автомобіль самоскид, причіп-самоскид-Е, Автомобіль самоскид-С, підставою володіння яких є договір перевезення вантажів від 22.12.2017 № 22/12. Разом з тим у складі Пропозиції та у наданому ПП «сев-сервіс 2000» договір перевезення вантажів відсутня інформація щодо автотранспорту який буде використовуватися для перевезення вантажів, а також інформація щодо зберігання вугілля, доставки вугілля, вантажними транспортними засобами, навантажування та зважування товару, з дотриманням визначених цією документацією вимог до обладнання та матеріально-технічної бази, з використанням якого надаються відповідні послуги. Також у складі пропозиції ПП «сев-сервіс 2000» надані протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів відповідно до зазначених протоколів дата чергового проходження обов’язкового технічного контролю не пізніше 04.09.2018 року. Разом з тим кінцевою датою подання Пропозицій було 10.09.2018. Тому враховуючи вищевикладене ПП «сев-сервіс 2000» не підтвердило проходження технічного огляду транспортних засобів, що залучаються для виконання умов договору та використовуються у господарській сфері на комерційній основі, що не відповідає умовам Документації. Тому враховуючи вищевикладене, на нашу думку, пропозиція ПП «сев-сервіс 2000» не відповідає умовам Документації та мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що тендерний комітет неправомірно визначив пропозицію ПП «сев-сервіс 2000» чим порушив право Скаржника на неупереджений підхід при розгляді пропозицій учасників. Зазначеними діями Замовник умисно порушив принципи недискримінації та справедливої конкуренції учасників закупівлі. Згідно зі статті 3 Закону до принципів здійснення закупівель відносить: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини третьої статті 11 Закону, тендерний комітет, окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно визначення зазначеного суб’єкта переможцем Процедури закупівлі, а також оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «СЛАВРЕСУРС». Отже, у разі, якщо б Замовником були дотримані порядок проведення процедури закупівлі, норми та вимоги законодавства, Замовник, за результатами розгляду тендерної пропозиції повинен був відхилити пропозицію ПП «сев-сервіс 2000». Необхідно також зазначити, що Замовник визнав переможцем торгів пропозицію ПП «сев-сервіс 2000», яка не відповідає умовам Документації, та прийняв рішення про намір укласти з цим учасником договір, чим порушив принципи визначенні статтею 3 Закону, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (20-100)». 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ПП «сев-сервіс 2000» переможцем процедури закупівлі, як таку, що не відповідає умовам Документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2018 15:39
Рішення від 01.10.2018 № 10041 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2018 15:39
Рішення від 12.10.2018 № 10541.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2018 20:13

Документи подані скаржником

27 вересня 2018 16:21
СКАРГА UA-2018-08-23-001998-a.pdf
27 вересня 2018 16:21
СКАРГА UA-2018-08-23-001998-a.docx
27 вересня 2018 16:21
оплата.pdf
27 вересня 2018 16:21
Протокол 4.pdf

Документи подані замовником

04 жовтня 2018 14:06
Пояснення по скарзі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2018 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 564 400,00
UAH з ПДВ
564 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП сев-сервіс 2000 719 000,00
UAH з ПДВ
619 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 664 400,00
UAH з ПДВ
649 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2018 22:47
Електронний підпис
09 вересня 2018 22:45
14 Накладна Довбиш.pdf
09 вересня 2018 22:45
14 Накладна Деражня.pdf
09 вересня 2018 22:45
14 Відгук_Довбиш.pdf
09 вересня 2018 22:45
14 Відгук Деражня.pdf
09 вересня 2018 22:45
13 Аналогічні договори.pdf
09 вересня 2018 22:45
35 Лист щодо поставки.pdf
09 вересня 2018 22:45
31 Повірка автоваг.pdf
09 вересня 2018 22:45
30 Лист від ПП Заодiн.pdf
09 вересня 2018 22:44
27 Договір на склад Київ.PDF
09 вересня 2018 22:44
25 Протокол випробувань.pdf
09 вересня 2018 22:44
24 техпаспорта авто.pdf
09 вересня 2018 22:44
22 витяг з ЄДР.pdf
09 вересня 2018 22:44
21 Договір на зважування.pdf
09 вересня 2018 22:44
17 Сертифікат ДГ 20-100.pdf
09 вересня 2018 22:44
8 паспорт_-_копiя.PDF
09 вересня 2018 22:44
7 витяг з ДФС копiя.pdf
09 вересня 2018 22:44
6 витяг_з_ДФС оригiнал.PDF
09 вересня 2018 22:44
5 виписка копiя.PDF
09 вересня 2018 22:44
4 виписка оригiнал.pdf
09 вересня 2018 22:44
3 IПН оригiнал.PDF
09 вересня 2018 22:44
2 паспорт_оригiнал.PDF

Публічні документи

20 вересня 2018 15:37
Електронний підпис
20 вересня 2018 14:37
Електронний підпис
20 вересня 2018 14:34
Довідки ст.17.pdf
09 вересня 2018 13:15
Електронний підпис
09 вересня 2018 13:13
Інші документи.pdf
09 вересня 2018 13:13
Технічна частина (2).pdf
09 вересня 2018 13:13
Аналогічні договори.pdf
09 вересня 2018 13:13
Довідки працівники.pdf
09 вересня 2018 13:13
Довідки МТБ.pdf
09 вересня 2018 13:13
Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 вересня 2018 18:29
Електронний підпис
07 вересня 2018 18:27
Licenziya.zip
07 вересня 2018 18:27
Licenziya.pdf
07 вересня 2018 18:27
Dovirenist_Dmytrenko 271217.zip
07 вересня 2018 18:27
Doverennost.pdf
07 вересня 2018 18:27
BG 5753-18G SLAVRESURS.zip
07 вересня 2018 18:27
47 реєстр документів.pdf
07 вересня 2018 18:27
46 довідка РВС банк.pdf
07 вересня 2018 18:27
44 Довідка ПроКредитБанк.pdf
07 вересня 2018 18:27
42 аналогічні договори.pdf
07 вересня 2018 18:27
40 гарантійні листи.pdf
07 вересня 2018 18:27
28 проект договору1.pdf
07 вересня 2018 18:27
37 довідка МТЗ.pdf
07 вересня 2018 18:27
25 захист довкілля.pdf
07 вересня 2018 18:27
24 субпідряд.pdf
07 вересня 2018 18:27
18 обробка даних.pdf
07 вересня 2018 18:27
29 ст 17.pdf
07 вересня 2018 18:27
16 ліцензія.pdf
07 вересня 2018 18:27
15 відомості ЄДРПОУ.pdf
07 вересня 2018 18:27
14 протокол ДГ20-100.pdf
07 вересня 2018 18:27
13 Витяг ПДВ.pdf
07 вересня 2018 18:27
12 Витяг ЄДРПОУ 14.06.pdf
07 вересня 2018 18:27
11 Виписка.pdf
07 вересня 2018 18:27
9 працівники.pdf
07 вересня 2018 18:27
8 гарантійний ст 17.pdf
07 вересня 2018 18:27
7 повноваження особи.pdf
07 вересня 2018 18:27
6 санкції.pdf
07 вересня 2018 18:27
5 відомості про учасника.pdf
07 вересня 2018 18:27
3 фіз особа.pdf
07 вересня 2018 18:27
2 тех вимоги.pdf
07 вересня 2018 18:27
1 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

ПП сев-сервіс 2000

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
Відхилено 564 400,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2018 15:23
ПП сев-сервіс 2000
#31078365
Переможець 619 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2018 15:25

Документи

17 вересня 2018 15:23
Електронний підпис
17 вересня 2018 15:22
Потокол №3.pdf
10 вересня 2018 13:09
Звіт з ЄДР (припинено)
10 вересня 2018 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 вересня 2018 15:25
Електронний підпис
17 вересня 2018 15:25
Протокол №4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2018 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП сев-сервіс 2000
#31078365
619 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2018 15:25
Електронний підпис
17 вересня 2018 15:25
Протокол №4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2018 12:44
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 13:12
Щодо ПДВ.pdf укладений
19 жовтня 2018 10:13
Договір вугілля Сев-Сервіс 2000.pdf укладений
19 жовтня 2018 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 619 000,00
UAH з ПДВ