Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18Т-615 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Лот №1 -Труба обсадна 508 мм АРІ 5СТ (безшовна); Лот №2 -Труба обсадна 508 мм АРІ 5СТ (шовна); Лот №3-Труби обсадні ГОСТ 632-80 або API 5CT в асортименті; Лот №4 -Труби обсадні 339,72мм АРІ 5СТ; Лот №5-Труби обсадні з різьбою класу «Преміум» в асортименті; Лот №6-Труби обсадні з різьбою класу «Преміум» в асортименті; Лот №7-Труби обсадні безмуфтові з різьбою класу «Преміум» в асортименті)/Main pipelines, pipes, casing pipes, tubing and related products (Lot №1 – Casing pipes 508mm АРІ 5СТ in assortment (seamless pipe); Lot №2 – Casing pipes 508mm АРІ 5СТ in assortment (ERW); Lot №3 – Casing pipes GOST 632-80 or API 5CT in assortment; Lot №4 – Casing pipes 339,72 mm API 5CT; Lot №5 – Casing pipes joint - type «Premium» in assortment; Lot №6 – Casing pipes joint - type «Premium» in assortment; Lot №7 - Flush-joint casing pipes, joint - type «Premium» in assortment)
Очікувана вартість
2 349 471 070,00 UAH
UA-2018-08-23-001603-a 3185f34997e74ccdbc54ad97f2f0c25e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Копил

+380444612937 kopyl@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Олександр Копил
+380444612937
kopyl@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2018 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2018 13:00
Очікувана вартість: 2 349 471 070,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Лот №1 -Труба обсадна 508 мм АРІ 5СТ (безшовна); Лот №2 -Труба обсадна 508 мм АРІ 5СТ (шовна); Лот №3-Труби обсадні ГОСТ 632-80 або API 5CT в асортименті; Лот №4 -Труби обсадні 339,72мм АРІ 5СТ; Лот №5-Труби обсадні з різьбою класу «Преміум» в асортименті; Лот №6-Труби обсадні з різьбою класу «Преміум» в асортименті; Лот №7-Труби обсадні безмуфтові з різьбою класу «Преміум» в асортименті)/Main pipelines, pipes, casing pipes, tubing and related products (Lot №1 – Casing pipes 508mm АРІ 5СТ in assortment (seamless pipe); Lot №2 – Casing pipes 508mm АРІ 5СТ in assortment (ERW); Lot №3 – Casing pipes GOST 632-80 or API 5CT in assortment; Lot №4 – Casing pipes 339,72 mm API 5CT; Lot №5 – Casing pipes joint - type «Premium» in assortment; Lot №6 – Casing pipes joint - type «Premium» in assortment; Lot №7 - Flush-joint casing pipes, joint - type «Premium» in assortment)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-23-001603-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕЙМ ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40545884
Дата подання: 27 серпня 2018 17:14
скарга
Доброго дня! Відповідно до умов документації конкурсних торгів, а саме розділу II. "Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження" зазначено "ДО ПОЧАТКУ АУКЦІОНУ УЧАСНИК ПОВИНЕН ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАВАНТАЖИТИ НАСТУПНІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ В ЕЛЕКТРОННОМУ (СКАНОВАНОМУ) ВИГЛЯДІ У СИСТЕМУ" і далі йде перелік з 11 пунктів, включаючи тендерне забезпечення та посилання на документи з переліком зазначеним у Додатку 1 «Критерії оцінки Учасника процедури закупівлі». Фактично, учасник в складі своєї тендерної пропозиції має завантажити близько 40 документів, відповідно до яких Замовником приймається рішення про його (Учасника) відповідність або не відповідність вимогам документації закупівлі. Вказана вимога є прийнятною для всих учасників процессу та підкреслює його прозорість. Проте, на наш подив, у вказаній документації, в п 2. Розділу II з'явилися абзаци, що повністю нівелюють вказані вище вимоги Замовника, а саме "У разі якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність інформації та/або документів, що є обов’язковими для завантаження у Систему Учасником для участі у процедурі закупівлі, Замовник не пізніше 3 робочих днів з дати аукціону або з дати відхилення пропозиції попереднього учасника надсилає вимогу про усунення таких невідповідностей на електронну адресу Учасника, що знаходиться на кваліфікації.
Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності шляхом завантаження їх у Систему. У разі не усунення Учасником встановлених Замовником невідповідностей у встановлений в цьому пункті документації строк, пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню." Фактично, цим розділом Замовник надає сигнал Учасникам НЕ готувати документи належним чином, не завантажувати банківські гарантії, адже все це можна буде зробити потім. Все це говорить про бажання Замовника "вирішувати" питання під килимом, та роздавати замовлення "своїм" структурам. Виникає питання навіщо взагалі готувати документи та подавати їх в складі тендерної пропозиції, а також витачатись на банківські гарантії, якщо все це можна буде зробити пізніше, при "небезкоштовній" згоді Замовника. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати з неї ганебні пункти щодо дозавантаження документів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 серпня 2018 17:21
Причина: 1
Номер вимоги: UA-2018-08-23-001603-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕЙМ ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40545884
Дата подання: 27 серпня 2018 17:22
скарга на умови закупівлі
Доброго дня! Відповідно до умов документації конкурсних торгів, а саме розділу II. "Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження" зазначено "ДО ПОЧАТКУ АУКЦІОНУ УЧАСНИК ПОВИНЕН ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАВАНТАЖИТИ НАСТУПНІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ В ЕЛЕКТРОННОМУ (СКАНОВАНОМУ) ВИГЛЯДІ У СИСТЕМУ" і далі йде перелік з 11 пунктів, включаючи тендерне забезпечення та посилання на документи з переліком зазначеним у Додатку 1 «Критерії оцінки Учасника процедури закупівлі». Фактично, учасник в складі своєї тендерної пропозиції має завантажити близько 40 документів, відповідно до яких Замовником приймається рішення про його (Учасника) відповідність або не відповідність вимогам документації закупівлі. Вказана вимога є прийнятною для всих учасників процессу та підкреслює його прозорість. Проте, на наш подив, у вказаній документації, в п 2. Розділу II з'явилися абзаци, що повністю нівелюють вказані вище вимоги Замовника, а саме "У разі якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність інформації та/або документів, що є обов’язковими для завантаження у Систему Учасником для участі у процедурі закупівлі, Замовник не пізніше 3 робочих днів з дати аукціону або з дати відхилення пропозиції попереднього учасника надсилає вимогу про усунення таких невідповідностей на електронну адресу Учасника, що знаходиться на кваліфікації.
Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності шляхом завантаження їх у Систему. У разі не усунення Учасником встановлених Замовником невідповідностей у встановлений в цьому пункті документації строк, пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню." Фактично, цим розділом Замовник надає сигнал Учасникам НЕ готувати документи належним чином, не завантажувати банківські гарантії, адже все це можна буде зробити потім. Все це говорить про бажання Замовника "вирішувати" питання під килимом, та роздавати замовлення "своїм" структурам. Виникає питання навіщо взагалі готувати документи та подавати їх в складі тендерної пропозиції, а також витрачатись на банківські гарантії, якщо все це можна буде зробити пізніше, при "небезкоштовній" згоді Замовника. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати з неї ганебні пункти щодо дозавантаження документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2018 12:51
Документація затверджена Тендерним комітетом та перегляду не підлягає. Даний пункт документації дає можливість учаснику який не встиг чи не завантажив якимось чином документи дозавантажити їх протягом 24 години. Банківська гарантія яка буде датована після аукціону розглядатися не буде та буде розглядатися як її відсутність.
Номер вимоги: UA-2018-08-23-001603-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕЙМ ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40545884
Дата подання: 29 серпня 2018 10:37
скарга
Доброго дня! З попередньої відповіді Замовника на нашу скаргу, не зрозуміло чи буде відхилено тендерну пропозицію Учасника, який в складі тендерної пропозиції, до моменту аукціону, завантажив в систему Прозорро, припустимо два документи, а саме банківську гарантію та цінову пропозицію. Чи буде надана Замовником торгів такому учаснику можливість підвантажити решту документів на момент оцінки його тендерної пропозиції? Також вимагаємо надати відповідь, якими саме документами Тендерної документації чи Порядку Закупівель АТ "Укргазвидобування" передбачена можливість учасника не надавати жодного документу, що передбачено розділом Акредитація Додатку 1, окрім листа про проведену раніше акредитацію, за підписом Голови тендерного комітету. Де саме можна ознайомитись з таким порядком акредитації?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2018 12:32
Учасник повинен завантажити всі документи згідно умов документації. Рішення щодо відхилення учасника чи дозавантаження документів буде прийматися тендерним комітетом. Якщо учасник пройшов акредитацію в УГВ та йому надано офіційний лист, такий учасник може не завантажувати документи які стосуються додатку 1 розділ акредитація.
Номер вимоги: UA-2018-08-23-001603-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕЙМ ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40545884
Дата подання: 29 серпня 2018 13:02
акредитація
Наша компанія має намір прийняти участь в торгах 18Т-615 та здійснює підготовку відповідної тендерної пропозиції. Ми помітили, що в торгах 18Т-552 одним з учасників, а саме компанією YANTAI JEREH PETROLEUM EQUIPMENT&TECHNOLOGIES CO LTD, замість документів передбачених Додатком 1 Розділ «Акредитація», було вкладено листа (копію додаємо) про проведену раніше Акредитацію. Просимо надати відповідь чи достатньо для Замовника такого листа чи Замовником все ж таки вимагається надання повного пакету документів, передбачених тендерною документацією. Просимо вказати пункти документації конкурсних торгів чи Порядку закупівель АТ "Укргазвидобування" де передбачена можливість учасника не надавати жодного документу, що передбачено розділом Акредитація Додатку 1, окрім листа про проведену раніше акредитацію, за підписом Голови тендерного комітету. Також, просимо надати відповідь, яким чином можна пройти таку акредитацію та якими нормативними документами вона регламентується.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2018 12:34
Так, таке право надається, згідно листа тендерного комітету.

Документи подані скаржником

29 серпня 2018 13:02
__Акредитац_я.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №3-Труби обсадні ГОСТ 632-80 або API 5CT в асортименті
Опис предмету закупівлі:

Статус: Завершений
Очікувана вартість: 181 937 050,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 450 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3638740 UAH

Аукціон

Початок: 17 вересня 2018 11:10
Закінчення: 17 вересня 2018 11:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3450 т
Лот №3-Труби обсадні ГОСТ 632-80 або API 5CT в асортименті
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 червня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2018 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
LIBERTY TOOL INTERNATIONAL, INC 181 936 920,00
UAH з ПДВ
181 936 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" 177 598 848,60
UAH з ПДВ
177 598 848,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОСЕРВІС" 181 937 050,00
UAH з ПДВ
181 487 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 13:08
Сертифікат API 5CT TPCO new.pdf
13 вересня 2018 23:19
Ліберті Тул 11004 p7s.7z
13 вересня 2018 23:19
3. Додаток 2 (Лот 3).pdf
13 вересня 2018 23:19
2.25. Tolde Відгук.pdf
13 вересня 2018 23:19
2.25. Al Sabahi Відгук.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.18. API 5CT-2026 JingJian.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.18. API 5CT TPCO.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.18. API 5CT TPCO Extension.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.18. API 5CT TPCO & TISCO.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.18. API 5CT TPCO & TISCO - Extension.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. MTC 508 ERW TPCO J55.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. MTC 340 R95 VLXG.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. MTC 340 R95 TPCO.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. MTC 340 P110 VLXG.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. MTC 340 P110 TPCO.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. MTC 340 N80Q VLXG.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. MTC 340 N80Q TPCO.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. MTC 340 J55 VLXG.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. MTC 168 K55 VLXG.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. MTC 168 J55 TPCO.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. cert 339,72x13,06 P110 Jiangsu Liberty.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.17. cert 339,72x13,06 N80 Jiangsu Liberty.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.16. Authorization letter TPCO Liberty.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.13.8. Фін.звіт 2018 2 кв.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.13.7. Фін.звіт 2018 1 кв.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.13.6. Фін.звіт 2017.pdf
13 вересня 2018 23:18
2.13.5. Фін.звіт 2016.pdf
13 вересня 2018 23:17
2.12. Технічний аудит.pdf
13 вересня 2018 23:17
2.10. Лист (не банкрут).pdf
13 вересня 2018 23:17
2.8. Паспорт керівника.pdf
13 вересня 2018 23:17
2.5. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 вересня 2018 23:17
2.4. Витяг ПДВ.pdf
13 вересня 2018 23:17
2.2. Установчий договір.pdf
13 вересня 2018 23:17
2.1. Статут.pdf

Публічні документи

07 листопада 2018 13:42
кінцева пропозиція.pdf
18 вересня 2018 13:28
25.кінцева цінова лот3.pdf
14 вересня 2018 10:40
19.Дод.2-лот3.pdf
14 вересня 2018 10:36
24.початкова цінова лот3.pdf
14 вересня 2018 10:36
22.Дод. 7_Опитувальник.pdf
14 вересня 2018 10:36
21.Дод.6 Розрахунок лот3.pdf
14 вересня 2018 10:36
20.Дод.5 Декларація.pdf
14 вересня 2018 10:36
18.комплектність.pdf
14 вересня 2018 10:36
17. досвід виконання2.pdf
14 вересня 2018 10:36
17. досвід виконання1.pdf
14 вересня 2018 10:36
16.міжнародна інспекц.pdf
14 вересня 2018 10:36
13.CAL 4-НТЗ.pdf
14 вересня 2018 10:36
12.API5CT-НТЗ.pdf
14 вересня 2018 10:36
11.сертиф.якості ЛОТ3 API.pdf
14 вересня 2018 10:36
8.тех.аудит.pdf
14 вересня 2018 10:36
7.суперечки та претенз.pdf
14 вересня 2018 10:36
6.витяг про банкрутство.pdf
14 вересня 2018 10:36
4h.Паспорт2.pdf
14 вересня 2018 10:36
4h.Паспорт1.pdf
14 вересня 2018 10:36
3.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 вересня 2018 10:36
1.Статут.pdf
14 вересня 2018 10:36
Лицензия с эцп.pdf
14 вересня 2018 10:36
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
14 вересня 2018 10:36
G0918-2690-GL_tender.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 09:26
СК 16,13_укр.docx
11 жовтня 2018 09:26
СК 11,13_укр.pdf
10 жовтня 2018 13:08
СК 16,13.pdf
10 жовтня 2018 13:08
СК 11,13.pdf
10 жовтня 2018 11:18
Листи Vallourec.pdf
09 жовтня 2018 17:52
АРІ 5СT Rath.PDF
09 жовтня 2018 17:52
Комерційна пропозиція.PDF
14 вересня 2018 09:23
Фін.результати 2кв. 2018р.PDF
14 вересня 2018 09:23
Статут 2018.pdf
14 вересня 2018 09:23
Протокол 2018.PDF
14 вересня 2018 09:23
Паспорт директор.PDF
14 вересня 2018 09:23
Опитувальник юр.особа.PDF
14 вересня 2018 09:23
Опитувальник фіз.особа.PDF
14 вересня 2018 09:23
Наказ директор.PDF
14 вересня 2018 09:23
Довідка про суперечки.PDF
14 вересня 2018 09:23
Довідка про претензії.PDF
14 вересня 2018 09:23
Довідка про банкрутство.pdf
14 вересня 2018 09:23
Довідка про аудит.PDF
14 вересня 2018 09:23
Довідка ДПІ.PDF
14 вересня 2018 09:23
Декларація.PDF
14 вересня 2018 09:23
Відгук УБС.jpg
14 вересня 2018 09:23
Відгук СМС.PDF
14 вересня 2018 09:23
Відгук НГВ.pdf
14 вересня 2018 09:23
Витяг ПДВ.PDF
14 вересня 2018 09:23
Витяг ЄДРПОУ.PDF
14 вересня 2018 09:22
Баланси 2018 рік.PDF
14 вересня 2018 09:22
Баланси 2017 рік.PDF
14 вересня 2018 09:22
Баланси 2016 рік.PDF
14 вересня 2018 09:22
Баланс 2кв. 2018р.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

LIBERTY TOOL INTERNATIONAL, INC

ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"

ТОВ "НАФТОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
Рішення скасоване 177 598 848,60
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 09:27
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
Переможець 177 598 848,60
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 09:28

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
177 598 848,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 18Т-615 лот_3_5_6.pdf укладений
13 березня 2019 17:31