Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (послуги з організації і забезпечення харчування здобувачів освіти в закладах дошкільної та загальної середньої освіти)
Очікувана вартість
355 806,00 UAH
UA-2018-08-23-001946-a 502f0a63973543618236c77378d0bab0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Великих

+380957536183
+380523572437
school19ol@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №19-дошкільний навчальний заклад "Лісова казка"Олександрійської міської ради Кіровоградської області"
Код ЄДРПОУ: 24145832
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Діброви, 91
Контактна особа: Людмила Великих
+380957536183,+380523572437
school19ol@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. Предмет закупівлі, технічні та якісні характеристики і вимоги до учасників не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2018 16:08
Оскарження наміру укласти договір: 03 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34311 одиниця
Послуги їдалень(послуги з організації і забезпечення харчування здобувачів освіти в закладах дошкільної та загальної середньої освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, вул.Діброви,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

23 серпня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЕНЕРГОКОМ"
#34977233
Переможець 355 806,00
UAH
23 серпня 2018 16:08

Документи

23 серпня 2018 16:08
Електронний підпис
23 серпня 2018 16:06
Протокол 33.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2018 16:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЕНЕРГОКОМ"
#34977233
355 806,00
UAH
Документи

Документи

23 серпня 2018 16:08
Електронний підпис
23 серпня 2018 16:06
Протокол 33.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 10:12
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 10:51
ду №3.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 10:50
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 10:55
ду.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 10:54
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2018 11:56
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
07 вересня 2018 11:54
Електронний підпис укладений
03 вересня 2018 12:55
договір№29.pdf укладений
03 вересня 2018 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до кошторисних призначень бюджетні зобов`язання становлять 172935,00грн без ПДВ,подальше взяття зобов`язань по даному Договору буде збільшено по мірі збільшення кошторисних призначень,але не більше суми проведеної закупівлі
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: №29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до кошторисних призначень бюджетні зобов`язання становлять125900 грн.Подальше взяття зобов`язань буде збільшено по мірі збільшення кошторисних призначень,але не більше суми проведеної закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до кошторисних призначень бюджетні зобов`язання становлять 46440,00грн,подальше взяття зобов`язань буде збільшено по мірі збільшення кошторисних призначень,але не більше суми проведеної закупівлі,а саме : 355806,00 грн без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: №29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 344 311,00
UAH