Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18Т-615 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Лот №1 -Труба обсадна 508 мм АРІ 5СТ (безшовна); Лот №2 -Труба обсадна 508 мм АРІ 5СТ (шовна); Лот №3-Труби обсадні ГОСТ 632-80 або API 5CT в асортименті; Лот №4 -Труби обсадні 339,72мм АРІ 5СТ; Лот №5-Труби обсадні з різьбою класу «Преміум» в асортименті; Лот №6-Труби обсадні з різьбою класу «Преміум» в асортименті; Лот №7-Труби обсадні безмуфтові з різьбою класу «Преміум» в асортименті)/Main pipelines, pipes, casing pipes, tubing and related products (Lot №1 – Casing pipes 508mm АРІ 5СТ in assortment (seamless pipe); Lot №2 – Casing pipes 508mm АРІ 5СТ in assortment (ERW); Lot №3 – Casing pipes GOST 632-80 or API 5CT in assortment; Lot №4 – Casing pipes 339,72 mm API 5CT; Lot №5 – Casing pipes joint - type «Premium» in assortment; Lot №6 – Casing pipes joint - type «Premium» in assortment; Lot №7 - Flush-joint casing pipes, joint - type «Premium» in assortment)
Очікувана вартість
2 349 471 070,00 UAH
UA-2018-08-23-001603-a 3185f34997e74ccdbc54ad97f2f0c25e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Копил

+380444612937 kopyl@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Олександр Копил
+380444612937
kopyl@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2018 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2018 13:00
Очікувана вартість: 2 349 471 070,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Лот №1 -Труба обсадна 508 мм АРІ 5СТ (безшовна); Лот №2 -Труба обсадна 508 мм АРІ 5СТ (шовна); Лот №3-Труби обсадні ГОСТ 632-80 або API 5CT в асортименті; Лот №4 -Труби обсадні 339,72мм АРІ 5СТ; Лот №5-Труби обсадні з різьбою класу «Преміум» в асортименті; Лот №6-Труби обсадні з різьбою класу «Преміум» в асортименті; Лот №7-Труби обсадні безмуфтові з різьбою класу «Преміум» в асортименті)/Main pipelines, pipes, casing pipes, tubing and related products (Lot №1 – Casing pipes 508mm АРІ 5СТ in assortment (seamless pipe); Lot №2 – Casing pipes 508mm АРІ 5СТ in assortment (ERW); Lot №3 – Casing pipes GOST 632-80 or API 5CT in assortment; Lot №4 – Casing pipes 339,72 mm API 5CT; Lot №5 – Casing pipes joint - type «Premium» in assortment; Lot №6 – Casing pipes joint - type «Premium» in assortment; Lot №7 - Flush-joint casing pipes, joint - type «Premium» in assortment)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-23-001603-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕЙМ ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40545884
Дата подання: 27 серпня 2018 17:14
скарга
Доброго дня! Відповідно до умов документації конкурсних торгів, а саме розділу II. "Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження" зазначено "ДО ПОЧАТКУ АУКЦІОНУ УЧАСНИК ПОВИНЕН ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАВАНТАЖИТИ НАСТУПНІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ В ЕЛЕКТРОННОМУ (СКАНОВАНОМУ) ВИГЛЯДІ У СИСТЕМУ" і далі йде перелік з 11 пунктів, включаючи тендерне забезпечення та посилання на документи з переліком зазначеним у Додатку 1 «Критерії оцінки Учасника процедури закупівлі». Фактично, учасник в складі своєї тендерної пропозиції має завантажити близько 40 документів, відповідно до яких Замовником приймається рішення про його (Учасника) відповідність або не відповідність вимогам документації закупівлі. Вказана вимога є прийнятною для всих учасників процессу та підкреслює його прозорість. Проте, на наш подив, у вказаній документації, в п 2. Розділу II з'явилися абзаци, що повністю нівелюють вказані вище вимоги Замовника, а саме "У разі якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність інформації та/або документів, що є обов’язковими для завантаження у Систему Учасником для участі у процедурі закупівлі, Замовник не пізніше 3 робочих днів з дати аукціону або з дати відхилення пропозиції попереднього учасника надсилає вимогу про усунення таких невідповідностей на електронну адресу Учасника, що знаходиться на кваліфікації.
Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності шляхом завантаження їх у Систему. У разі не усунення Учасником встановлених Замовником невідповідностей у встановлений в цьому пункті документації строк, пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню." Фактично, цим розділом Замовник надає сигнал Учасникам НЕ готувати документи належним чином, не завантажувати банківські гарантії, адже все це можна буде зробити потім. Все це говорить про бажання Замовника "вирішувати" питання під килимом, та роздавати замовлення "своїм" структурам. Виникає питання навіщо взагалі готувати документи та подавати їх в складі тендерної пропозиції, а також витачатись на банківські гарантії, якщо все це можна буде зробити пізніше, при "небезкоштовній" згоді Замовника. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати з неї ганебні пункти щодо дозавантаження документів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 серпня 2018 17:21
Причина: 1
Номер вимоги: UA-2018-08-23-001603-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕЙМ ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40545884
Дата подання: 27 серпня 2018 17:22
скарга на умови закупівлі
Доброго дня! Відповідно до умов документації конкурсних торгів, а саме розділу II. "Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження" зазначено "ДО ПОЧАТКУ АУКЦІОНУ УЧАСНИК ПОВИНЕН ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАВАНТАЖИТИ НАСТУПНІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ В ЕЛЕКТРОННОМУ (СКАНОВАНОМУ) ВИГЛЯДІ У СИСТЕМУ" і далі йде перелік з 11 пунктів, включаючи тендерне забезпечення та посилання на документи з переліком зазначеним у Додатку 1 «Критерії оцінки Учасника процедури закупівлі». Фактично, учасник в складі своєї тендерної пропозиції має завантажити близько 40 документів, відповідно до яких Замовником приймається рішення про його (Учасника) відповідність або не відповідність вимогам документації закупівлі. Вказана вимога є прийнятною для всих учасників процессу та підкреслює його прозорість. Проте, на наш подив, у вказаній документації, в п 2. Розділу II з'явилися абзаци, що повністю нівелюють вказані вище вимоги Замовника, а саме "У разі якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність інформації та/або документів, що є обов’язковими для завантаження у Систему Учасником для участі у процедурі закупівлі, Замовник не пізніше 3 робочих днів з дати аукціону або з дати відхилення пропозиції попереднього учасника надсилає вимогу про усунення таких невідповідностей на електронну адресу Учасника, що знаходиться на кваліфікації.
Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності шляхом завантаження їх у Систему. У разі не усунення Учасником встановлених Замовником невідповідностей у встановлений в цьому пункті документації строк, пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню." Фактично, цим розділом Замовник надає сигнал Учасникам НЕ готувати документи належним чином, не завантажувати банківські гарантії, адже все це можна буде зробити потім. Все це говорить про бажання Замовника "вирішувати" питання під килимом, та роздавати замовлення "своїм" структурам. Виникає питання навіщо взагалі готувати документи та подавати їх в складі тендерної пропозиції, а також витрачатись на банківські гарантії, якщо все це можна буде зробити пізніше, при "небезкоштовній" згоді Замовника. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати з неї ганебні пункти щодо дозавантаження документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2018 12:51
Документація затверджена Тендерним комітетом та перегляду не підлягає. Даний пункт документації дає можливість учаснику який не встиг чи не завантажив якимось чином документи дозавантажити їх протягом 24 години. Банківська гарантія яка буде датована після аукціону розглядатися не буде та буде розглядатися як її відсутність.
Номер вимоги: UA-2018-08-23-001603-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕЙМ ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40545884
Дата подання: 29 серпня 2018 10:37
скарга
Доброго дня! З попередньої відповіді Замовника на нашу скаргу, не зрозуміло чи буде відхилено тендерну пропозицію Учасника, який в складі тендерної пропозиції, до моменту аукціону, завантажив в систему Прозорро, припустимо два документи, а саме банківську гарантію та цінову пропозицію. Чи буде надана Замовником торгів такому учаснику можливість підвантажити решту документів на момент оцінки його тендерної пропозиції? Також вимагаємо надати відповідь, якими саме документами Тендерної документації чи Порядку Закупівель АТ "Укргазвидобування" передбачена можливість учасника не надавати жодного документу, що передбачено розділом Акредитація Додатку 1, окрім листа про проведену раніше акредитацію, за підписом Голови тендерного комітету. Де саме можна ознайомитись з таким порядком акредитації?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2018 12:32
Учасник повинен завантажити всі документи згідно умов документації. Рішення щодо відхилення учасника чи дозавантаження документів буде прийматися тендерним комітетом. Якщо учасник пройшов акредитацію в УГВ та йому надано офіційний лист, такий учасник може не завантажувати документи які стосуються додатку 1 розділ акредитація.
Номер вимоги: UA-2018-08-23-001603-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕЙМ ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40545884
Дата подання: 29 серпня 2018 13:02
акредитація
Наша компанія має намір прийняти участь в торгах 18Т-615 та здійснює підготовку відповідної тендерної пропозиції. Ми помітили, що в торгах 18Т-552 одним з учасників, а саме компанією YANTAI JEREH PETROLEUM EQUIPMENT&TECHNOLOGIES CO LTD, замість документів передбачених Додатком 1 Розділ «Акредитація», було вкладено листа (копію додаємо) про проведену раніше Акредитацію. Просимо надати відповідь чи достатньо для Замовника такого листа чи Замовником все ж таки вимагається надання повного пакету документів, передбачених тендерною документацією. Просимо вказати пункти документації конкурсних торгів чи Порядку закупівель АТ "Укргазвидобування" де передбачена можливість учасника не надавати жодного документу, що передбачено розділом Акредитація Додатку 1, окрім листа про проведену раніше акредитацію, за підписом Голови тендерного комітету. Також, просимо надати відповідь, яким чином можна пройти таку акредитацію та якими нормативними документами вона регламентується.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2018 12:34
Так, таке право надається, згідно листа тендерного комітету.

Документи подані скаржником

29 серпня 2018 13:02
__Акредитац_я.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №7-Труби обсадні безмуфтові з різьбою класу «Преміум» в асортименті
Опис предмету закупівлі:

Статус: Скасований
Очікувана вартість: 135 964 320,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 340 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2719290 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1780 т
Лот №7-Труби обсадні безмуфтові з різьбою класу «Преміум» в асортименті
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 червня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Tenaris Global Services SA 135 940 854,00
UAH з ПДВ
135 940 854,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2018 03:39
Tamsa QCP generic.pdf
14 вересня 2018 03:39
Silco QCP generic.pdf
14 вересня 2018 03:39
QCP generic.pdf
14 вересня 2018 03:39
Letter TPI presence during production.pdf
14 вересня 2018 03:39
Letter Tenraris Capability.pdf
14 вересня 2018 03:39
Letter hydraulic testing and API 5CT .pdf
14 вересня 2018 03:39
Certificate API-Spec-5CT-0124-TAMSA.pdf
14 вересня 2018 03:39
Certificate API-Spec-5CT-0124-Siderca.pdf
14 вересня 2018 03:39
CAL IV.zip
14 вересня 2018 03:39
Bid Bond Lot 7.pdf
14 вересня 2018 03:39
Appendix 6.1.pdf
14 вересня 2018 03:39
Appendix 3.pdf
14 вересня 2018 03:39
Appendix 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Tenaris Global Services SA

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Tenaris Global Services SA
#214369050013
Очікує рішення 135 940 854,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2018 16:21

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 вересня 2018 17:19
Коментар щодо відміни: подано для участі у процедурі закупівлі менше двох пропозицій.
Документи:
20 вересня 2018 17:18
18Т-615_Лот№7_ПР Відміни.xlsx